Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 04/10/2008 20:19

david_jim ha escrit:En la tele han dit que retiren tots els Civia de les línies 2 i 10 pels problemes a Passeig de Gràcia durant aquesta setmana vinent. Algú en sap més d'això?
Segurament anirien a "descansar" a Montcada Bifurcació, dubto que els hagin posat a la R3, on encara estem al 3r mon. :evil:


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1642
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Diumenge 05/10/2008 12:55

Hola Amics

Era vergonyós veure la gent gran que literalment no podia pujar als CIVIA; a una senyora la van haber d'ajudar, una persona estiran des de dintre el vagó, i una altre empenyen-la pel darrera. Crec que els comentàris fets des del Forum han ajudat a que, a qui li corresponia en el seu moment, ara hagin pres la determinació de retira'ls de moment, i de pressa i corrents procedir a l'aixecament de les andanes. Una petita, o no tant petita victòria de tots vosaltres. Tanmateix, sembla mentida la continua manca de planificació per Renfe i Adif. Ben cordialment



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 05/10/2008 17:10

Dudo mucho que cayera la breva de que pusieran los civia en la R4... de hecho, las lineas 4 y 3 son las unicas que no se ha oido nunca que haya circulado ningun civia en servicio comercial, por lo cual, los civia de la R2, lo mas probable es que los pasen a la C1, o muy extrañamente a la R3.

Mañana sabremos en que linea estan los nuevos 465 prestando servicio

SALUDOS,Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 05/10/2008 17:21

O es quedaran de reserva per a la mateixa C2.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 05/10/2008 17:30

No creo que dejen parados a tantos civia 2,3 meses o los que sean mientras acaban los andenes,lo logico y normal,servicio en otras lineas, y como he dicho antes, mañana sabremos que pasara....


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 05/10/2008 17:34

ferroviario_catalan ha escrit:No creo que dejen parados a tantos civia 2,3 meses o los que sean mientras acaban los andenes,lo logico y normal,servicio en otras lineas, y como he dicho antes, mañana sabremos que pasara....
Según la noticia, el recrecido de andenes provisional se alargará tan sólo unas pocas semanas; pero lo más seguro es que se vayan a la C1.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 05/10/2008 17:58

ferroviario_catalan ha escrit:Dudo mucho que cayera la breva de que pusieran los civia en la R4... de hecho, las lineas 4 y 3 son las unicas que no se ha oido nunca que haya circulado ningun civia en servicio comercial, por lo cual, los civia de la R2, lo mas probable es que los pasen a la C1, o muy extrañamente a la R3.

Mañana sabremos en que linea estan los nuevos 465 prestando servicio

SALUDOS,Iván
Crec que l'única línia de rodalies on no han prestat els civies servei comercial és a la C3.A la C4 o a la C7,tot i que no ho he vist mai,tinc constància que s'han fet puntualissimament servei comercial,peró això,puntualissimament,amb la mateixa probabilitat que trovar-te una 451 en una altra línia que no sigui la C2,o una 470 fent un CEX per la línia de Girona.

Fa un any en aquest mateix mes,la 463-205 va fer una escapadeta per la C7.A la C4 a part de que el dia 14/7 fins les 16:30 hores una doble de 464+463 va estar rodant per la C4(la van retirar),a principis d'aquest mes és va veure segons un comentari de youtube un civia amb destinació terrassa.

A mès que els civies porten un munt de temps fent proves per la C4,un munt de temps,crec que ja va sent hora de posar-ho en servei en aquesta línia,no?Retirar les 447 de la C1 és absurd.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 05/10/2008 19:16

Mako448 ha escrit:Retirar les 447 de la C1 és absurd.
Per què? :roll:


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 05/10/2008 23:31

A si??? ahora me entero yo de que los civia han echo algon servicio en la R4 o la R3... desde luego extraño es, porque no lo vemos, pero ojala pronto sea una realidad!

Por cierto, en youtube, hay un video de un civia destino SANT VICENÇ, al pasar por Arc de Triomf,osea, que en la R4 han hecho algo

SALUDOS, Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Dilluns 06/10/2008 10:06

Aquest matí, el tren de Blanes que passa per Pl. Catalunya sobre les 8:55 m'ha semblat que anava en composició 463 + 465. L'he vist des de les vies del metro, però n'estic segur que era de 5 vagons.



jlmoreno
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: Cruzando Barcelona a diario

Entrada Autor: jlmoreno » Dilluns 06/10/2008 12:36

Me puedo imaginar a la madalena: "ozú, ezoh catalaneh zon inzopotableh, pezaoh con teneh treneh nuevoz y zi loz ponez ze quejanh, po zi no lo quierenh pá mi Málaga, eleh. A vé qué zandé piden ahora."



laura
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: laura » Dilluns 06/10/2008 17:49

Aquest matí a Premià de Mar, el tren amb destinació Blanes (7:16h), circulaba amb 464+464 (8 vagons en total)


Baixador a Premià de Mar ja!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 06/10/2008 19:41

Espero que els Civia que estaven circulant fins ara a la C2, i quan ja hagin solucionat el problema de Passeig de Gràcia tornin a circular per l'esmentada línia.


