Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 20/03/2007 16:23

Sembla estúpid però es que no volia sortir d'aquell tren :'(

Ha estat una roca fins l'últim dia ;)

Vox



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 20/03/2007 19:35

sigfrid440s ha escrit:Video homenatge de la serie 1000: http://www.youtube.com/watch?v=EC1EovQt-xw
Hi ha alguna manera de descarregar-se aquests videos?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 20/03/2007 19:48

JaMiRo! ha escrit:La contesta de TMB...
Bon dia,

Després de rebre el seu correu electrònic, li fem saber que avui, 20 de març de 2007 els trens de la sèrie 1000 faran el seu últim viatge amb passatgers entre Horta i Cornellà Centre sense estar previst cap tipus d’acomiadament ni esdeveniment. Per a més informació, poden consultar la darrera nota de premsa a la nostra pàgina web: http://www.tmb.net.

Cordialment,
Molt d'acord amb la línia habitual de l'atenció al client de TMB, sí senyor... :avall


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 20/03/2007 20:25

Estic fart de tot això. No tenen vergonya. Primer ens posen a la L5 uns trastos que van com els hi dóna la gana. I ara, avisen amb mig dia d'antelació l'últim viatge. I a més, no hi haurà cap més circulació.
Són uns... em callo.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 20/03/2007 21:03

Explico com ha succeït la jornada:

M'he presentat a les 9:25 a Can vidalet a l'espera de la sortida del 1000 i veient que duia casi mitja hora allà i encara no havia sortit el 1000 i, a més, a l'estació no hi havia covertura, m'he traslladat a Pubilla Cases on també hi havia algú armat amb una càmara de fotos que després ha resultat ser un agent de TMB. Cap a les 10:15 i al cap de 4 minuts de passar un 5000 apareix el mil amb el número de Torn 521. Es notava que l'havien posat en marxa fa poc, doncs a l'interior feia fred i els seients estàven congelats. Iniciem el viatje i a la pròxima estáció es produiex una avaría d'un 5000 :) que ens manté uns 2 o 3 minuts aturats. El viatje transcorre sense cap novetat fins arribar a Horta en em trobo la metring per casualitat i emprenem el viatje cap a Cornellà Centre. Cap a Sagrera es puja un periodista de TV d'Hospitalet i filma el tren i la cabina. A Can Boixeres pujen 2 periodistes de TV3 i es fiquen dins la cabina. Arribem a Cornellà Centre i tornem a Canviar de Sentit. Fan la entrevista a un Comandament Intermig i es baixen. A Can Boixeres, veiem el segon mil preparat per sortir ( el mil blanc-blanc-blau ). A Diagonal es puja el Josep_Serre i unes cuantes autoritats que contínuament van entrant i sortint de la cavina i anem fins Horta. Tornem a canviar de sentit i la metring es baixa a Sagrera i jo a Sagrada Familia. Faig unes fotos i espero al següent 1000 per ferli unes cuantes fotos més. Són les 12:40.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/03/2007 21:13

Ara surt el reportatge a la tele de L'Hospitalet!

Jodilar, hem sortit un moment!!!!! :D



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 20/03/2007 21:23

El LLOP ha escrit:
sigfrid440s ha escrit:Video homenatge de la serie 1000: http://www.youtube.com/watch?v=EC1EovQt-xw
Hi ha alguna manera de descarregar-se aquests videos?
has de baixar-te el programa Youtube Movie Downloader



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 20/03/2007 21:40

metring ha escrit:Ara surt el reportatge a la tele de L'Hospitalet!

Jodilar, hem sortit un moment!!!!! :D
Vaja, m'ho he perdut :'( :'(

Salut,



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 20/03/2007 21:50

Jo tambe ho he vist i he vist mes d'un amb cara de friki, pero com que no us conec!!! :) :) :)

Algu m'ha sonat de la fotografia de les cotxeres...pot ser?

Per cert el reportaje que jo he vist era el de BTV i ha sigut molt, molt justet, el millor les imatges de cabina!!!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 20/03/2007 22:21

faristol ha escrit:Jo tambe ho he vist i he vist mes d'un amb cara de friki, pero com que no us conec!!! :) :) :)

Algu m'ha sonat de la fotografia de les cotxeres...pot ser?

