444's abandonades
444's abandonades
Llegiu a http://blogs.elpunt.cat/carlesgorini/
Ben maques mentre esperen la mort
31 gener 2010 per Carles Gorini
Diverses unitats de tren abandonades a l’estació de Mora la Nova. També n’hi ha a Sant Vicens de Calders, Vilanova i la Geltrú, Barcelona (Sant Andreu, Can Tunis i Gornal) i Vic.
Els graffitaires, bons tanatopràctics, les han deixades ben maques. Si algú les vol veure, i presentar les condolències als parents i amics, encara són de cos present…
Ben maques mentre esperen la mort
31 gener 2010 per Carles Gorini
Diverses unitats de tren abandonades a l’estació de Mora la Nova. També n’hi ha a Sant Vicens de Calders, Vilanova i la Geltrú, Barcelona (Sant Andreu, Can Tunis i Gornal) i Vic.
Els graffitaires, bons tanatopràctics, les han deixades ben maques. Si algú les vol veure, i presentar les condolències als parents i amics, encara són de cos present…
Realment penós....
Per cert, no tot son 444, moltes son 440 (com les de les 2 últimes fotos). La de Móra la Nova (la "preservada" i SAC (la que va patir l'accident) si que son 444.
Per cert, no tot son 444, moltes son 440 (com les de les 2 últimes fotos). La de Móra la Nova (la "preservada" i SAC (la que va patir l'accident) si que son 444.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
-
- N8
- Entrades: 726
- Ubicació: Horta L5
Que lamentable ver como están estas unidades, 440 y 444!
No entiendo por parte de renfe, que hacen esas unidades abandonadas a su suerte: Si no las quieren, que las desguacen y punto, y se las quiten de enmiedo, en caso de estar reservadas/preservadas o en espera de futuro, podrían guardarlas en sitios mejores...
No entiendo por parte de renfe, que hacen esas unidades abandonadas a su suerte: Si no las quieren, que las desguacen y punto, y se las quiten de enmiedo, en caso de estar reservadas/preservadas o en espera de futuro, podrían guardarlas en sitios mejores...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
El 444 que es troba a Móra la Nova no esta abandonat, està preservat per l'assossiació d'allà.
Doncs el pobre no està en gaires bones condicions, amb tot el grafitejat. Imagino que no han pogut trobr un espai per l'aixupulg
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
La 444 de Móra i les 440R son propietat dels ferrocarrils Argentins a partir de fa algún temps, encara que algú digui que es tindria que cuidar renfe operadora.
I no només a Catalunya passa això. Al país Basc també passa el mateix, com molts altres llocs de la península. Penseu que son unes 90 unitats apartades ja de servei:
I no només a Catalunya passa això. Al país Basc també passa el mateix, com molts altres llocs de la península. Penseu que son unes 90 unitats apartades ja de servei:
Hi han un parell de coses que m'han sobtat:
A on exactament hi tenen trens donats de baixa a Vic?http://blogs.elpunt.cat/carlesgorini/ ha escrit:Diverses unitats de tren abandonades a l’estació de Mora la Nova. També n’hi ha a Sant Vicens de Calders, Vilanova i la Geltrú, Barcelona (Sant Andreu, Can Tunis i Gornal) i Vic.
N'estàs segur que la 444 de Móra la Nova és propietat dels ferrocarrils Argentins? Jo diria que concretament aquesta unitat és propietat de l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Móra la Nova, els quals dins de les poques possiblitats de què disposen, la tenen preservada.Archie-250 ha escrit:La 444 de Móra i les 440R son propietat dels ferrocarrils Argentins a partir de fa algún temps
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
M'has mal interpretat el missatge o potser he sigut jo qui ho ha fet, però dic que el que hi ha a la platja de vies, la 444 es de Móra (Associació) i les 440 estàn venudes a Argentina.
I si, la 440R apartada a Vic és la 197, a la platja de mercaderies que s'utilitzava abans.
I si, la 440R apartada a Vic és la 197, a la platja de mercaderies que s'utilitzava abans.
La platja de mercaderies et refereixes a l'apartador que hi ha a la sortida de Vic pel costat Nord?
Jo també l'havia malinterpretat. Ja m'havíes espantatArchie-250 ha escrit:M'has mal interpretat el missatge o potser he sigut jo qui ho ha fet, però dic que el que hi ha a la platja de vies, la 444 es de Móra (Associació) i les 440 estàn venudes a Argentina.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3948
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Aquesta estació no s'ha utilitzat mai, des que es va fer la destrossa de la integració del ferrocarril a la ciutat. Com a molt s'utilitza com a habitació dels mals endressos (està tot ple de travesses i carrils antics). Però res més. Fa molt temps que no circulen mercaderies més amunt de Canovelles.Archie-250 ha escrit: I si, la 440R apartada a Vic és la 197, a la platja de mercaderies que s'utilitzava abans.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Quin fàstic,i com que no tenen prou en embrutar els trens que a sobre tiren els sprais al terra,són guarros de collons!