Salutacions



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 06/10/2008 19:58

També un conegut meu va penjar un video de un Civia pasan per Arc de Triomf amb destinació St Vicenç per la C-4, amb va avisar rapidament perque controlés per El Vendrell si pasaba després, i no va ser aixis, la típica 447 en doble.

Els Civias per on visc, El Vendrell, sols els i vist pasar sense servei, amb viatgers res de res.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 06/10/2008 20:00

També recordo que un altre conegut que viu a Vilafranca va fer fotos de un Civia estacionat a una de las vias de apartament, de aixó fá uns mesos, i tampoc anaba en servei de viatgers. ;)



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 06/10/2008 21:08

Aqui a la R3, només una vegada ha vingut un civia, i a més de 3 cotxes, abans de posar-lo en servei a la R1, quan van pujar a Puigcerdà, una 463, la 203, a la web d'en Bernat (trenscat.cat) hi ha més informació. De moment dubto molt que arribin aqui a la R3, quan el material que hi ha de moment son 447 i 440R, la majoria en simple. Jo crec que les posaran a la R1, i aniran treient 447, per portar-les a la R3 que pujin a Puigcerdà a finals del mes que ve.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 06/10/2008 21:37

laura ha escrit:Aquest matí a Premià de Mar, el tren amb destinació Blanes (7:16h), circulaba amb 464+464 (8 vagons en total)
Que pasa, que hoy se han puesto de acuerdo en formar civias de 8 coches??? Porque no han hecho esto antes? Han creicido los andenes o que??


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 06/10/2008 21:38

jlmoreno ha escrit:Me puedo imaginar a la madalena: "ozú, ezoh catalaneh zon inzopotableh, pezaoh con teneh treneh nuevoz y zi loz ponez ze quejanh, po zi no lo quierenh pá mi Málaga, eleh. A vé qué zandé piden ahora."
wtf :boig2



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 06/10/2008 21:50

Escric per desfogar-me,peró estic agafant mania a la C1.

M'està entrant ganes de no agaafar aquesta línia fins que a les altres línies de rodalies tinguin el mateix respecte i tracte.I a sobre posen civies de 8 vagons(464+464 o 463+465)que aixó no ho feien amb la C2 que feia mès falta ja que té molta mès demanda(De fet la C1 és la tercera línia de rodalies amb mès demanda,les primeres són la C2 i la C4),peró per rodalies sembla que nomès existeixi la C1,és la línia amb mijors frequències,tot i ser la tercera en demanda.

A la C1 posen civies de 8 vagons mentres que a la C2 que té mès demanda de cinc,crec que els usuaris de les dues línies de rodalies amb mès demanda(C2 i C4),ens mereixem uns trens moderns i unes frequències similars,perqué si compaarem les frequències de la C1 amb la C2 o C4 són glòria directament.Nomès demano aixó,igualtat.Entenc que a la 2 hi hagui el problema de Passeig de Gràcia,peró el que cal és elevar tota l'andana i no nomès un trosset,i que circulin civies de 7 o 8 cotxes i no de 5.La C1 tot i tenir menys demanda que la C2 i la C4,tenen un servei infinitament millor que si el comparem amb la C2 i la C4 aquesstes dues últimes foten pena.I la C3 i C7 directament tercer món,una vergonya total.

Volem unes frequències similars a la C1 a la C2 i a la C4.Llastimosament,a la C2 ha de compartir infraestructura amb MD i LD,i com mai és preocupen de fer trams de quatre vies.Peró a la C4 no veig problema alu per ficar civies i tenir frequències dignes.Un tren cada 30 minuts de Vilafranca a Sant Vicenç de Calders és fonamental,doncs un rídicul tren cada hora.Entre Barcelona i terrassa que hi ha mès població que entre Barcelona i Mataró,un tren cada 15 minuts.Nomès demano el mateix tracte a totes les línies de rodalies,i no que una tingui mijors avantatges que altre.A mi aixó em reventa i molt.
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 06/10/2008 22:41, en total s’ha editat 1 vegada.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 06/10/2008 22:34

Tienes toda la razon Mako448,toda la razon! Todo lo que comentas, es cierto, y estoy absolutamente de acuerdo contigo!

SALUDOS, Ivan


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”