Per cert el reportaje que jo he vist era el de BTV i ha sigut molt, molt justet, el millor les imatges de cabina!!!
Jo diria que a BTV ha sortit la metring en una passada que feia el camara desde la porta d'un 1000.



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dimarts 20/03/2007 22:22

Jo també he vist el reportatge de BTV, i he pogut distingir breument els rostres emocionats de Xavier Maraña, Mariano Puebla (amb uniforme de TMB) i Jospe Serre.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 20/03/2007 22:31

El reportatge de BTV, aquí



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/03/2007 22:39

Molt equilibrat, el reportatge. De 102 segons (1'42") li dedica 51 segons als 1000 i els altres 51 als 5000.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 20/03/2007 23:13

M'ha agradat molt el reportaje.

:D

Salut,



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 21/03/2007 16:07

Avui ja no circula cap 1000 :( , els dos trens que quedaven resten parats, l'un esta forÇa trist, despres de viure fins a la fi la seva existencia fisica amb un servei fidel i havent vist com tots els seus companys anaven caient en aquest darrer any, ara li toca a ell, es sent trist per haver arribat al final i haber viscut el darrer dia total per caure igual que els altres, no hi ha cap premi per ell, ha sigut una agonia llarga amb l'unic bo de veure el darrer dia.

L'altre es sent molt contrariat, no anira a una altre dimensió de ferralla com el seus companys, pero apart de no viure aquest pas traumatic, esta una mica asustat pel fet de que una part seva, pasara a l'historia per tots els seus amics i companys amb els que s'ha creuat pels tunels tants anys i ara ell sera l'unic que en quedi, es molta responsabilitat representar a tots ells, te por d'aquest estat semimomificat i preocupat pel seu devenir, algu li ha dit que avantpasats seus els van prometre L'ORO i EL MORO I EL CLOT DEL MORO i que han acabat molt malament, total passar a ferralla es questió de moments pero una mort llarga i freda es molt pitjor.

Els que estan mes desencoratjats son els dos motors d'aquesta unitat preservada, quasi ho han aconseguit, fins i tot han anat engatxats amb els preservats, pero fins i tot aquestes bones influencies no els han servit per evitar l'altre dimensio de la ferralla, es lamenten de la seva mala sort, han estat tan a prop....

Aquest tren preservat sempre estara trist, sempre els hi faltaran aquests motors, es com els avis que les circunstancies els obliguen a prescindir de moltes coses.

Ojala algun dia aconseguim estimar a les persones com ho fem amb les coses.

Salutacions, melancoliques, avui fins i tot els 1400 em semblen macos.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 21/03/2007 20:23

mikado ha escrit:
El LLOP ha escrit:
sigfrid440s ha escrit:Video homenatge de la serie 1000: http://www.youtube.com/watch?v=EC1EovQt-xw
Hi ha alguna manera de descarregar-se aquests videos?
has de baixar-te el programa Youtube Movie Downloader
Gràcies Mikado xD



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dijous 22/03/2007 0:02

Hola.

Si algú está interesat en tenir aquest video que m'agregui: sigfrid_pereira@hotmail.com i encantan s'el passaré. ;)


Adeu serie 1000, sempre en el record. :'(



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3153
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 22/03/2007 12:29

M'ha fet riure bastant, això.

Salut !!
faristol ha escrit:[...]els van prometre L'ORO i EL MORO I EL CLOT DEL MORO[...]



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dilluns 26/03/2007 23:52

Hola a tots i bona nit
Aquest es el meu primer missatge en aquest forum, ja que normalment "rondo" bastant per trensim.
Us voldria comunicar, que definitivament i venint de molt bones fonts, que es preserva una unitat de dos cotxes i un remolc de la serie 1000.
Aquesta unitat es la M1093-M1094 i R 1323.
Us puc comentar tambe, que la setmana passada varen carregar tot un stock de recanvis a dins d´aquesta unitat (motors de traccio, compressors, generadors...), i se la varen endur al seu emplaçament suposo que provisional. No dire el lloc per evitar atacs indessitjables per part dels "pintamones".
Si tinc mes noticies ja les comunicare.
una forta abraçada a tot hom
metro3001



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 27/03/2007 0:03

Molt bona notícia :plas :plas :plas :plas



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”