Portes perilloses 449

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Portes perilloses 449

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 08/01/2011 12:35

Aneu amb compte amb les portes del lavabo de les 449 de Renfe, no se us acudeixi deixar un dit entremig quan es tanquen.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 08/01/2011 12:44

Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 08/01/2011 13:26

Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.

Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.

Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring ha escrit:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 08/01/2011 13:54

liniadelRipollés ha escrit:Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.

Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.

Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring ha escrit:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Doncs hi ha una 470, què tanca les portes bestialment, ni se us acudeixi entrar al tren quan sona la senyal de tancament de portes, perquè us pot partir en 2...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 08/01/2011 18:38

Bé, jo estic parlant de trens amb criteris actuals. També era possible viatjar amb les portes obertes en marxa fins fa res i ens semblava normal.
PoLeTe124 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.

Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.

Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring ha escrit:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Doncs hi ha una 470, què tanca les portes bestialment, ni se us acudeixi entrar al tren quan sona la senyal de tancament de portes, perquè us pot partir en 2...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 09/01/2011 0:46

La flota més moderna d'Europa?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Diumenge 09/01/2011 1:19

La flota mas moderna era el año pasado, no se si este tambien, lo de las puerta debe ser una averia, y mas en el minusvalido, en el canto de la puerta suelen llevar un burlete con unas tiras metálicas en el interior, cuando se presionan se juntan y se abre la puerta, no se si lleva ese sistema ya me fijare aunque imagino que lo miraran en taller supongo.



Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimarts 11/01/2011 17:56

Si es igual que en el 599 o los Civia (que teóricamebte debieran serlo) si la puerta del WC (me imagino te referirás al de minusválidos) pilla algo al cerrarse, vuelve a abrirse. Otra cosa que en alguno determinado no lo haga por alguna avería, pero teóricamente si que debería.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 12/01/2011 1:09

Recordeu que els 449 (i diria que els 599 també) tenen WC no aptes per a PMR a part de l'adaptat, amb una porta molt semblant als lavabos de les 447.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”