Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: davida » Divendres 05/09/2008 13:59

Avui he vist la unitat 465.205 fent un Sant Celoni Vilanova que pasa per Sants a las 11:10.
Curiositat:
Als 4 primers cotxes els monitors anaven apagats, pero al cinqúe hi havia una pantalla windows amb un missatge ms-dos que habia fallat l'inici el VNC i demana confirmació per aixecar el servei.



intercity+arco+civia
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: cardedeu

Entrada Autor: intercity+arco+civia » Divendres 05/09/2008 14:23

Unas dudas que tengo: Cabría una doble 465 en todas las estaciones de la R2? y una doble 465 equivaldría a numeros de pasajeros a una doble 467 o una 450/451
Merci



davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 05/09/2008 15:05

Capacitats:
447: 234 sentats 702 total
450: 1008 sentats 1844 de peus.
451: 498 sentat 922 total
463: 169 sentats 607 total
464: 223 sentats 832 total
465: 277 sentats 997 total
Aproximadamente una 463 + 464 son 2 447.
En total de viatgers una 464+463 son 1439 viatgers i 2 447 son 1404.
En sentats 392 de 463+464 ver els 468 de 2 447.
Per tant un 465 admet mes viatger que una 451, pero el numero de passatge sentats disminueix a la meitat. Mes passatgers menys comoditat.
Esta clar que l'espai diafan dels civia permet mes viatgers de peus que en un 447 i sobretot vers les 450/451 on quasi no hi ha espai per esta de peus excepte a les escales o portes.

Font: http://ferrocarriles.wikia.com



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 05/09/2008 17:27

Ayer me fui a Sant Andreu Comtal a ver si veía algún Civia en la C2, vi al 465-204 haciendo un Sant Celoni-Vilanova y al 465-202 haciendo un Vilanova-Sant Celoni. Comentar también que vi a la 440-219+440-153 haciendo un Sant Celoni-Vilanova y a la 440-210 haciendo un Sant Andreu Comtal-Castelldefels

Ida:

Desde Cerdanyola hasta Sant Andreu Arenal con el regional 15624 Lleida-L'Hospitalet (hecho por la 440-146) y desde Sant Andreu Arenal hasta Sant Andreu Comtal fui andando

Vuelta:

Desde Sant Andreu Comtal hasta Sants con el famoso regional Portbou-Tortosa (llegó a SAC poniendo BCN-SANTS en los teleindicadores del tren, pero poco después cambiaron a Tortosa, iba con la 440-176) y de Sants hasta Cerdanyola con un cercanías destino Terrassa



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 05/09/2008 20:10

Viatjar amb la C2 ja és una passada,ja que et pot tocar una 440R,una 450,una 451,una 447 i ara també 465,quina línia de rodalies amb tanta varietat de trens,me n'alegro.

A veure si veiem una mica mès de varietat també a la C4,que nomès hi han 447 excepte els regionals a Lleida,algún L'H-Terrassa del matí i la tarda i molt puntualment algun altre servei que és fa amb 440R,i hi posen civia.Segurament els propers civies per lògica aniràn a la C4,a la C2 crec que no posaràn mès,i si posen alguna,seràn dos o tres unitats per sobretot substituir els serveis que és fan amb 440R,peró mès no crec,a la C1,els civies que circlen ara per la C2 havien d'haver anat a la C1,peró sembla que renfe té interès en que les 447 segueixin prestant servei a la C1,o sigui,que aniràn a la C4,o aixó espero.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 05/09/2008 22:03

Avui el St. Celoni-Vilanova de les 15.05 a Granollers fet amb Civia y a la tornada el Vilanova-St. Celoni de les 20.11 a SAC també. Quan l'he vist a Granollers m'he quedat bocabadat :o
Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me :( Que m'ho podrieu explicar si us plau companys? L'únic que sé és que el de tornada a Granollers era d'Alstom.

També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/09/2008 22:07

cristian26 ha escrit:També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
Passarà a ser estació adaptada a PMI: persones amb mobilitat incrementada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 06/09/2008 11:42

cristian26 ha escrit:Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me :( Que m'ho podrieu explicar si us plau companys?
Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom.
cristian26 ha escrit:També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
I el col·lapse de la porta de PMR, la més baixa :P .



