Home, ja era hora...Archie-250 ha escrit:(...) també ara comencen a venir les 470.
Substitució de sèries per la implantació de les 449
Substitució de sèries per la implantació de les 449
Nota de l'administració: fil procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=9111
Hoy el 15622 Lleida-L'Hospitalet (desde Manresa por obras en el tramo Manresa-Calaf) lo ha hecho el 470-100M/113R/124C
Pel que sembla,les 470 faràn els regionals a seques,i les 448R faràn els REX i CEX del sud que normalment és fan amb 470.Crec que ho han fet bé.
Doncs ja poden anar fent les 448R, per exemple, el Cat. Exprés que es fa amb 470, procedent de Lleida, que para a SVC a les 19.13...Mako448 ha escrit:Pel que sembla,les 470 faràn els regionals a seques,i les 448R faràn els REX i CEX del sud que normalment és fan amb 470.Crec que ho han fet bé.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ja estaria be veure un REX 448 amb destinació ValenciaMako448 ha escrit:Pel que sembla,les 470 faràn els regionals a seques,i les 448R faràn els REX i CEX del sud que normalment és fan amb 470.Crec que ho han fet bé.
Ho dubto molt veure aquest servei amb 448R,pel tema dels canvis de sentit a Tortosa i L'Aldea Amposta,ídem pel REX a Vinaròs.S'hauria de canviar dos cops la direcció dels seients sí un vol asseure's mirant endavant tota l'estona,cosa que provoca incomoditat.trensmat ha escrit:Ja estaria be veure un REX 448 amb destinació ValenciaMako448 ha escrit:Pel que sembla,les 470 faràn els regionals a seques,i les 448R faràn els REX i CEX del sud que normalment és fan amb 470.Crec que ho han fet bé.
Sembla que seràn pocs REX els que és passaràn a fer-se amb 448R,i principalment,a la línia de Tortosa em sembla.La veritat és que podien posar més 448R cap a Lleida per la via convencional(no per Manresa-Lleida),que la majoria de serveis expressos tan sigui REX o CEX que van a Lleida per Valls o Reus són 470.A més a més algunes 448R se l'hes han emportades cap a Saragossa per fer els Regionals de l'Aragó.
Ara bé,encara han de posar-se més 449 per la línia de Girona,i a principis de l'any que ve a la de Tortosa,llavors a veure que és farà amb les 448R sobrants i espero que tots els REX a Lleida les passin a fer amb 448R,que jo he anat a Lleida amb 470 i no és que sigui molt cómode en comparació amb una 448R.D'acord que és millor que una 440R amb seients de plàstic peró tampoc cap meravella.
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 22/11/2009 16:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Això no hauria de suposar cap problema, ja que el tram entre l'Aldea i Tortosa és força curt. A més, trobo que ja podrien adaptar un sistema més flexible i fer un enllaç a l'Aldea, de manera que la gent que vagi més avall no perdi tant temps. Però possiblement restaria atractiu als trens amb tarifes més cares...Mako448 ha escrit:Ho dubto molt veure aquest servei amb 448R,pel tema dels canvis de sentit a Tortosa i L'Aldea Amposta,ídem pel REX a Tortosa.S'hauria de cnaviar dos cops la direcció dels seients sí un vol asseure's mirant endavant tota l'estona,cosa que provoca incomoditat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I 440R...Mako448 ha escrit:que la majoria de serveis expressos tan sigui REX o CEX que van a Lleida per Valls o Reus són 470.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo penso que Renfe sortiria guanyant si gran part del públic d'estacions com Vinaròs, Benicarló, Orpesa o Benicàssim viatgés en trens MD ja que la utilització d'aquests trens des d'aquestes estacions impedeix en alguns casos trobar plaça per a trajectes llargs.
Guigui ha escrit:Això no hauria de suposar cap problema, ja que el tram entre l'Aldea i Tortosa és força curt. A més, trobo que ja podrien adaptar un sistema més flexible i fer un enllaç a l'Aldea, de manera que la gent que vagi més avall no perdi tant temps. Però possiblement restaria atractiu als trens amb tarifes més cares...Mako448 ha escrit:Ho dubto molt veure aquest servei amb 448R,pel tema dels canvis de sentit a Tortosa i L'Aldea Amposta,ídem pel REX a Tortosa.S'hauria de cnaviar dos cops la direcció dels seients sí un vol asseure's mirant endavant tota l'estona,cosa que provoca incomoditat.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
A part, el servei de Barcelona-València no ho se si ara es realitzen amb 470 de València, ja que la 014 no es d'aquí. Això suposa que es impossible, ja que València no té 448R.
Eso da lo mismo, hasta hace poco se hacían con 470 del depósito de Barcelona, con lo que si deciden poner los 448R pueden perfectamente, da igual sean del depósito que sean.Archie-250 ha escrit:A part, el servei de Barcelona-València no ho se si ara es realitzen amb 470 de València, ja que la 014 no es d'aquí. Això suposa que es impossible, ja que València no té 448R.
Y lo de la inversión de marcha, más de lo mismo. Ahora pasa lo mismo exactamente con las 470, ya que también son los asientos orientables en sentido de la marcha. Y además, que viniendo de Valencia, vas de cara desde Valencia a L'Aldea, vas de espaldas desde L'Aldea a Tortosa y después de ahí vuelves a ir de cara hasta Barcelona.
