TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000

EntradaAutor: Renfe451 » Diumenge 06/08/2017 12:27

La veritat és que aquesta adjudicació de nous trens es necessitava des de feia temps... i ja tocava realment. Sobretot a l'L3 i l'L5 aniran molt bé la incorporació de nous trens al carrusel, de tal manera que millorarà en un principi la freqüència de pas. Ara bé, crec que es necessitaria personal per a realitzar més torns, suposo que amb el flamant nou conveni de FMB on es contemplava la contractació de més personal es podran cobrir els nous torns sense gaires problemes.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1897
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000

EntradaAutor: Miquel » Diumenge 06/08/2017 12:28

A banda, el que més interessarà al FMB és no tenir un poti poti de trens diferents a cada línia.

El manteniment és més "senzill" i endreçat si L5 segueix operant-se només amb 5000 i no haver de fer nous espais per als recanvis i manteniment dels 9000. Mateix cas que portar 9000 a L3. I passaria el mateix a la inversa, que en comptes de 2 9000, es demanessin 2 5000 més per L4.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3586
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Aquí toca?

EntradaAutor: David.F.C.M.B.1000 » Diumenge 06/08/2017 14:24

Fran-Ikarus ha escrit:Toda esta (respetable) disgresión tuya creo que tendría sentido en el tema dedicado a los trenes de la L9 y/o del metro al aeropuerto.

Aquí se está hablando de que las L1, L3, L4 y L5 tienen necesidad de más trenes, y no le veo sentido darle la vuelta, empezar a hablar de unas supuestas conveniencias de configuración e interiorismo de los 9000 de la L9 Sud, y de rebote que las necesidades de L2, L3 y L5 tengan que ajustarse a las mismas (ya sin entrar en que convenga o no que estas 3 líneas circulen con una "ensalada" de series distintas)

Insisto, no opino a favor ni en contra de tu propuesta de "interiorismo de los 9000 para L9 Sud", pero creo que "aquí no toca".


pido disculpas, ya que lo puse aqui para no abrir otro tema nuevo y al ver que compraran mas 9000 yo pense en eso adaptarlos.... y no savia que hay un tema ya dedicado a la lineas 9 y 10 perdon :oops: :oops:
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
 
Entrades: 202
Membre des de: Diumenge 11/10/2015 19:57
Ubicació: barcelona

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants