Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 18/12/2016 14:45

UT440_132M ha escrit:Vergonya de titular. :llengua
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... lucia.html
Vergonya?
No veig en aquest titular que el que es digui sigui, ni ofensiu ni mentida.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 18/12/2016 15:13

Els comentaris tampoc no tenen desperdici...

Si us sembla, fem una llista dels Civia ex-andalusos que ja es troben operant a Rodalies:

465-227
465-228
465-232



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 18/12/2016 17:52

Los civia CAF no vendrán? :twisted:



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 18/12/2016 20:24

A priori no, ya que al ser los Civia CAF y Alsthom incompatibles entre si, siempre se priorizan las rotaciones/ préstamos / intercambios entre material compatible entre si
Esto no quita que si hay mucha 447 en reforma / en Regionales llegaran a traer alguno



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/12/2016 23:13

albe6 ha escrit:A priori no, ya que al ser los Civia CAF y Alsthom incompatibles entre si, siempre se priorizan las rotaciones/ préstamos / intercambios entre material compatible entre si
Esto no quita que si hay mucha 447 en reforma / en Regionales llegaran a traer alguno
Civies incompatibles?? Em sembla al·lucinant, quan van fer els 3000 i 4000 del metro, tot i ser de tres fabricants diferents, són compatibles, és que d'una altra manera em sembla inconcebible.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 19/12/2016 0:34

metring ha escrit:Civies incompatibles?? Em sembla al·lucinant, quan van fer els 3000 i 4000 del metro, tot i ser de tres fabricants diferents, són compatibles, és que d'una altra manera em sembla inconcebible.
I això que en el concurs inicial s'especificava que tot el material (civia) havia de ser compatible entre si, sense importar el fabricant; Alstom i CAF s'ho han saltat com els ha donat la gana (repartint-se el pastis) i ningú els ha parat els peus.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 19/12/2016 14:24

També s'ha de tenir en compte, que per fer el manteniment, es lògic que al nucli de Barcelona enviïn Civia d'Alstom, al tenir la fàbrica a Santa Perpètua. El fet que els Civia de CAF i Alstom siguin incompatibles, es deu als equips de tracció. Els Civia de CAF duen Siemens, si no vaig errat. Els d'Alstom no recordo quin equip de tracció porten. Crec que eren Bombardier.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 19/12/2016 14:34

UT440_132M ha escrit:També s'ha de tenir en compte, que per fer el manteniment, es lògic que al nucli de Barcelona enviïn Civia d'Alstom, al tenir la fàbrica a Santa Perpètua. El fet que els Civia de CAF i Alstom siguin incompatibles, es deu als equips de tracció. Els Civia de CAF duen Siemens, si no vaig errat. Els d'Alstom no recordo quin equip de tracció porten. Crec que eren Bombardier.
Si el fet que tinguem Civies Alstom i no Cafeteres (hem de recuperar aquest terme tan icònic del Fotracat :D ) és força normal i comprensible. El que ja no ho és, és el fet de que tot i pertànyer a la mateixa sèrie, siguin incompatibles.

Estem parlant d'uns trens Civia, que una de les seves bondats es que són trens modulars que els pots (a priori) fer i desfer com vulguis per adaptar-lo a les necessitats del servei, posant més cotxes (max 5) o eliminant-los (min 2).
El fet que no siguin compatibles escapa de tota lògica i per suposat, trenca per complet la filosofia de tota aquesta generació de vehícles ferroviaris.


El metro de Barcelona amb motoristes!

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimecres 21/12/2016 15:05

Demà arriben a Catalunya dos 465 més procedents d'Andalusia per començar a operar serveis de Rodalies al Nadal. Són els 465.233 i 465.234.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Divendres 23/12/2016 22:51

El 232 avui estava assignat a la R4 fent els Terrasa - Martorell i viceversa



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dimecres 28/12/2016 21:59

Avui el Civia ex-Sevilla 465-233 estava asignada a la R1 fent un L'Hospitalet 18;58h-Calella 20;16h , i viceversa entre altres Serveis, sembla que no han tardat gaire a posar en Servei els nouvinguts!!!



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 29/12/2016 14:50

Almenys van per feina a l'hora d'introduir-los a les rodalies de Barcelona, encara sort! :reve



FactorCirculación
N4
N4
Entrades: 43

Entrada Autor: FactorCirculación » Dissabte 31/12/2016 10:53

Buenas,
Por si os interesa, parece que empiezan a subir civias por la R3. Ahora mismo se encuentra en via 4 de Vic un 465. Desconozco si ha subido en regimen de pruebas o con algun cercanias hasta dicha estacion.



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 31/12/2016 11:50

FactorCirculación ha escrit:Buenas,
Por si os interesa, parece que empiezan a subir civias por la R3. Ahora mismo se encuentra en via 4 de Vic un 465. Desconozco si ha subido en regimen de pruebas o con algun cercanias hasta dicha estacion.
Un Vic con un civia!? :o
Sé que en su momento subió un civia hasta Ribes de Freser, pero era pruebas.



SrYeri
N5
N5
Entrades: 97

Entrada Autor: SrYeri » Dissabte 31/12/2016 12:15

FactorCirculación ha escrit:Buenas,
Por si os interesa, parece que empiezan a subir civias por la R3. Ahora mismo se encuentra en via 4 de Vic un 465. Desconozco si ha subido en regimen de pruebas o con algun cercanias hasta dicha estacion.
Tienes alguna foto?



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 31/12/2016 12:53

Dos 465 més per Rodalies, són els 465.235 i 465.236, que van arribar tot just abans-d'ahir i ja els han posat a fer serveis. Potser un d'aquests dos és el que ha pujat avui a Vic... sens dubte curiós.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 31/12/2016 15:12

Vaya, qué curioso! Vi un reportaje de Bernat Borràs, que hace unos años subió un 463 en pruebas a Puigcerdà, también visitó La Tor de Querol.



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 31/12/2016 15:22

M'acaben d'enviar aquesta imatge de l'estació de Vic, com podeu veure són 465 amb decoració de Rodalies i els han destinat només als Hospitalet - Vic. Amb l'arribada de nou material d'Andalusia entenc que poden repartir el material d'una manera diferent.
465.jpg
465.jpg (100.44 KiB) Visualitzat 7210 cops



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 31/12/2016 15:49

trenesrenfe123 ha escrit:M'acaben d'enviar aquesta imatge de l'estació de Vic, com podeu veure són 465 amb decoració de Rodalies i els han destinat només als Hospitalet - Vic. Amb l'arribada de nou material d'Andalusia entenc que poden repartir el material d'una manera diferent.
465.jpg
Això sí que és inèdit. Fa un temps m'havien parlat d'un servei amb 465 a Vic, però no n'havia vist cap prova. M'he de pessigar dues vegades per veure que no somnio. Crec que és la primera vegada que això succeeix. Serveis habituals amb 465 a la R3 més amunt de Granollers - Canovelles, feu de les 447.
Tot i que no soc un gran amant d'aquestes unitats, crec que poden anar bé en hores punta, doncs una 447 en simple a determinades hores, almenys fins La Garriga, és una llauna de sardines.
El problema està en si entren bé a Figaró i Centelles (aquesta última no em preocupa tant, les andanes dins el que cap, son prou llargues).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dissabte 31/12/2016 15:55

de vic para arriba puigcerda y la tour de querol, lo seguiran prestando las ut 447 o subira algun civia ???



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”