Ahir diumenge vaig veure una 448R entrant a Lleida-Pirineus pel pont que travessa el Segre. Eren les 17:25. Es va aturar un instant sobre el pont i va seguir fins entrar a l'estació. No aconsegueixo averiguar si es tractava d'algun CEX (ja que he mirat horaris i no en quadra cap amb aquesta hora) o d'un tren fora de servei.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Possiblement fos alguna maniobre, pel que estic veient darrerament els trens de la relació Barcelona Lleida s'estan fent amb 470 i és molt estrany trobar-hi un 448R, que sí que es veuen a la relació Lleida-Saragossa.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
ultimament els trens regional que van cap a Saragossa es fan amb 448R ( son els que pasen per Monzon, etc..)
En un altre fil deien que diumenge finalitzarien la implantació de les 449.Peró tot i aixó,moltes 448R han anat cap a Saragossa per fer els regionals d'Aragó,i molts REX i CEX del Sud sobretot els que van a Lleida continuen fent-se amb 470,i les 440R de Regionals continuen fent els regionals,tot i que ara se'n veuen alguna 470 fent els regionals a seques.
Ja podien posar les 448R sobrants de la kínia de Girona per fer TOTS els serveis express cap al sud,peró sembla que renfe no li dóna la gana.
Ja podien posar les 448R sobrants de la kínia de Girona per fer TOTS els serveis express cap al sud,peró sembla que renfe no li dóna la gana.
Segons he vist a la web de renfe,ja no circula cap CEX.Llavors les 448R han deixat de trepitjar terres gironines?
Tot i aixó,molts serveis express cap al Sud,sobretot Lleida,és continuen fent amb 470.Ja podien ultilitzar aquestes 470 per substituir les 440R i fer els regionals nomrla,i les 448R sobrants per fer TOTS els REX i CEX que van amb 470.Peró renfe a su bola.
Tot i aixó,molts serveis express cap al Sud,sobretot Lleida,és continuen fent amb 470.Ja podien ultilitzar aquestes 470 per substituir les 440R i fer els regionals nomrla,i les 448R sobrants per fer TOTS els REX i CEX que van amb 470.Peró renfe a su bola.
Sí, des del dia 13 passat.Mako448 ha escrit:Segons he vist a la web de renfe,ja no circula cap CEX.Llavors les 448R han deixat de trepitjar terres gironines?
Ahir dissabte 19 de desembre el Regional Exprés amb sortida a les 14:03 de Barcelona cap a Reus i Lleida i el que tenia sortida a les 17:48 de Lleida cap a Valls i Barcelona es van fer amb el 448R-003, i el que surt a les 17:03 de Barcelona Sants cap a Reus i Lleida, ens el vam creuar a La Plana Picamoixons i també era un 448R.Mako448 ha escrit:Segons he vist a la web de renfe,ja no circula cap CEX.Llavors les 448R han deixat de trepitjar terres gironines?
Tot i aixó,molts serveis express cap al Sud,sobretot Lleida,és continuen fent amb 470.Ja podien ultilitzar aquestes 470 per substituir les 440R i fer els regionals nomrla,i les 448R sobrants per fer TOTS els REX i CEX que van amb 470.Peró renfe a su bola.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... 19095.html
RIP Catalunya Exprés
27/12/09 02:00 - JOAN BRUNET. GIRONA
Com a usuari, tinc una forta vinculació amb la línia de ferrocarril Girona-Barcelona. Quan va aparèixer el Catalunya Exprés, ara fa 18 anys, va ser una sorpresa comprovar que quan el tren anava a l'hora (fet poc usual) es complia la publicitat de Renfe que deia que el trajecte es realitzava en 1 hora i 8 minuts. Amb el temps va haver-hi un augment de la freqüència dels trens que, casualment, anava acompanyat d'un augment en els retards. Per sort, Renfe va tenir l'excusa perfecta per consolidar els retards en l'horari: les obres del TAV. Però l'evolució de la tècnica i els esdeveniments polítics han accelerat una mort no anunciada. Així doncs, un tren del qual no es preveu el traspàs en l'Estatut perd el sentit de la seva denominació «Catalunya». La tècnica ha fet la resta. El segle XXI, exprés no és una terminologia adequada per a un tren que triga 1 hora i 24 minuts a fer el trajecte. Catalunya Exprés, descansa en pau. Alguns et recordarem.
No creieu que hi ha molts paral·lelismes entre el que ha fet Renfe amb el Catalunya Exprés i el que fa Espanya amb Catalunya?
RIP Catalunya Exprés
27/12/09 02:00 - JOAN BRUNET. GIRONA
Com a usuari, tinc una forta vinculació amb la línia de ferrocarril Girona-Barcelona. Quan va aparèixer el Catalunya Exprés, ara fa 18 anys, va ser una sorpresa comprovar que quan el tren anava a l'hora (fet poc usual) es complia la publicitat de Renfe que deia que el trajecte es realitzava en 1 hora i 8 minuts. Amb el temps va haver-hi un augment de la freqüència dels trens que, casualment, anava acompanyat d'un augment en els retards. Per sort, Renfe va tenir l'excusa perfecta per consolidar els retards en l'horari: les obres del TAV. Però l'evolució de la tècnica i els esdeveniments polítics han accelerat una mort no anunciada. Així doncs, un tren del qual no es preveu el traspàs en l'Estatut perd el sentit de la seva denominació «Catalunya». La tècnica ha fet la resta. El segle XXI, exprés no és una terminologia adequada per a un tren que triga 1 hora i 24 minuts a fer el trajecte. Catalunya Exprés, descansa en pau. Alguns et recordarem.
No creieu que hi ha molts paral·lelismes entre el que ha fet Renfe amb el Catalunya Exprés i el que fa Espanya amb Catalunya?