Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Entrada Autor: Vox » Dijous 10/04/2008 21:31

1110-R1403-1109?-1112-1111

Avui dijous 10 d'abril. I sense esperar-la, que anava acompanyat i no es plan de fer el freak :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 12/04/2008 17:54

Ratxa triomfal: viatge d'anada en 1100; viatge de tornada, perdo un 1100 i agafo el següent, que també ho era:

12/4/08: 1102-1401-1101-1104-1103
12/4/08: 1138-1410-1137-1160-1159
12/4/08: 1170-1418-1169-1172-1171


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 12/04/2008 22:06

He agafar la L4 per canviar i no anar a Ciutadella amb el TRAM.

Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.

No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
No es gaire àgil
S'ha quedat 5min avariat a l'estació de Poblenou sense poder obrir portes
Obre les portes tant si com no
Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
Deuen consumir una bestialitat d'energia amb el que pesen i veient que la potència la transformen majoritàriament en calor i soroll
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
El pis es massa alt i porta trinxadors de peus si et quedes molt a la vora de la via
Les finestres petites que sembla que estiguis a un búnker
Els fluorescents no són standard que deuen costar un ronyó per trobar i pagar un fluorescent de la mida dels del 1100
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
etc etc

Per tornar se m'ha escapat un 9000 i ja em temia el pitjor un altre cop... per sort ha vingut un 2100 i s'ha pogut tornar mínimament còmode a La Pau.

No em puc creure que amb la quantitat de trens nous que han arribat encara no hagin pogut arreglar la L4, a més no m'estranya que tingui problemes de vibracions la línia amb aquests tancs circulant pel suburbà. Al pujar al tren és com si es retrocedís 40 anys a la història, TMB podria treure pasta deixant gravar el "cuentame como pasó" dins els 1100.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/04/2008 22:21

La camarilla estalinista que comanda Barcelona i el seu radi d'influència t'ha ben menjat el tarro, eh? :tram1


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 12/04/2008 22:45

EUKibo ha escrit:Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.
És el que té, que siguin uns trens de fa 30 anys. A més, has pensat que la causa de que no tingui tants passatgers sigui perquè és una línia que, dit d'una manera una mica bèstia, no du enlloc?
No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
Si un 1100 és tercermundista, llavors no has viatjat en altres metros europeus, que tenen més anys que els 1100, també fan soroll, no tenen aire acondicionat...
No es gaire àgil
:riure :riure :riure Ara resulta que els trens són o no són àgils! xD xD xD Els posarem en una cursa d'obstacles a veure si els esquiven amb agilitat. xD
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
És el que tenia la tecnologia fa 30 anys, que encara no existia la recuperació d'energia.
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
victorcasta l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 12/04/2008 23:06, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/04/2008 22:57

victorcasta ha escrit:
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
A part de que, si realment no funcionés, voldria dir que, al capdavall, no consumeix tanta energia com afirma el nostre amic més amunt. EUKibo, que el to agre i les incoherències que se t'escapen et delaten!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 12/04/2008 23:54

EUKibo ha escrit: No hi ha megafonia
La majoria dels 1100 (per no dir tots) porten megafonia, no com els 2100 o els 9000.
EUKibo ha escrit:El soroll és excessiu i insuportable
Has sentit mai els 9000?
EUKibo ha escrit:Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
3000 i 4000 no reformats, 112... són un gran perill per a la humanitat.

Per cert, quan van entrar els 1100, la segona Guerra Mundial portava 30 anys finalitzada. :P



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/04/2008 10:10

EUKibo ha escrit:La imatge que dona es lamentablement tercermundista
Aquest tipus de comentaris demagògics m'indignen.

Tu has estat al Tercer Món i saps el que donaria la pràctica totalitat d'aquests països per tenir una xarxa de transport com la nostra, o com la que teníem fa 30 anys?

Tu has estat a ciutats com Oslo, que tenen alguns trens "coetanis" dels 1100, i has vist quin nivell de vida hi ha? Els calificaries com a tercermundistes? Company, et recomano un viatge allà i després tornes i ens ho expliques.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/04/2008 13:17

13/4/08: 1170-1418-1169-1172-1171


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 13/04/2008 15:46

EUKibo ha escrit:He agafar la L4 per canviar i no anar a Ciutadella amb el TRAM.

Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.

No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
No es gaire àgil
S'ha quedat 5min avariat a l'estació de Poblenou sense poder obrir portes
Obre les portes tant si com no
Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
Deuen consumir una bestialitat d'energia amb el que pesen i veient que la potència la transformen majoritàriament en calor i soroll
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
El pis es massa alt i porta trinxadors de peus si et quedes molt a la vora de la via
Les finestres petites que sembla que estiguis a un búnker
Els fluorescents no són standard que deuen costar un ronyó per trobar i pagar un fluorescent de la mida dels del 1100
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
etc etc

Per tornar se m'ha escapat un 9000 i ja em temia el pitjor un altre cop... per sort ha vingut un 2100 i s'ha pogut tornar mínimament còmode a La Pau.

