Civia Alpí
Re: CIVIA ALPI
A mi m'agrada l'idea de ficar CIVIES a la linia de puigcerdà però ho veig moooolt difícil... Almenys hi hauria una bona acceleració a la línia, cosa que faria molta falta. En el sentit de la comoditat, prefereixo els civies a les 447 i les 440R.
Parlant del so de cada tipus de civia segons constructor , prefereixo el so de les alstom, ja que, realment, el so de les CAF sona com una CAFetera, o gairebé no sona.
Parlant del so de cada tipus de civia segons constructor , prefereixo el so de les alstom, ja que, realment, el so de les CAF sona com una CAFetera, o gairebé no sona.
Comentaris de tranvia portal diuen que renfe ha anunciat la posada en servei de civies a Santander. Les 440 de dos cotxes tornaran a Barcelona? Esperem que si.
Au revoir .
Au revoir .
http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... idn903.JPG
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro .
Au revoir .
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro .
Au revoir .
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Ho dubto.orig440 ha escrit:http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... idn903.JPG
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro .
Au revoir .
Esperem que NO.orig440 ha escrit:Comentaris de tranvia portal diuen que renfe ha anunciat la posada en servei de civies a Santander. Les 440 de dos cotxes tornaran a Barcelona? Esperem que si.
Au revoir .
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
JaMiRo!, em sorprèn que diguis que esperem que no, ja que aquestes (les 440 de dos cotxes, encara que reformades) tenen seients de regionals. Tenen problemes mecànics/elèctrics/del que sigui (a part d'una acceleració inferior a les 447)???
No et sorprengui 593Dromedario, la meva opinió va en el següent sentit: si es posa un nou tren en servei per a rodalia a Barcelona, prefereixo que sigui un Civia i no un 440 ex-Santander.593Dromedario ha escrit:JaMiRo!, em sorprèn que diguis que esperem que no, ja que aquestes (les 440 de dos cotxes, encara que reformades) tenen seients de regionals. Tenen problemes mecànics/elèctrics/del que sigui (a part d'una acceleració inferior a les 447)???
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- genissimon
- N10
- Entrades: 3136
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Això, sense tenir en compte el que han de fer els maquinistes per corregir una possible patinada de les 440 (*), quan pugen una rampa del 40 ‰. Inadmissible en qualsevol altre lloc.JaMiRo! ha escrit:No et sorprengui 593Dromedario, la meva opinió va en el següent sentit: si es posa un nou tren en servei per a rodalia a Barcelona, prefereixo que sigui un Civia i no un 440 ex-Santander.
Salut !!
* tinc entès que per parar el patinatge de les 440, si amb la sorra no n'hi ha prou, han de posar el regulador de tracció a 0, per tornar a donar-la de mica en mica. Les 438 "reostàtiques" que abans pujaven a Puigcerdà, en tenien prou reduint unes quantes "muescas" per parar "l'embalament" dels motors de tracció. Aquí es posava de manifest que el seu origen implicava una major adaptació a les rampes del transpirinenc oriental.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
De fet, a la 440, al no funcionar cap enrere el motor pilot de l'arbre de leves que realitza la supresio de resistencies (el seu diseny es aixi), al recollir un sol punt de traccio del regulador (sempre que no siguin debilitaments de camp) ja obren els contactors de linia, amb el tan característic i sonor "clac", destruint la tracció,
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3939
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
I una mentida com una catedral perque els 462 ja no existeixen.UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
Quins Civies serán els que posarán a Santander? 463, 464 o 465?
Salutacions
Salutacions
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
I a més tan se val quin civia posesin a la llinia de Ripoll perque tots els bogies dels civies són motoritzatsUT596001 ha escrit:A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
Els 462 es van transformar en 463, i els 464 amb 465, això a la primera generació.
Au revoir C.A.C.V.
Au revoir C.A.C.V.
Mentida també. Els Civia de 3, 4 o 5 cotxes tenen dos bogies portants, els extrems, tenint motorització només els compartits. En els de 2 cotxes era al revés, teníen motor els extrems i l'intermig no.252-071 ha escrit:I a més tan se val quin civia posesin a la llinia de Ripoll perque tots els bogies dels civies són motoritzatsUT596001 ha escrit:A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No se si ja s'ha comentat pero els Civia Alpino ja son un projecte del passat, en aquests ultims presuposots generals de l'estat (2009) ja no hi figuren... tot i aixi ha sortit un nou item per un import similar: Transformacion de trenes Civia... Ja veurem a que es refereixen... potser seran civia adaptats per la linia de puigcerda pero sense conformar una serie en si, o potser no te res a veure, ja es veura.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
La transformació es refereix a que a alguns trens (bastants) de la sèrie 463 se'ls hi afegirà un cotxe per convertir-los en 464. T'oblides d'esmentar que també hi ha intenció que hi hagi Civia VI.jordidr ha escrit:No se si ja s'ha comentat pero els Civia Alpino ja son un projecte del passat, en aquests ultims presuposots generals de l'estat (2009) ja no hi figuren... tot i aixi ha sortit un nou item per un import similar: Transformacion de trenes Civia... Ja veurem a que es refereixen... potser seran civia adaptats per la linia de puigcerda pero sense conformar una serie en si, o potser no te res a veure, ja es veura.
No m'hi havia fixat en aixo pero es veritat que havia sentit a parlar de 466, doncs aixi haviam que ens posaran a la linia de Puigcerda..
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
No parlo de 466, que també n'he sentit a parlar, sinó de la sisena família de trens Civia. (Encara no estan licitats els Civia V)