Nous rodalies Renfe de dos pisos

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 03/12/2017 19:28

Totalment d'acord. Ara per ara, amb les 14 447 són dignes succesores de les 440, encara que sigui igual.
Ja pensarem del seu succesor a partir del 2022.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 14/12/2017 21:42

Refloto que aquest fil ja que ha aparegut una notícia important sobre els futurs candidats al concurs per l'adquisició de nou material de Rodalies i Regionals de cara el 2018.

Stadler Rail ha anunciat oficialment que es presentarà al concurs per l'adquisició de nous trens que organitzarà Renfe. L'anunci s'ha fet coincidint amb el 120 aniversari de la planta d'Albuixech on han asistit les principals autoritats de la Generalitat Valenciana, així també com el mateix president de Renfe i la subsecretària del Ministeri de Foment. Segons la notícia que ha publicat el diari Expansión, el fabricant suís hauria oferit a la operadora, el FLIRT (un dels més venuts a Europa i EUA amb més de 1.400 unitats) i el WINK, nou model de la gamma que s'ha llançat recentment i que és una mescla de GTW i FLIRT, però més lleuger.

Si Stadler guanyés, la producció es faria íntegrament al País Valencià. Fora d'aquest assumpte, el concurs de la nova sèrie 115 d'FGC del qual Stadler Rail està molt ben posicionat, es podria resoldre durant les properes setmanes, així que en breu sabrem si Stadler es queda definitivament amb la nova sèrie de la línia B-V.

Amb la incorporació d'Stadler a la cursa pels nous trens de Renfe, queda ben visible que Stadler vol penetrar-se amb força al mercat espanyol. CAF i Talgo també opten el concurs, però hi han certs problemes que els podrien afectar: CAF últimament té molts problemes amb els 449/599 de Renfe que han patit moltes avaries. Els 120 tampoc es salven. I Talgo no té cap experiència més enllà de trens de llarga distància.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 25/12/2017 18:05

De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 25/12/2017 19:45

sag470 ha escrit:De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.
La verdad es que he entendido muy poco de lo que nos quieres explicar, Yo lo siento no se si es que no pillo tu ironia o tu intencion real con esta contestacion, pero las series de trenes a substituir como las 435, 436 perdoname pero las entiendo como material ya retirado.
Si puede aclarar el tema de las series que dices para Asturias y Cantabria te estare agradecido.
Saludos.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 25/12/2017 20:01

ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.
La verdad es que he entendido muy poco de lo que nos quieres explicar, Yo lo siento no se si es que no pillo tu ironia o tu intencion real con esta contestacion, pero las series de trenes a substituir como las 435, 436 perdoname pero las entiendo como material ya retirado.
Si puede aclarar el tema de las series que dices para Asturias y Cantabria te estare agradecido.
Saludos.
Es la numeración de algunas unidades eléctricas desde la desaparición de FEVE.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 26/12/2017 13:30

fgc113 ha escrit:Es la numeración de algunas unidades eléctricas desde la desaparición de FEVE.
Gràcies per l'aclariment! A mi també m'havia provocar un curtcircuit mental el missatge.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 26/12/2017 15:13

fgc113 ha escrit: Es la numeración de algunas unidades eléctricas desde la desaparición de FEVE.
Bones,
Molt bé ara si queda clar i veig que no he sigut l'unic.
Gracies per la resposta.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 26/12/2017 21:00

Exactament, em referia a les serie 3500 de Feve, les 3600 i les 2400. Les transformacions a Gas Natural Liquat són sobre les 2600 de Feve.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 31/01/2018 23:04

sag470 ha escrit:Jo no esperaria flota específica per Rodalies. Renfe pensa en conjunt, i no veig compran cotxes que no pot utilizar en enlloc més.
Evidentment, que es necessita flota específica per a Rodalies!! :martell2



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 31/01/2018 23:14

ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.
La verdad es que he entendido muy poco de lo que nos quieres explicar, Yo lo siento no se si es que no pillo tu ironia o tu intencion real con esta contestacion, pero las series de trenes a substituir como las 435, 436 perdoname pero las entiendo como material ya retirado.
Si puede aclarar el tema de las series que dices para Asturias y Cantabria te estare agradecido.
Saludos.
Para aclarar:

Renumeración en Renfe de antiguo material de Feve

Locomotoras

Feve 1500 -> Renfe 315
Feve 1600 -> Renfe 316
Feve 1900 -> Renfe 619 (son duales, por tanto empiezan con un 6)

