Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 12/04/2008 22:58

UT440_132M ha escrit:Jo t'asseguro que 447 doble aquesta tarda no pas de Ripoll ni de Ribes. Jo he estat allà i el de les 17.32 de Ribes era una 447 senzilla, i el de les 18.32 de Ripoll una 440R, la 149C 149M 208R pantone. Possiblement venia de Terrassa a sapiguer, però no procedia de la C3.
No sé ben bé a quin servei et refereixes,peró jo parlo del servei que surt de Ripoll a les 16.39

De Terrassa no ho crec,perqué als caps de setmana a excepció d'algún tren a primera i última hora del dia,cap tren de la C4 finaliitza a Hospitalet.Podria ser un C7 que ha circulat sols fins a Cerdanyola i anava amb retard,tot a causa de que s'ha tallat la circulació ferroviaria entre Cerdanyola i Castellbisbal,peró posava en el panell que era el tren de les 18.58(hora exacte arribada),i servit per doble de 447.Potser l'han acoblat a Vic,peró estic segurissim que aquesta doble de 447 era procedent de Ripoll.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 13/04/2008 0:18

Si era el de les 16.39 llavors ja pot ser, perquè me l'he encreuada a St Quirze de Besora. Però més tard ja no pot ser, perquè com he dit, el "La Tour" procedent de Ribes de les 17.39 era una 447 senzilla. I el Ripoll de les 18.29 una 440R senzilla.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 16/04/2008 7:22

AHir a les vies mortes d'Hospitalet hi havia estacionat el civia 464-219 i davant un altre civia que no m'hi vaig fitxar.Em va cridar l'atenció que ja aneesin pel 464-219,aquesta unitat va per rodalies Barcelona?



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 20/04/2008 19:37

Mako448 ha escrit:AHir a les vies mortes d'Hospitalet hi havia estacionat el civia 464-219 i davant un altre civia que no m'hi vaig fitxar.Em va cridar l'atenció que ja aneesin pel 464-219,aquesta unitat va per rodalies Barcelona?
Doncs ja està estrenat pels "artistes urbans".

Aquests :emprenyat de p.... l'han embrutat el lateral costat mar. Acaba de sortir de l'Hospitalet fent el C1 amb destinació Mataró de fa uns 10 minuts.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 24/04/2008 23:54

mikado ha escrit:Doncs ja està estrenat pels "artistes urbans".
Jo he arribat a la conclusió que Renfe ha contractat Mortadelo i Filemón per protegir els seus trens, i Pepe Gotera i Otilio per fer-ne el manteniment.
Si no, no s'entén que uns trens tant nous estiguin ja fets un desastre, cosa que no passa a cap altra operadora ferroviària, ni a Catalunya ni a fora.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 25/04/2008 0:09

wefer ha escrit:Jo he arribat a la conclusió que Renfe ha contractat Mortadelo i Filemón per protegir els seus trens, i Pepe Gotera i Otilio per fer-ne el manteniment.
És que la TIA va massa ocupada caçant perillosos fotògrafs furtius...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 25/04/2008 21:06

Fa uns dies va sortir de la factoria d'Alstom, un nou Civia de la sèrie 464, en concret el 464-220.

Salutacions!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 25/04/2008 22:20

Comentar que tots els civies que veig últimament en servei estàn fets una porqueria per culpa dels malparits dels artistes urbanso grafiters que és dediquen a fer de la seva.Vaig veure un civia grafitejat de dalt a baix(sencer així gris),i crec que porta així unes semanes circulant d'aquesta forma(no sé quin civia és),el cas que renfe no el neteja.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 26/04/2008 0:01

Avui he al·lucinat una mica doncs he vist una 440R a Sants completament pintada de color platejat, vull dir que desde dins no es deuria veure res. Semblava el T1000, el robot dolent de Terminator 2 :D I un munt de Civia igual. Tant costa pagar algun agent de seguretat per vigilar? O es més barat netejar els trens? Bé, això tampoc ho fan massa.

Tambè ajuda que vivim on vivim i la gent no col·labora massa. Cada peu sobre un sient es sinònim de caqueta acumulada, així com d'altres regals que tela.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 26/04/2008 0:44

Jo també l'he vist aquesta tarda a Montcada Bifurcació. N'hi han 2 o 3 mes que estan pintades de tal manera que a dins sembla la gola del llop. Molt trist. :'(


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 26/04/2008 20:30

Aquesta 440R pintada platejada d'amunt i a baix em sembla que ja porta unes setmanes en aquest estat,i renfe no és capaç de netejar-a,estant temps així. :evil:

I els civies ja fan fastic per dins i tot,avui he pujat a una 465 quer porta dos anys nomès en circulació ,i de veritat,quina porqueria,a part de que fora estava grafitejat,per dintre estava brutissim!!!,esque de veritat,fins i tot una 213 sembla mès nova que no pas el civia amb l'estat que es troben.