No em puc creure que amb la quantitat de trens nous que han arribat encara no hagin pogut arreglar la L4, a més no m'estranya que tingui problemes de vibracions la línia amb aquests tancs circulant pel suburbà. Al pujar al tren és com si es retrocedís 40 anys a la història, TMB podria treure pasta deixant gravar el "cuentame como pasó" dins els 1100.
1er. els tècnics de la companyia MAN no estaven al bàndol comunista a la segona guerra mundial, precissament.
2on. Tots tenen megafonia, anunciador d'estacions, etc.
3er. el soroll no depèn solsament del tren
4rt. idem
5è. tercermundista comparat amb què, amb els carrers plens de caqueta de Barcelona, o potser ho dius pels anys de graffitis pintats i enretirats un cop i un altre. Aixó no em sembla que sigui culpa del disseny del tren.
6è. si vols agilitat, vés en moto.
7è. tu saps si el motiu de l'avaria era el tren, o potser, per exemple, un factor humà?
8è. obre les portes tant si com no???????? i aixó que vol dir?
9è. greus problemes per no estar intercomunicats. Potser sí, però l'intercomunicació es més un tema de comoditat que de seguretat al meu entendre. Perquè en cas d'emergència, duen portes que el motorista pot obrir ,i voilà, ja està intercomunicat.
10è. el ford fiesta de fa 20 anys cosumia el doble que l'actual, però aixó la culpa la té el temps que no para per ningú.
11è. i els 300 ni tan sols tenen frè elèctric. (bé, si el tenien però era el fre d'emergència i s'havia de normalitzar ficant-se a sota del tren).
12è. el pis del tren també depén de l'alçada de l'andana (per aixó aquesta falera actual d'aixecar-les), i els trinxadors, bé, si a tú t'agrada jugar-te les cames apropant-te a la vora de l'andana, tu mateix.
13è. no trobo que la diferència de mida de les finestres dels 1000 amb les dels 3000 siguin abismals.
14è.no et preocupis per les mides, que el metro no compra fluorescents de 2 en 2, ni som els únics que fem servir aquesta mida.
15è. el motiu majoritari de reclamacions en el període estival, es que l'aire condicionat va massa fort. Si no t'ho creus, llegeix qualsevol diari (secció cartes dels lectors) quan arrivi el bon temps.
etc, etc.

El "cuéntame como pasó" no sé, pero si TV3 gravés un "Històries del metro" seria de lo més interessant.

Tot aixó es perquè vegis que tot pot tenir més d'una visió. No es pot ser tant categòric i més si no es té prou informació. Es més, una de les frases més repetides pels motoristes es que, tot i estar força contents amb les unitats noves, aquestes no duraran ni agunantaran el que han aguantat els 1000.

1000 forever. :ok



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 13/04/2008 16:27

Jo estic d'acord amb tú, el LLOP; però el servei que està oferint la L4 últimament és molt deficient en comparació amb el de les altres línies, i jo personalment ja n'estic fins al capdamunt. Que hi hagi 9 9000 entregats i preparats per a funcionar i només hi corrin 4 en el millor dels casos mentre hi continuen passant 1100 ja fa massa pudor.

Suposo que el que mira de fer TMB és manipular-nos per tal que la gent acabi exigint l'enretirada dels 1100 i així no haver-ne de conservar cap, quan el que hauria d' estar fent és guardar un 1100 a Triangle i posar a circular tots els 2100 i 9000 disponibles per tenir 22 o 24 trens en servei que millorin la freqüència; i espavilar-se en actualitzar i canviar les balisses de la megafonia, que no deu costar pas tant.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2008 17:02

Si els 1100 (com abans els 1000) no estan en estat òptim (tot i que no arriba, ni de bon tros, a la situació de deliri galopant plantejada per determinat foraire), no és tant per l'antiguitat de les pròpies unitats sinó per la deixadesa (tot indica que deliberada) per part de TMB. Altrament, no m'explico com els 300 aguantessin 60 anys com si res sense que ningú en reclamés la retirada. Serà que ens hem tornat finolis des que hem tastat l'abundància...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 13/04/2008 18:10

Potser la situació político-economica que va reganr durant la vida útil dels 300 importava per a que quasi ningú se'n plantegés la substitució a curt termini...


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2008 18:19

Busman ha escrit:Potser la situació político-economica que va reganr durant la vida útil dels 300 importava per a que quasi ningú se'n plantegés la substitució a curt termini...
Jo diria que és més aviat l'endarreriment socioeconòmic causat per aquell règim el que ens ha impulsat a desenvolupar un marcat complex d'inferioritat que intentem esmenar amb un afany desmesurat per ser més moderns que ningú i per qualificar de "tercermundista" tot un seguit de coses que fins fa ben poc eren el nostre pa de cada dia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 13/04/2008 20:51

I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.

Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2008 21:30

Busman ha escrit:I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.

Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Tu mateix, però compara la sensació que generen a Barcelona els 3000 i 4000, que tenen poc més de vint anys, amb els "Silberpfeile" del metro de Viena, implantats el 1978 i que encara circulen sense que allí ningú pensi retirar-los.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Diumenge 13/04/2008 21:41

victorcasta ha escrit:Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
mmm jo recordo que almenys els ultims mesos dels 1000 el aire acondiconat era una mica... inexistent... Pero també afegeixo que d'avegades funcionaben :D

Això si, una mica de respect per els pobres 1000 / 1100.

Salutacions

Pedro Aguilar


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/04/2008 23:00

Guigui ha escrit:
Busman ha escrit:I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.

Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Tu mateix, però compara la sensació que generen a Barcelona els 3000 i 4000, que tenen poc més de vint anys, amb els "Silberpfeile" del metro de Viena, implantats el 1978 i que encara circulen sense que allí ningú pensi retirar-los.
Inclús, parlant de xarxes més conegudes, els trens "tube" de l'Underground que arriben fins a Heathrow (és a dir, el primer que et trobes quan arribes en avió a Londres, si agafes el Metro per anar fins a la City) són del 1976 (època 1100) i ningú no ho diria.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 14/04/2008 18:38

El que donaria per poder viatgar en un cert tren que té 83 anys...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 15/04/2008 12:30

A Londres pots agafar trens fins i tot anteriors als 1000, jo vaig pujar a un del 68 no fa gaire, cal dir que estava molt més presentable que la majoria de 3000s que no tenen ni la meitat d'anys.
A Berlín tres quarts del mateix


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”