Troben amiant a les UT 442

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
escursso
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Tiana
Contacta:

Troben amiant a les UT 442

Entrada Autor: escursso » Diumenge 04/03/2018 21:08

Al fer la una reparació d'una unitat, han detectat que aquests trens porten components amb amiant. A veure que passa ara amb ells.

http://ferroguia.es/alertan-del-peligro ... omponente/

Salutacions.



Avatar de l’usuari
robertotlh
N6
N6
Entrades: 307

Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 05/03/2018 16:51

Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia



Avatar de l’usuari
Ganz
N6
N6
Entrades: 313
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Ginebra

Entrada Autor: Ganz » Diumenge 11/03/2018 12:58

robertotlh ha escrit:Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia
El problema, llavors, és que és molt probable que el material suís també porti amiant. Cal no oblidar que les 442 estan basades directament de les Be 4/4 del LEB, a Lausanne, per exemple...

En el cas que no es pogués desamiantar la unitat per ser massa complicat, realment la millor opció seria, al meu parer, comprar material nou per la línia i enviar una 442 al museu. Per tal de preservar l'atractiu turístic de la línia, comprar a Stadler material derivat de les ABDeh 8/8 comprades recentment pel BOB (Interlaken), amb finestres practicables, adaptades a PMR, amb furgó i amb un cert grau de comfort podria ser una opció a tenir present...



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1576
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 11/03/2018 19:56

A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1189
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 12/03/2018 19:38

sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2517
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 13/03/2018 10:42

ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.
Salutacions.
Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.

* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.

Salut !!


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1189
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 13/03/2018 19:38

genissimon ha escrit:
ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.
Salutacions.
Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.

* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.

Salut !!
Buenas,
No probaron uno, tuvieron 6 automotores matriculados del 3006 al 3011 y debido a esos problemas de Freno solo los usaron en el tramo de Navacerrada a Los Cotos.
Saludos.



mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 122

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dimecres 25/04/2018 0:02

A les 442 ara s'hi han de sumar les 470 i les 448 (i suposo que la 444 de Mora pero son pures suposicions). La presència en si no suposa un perill pel passatger, el problema es a l'hora de fer el manteniment si es manipula l'element que el conté. Suposo que a les properes R que es passin les tindran més temps per substituir les resistències que el contenen i descontaminar.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”