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 06/09/2008 14:22

tren250 ha escrit:
cristian26 ha escrit:Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-me :( Que m'ho podrieu explicar si us plau companys?
Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom
No me'n recordo. La propera vegada ja m'hi fixaré :?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 06/09/2008 17:47

tren250 ha escrit: Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom.
Coi de renfe,no te suficient amb portar els trens bruts,que a sobre volen portar-nos en vagons de mercaderies :twisted: :)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 06/09/2008 19:04

cristian26 ha escrit:Avui el St. Celoni-Vilanova de les 15.05 a Granollers fet amb Civia y a la tornada el Vilanova-St. Celoni de les 20.11 a SAC també. Quan l'he vist a Granollers m'he quedat bocabadat :o

Ui,m'explico.

Aquest servei de les 15.05 de Granollers Centre(14.44 desde Sant Celoni)direcció Barcelona,hauria de realitzar per horaris aquests serveis:
Sant Celoni(14.44)-Vilanova(16.28),que seria el servei per Granollers a les 15.05
Vilanova(16.42)-Sant Celoni(18.24)
Sant Celoni(18.44)-Vilanova(20.28)
Vilanova(20.42)-MAÇANET(22.42),per Granollers 22.03

O sigui,que és possible que s'hagui deixat veure un civia prestant servei a les estacions de Gualba,Riells i Viabrea-Bred i Hostalric,acabant a Maçanet.Esque veure un civia en servei per aquestes estacions deu ser curiòs :)

Per cert,circularán els civia a la C2 els cap de setmana?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 06/09/2008 19:41

Mako448 ha escrit:Per cert,circularán els civia a la C2 els cap de setmana?
Estan circulant. Avui el 465.204 ha fet el Vilanova-Sant Celoni que passa per Cardedeu a les 16.10, i el Sant Celoni-Vilanova que surt de Cardedeu a les 16-57.

També he vist a Granollers Centre el 465.202 que feia el Granollers-Vilanova de les 13.35.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 06/09/2008 20:18

El 465.204 acaba de sortir de Cardedeu sentit Sant Celoni. És molt possible que torni de Sant Celoni fent el tren Sant Celoni-Vilanova de les 20.44 (21.40 a Sants).



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 09/09/2008 21:12

Avui he agafat el tren cap a blanes que passa per clot a les 14.23, servit per civia 464+463. Jo anava al últim vagó del 463. Al sortir de Badalona les pantalles i la megafonia anuncien que la propera parada és montgat (quan cap blanes feiner no hi para.) Passem sense pagar i les pantalles s'han apagat i la megafonia no ha sonat més. Suposo que el maqui ho ha apagat per evitar confusions. Mai m'ho havia trobat i mira que dilluns també vaig agafar el mateix tren i era amb civia's també


Salutacions,

Oriol

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 09/09/2008 21:50

A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional. Crec que estaven a la C4 de Parla.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 09/09/2008 22:43

Vox ha escrit:A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional.
Tot just una mica més que la d'una 450.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 09/09/2008 23:50

Guigui ha escrit:
Vox ha escrit:A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional.
Tot just una mica més que la d'una 450.
Però més acceleració i millor distribució de portes, raó per la qual -si fos posible- preferiria una doble 465 a una 450/451.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 10/09/2008 12:27

i més espai per a les cames, millor climatització, etc



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 10/09/2008 18:20

Algú sap que els hi passa a les pantalles dels 465? Aquest dilluns vaig agafar-ne un de Platja de Castelldefels a Sant Andreu Comtal, i a partir de Sants, ja no funcionava ni la pantalla ni la megafonia. Va passar exactament el mateix quan vaig anar també amb Civia la setmana passada, la megafonia apagada, però les pantalles posava tota l'estona: "Temps estimat: 7 min, SITGES". No ho pensen solucionar aquest problema?


Salutacions



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimecres 10/09/2008 21:06

El Civia que vaig agafar l'altre dia per baixar a Barcelona des de Granollers duia les pantalles enceses i la megafonia funcionava. En tornar, pantalles apagades i megafonia inactiva :?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”