Bé que a FGC i TMB de seguida que és grafiteja un tren,se l'ha emporten a netejar-la.



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 27/04/2008 13:32

La veritat és que la proporció de trens grafitejats del Perjudici de Llunyanies es altíssima. Cada dia en veig 4 o 5 només a la línia de Vilanova, així que fins a cert punt em sembla raonable que molts triguin en netejar-se, perque pel que sembla, tan bon punt els netejen, els tornen a grafitejar.

Ara bé, el que és intol.lerable és com estan els trens per dins. Les 450-451 són, probablement, els vehicles més fastigosos, bruts, incòmodes i insalubres de gran part del parc ferroviari europeu.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/04/2008 14:06

Busman ha escrit:[...] així que fins a cert punt em sembla raonable que molts triguin en netejar-se, perque pel que sembla, tan bon punt els netejen, els tornen a grafitejar.
Com que els salvatges saben que la seva malifeta anirà a passejar durant mesos i quilòmetres, es senten més atrets a fer-ho. En canvi, si netegessin els grafits de seguida, al cap d'un temps ho deixarien córrer ja que ningú podria "admirar" les seves marranades.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 27/04/2008 15:13

Guigui ha escrit:
Busman ha escrit:[...] així que fins a cert punt em sembla raonable que molts triguin en netejar-se, perque pel que sembla, tan bon punt els netejen, els tornen a grafitejar.
Com que els salvatges saben que la seva malifeta anirà a passejar durant mesos i quilòmetres, es senten més atrets a fer-ho. En canvi, si netegessin els grafits de seguida, al cap d'un temps ho deixarien córrer ja que ningú podria "admirar" les seves marranades.
Exacte.
Al metro mai es veuen grafitis, i dona la sensació com que el metro és un lloc net on no s'hi fan. Volen donar i mantenir una imatge.
En canvi Renfe dona imatge de suburbi i convida a fer grafitis ja que aquesta empresa els exposa com diu el Guigui durant mesos i kilòmetres.
I ja ni comentar la inutilitat dels vigilants de la Renfe que en els pocs individus que hi ha es troben tots a Sant Andreu Comtal petant la xerrada i fumant tot intimidant a gent gran que potser s'ha equivocat de bitllet o aficionats que no fan res més que fotos en comptes d'aturar els kinkis que es colen.
Trobo lamentable que Renfe sembli promoure el grafitisme tot deixant trens a l'aire lliure enmig d'espais de lliure accès públic sense tanques ni vigilància.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 27/04/2008 15:52

La solució estaria en dotar amb mànegues amb acetona totes les estacions on s'hi estacionen els trens: Terrassa, Manresa, Granollers, Sant Celoni, Mataró, Blanes, Castelldefels, Estació de França, Martorell, Sant Vicenç de Calders, Vilanova... (segurament alguna d'aquestes ja en té però només en sabia de L'Hospitalet i dels dipòsits), a més d'allargar l'estacionament d'aquests trens en les citades estacions (cosa que vol dir que falten trens), ja que el mateix tren que acaba d'arribar en molts casos és el primer que marxa.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 27/04/2008 16:56

victorcasta ha escrit:La solució estaria en dotar amb mànegues amb acetona totes les estacions on s'hi estacionen els trens: Terrassa, Manresa, Granollers, Sant Celoni, Mataró, Blanes, Castelldefels, Estació de França, Martorell, Sant Vicenç de Calders, Vilanova... (segurament alguna d'aquestes ja en té però només en sabia de L'Hospitalet i dels dipòsits), a més d'allargar l'estacionament d'aquests trens en les citades estacions (cosa que vol dir que falten trens), ja que el mateix tren que acaba d'arribar en molts casos és el primer que marxa.
Això passa a Vic, per sort, és gairebe impossible pintar trens a Vic. No és el cas de Ripoll, o Montcada Bifurcació, tot i els guardies.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 27/04/2008 17:20

No crec que poguem comparar la situació dels Rodalies amb la situació del metro, que guarda els trens sota terra en recintes tancats i de díficil accés sense autorització.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/04/2008 17:26

victorcasta ha escrit:La solució estaria en dotar amb mànegues amb acetona totes les estacions on s'hi estacionen els trens
Totalment d'acord, però jo les utilitzaria de manera preventiva: per a escarmentar marrans. :pistola


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 27/04/2008 18:28

EUKibo ha escrit:Al metro mai es veuen grafitis, i dona la sensació com que el metro és un lloc net on no s'hi fan. Volen donar i mantenir una imatge.
.
:|


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 28/04/2008 18:06

¿Alguien sabe por qué el 463-208 lleva tanto tiempo parado en Montcada-Bifurcació?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”