Automotores diésel

Feve 2300 (MAN ex-FGC) -> Renfe 523
Feve 2400 (Apolo) -> Renfe 524
Feve 2600 -> Renfe 526
Feve 2700 -> Renfe 527
Feve 2900 -> Renfe 529

Unidades eléctricas

Feve 3300 -> Renfe 433
Feve 3500 -> Renfe 435
Feve 3600 -> Renfe 436
Feve 3800 -> Renfe 438



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 07/04/2018 22:23

sag470 ha escrit:De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.
Se acaba de presentar el plan para Madrid donde se extrae:
- Sustitución de los 446 de la C5 por Civia.
- Sustitución de los 442 de Cotos.
- Reforma de los 446, 465, 447 y 450.
- Incorporación de 172 trenes.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 07/04/2018 23:00

sag470 ha escrit: - Reforma de los 446, 465, 447 y 450.
Entonces 446 y 450 (y 451) durarán más allá del 2020?



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 07/04/2018 23:31

Els 465 presèrie ja necessiten reforma de mitja vida?
O és equiparació a la resta de la sèrie?



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 08/04/2018 1:49

Diuen que no són reformes de gran envergadura.

Extracte de la reforma dels 465:
Las principales causas de averías en los trenes serie 465 (Civia) son las puertas, los motores de tracción, el compresor y el sistema de Información al Viajero.
En las puertas se van a sustituir muelles de estribos y se instalarán enclavamientos inferiores para su mejor guiado. En cuanto a los compresores se ha instalado un prototipo de nuevo compresor y está prevista la sustitución de 100 durante el año 2018 y, por último, se está estudiando la sustitución del sistema de información al viajero.
También se está implantando una campaña de mejora de imagen y confort con montajes de nuevo testero frontal, vinilados y cambio de suelos.
En este período de tiempo se realizarán las correspondientes grandes reparaciones de mantenimiento, que se acometen cada ocho años y en las que se sustituye la mayoría de las piezas mecánicas, se revisa toda la electrónica y se actúa en la mejora del confort (pintura, cambio de suelos, luminarias y asientos si es necesario, etc). Con esta actuación de grandes dimensiones se mejora, evidentemente, la fiabilidad de los trenes.
Les 450 i 446 dificil que les aguantin. El que crec que com fins 2023 no arribarán tots els nous trens, demanaran prórroga excusase'n que está demanats, cosa que la comanda será per 2018-2019.
Aquests 172 trens quadren per suplir els 442, 446 i 450. Son 5 442, 126 446 i 2x16 450. En total són 163 i la resta seran per reforços C1, C4 i C2-C10 i ampliacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 08/04/2018 11:53

Quina és la font d'informació?



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 08/04/2018 13:48

El pla de rodalies presentat per a Madrid fa pocs dies



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 17/02/2019 21:52

Encara que la notícia no sigui per Catalunya, i de rodalies és de refiló, ja hi ha en marxa la primera licitació de material per Renfe.

Seran:
- 10 trens de 2 cotxes.
- 16 trens de 3 cotxes.
- 5 trens duals.
- 6 trens Alpino.

Suposo que seran per substituir les 435, 438, 442 i 524.

https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 20/03/2019 22:33

Fonts internes via Skyscrapercity ens informen que està al caure la licitació de 211 trens de rodalies, dels quals una part seran de dos pisos.
Finals d'abril per a una publicació el maig, diuen.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 20/03/2019 22:43, en total s’ha editat 3 vegades.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 20/03/2019 22:39

sag470 ha escrit:Encara que la notícia no sigui per Catalunya, i de rodalies és de refiló, ja hi ha en marxa la primera licitació de material per Renfe.

Seran:
- 10 trens de 2 cotxes.
- 16 trens de 3 cotxes.
- 5 trens duals.
- 6 trens Alpino.

Suposo que seran per substituir les 435, 438, 442 i 524.

https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
Els Apolo no ho sé, però 435, 438 i 442 saltaran segur.
Ara mateix són el material més vell que té Renfe, juntament amb el Talgo IV, les 440/470 i els Camells 592 (i els Tamagochis 596).
Les 438 ex-Feve saltaran perquè tot i ser molt més noves, estan obsoletes.
En canvi, les 433 ex-Feve es mantindran, perquè tot i que exteriorment siguin idèntiques a les 435, es poden considerar trens nous.

Després de tot això, haurien de saltar les 448, 446 i 450/451.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 20/03/2019 22:41

Demano el canvi del títol del fil, més que res perquè ja estem al 2019.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”