Apostes: Per quan el Civia?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon

Quan entrarà en servei comercial el primer tren Civia a Catalunya?

Durant el 2005
0
No hi ha cap vot
El primer semestre del 2006
4
7%
El segon semestre del 2006
11
19%
El 2007
11
19%
El 2008
6
11%
Quan les gallines pixin
17
30%
Cercanías por Gran Via y Diagonal ya!
8
14%
 
Vots totals: 57
Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 27/06/2006 16:31

Jordilar ha escrit:Doncs a Granollers - Centre no vem tenir tanta sort in ens van dir que no podíem.
El company UT596001 va fer-ne:

Imatge

Amb el teu permís, Rob :D



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 27/06/2006 16:39

Un civia a Granollers,als civies no tenien que estar a la C1,que fa un civia a la C2? :roll:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/06/2006 17:27

Jefe de C.T.C. ha escrit:Per curiositat Jordilar...qui us ho va dir? (que no podieu fer fotos)
A mi no em van dir res l'altre dia a l'Estació de França; bé, de fet al principi si que em van dir que nanai però a l'ensenyar el carnet d'ADIF em van dir passi passi que veurà el piset...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 27/06/2006 18:56

fixeu-vos en el morro, concretament la tapa del morro, i mireu la diferencia que hi ha entre els civia de 4 vagons i els de 5

4 vagons, foto de Jordi Alaró ( el missatge anterior )

5 vagons, foto Bernat Borràs
Imatge



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dijous 29/06/2006 14:26

Que os dije que se han cagado los de RENFE y han pensado que lo mejor es que la gente se entretenga con los nuevos trenes y así no pensar en las obras. Vamos eso creo yo pero quien sabe siempre nos sorprenden.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 29/06/2006 16:26

Per cert: ahir, cap a les 20.25 de la tarda, va passar un 465 sense servei per via 2 de Sants, i va enfilar el túnel de Plaça de Catalunya. La gent que esperava a l'andana es van quedar així:
:o

(Jo també :D )



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 29/06/2006 18:03

Bones a tots! Feia dies que no posava res, ja que tinc el PC avariat (quin mono de fòrum, messenger, jocs...:S:S:S). Últimament han pujat uns quants Civia a Girona, en tinc constancia d'almenys 2. Un el vaig fotografiar, però em va agafar desprevingut i la foto va sortir un pel malament.

El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...

Per cert...com us agraden més, els de presèrie amb la decoració antiga i/o sense carenar l'enganxall o bé els de 2a subsèrie amb la decoració nova i/o el Scharfemberg (enganxall) carenat?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 29/06/2006 20:12

Hola,
El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Tarradellas, hombre, Tarradellas... oischhh, si cambiamos ya esto, qué será lo que no cambiemos... y a saber cómo lo cambiemos, jejejejejejeje.

:o

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 30/06/2006 1:36

aarongilp ha escrit:Per cert...com us agraden més, els de presèrie amb la decoració antiga i/o sense carenar l'enganxall o bé els de 2a subsèrie amb la decoració nova i/o el Scharfemberg (enganxall) carenat?
A mi al principi m'agradaven més tal com estaven amb l'altra decoració i sense carenar l'enganxall. Però a mesura que he anat veient els nous amb carenat al Scahrfemberg m'han anat agradant més; ara bé, haig de puntualitzar que m'agrada més l'aspecte dels Civia de 2a sèrie fabricats per CAF que els Civia fabricats per Alstom, que tenen petites diferències en el frontal.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 30/06/2006 8:54

aarongilp ha escrit: El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Ell no devia anar gaire bé, ja que feia uns 37 anys que era mort. Quina pudor devia fer a la plaça de Sant Jaume!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 30/06/2006 21:00

aarongilp ha escrit:
El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Et deus referir a la famosa frase de Tarradelles que va dir "Ja sóc aquí"

Canviant de tema, proposo demanar a Renfe a quines hores passaràn els vuit Civia que venen ara al juliol.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dissabte 01/07/2006 1:32

viscaelcat ha escrit:
aarongilp ha escrit:
El que sí que és veritat és que de forma similar a la famosa frase de'n Companys, podem dir que "Ja són aquí!". Bé, aviam què tal van...
Et deus referir a la famosa frase de Tarradelles que va dir "Ja sóc aquí"

Canviant de tema, proposo demanar a Renfe a quines hores passaràn els vuit Civia que venen ara al juliol.
Això serà força complicat, perque una vegada que entrin en servei faran rotacions amb les UT447.


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 01/07/2006 13:39

Sí, em vaig referir a en Tarradelles...és que amb tanta gent famosa un es lia...No me'n perdoneu ni una, eh!!! :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 25/10/2006 11:27

finalment l'altre dia vaig pujar en un civia en el glamourós tram de Sants-Estació a Catalunya
)))3


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”