Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
orig440

Re: CIVIA ALPI

Entrada Autor: orig440 » Divendres 04/07/2008 12:19

A mi m'agrada l'idea de ficar CIVIES a la linia de puigcerdà però ho veig moooolt difícil... Almenys hi hauria una bona acceleració a la línia, cosa que faria molta falta. En el sentit de la comoditat, prefereixo els civies a les 447 i les 440R.
Parlant del so de cada tipus de civia segons constructor :D , prefereixo el so de les alstom, ja que, realment, el so de les CAF sona com una CAFetera, o gairebé no sona.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 13/08/2008 20:07

Comentaris de tranvia portal diuen que renfe ha anunciat la posada en servei de civies a Santander. Les 440 de dos cotxes tornaran a Barcelona? Esperem que si.
Au revoir :hola .



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 18/08/2008 18:36

http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... idn903.JPG
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro :'( :'( .
Au revoir :hola .



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 18/08/2008 20:26

orig440 ha escrit:http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... idn903.JPG
Tornaran a Catalunya? Com les enyoro :'( :'( .
Au revoir :hola .
Ho dubto.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 18/08/2008 23:25

orig440 ha escrit:Comentaris de tranvia portal diuen que renfe ha anunciat la posada en servei de civies a Santander. Les 440 de dos cotxes tornaran a Barcelona? Esperem que si.
Au revoir :hola .
Esperem que NO. :twisted:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Diumenge 24/08/2008 0:38

JaMiRo!, em sorprèn que diguis que esperem que no, ja que aquestes (les 440 de dos cotxes, encara que reformades) tenen seients de regionals. Tenen problemes mecànics/elèctrics/del que sigui (a part d'una acceleració inferior a les 447)???



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 28/08/2008 18:03

593Dromedario ha escrit:JaMiRo!, em sorprèn que diguis que esperem que no, ja que aquestes (les 440 de dos cotxes, encara que reformades) tenen seients de regionals. Tenen problemes mecànics/elèctrics/del que sigui (a part d'una acceleració inferior a les 447)???
No et sorprengui 593Dromedario, la meva opinió va en el següent sentit: si es posa un nou tren en servei per a rodalia a Barcelona, prefereixo que sigui un Civia i no un 440 ex-Santander. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3136
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 29/08/2008 9:40

JaMiRo! ha escrit:No et sorprengui 593Dromedario, la meva opinió va en el següent sentit: si es posa un nou tren en servei per a rodalia a Barcelona, prefereixo que sigui un Civia i no un 440 ex-Santander. ;)
Això, sense tenir en compte el que han de fer els maquinistes per corregir una possible patinada de les 440 (*), quan pugen una rampa del 40 ‰. Inadmissible en qualsevol altre lloc.

Salut !!

* tinc entès que per parar el patinatge de les 440, si amb la sorra no n'hi ha prou, han de posar el regulador de tracció a 0, per tornar a donar-la de mica en mica. Les 438 "reostàtiques" que abans pujaven a Puigcerdà, en tenien prou reduint unes quantes "muescas" per parar "l'embalament" dels motors de tracció. Aquí es posava de manifest que el seu origen implicava una major adaptació a les rampes del transpirinenc oriental.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

ping
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: ping » Divendres 29/08/2008 12:40

De fet, a la 440, al no funcionar cap enrere el motor pilot de l'arbre de leves que realitza la supresio de resistencies (el seu diseny es aixi), al recollir un sol punt de traccio del regulador (sempre que no siguin debilitaments de camp) ja obren els contactors de linia, amb el tan característic i sonor "clac", destruint la tracció,



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 10/09/2008 12:16

Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 10/09/2008 12:26

UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
I una mentida com una catedral perque els 462 ja no existeixen.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 10/09/2008 18:23

Quins Civies serán els que posarán a Santander? 463, 464 o 465?


Salutacions



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 11/09/2008 1:03

UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dijous 11/09/2008 16:18

UT596001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.
I a més tan se val quin civia posesin a la llinia de Ripoll perque tots els bogies dels civies són motoritzats



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 12/09/2008 11:54

Els 462 es van transformar en 463, i els 464 amb 465, això a la primera generació.
Au revoir :hola C.A.C.V.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 12/09/2008 14:55

252-071 ha escrit:
UT596001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Els últims rumors que em va comentar un company l'altre dia, és que portaràn els 462 de Cádiz, per posar-los a la linia de Puigcerdà. Repeteixo, son rumors que he sentit.
A part de lo comentat de lo dels 462, el material de Rodalies Cadis és compartit amb el de Rodalies Sevilla. Si no mal recordo allà tenen 463.
I a més tan se val quin civia posesin a la llinia de Ripoll perque tots els bogies dels civies són motoritzats
Mentida també. Els Civia de 3, 4 o 5 cotxes tenen dos bogies portants, els extrems, tenint motorització només els compartits. En els de 2 cotxes era al revés, teníen motor els extrems i l'intermig no.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 14/10/2008 18:19

No se si ja s'ha comentat pero els Civia Alpino ja son un projecte del passat, en aquests ultims presuposots generals de l'estat (2009) ja no hi figuren... tot i aixi ha sortit un nou item per un import similar: Transformacion de trenes Civia... Ja veurem a que es refereixen... potser seran civia adaptats per la linia de puigcerda pero sense conformar una serie en si, o potser no te res a veure, ja es veura.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 14/10/2008 18:37

jordidr ha escrit:No se si ja s'ha comentat pero els Civia Alpino ja son un projecte del passat, en aquests ultims presuposots generals de l'estat (2009) ja no hi figuren... tot i aixi ha sortit un nou item per un import similar: Transformacion de trenes Civia... Ja veurem a que es refereixen... potser seran civia adaptats per la linia de puigcerda pero sense conformar una serie en si, o potser no te res a veure, ja es veura.
La transformació es refereix a que a alguns trens (bastants) de la sèrie 463 se'ls hi afegirà un cotxe per convertir-los en 464. T'oblides d'esmentar que també hi ha intenció que hi hagi Civia VI.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 14/10/2008 19:03

No m'hi havia fixat en aixo pero es veritat que havia sentit a parlar de 466, doncs aixi haviam que ens posaran a la linia de Puigcerda..



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 14/10/2008 19:15

No parlo de 466, que també n'he sentit a parlar, sinó de la sisena família de trens Civia. (Encara no estan licitats els Civia V)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”