Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 11/10/2015 17:42

Ahir quan tornava de Tàrrega, un interventor de Renfe em va confirmar que la 447-157R amb seients tous, ja es troba operant a l'R16. Algú ho podria confirmar?

D'altra banda, ahir la 447-132R, adaptada a PMR, es trobava fent serveis a l'R12. Em va tocar la mateixa per anar i per tornar.



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dilluns 12/10/2015 0:02

Posar un 447 a una linia de rodalies es de jutjat de guardia. si no estan acondicionades amb seients tous que es quedin a rodalies. vaig seguint el tema de les 447 i em sembla prou interesant, es sap si posaran 447 reformades amb seients tous a la r12? crec personalment que les 447 son bones per la r12 sempre i quan estiguin amb seients tous. per la r16 proposaria trens de la serie 448 o 449 ja que les 447 es queden curtes.
podrien fer linies com la R11, R12, R13, R14, R15 AMB 447 reformada amb seients tous.
les 448 a la R13, R15 i R16.
les 449 podrien fer els R13 adaptant andanes, R11, R15,R16.
a tot aixo adatar els seients amb endolls seria necesari. qui no ha vist algu endollat amb el telefon al enfoll de les portes de una 448? ;)



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1899

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 12/10/2015 2:09

A la R13/R14 aniria bé que tots els serveis es fessin amb 448, excepte el R15151/15402 amb 470 o 451. Els Plana amb 470 seria suficient (el 448 pasaria a la R13/R14 que crec que algun serveis encara es fa amb 470).
A la R16 aniria bé amb 448 dobles, excepte el RE18093/18099 de València amb 470 doble, i els R18057/18258/18250/18252/15230/15232/15210 de diumenge i R15231/18050 de Port Aventura amb 451.
A la R15 mantendria els 448 amb l'excepció de 470 en els RE17501/17050 de Madrid, RE15015/15016 de Zaragoza i el RE15033/15032 de Caspe (els actuals 448 pasarian a la R16). El R15138/15139 deuria anar amb 451 al fer tot el dia gràfic a la R2. El millor pels R15309/15308 de Mora seria una 440 de 2 cotxes.

Els 447 s'ha d'utilitzar pel que són, serveis de Rodalies, i com a màxim adaptades a la R3P i la R12 que són com extensions de les R3 i R4 respectivament.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 12/10/2015 17:06

Aquest migdia he vist les PMR 447-159 + 447-116, totes dues de RdC, passant per Sants fora de servei. El que m'ha cridat l'atenció ha estat que a la cabina de la 116, hi havien dues llums a dins de la cabina, i que les del frontal no funcionaven.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 13/10/2015 21:00

sag470 ha escrit:A la R13/R14 aniria bé que tots els serveis es fessin amb 448, excepte el R15151/15402 amb 470 o 451. Els Plana amb 470 seria suficient (el 448 pasaria a la R13/R14 que crec que algun serveis encara es fa amb 470).
A la R16 aniria bé amb 448 dobles, excepte el RE18093/18099 de València amb 470 doble, i els R18057/18258/18250/18252/15230/15232/15210 de diumenge i R15231/18050 de Port Aventura amb 451.
A la R15 mantendria els 448 amb l'excepció de 470 en els RE17501/17050 de Madrid, RE15015/15016 de Zaragoza i el RE15033/15032 de Caspe (els actuals 448 pasarian a la R16). El R15138/15139 deuria anar amb 451 al fer tot el dia gràfic a la R2. El millor pels R15309/15308 de Mora seria una 440 de 2 cotxes.

Els 447 s'ha d'utilitzar pel que són, serveis de Rodalies, i com a màxim adaptades a la R3P i la R12 que són com extensions de les R3 i R4 respectivament.
Ya te digo Yo que una 448 o 449 para hacer los trayectos Barcelona - Valencia y Barcelona - Madrid hirian de perlas, lo digo porque algunas veces han puesto para hacer estos trayectos trenes de la serie 470 con los nuevos asientos semiblandos que son incómodos.

Lo que Renfe tiene que hacer es comprar nuevos trenes para MD y reformar las 450/451 para regionales.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 13/10/2015 21:07

Evalleida ha escrit:Posar un 447 a una linia de rodalies es de jutjat de guardia. si no estan acondicionades amb seients tous que es quedin a rodalies. vaig seguint el tema de les 447 i em sembla prou interesant, es sap si posaran 447 reformades amb seients tous a la r12? crec personalment que les 447 son bones per la r12 sempre i quan estiguin amb seients tous. per la r16 proposaria trens de la serie 448 o 449 ja que les 447 es queden curtes.
podrien fer linies com la R11, R12, R13, R14, R15 AMB 447 reformada amb seients tous.
les 448 a la R13, R15 i R16.
les 449 podrien fer els R13 adaptant andanes, R11, R15,R16.
a tot aixo adatar els seients amb endolls seria necesari. qui no ha vist algu endollat amb el telefon al enfoll de les portes de una 448? ;)
En la red de ferroviaria de Valencia yo he visto a diario que el REX Valencia - Albacete de los llanos y el REG Valencia - Alicante lo hacen con trenes 447 sin reformar, en casos exceptuales he cogido REX Valencia - Barcelona con una unidad 447.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 13/10/2015 21:14

Més que reformar els de dos pisos haurien de comprar trens nous que a Catalunya tenim uns trens a la convencional que fan pena. Es salven els LD, els 449, els Civies i pocs més.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 13/10/2015 21:29

bigcoaster ha escrit:Més que reformar els de dos pisos haurien de comprar trens nous que a Catalunya tenim uns trens a la convencional que fan pena. Es salven els LD, els 449, els Civies i pocs més.
Els trens van bruts, però no fan pena. Les 470 són trens molt aptes per serveis Regionals (igual que les 448). A més, si m'han de posar una 449 i per conseqüent que la tarifa passi de Regional a Media Distancia així per la cara, ja es poden confitar les 449 per allà on els hi entri. Ja prou diners val com per a sobre, haver de pagar més per les pijades d'un tren nou. :emprenyat


El metro de Barcelona amb motoristes!

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 13/10/2015 21:42

en mi opinion las 447 sirven para bastantes años i mas con el PMR + poniendoles asientos blandos para regionales y cercanias, yo creo que seran una buena substitucion alas 470, ademas aprovecharia tambien las 446 para regionales i cercanias con PMR.
David.F.C.M.B.1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 13/10/2015 21:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1899

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 13/10/2015 21:44

La flota actual és perfecte pels serveis que hi ha. En el cas de comprar material, només ho faria per un motiu: homogeneitzar la flota per implantar una tarifa única regional.

En el cas que de la 470 amb seients diferents, no és una 470, sino una 440. L'unica 470 amb seients rígids va ser la 470.137 i fa molt de temps que està apartada. Aquesta 440, encara que compatible amb els 470, no hauria de fer cap RE. Si de cas, només el R de Valencia a Albacete o Alacant de divendres/diumenges.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 13/10/2015 22:16

Les 447 reformades fan el paper, sense reformar les veig una mica coixes, però bé, és una opinió. Dir que la flota actual és perfecta em sembla una mica atrevit, més quan continuament fem serveis regionals amb 447. Falten regionals, en la meva opinió, per poder ampliar freqüències, perquè des de que l'Ave va entrar a Catalunya s'han perdut massa serveis regionals, que és el que de veritat "vertebra" el territori. :)


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 13/10/2015 22:30

bigcoaster en esto del AVE tienes toda la razon, encima el AVE se pasan con los precios, por eso se creo la linea bcn-est.françia/madrid-chamartin CON 470 9 HORAS DE VIAJE, si de barcelona- mora la nova 2h y 30 min de viaje cansan 9 horas ppppfffff, serian mejor los 448



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2182

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 14/10/2015 12:28

Diria la 447-314 és una PMR amb seients del R3 (la he vista fent un R12 a Hospitalet)



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1899

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 14/10/2015 18:19

bigcoaster ha escrit:Les 447 reformades fan el paper, sense reformar les veig una mica coixes, però bé, és una opinió. Dir que la flota actual és perfecta em sembla una mica atrevit, més quan continuament fem serveis regionals amb 447. Falten regionals, en la meva opinió, per poder ampliar freqüències, perquè des de que l'Ave va entrar a Catalunya s'han perdut massa serveis regionals, que és el que de veritat "vertebra" el territori. :)
La flota en si está bé, i parlava més de les característiques que de la quantitat. Que jo sàpiga, cap servei de mitja distància no es deixa de fer per falta de material. Hi ha suficients 470 per fer tots els serveis RE i els R. Inclus hi ha serveis Intercity fets amb 470. És més, hi ha suficient flota per posar més serveis. Una altra cosa, és si hi ha infraestructura suficient per fer més serveis. El tema a RdC és qui ho ha de pagar, i Renfe "organitzar" el material en funcions del serveis a fer. Les 447 no són per reforçar nous serveis, sino per sustituir-les, perque RdC no les troba aptes.

Per cert, quins serveis s'han perdut a mitja distància? Crec que hi ha els mateixos que al 2000.
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:bigcoaster en esto del AVE tienes toda la razon, encima el AVE se pasan con los precios, por eso se creo la linea bcn-est.françia/madrid-chamartin CON 470 9 HORAS DE VIAJE, si de barcelona- mora la nova 2h y 30 min de viaje cansan 9 horas ppppfffff, serian mejor los 448
Un detall. No es va crear el RE Bcn-Madrid per complementar el AVE, sino que van unificar dos RE a banda y banda de Zaragoza, per estalviar.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 14/10/2015 19:14

sag470 ha escrit:Per cert, quins serveis s'han perdut a mitja distància? Crec que hi ha els mateixos que al 2000.
Per exemple, tots els trens de LD que paraven a Lleida i que anaven a Barcelona per la convencional. En els anys d'impàs entre convencional i Ave a tota la línia Madrid-Barcelona a Lleida hi paraven bastants serveis que anaven molt bé per anar a Barcelona.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1899

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 14/10/2015 21:04

Pero no són MD. Aquests tipus de serveis es varen sustituir pels Avant. Els serveis de mitja distancia no s'han reduït a Catalunya.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 14/10/2015 21:49

sag470 ha escrit:Pero no són MD. Aquests tipus de serveis es varen sustituir pels Avant. Els serveis de mitja distancia no s'han reduït a Catalunya.
No són comparables els talgos que anaven per la convencional amb Avants que van per la LAV. Lògicament els preus són diferents, per tant, si no s'han reduït serveis, se n'ha incrementat el preu.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 15/10/2015 23:56

Esta tarde he visto a la 447-115R reformada para la R3 haciendo el Lleida (16:07)-L'Hospitalet (19:34)



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 16/10/2015 0:19

trensmat ha escrit:Renfe no entiende que los trenes 447 no son aptos para hacer trayectos de más 250 KM como es el caso de los REX Barcelona - Madrid y REX Barcelona - Valencia
Hay noticia de que esto haya ocurrido??? Yo siempre que he cogido el de Madrid era con 470, no me asustes de que puede tocar una 447 :o


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 30/10/2015 19:23

Hoy he visto una 447+447 Procedente de St Celoni con destino Aeroport y una 447 PMR + 447 PMR con destino Cerbere en Passeig de Gracia.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”