Monitors sèrie 5000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Monitors sèrie 5000

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/10/2006 21:50

Fins ara, als monitors de l'interior de la sèrie 5000 només hi he vist l'anunci visual de la propera parada (línia a la part inferior de la pantalla, si hi cap tot, estàtica, si no es desplaça) i algun autobombo com la magnificació de les obres de la Sagrera. Dues preguntes: algú sap si la resta de la pantalla arribarà a tenir algun ús que no estudiar els diferents matisos del negre? No s'hi podria anunciar, a més de la propera estació, enllaços, situació al mapa i possibles incidències a la xarxa? Perquè la veritat, tenir monitors superguais però en la seva majoria en negre, què voleu que us digui, em fa gust de poc, per dir-ho d'una manera suau...



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 09/10/2006 21:53

Jo al veure aquells monitors tan "grans" vaig pensar que hi ficarien anuncis o noticies com en el metro de Berlin.

Si el que volien era només anunciar la pròxima estació hauria quedat millor un retol en forma rectangular a l'estil Tram.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/10/2006 22:17

Jo també he vist el de Berlín, amb dues pantalles, i ho aprofiten millor. Encara acabaran endinyant-nos el socorregut "Just for laughs", com els taxistes :riure



Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dilluns 09/10/2006 22:19

Només una cosa, que possin el que sigui menys canal metro... :D

Aquests bucles de videos sense sentit, amb aquella veu repelent... :x

BUfff



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/10/2006 22:21

Xarxa BCN ha escrit:Només una cosa, que possin el que sigui menys canal metro... :D

Aquests bucles de videos sense sentit, amb aquella veu repelent... :x

BUfff
Ai, siiiii, és horrorós, a més, no és una veu d'ordinador? Ho dic perquè té un ritme estrany, com si passessis una cinta caset del revés...entens menys o menys què vull dir...?



Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dilluns 09/10/2006 22:31

SI SI :riure

La veritat jo no havia pensat pro sta molt ben vist.

Jo pensava que simplement era un noi amb problemes de modulat de veu, i de dicció, però aquesta teoria es molt mes atractiva, potser si ho tornes a girar trobem missatges subversius, això comença a prendre sentit...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/10/2006 22:33

Xarxa BCN ha escrit:SI SI :riure

La veritat jo no havia pensat pro sta molt ben vist.

Jo pensava que simplement era un noi amb problemes de modulat de veu, i de dicció, però aquesta teoria es molt mes atractiva, potser si ho tornes a girar trobem missatges subversius, això comença a prendre sentit...
Ja, ja, savia que no podia ser només imaginacions meves!!
Doncs res, cada cop que sentim el Canal Metro, a fixar-se en els missatges satànics subliminals xD xD xD



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 09/10/2006 22:41

Si us serveix de consol, els "cosins" 300 del Metro di Roma ni tan sols indiquen la pròxima estació, als monitors... Emeten constantment (non-stop) publicitat sobre un partit de futbol benèfic que va tenir lloc... al març! xD


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dilluns 09/10/2006 22:50

Un comentari respecte al canal en qüestió: es gestionat per ACS l'empresa del Florentino, no els hi podem possar una mica més difícil als milionaris per fer nous negocis?? que el powerpoint i el macromedia flash el sabem anar gairebé tots.



Avatar de l’usuari
booze
N2
N2
Entrades: 18
Ubicació: Mallorca nord

Entrada Autor: booze » Dimarts 10/10/2006 22:15

Doncs el sistema que usa el metro de Berlin respecte a les pantalles a mi no em va agradar gens. Només mostra publicitat i no té cap informació del metro, ni de la propera parada ni res.

Molt millor un sistema amb informació únicament del metro, enlços, mapes, correspondències, altres sistemes de transport, informació d'avaries. Crec que l'interior del vehicle hauria d'ésser lliure de publicitat.



Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dimarts 10/10/2006 22:30

Crec que l'interior del vehicle hauria d'ésser lliure de publicitat.
Us enrecordeu dels trens de la serie 1000 abans de la reforma quan tenien els seients liles que a sobre les finestres tenia petits retols de publicitat? :roll:



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 10/10/2006 23:15

Hola:

Penso que aquestas pantallas haurien de portar alguna informacio d'interes per al public sobre el transport, incidencies del servei, etc.

Que hi hagi publicitat no em molesta, no en faig cas, pero reconec que es una font d'ingressos per a TMB -publicitat, si, pero sense pasar-se, no fotem- gens despreciable. Aixo si, en sil.lenci, res de megafonia mes enlla de l'anunci de la propera parada.

Al metro de Mila (i si Jamiro, si) al d'Estolm tambe, hi han cartells de publictat de tot tipus. Des de tendes de roba fins a programes de televissio o de radio. Em refereixo dintre del vago. No em fan nosa, al menys tens algo per llegir :)

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimarts 10/10/2006 23:43

Jo, a les pantalles, hi posaria informació sobre els enllaços a línies de metro, TRAM, ferrocarrils... que ens trobariem a la següent parada. Tota aquesta informació es mostraria amb logos.

Pel que fa als cartellets que hi ha a sobre de les portes (els que mostren els termòmetres de la línia) els canviaria per uns de semblants als del TRAM, on s'informaria exclusivament del nom de la propera parada.

Quan fos oportú la pantalla canviaria per informar d'incidències al metro i, si m'apureu, també les del TRAM, FGC i RENFE.

Així doncs, quan viatgessim, per exemple, per la L5 amb un 5000 i haguessim deixat la parada de Plaça de Sants en direcció Horta, als cartellets de sobre de les portes ens apareixeria el rètol digital SANTS ESTACIÓ, mentre que a les pantalles hi veuriem els logotips de la L3 i les Rodalies, a part d'altres línies de Renfe i altra informació.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimarts 10/10/2006 23:45

Ah, me n'oblidava... I pel que al paio que posa la veu al canal aquest de TMB sempre m'ha recordat la veu del Fernández Díaz (aquell del PP) quan parla en català...


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/10/2006 0:10

Xarxa BCN ha escrit:
Crec que l'interior del vehicle hauria d'ésser lliure de publicitat.
Us enrecordeu dels trens de la serie 1000 abans de la reforma quan tenien els seients liles que a sobre les finestres tenia petits retols de publicitat? :roll:
Sí, senyor! Impagables els de clíniques per vasectomies i altres intervencions "fistro-sexuals" :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/10/2006 0:20

Per pantalles les del 9000, que almenys el dia que el vaig agafar ni tan sols funcionaven! :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 24/11/2006 17:41

A la vista que les pantalles es quedaran negres fins a la nit del temps (i mai millor dit), excepte la línia de sota que anuncia "Pròxima estació: XXX", proposo el següent: que hi hagi un espai de dues línies a baix per a anunciar en estàtic la següent estació o estació on es troba el tren, ja que a mi em fa pal haver de llegir-ho a pas de tortuga com ara, i que per damunt digui, sobre fons diferent "Propera estació" després de tancar portes a la parada anterior i fins arribar a l'estació en qüestió i que aquest missatge s'esborri mentre el tren tingui les portes obertes, coincidint amb l'anunci del termòmetre amb llumeta estàtica o intermitent.

Si tot plegat anés acompanyat de correspondències amb metro, rodalies, bus, tram etc. i, per xauxa, amb un plànol dels voltants de l'estació, millor que millor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”