Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 31/12/2007 14:47

252-071 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Hola!



A més si la llinia està gestionada per rodalies s'ha de veure lògic aquest material prestant servei en aquesta llinia


Salutacions
I tambe seria llogic que les linies MD portesin seients tous i no pas de rodalies...



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 02/01/2008 16:15

Més raons per a la renovació de material de la línia: ahir un tren es va quedar 2 hores aturat en un tunel de la Molina sense llum ni calefacció...



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dijous 03/01/2008 12:23

jordidr ha escrit:Més raons per a la renovació de material de la línia: ahir un tren es va quedar 2 hores aturat en un tunel de la Molina sense llum ni calefacció...
Que els civies alpins no arribaràn fins que no es compleixi el contracte i es fabriquin.

Que de mentres hem d'aguantar amb aquestes 440 per fer el servei. :boig3

Que no sorti ningú dient que tenim 440 de dos cotxes a la regió nord del pais per fer serveis a aquesta llínia perque no es pot.

I si no t'agrada el servei no l'agafis per que de moment hem d'aguantar amb el que tenim :boig2

Salutacions



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 03/01/2008 15:26

Per molt nostalgic que un sigui a d'acceptar que els trens d'han de renovar o despres pasa el que pasa



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dijous 03/01/2008 18:45

jordidr ha escrit:Per molt nostalgic que un sigui a d'acceptar que els trens d'han de renovar o despres pasa el que pasa
he dit enalguna part del missatge que s'hagin de mantenir les 440 fins que petin? :llengua :emprenyat


Salutacions



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dijous 03/01/2008 20:50

252-071 ha escrit:I si no t'agrada el servei no l'agafis per que de moment hem d'aguantar amb el que tenim :boig2
Jo ja fa temps que vaig començar a utilitzar la C2 Nord en comptes de la C3 a Granollers: més rapida, més puntual i un colló més de serveis al dia, a més a més que amb la C2 puc enllaçar amb totes les linies de metro :bravo


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Divendres 04/01/2008 11:07

cristian26 ha escrit:
252-071 ha escrit:I si no t'agrada el servei no l'agafis per que de moment hem d'aguantar amb el que tenim :boig2
Jo ja fa temps que vaig començar a utilitzar la C2 Nord en comptes de la C3 a Granollers: més rapida, més puntual i un colló més de serveis al dia, a més a més que amb la C2 puc enllaçar amb totes les linies de metro :bravo
Si esclar per tu es una solucio pero per la gent que ha de fer tota la linia no es plan dir-lis ho et conformes amb el que tens o poset fulles



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 04/01/2008 11:37

jordidr ha escrit:Si esclar per tu es una solucio pero per la gent que ha de fer tota la linia no es plan dir-lis ho et conformes amb el que tens o poset fulles
Jo no tinc la culpa que Renfomentadif tingui la C3 com la té, a més pel recorregut que fa la C3 hi ha ha un parell de linies d'autobús de Sagalés, el Barcelona-Vic per Granollers i un servei directe de Barcelona a Vic; per tant crec que combinant els dos mitjants es pot tenir una freqüència si fa no fa acceptable per arribar a Barcelona i viceversa ;)


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/01/2008 11:56

És exactament el que vol Renfomentadif: enviar la gent a altres mitjans de transport per tal de poder tancar la línia. En lloc de fer-los el joc, el que cal és pressionar-los perquè moguin el cul d'una punyetera vegada i facin una línia decent o que la traspassin a la Generalitat.

I ara, :topic


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Divendres 04/01/2008 12:09

cristian26 ha escrit:
jordidr ha escrit:Si esclar per tu es una solucio pero per la gent que ha de fer tota la linia no es plan dir-lis ho et conformes amb el que tens o poset fulles
Jo no tinc la culpa que Renfomentadif tingui la C3 com la té, a més pel recorregut que fa la C3 hi ha ha un parell de linies d'autobús de Sagalés, el Barcelona-Vic per Granollers i un servei directe de Barcelona a Vic; per tant crec que combinant els dos mitjants es pot tenir una freqüència si fa no fa acceptable per arribar a Barcelona i viceversa ;)
Coincideixo amb el guigui que no em de fer el joc i en cap cas t'estava donanat a tu la culpa



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Divendres 04/01/2008 13:48

jordidr ha escrit:
cristian26 ha escrit:
252-071 ha escrit:I si no t'agrada el servei no l'agafis per que de moment hem d'aguantar amb el que tenim :boig2
Jo ja fa temps que vaig començar a utilitzar la C2 Nord en comptes de la C3 a Granollers: més rapida, més puntual i un colló més de serveis al dia, a més a més que amb la C2 puc enllaçar amb totes les linies de metro :bravo
Si esclar per tu es una solucio pero per la gent que ha de fer tota la linia no es plan dir-lis ho et conformes amb el que tens o poset fulles
I qui farà tota a llinia tots els dies? :roll:

Ja to he dit.Aguantarem amb el que tenim fins que vinguin els alpino.T'agradi o no. :martell2


Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 04/03/2008 23:22

cristian26 ha escrit:
jordidr ha escrit:Si esclar per tu es una solucio pero per la gent que ha de fer tota la linia no es plan dir-lis ho et conformes amb el que tens o poset fulles
Jo no tinc la culpa que Renfomentadif tingui la C3 com la té, a més pel recorregut que fa la C3 hi ha ha un parell de linies d'autobús de Sagalés, el Barcelona-Vic per Granollers i un servei directe de Barcelona a Vic; per tant crec que combinant els dos mitjants es pot tenir una freqüència si fa no fa acceptable per arribar a Barcelona i viceversa ;)
Si pero el Sagales et deixa darrera l'estació de St Andreu Arenal, a Fabra i Puig, llavors que fas per anar al centre? Metro L1? o Rodalies R4 i R7? A mi per anar a BCN al centre de la ciutat prefereixo el tren tot i que trigui com 1 hora i mitja en fer el recorregut. Per mi personalment es mes comode. A part si la linia continua oberta, és per la conexió internacional amb França a la Tour de Carol. Pero una linia de gairebe 200 Km de longitud, tractada com a rodalies la veritat no ho entenc. A part no es del tot rodalies, perque la tarificació de rodalies acaba a Vic, llavors fins a La Tour de Carol son de regionals. Trobo a faltar les delta... I els Civia Alpino no crec que els comencem a veure fins al 2010, que és quan hi ha previst comprar material nou.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 05/03/2008 10:13

Per tant no els esperis fins el 2012



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 05/03/2008 15:04

jordidr ha escrit:Per tant no els esperis fins el 2012
2120 sera xD :D


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 05/03/2008 20:58

jordidr ha escrit:Per tant no els esperis fins el 2012

2 anys fent proves? xD

Les 440 comencen a demanar socors.Renfe no es pot permitir tenir 2 anys fent proves a un tren tenint la via bon estat.

Els civies alpino son civies normals.Tenen el mateix motor i prestacions.Nomès que segurament tinguin un sistema electric més potent i sistemes de control de tracció més preparats per aquesta llínia.Electronicament estaràn molt més aïllats(ja se sap perquè).

Com a màxim s'hi estaràn 8 mesos.Com a màxim perque amb formar maquinistes i verificar que aguanten condicions adverses com la neu o la pluja a les pujades.

Continuo dient:aguantarem amb el que tenim fins que vingui nou material.Ho vulguis o no.

I no em tildis de pro 440 perque jo no ho soc(encara que m'agraden molt).Aquestes unitats no han acabat de caixar bé en aquesta llinia.A vegades ho passen malament a la rampa de Tosses.

Si,els civies son molt bonics i tenen un so mooolt maco(els d'alstom esclar :D ) i ja se sap que són el futur de les rodalies.Però encara queden mooltes unitats per recepcionar sinò,perque encara hi han 440 per la C2?


Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 06/03/2008 14:39

Segurament que a la C3 serem els ultims en rebreles... L'altre dia va sortir la sra. Carme Chacon a la fabrica d'Alstom de Sta Perpetua, convidada a la cabina per un maquinista. Jo espero que superin les proves d'adversitats i circulin aviat per aqui, tot i que fins al 2010 no els veurem com a molt dora.
Com deien per aqui aguantarem amb el que tenim, es vulgui o no. Les 440 m'agraden pero nomes en original, les reformades han perdut aquell encant que tenien als 80, poder baixar la finestreta i treure el cap, seients sky etc... Pero penso com molts de vosaltres, el Civia Alpino sembla mes ben preparat per circular pel transpirinenc que les 440 siguin R o no R.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 10/03/2008 1:42

252-071 ha escrit:
jordidr ha escrit:Per tant no els esperis fins el 2012

2 anys fent proves? xD

Les 440 comencen a demanar socors.Renfe no es pot permitir tenir 2 anys fent proves a un tren tenint la via bon estat.

Els civies alpino son civies normals.Tenen el mateix motor i prestacions.Nomès que segurament tinguin un sistema electric més potent i sistemes de control de tracció més preparats per aquesta llínia.Electronicament estaràn molt més aïllats(ja se sap perquè).

Com a màxim s'hi estaràn 8 mesos.Com a màxim perque amb formar maquinistes i verificar que aguanten condicions adverses com la neu o la pluja a les pujades.

Continuo dient:aguantarem amb el que tenim fins que vingui nou material.Ho vulguis o no.

I no em tildis de pro 440 perque jo no ho soc(encara que m'agraden molt).Aquestes unitats no han acabat de caixar bé en aquesta llinia.A vegades ho passen malament a la rampa de Tosses.

Si,els civies son molt bonics i tenen un so mooolt maco(els d'alstom esclar :D ) i ja se sap que són el futur de les rodalies.Però encara queden mooltes unitats per recepcionar sinò,perque encara hi han 440 per la C2?


Salutacions
Haviam no és per res... pero abans de que et faguin una cosa l'has d'haver pagada, i al 2010 el que es fara sera compra i per tant adjudicacio d'aquests trens, per tant el marge de 2 anys que diexo es per la fabriacio dels trens



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/03/2008 11:21

jordidr ha escrit:Haviam no és per res... pero abans de que et faguin una cosa l'has d'haver pagada [...]
No has sentit mai a parlar del pagament a terminis, leasing o rènting?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 10/03/2008 22:31

Els presupostos de l'estat marquen les inversions que es realitzen i l'any en que es realitzen. Tots els lots de civia entregats fins ara i el que queda per entregar ( civia V) es pagen a terminis de 2 o 3 anys pero els civia alpino es pagaran d'un sopleton el 2010



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 10/03/2008 22:43

jordidr ha escrit:Els presupostos de l'estat marquen les inversions que es realitzen i l'any en que es realitzen. Tots els lots de civia entregats fins ara i el que queda per entregar ( civia V) es pagen a terminis de 2 o 3 anys pero els civia alpino es pagaran d'un sopleton el 2010
No té perquè. Perquè no surten la programació dels anys 2011, 2012, 2013... per comprobar-ho. Perquè que es pressuposti no vol dir que s'executi tal i com ho diu. Perquè les formes de finançament no surten reflexades en els pressupostos, simplement són els calers que hi haurà de destinar l'administració per tal concepte.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”