Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 27/03/2007 0:18

Magnifica noticia i magnific que mes gent "metrera" s'apunti al forum ;)



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 27/03/2007 0:18

Excel·lent!

A més es l'unitat en la que em vaig pujar el dimarts 20 durant les voltes semihonor. Les 1093-1094 i la 1323 son Danone :D

Vox



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/03/2007 1:01

metro3001 ha escrit:Hola a tots i bona nit
Aquest es el meu primer missatge en aquest forum, ja que normalment "rondo" bastant per trensim.
Us voldria comunicar, que definitivament i venint de molt bones fonts, que es preserva una unitat de dos cotxes i un remolc de la serie 1000.
Aquesta unitat es la M1093-M1094 i R 1323.
Us puc comentar tambe, que la setmana passada varen carregar tot un stock de recanvis a dins d´aquesta unitat (motors de traccio, compressors, generadors...), i se la varen endur al seu emplaçament suposo que provisional. No dire el lloc per evitar atacs indessitjables per part dels "pintamones".
Si tinc mes noticies ja les comunicare.
una forta abraçada a tot hom
metro3001
Els cotxes preservats son en realitat el M1091-92 i el remolc es el 1324 encara que duen les plaques del M1093-94. Se les van canviar al començar aquell ball de plaques al principi de la desaparició del mils. Per altra banda, quan aquesta unitat hagi acompanyat la seva germana 1069-70 a la via de desguaç (que serà aquesta setmana), quedarà retirada a un recinte tancat del pati de Boixeres on només es pot accedir amb clau, pel que serà dificil que la puguin putinejar.
Pel que tinc entés, quan aquesta unitat vagi al museu segurament durà les plaques del 1001-02, pel que no te de fet gaire importancia la numeració actual.

Pd: vaig llegir fa uns dies que la testera que hi ha seccionada al patí de Boixeres anirà a parar a una associació i que algu del forum hi participa. Doncs dir-li que li he deixat a dins de la testera un ràdio i un número de tren aprofitant que les últimes unitats a desguaçar les duien. Espero que encara hi siguin quan hi vagin.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 27/03/2007 12:31

i com ha de circular una composició M-M-R? :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 27/03/2007 13:47

És el que estaba pensant jo. Si circulés en forma M-M-R al final de la línia s'haurien de realitzar maniobres per cambiar de lloc l'R, perdent molt de temps, tot i que seria divertit pels aficionats.

Un altre tema que se'm acaba d'acudir es que davan la posible preservació d'un tren de la sèrie 1100 es que es podría fer es una composició M-M-R-M-M, l'unic problema presuntament seria la incompatibilitat de connexions entre les dues sèries, tot i que podrien circular estant una composició desactivada.

La última idea -i la més posible- es que el R1300 es quedi sempre a cotxeres.

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/03/2007 13:54

I encara una altra possibilitat: que aquesta composició vagi al museu (de la mobilitat, del transport, el que sigui) i no torni a rodar mai.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 27/03/2007 14:15

Guigui ha escrit:I encara una altra possibilitat: que aquesta composició vagi al museu (de la mobilitat, del transport, el que sigui) i no torni a rodar mai.
Això és una possibilitat, o és la trista realitat? No es parla també de pujar la tensió a la xarxa o ho he somiat?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/03/2007 14:23

Jordilar ha escrit:Un altre tema que se'm acaba d'acudir es que davan la posible preservació d'un tren de la sèrie 1100 es que es podría fer es una composició M-M-R-M-M, l'unic problema presuntament seria la incompatibilitat de connexions entre les dues sèries, tot i que podrien circular estant una composició desactivada.Salut,
Entre un 1000 (o 1300) i un 1100 no hi ha incompatibilitat de connexions, de fet ja van circular els 1100 de la L5 intercalats amb 1000's fa temps.
I encara una altra possibilitat: que aquesta composició vagi al museu (de la mobilitat, del transport, el que sigui) i no torni a rodar mai.
Si reconec que jo també ho he pensat i l'he donada com a bona. Però m'enrecordat que han omplert el tren de recanvis i no es guarden recanvis per una cosa que no es bellugarà mai més no?



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 27/03/2007 14:58

Llop, gracies, pel regalet!

Un dia d'aquets e d'anar allà a desmuntar coses de la cabina, espero que encara i segeixi lu que ens has deixat.

Moltes gracies!

L'associació concretament es la de: Assosiació d'Amics Al Ferrocarril De Barcelona, (La Soci)

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 27/03/2007 15:00

De fet, segons tinc entes jo, els dos cotxes motors es quedaràn a la xarxa de METRO, i el remolc, anirà al museu.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 27/03/2007 22:56

Al costat d'un remolc 1400, espero :D

De manera que, preservant dos motors 1100, algun dia es pogués fer un tren de 6 cotxes!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 27/03/2007 23:28

Imatge

La fotografia l'ha feta en JarlehuBCN, del subfòrum català d'Skyscrapercity.

Acompanya la fotografia dient:

"Vagó de la L5 muntat a un camió al Carrer del Doctor Aiguader a l'alçada de la Plaça de Pau Vila."

:o

I com podeu observar, els animals salvatges anomentats grafiters, han deixat ja la seva senyal, com els animals vaja.

Vox



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 28/03/2007 0:07

Sembla un R1400 :o

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 28/03/2007 0:17

Jordilar ha escrit:Sembla un R1400 :o
Jo quan l'he vist anava a dir el mateix. De fet, diria que ho és...I més tenint en compte les últimes notícies que tenim de trens de la sèrie 1100 a OCSAL (Zona Franca)... :|

Total, que ha començat la fi de la sèrie 1100... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 28/03/2007 0:53

Estic d'acord, sembla un R1400!

Pobres 1100 :'(

Vox



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 28/03/2007 9:48

jo també diria que és un adorable 1400 :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 28/03/2007 12:42

Mortadel·lo ha escrit:jo també diria que és un adorable 1400 :D
:vomit


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 28/03/2007 22:53

Llegir tan sols la meva signatura :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 30/03/2007 15:29

Hola!

L'actualització del març de la meva pàgina :D s'està penjant ara mateix (per això és possible que la pàgina no funcioni fins d'aquí a una bona estoneta, encara queden 200-300 MB per pujar).

Us ho comento perquè hi ha un parell de novetats; una d'elles és un especial homenatge a la sèrie 1000 :o , farcit de fotos com la d'aquí baix i videos.

Imatge

:o :o :o

Si voleu més, ja sabeu :D . Insisteixo en què fins d'aquí una bona estona no estarà disponible perquè s'està penjant ara mateix la pàgina. ;)

Un cop sigui penjada (diria que cap a les 18:00-19:00 ja estarà llest), ja em direu què us sembla l'especial.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 30/03/2007 17:13

Quina foto :master

Quan torni a casa revisaré aquesta nova secció ;)

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”