Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!

Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/10/2008 18:07

Avui, he anat en un 9000, crec que el 9114, entre Joanic i Urqunaona, deia les parades i els termómetres estaven encesos, però les pantalles apagades.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 08/10/2008 1:47

El 2105-2108 avui anava amb les llums del termometre enceses i anunciava les estacions al nou estil L3, això si, a Trinitat Nova, encara esta, segons la megafonia, la L11 i res més


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 08/10/2008 17:17

Aixó vol dir, que la única estació on la megafonia diu correspondència, es Torre Baró/Vallbona.
I que no digui la L3, em sembla vergonyos, ja que la L11 ja ho ha fet.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 16/10/2008 1:36

Els 2100 ja anuncien l'enllaç amb L3 a Trinitat Nova, el que desconec es si el tren que anteriorment vaig veure que no ho anunciava, ara ho fa.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 16/10/2008 19:57

Ara només fà falta canviar els termómetres, ja que la enganxina aquella no durarà gaire.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23771
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/10/2008 21:32

Avui, el 9000 que he agafat entre Maresme | Fòrum i Pg. de Gràcia duia el termòmetre i les pantalles apagades, però amb el pegot "currat" de Trinitat Nova.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 17/10/2008 21:36

Guigui ha escrit:Avui, el 9000 que he agafat entre Maresme | Fòrum i Pg. de Gràcia duia el termòmetre i les pantalles apagades, però amb el pegot "currat" de Trinitat Nova.
A mi ma passat el mateix, i els termòmetres, ja en falta alguna d'enganxina, i en de les estacions pasara el mateix.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 18/10/2008 17:30

Cert, les parades següents a Trinitat, no hi posa l'enllaç ni amb enganxines, a la L-11 pasa el mateix.


El metro de Barcelona amb motoristes!

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimecres 24/12/2008 19:03

Doncs, tot aixó demostra que molt tren nou i supermodern, peró en servei són una...


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 24/12/2008 19:19

Ja no anuncien parades, termometres apagats, tornem al principi.... Qué tornin els 1100.


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 24/12/2008 19:56

És una mica penòs, i als 9000 de la L2 els hi han apagat les pantalles...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimecres 24/12/2008 20:03

I a la resta de trens amb pantalles nomes surt el nom de l'stació.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Divendres 02/01/2009 19:01

pol ha escrit:I a la resta de trens amb pantalles nomes surt el nom de l'stació.
Es veritat, abanas a la L5 en un 5000, sortia publicitat de TMB, peró ja no surt. Ara podrien posar avisos de que a Diagonal esta tancat l'enllaç a la L3(a part de que ho dieun per megafonia, es podria posar també a les pantalles).


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 02/01/2009 22:50

Yo hoy he hecho el recorrido La Pau-Verdaguer en linea 4, y he cojido ambas series de trenes, primeramente, me ha tocado un 9000, y nada, sin megafonía ni termometros ni pantallas encendidas...tras mi frustración, (que aun no he escuchado la megafonía) me he bajado en Barceloneta, a esperar un 2100 haber que tal... y nada, que no, tambien sin megafonía ni termometros...
Tengo esperanza, que cuando nazcan mis hijos, puedan verlo :bleah :bleah


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dissabte 03/01/2009 16:32

ferroviario_catalan ha escrit:Yo hoy he hecho el recorrido La Pau-Verdaguer en linea 4, y he cojido ambas series de trenes, primeramente, me ha tocado un 9000, y nada, sin megafonía ni termometros ni pantallas encendidas...tras mi frustración, (que aun no he escuchado la megafonía) me he bajado en Barceloneta, a esperar un 2100 haber que tal... y nada, que no, tambien sin megafonía ni termometros...
Tengo esperanza, que cuando nazcan mis hijos, puedan verlo :bleah :bleah
Igual que jo...


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Dissabte 03/01/2009 18:08

metring ha escrit:
Guigui ha escrit:
De esta forma, los usuarios de la Línea 4 volverán a oír el anuncio por voz de la próxima parada, después de que desapareciera con la retirada de los trenes de la serie 1.100, los más antiguos de la red barcelonesa que utilizan una tecnología de aviso rudimentaria, y de los que sólo quedan cinco de reserva en caso de situaciones excepcionales.
Encara no ha acabat la campanya de desacreditació dels 1000/1100?
Ja només els hi queda dir que els 1000/1100 feien anuncis amb senyals de fum i pintures rupestres :x :'(
Precisament havia llegit en el títol "...i senyals de fum" :D



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dilluns 05/01/2009 1:11

Kina me de L4 jojo :trenazo


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/01/2009 17:35

Està clarissim que es una m. , primer treuen els 1100, acaven d'implantar l'ATP, i no augmenten la freqüéncia (si, senyors, seguim amb 19 trens a hora punta), porten es 2100, després els 9000, no anuncien parades, tenen els termometres apagats, i a sobre hi han incidències gairebé sempre.


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4269
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 05/01/2009 18:08

L'ATP està implantat a la L4 des de fa, com a mínim, 20 anys.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/01/2009 19:45

Ja ho sé, peró no tots els 1100 els portaven encesos, alguns anaven Manual i altres amb ATP, per aixó dic definitivament.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”