Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 27/11/2008 23:01

Potser tenen intenció de posar 447 a fer rutes de Mitja Distància,i hauràn decidit provar-ho amb teleindicadors Lleida.

El que és clar és la 447 que s'ha avistat a vila-seca amb teleindicadors "lleida" no estava en servei,ja que no hi ha cap regional a seques Barcelona>Lleida via Tarragona i Reus(per via Valls sí que n'hi ha un).

A mi em semblen que posaràn les 447 a la Manresa-Lleida.Com fa poc que ultilitzen les 447 per Ripoll-Puigcerdà potser els haurà agafat posar 447 altres línies fora del nucli.Com a mínim a la Manresa-Lleida anirien bé,no són els mijors trens,d'acord,peró segur que mijors que les 440R amb seients de rodalies segur que ho són,ara pitjors que 470,448R,etc...també segur que ho són.Penseu que són quatre hores en seients sense repolçacaps i de plàstic. :x, les 447 almenys tenen repolçacaps,encara que també són de plàstic.



Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Divendres 28/11/2008 8:35

Ahir a les 20:57 vaig veure passar per Clot una 448.....

Per la via de Mataró


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 28/11/2008 13:11

Mako448 ha escrit:Potser tenen intenció de posar 447 a fer rutes de Mitja Distància,i hauràn decidit provar-ho amb teleindicadors Lleida.

El que és clar és la 447 que s'ha avistat a vila-seca amb teleindicadors "lleida" no estava en servei,ja que no hi ha cap regional a seques Barcelona>Lleida via Tarragona i Reus(per via Valls sí que n'hi ha un).

A mi em semblen que posaràn les 447 a la Manresa-Lleida.Com fa poc que ultilitzen les 447 per Ripoll-Puigcerdà potser els haurà agafat posar 447 altres línies fora del nucli.Com a mínim a la Manresa-Lleida anirien bé,no són els mijors trens,d'acord,peró segur que mijors que les 440R amb seients de rodalies segur que ho són,ara pitjors que 470,448R,etc...també segur que ho són.Penseu que són quatre hores en seients sense repolçacaps i de plàstic. :x, les 447 almenys tenen repolçacaps,encara que també són de plàstic.
Tampoc duraran molt igualment... Amb l'arribada de les 449, 114, 121 i tota la colla traslladaran a les 448 i 470 a fer aquests serveis, que ara habitualment es fan amb material de rodalies. Tant el Barcelona-Manresa-Lleida, com el Barcelona-Portbou, com el Lince Madrid-Ponferrada, com alguns Madrid-León, Palencia-Valladolid, etc. són tants serveis que superen les 3 hores i es fan amb 440 sense repolçacaps...
... i les 447 s'utilitzen bastant en línies de MD a Espanya, tampoc és tant extrany ;) .



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 28/11/2008 14:28

tren250 ha escrit:... i les 447 s'utilitzen bastant en línies de MD a Espanya, tampoc és tant extrany ;) .
Fan serveis regionals, a part dels que es fan a Catalunya, a la relació Madrid-Saragossa i Madrid-Valladolid, a part dels serveis a Segòvia i Àvila, que són una ampliació dels rodalies que venen de Guadalajara.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 28/11/2008 16:53

No se donde poner esto,por eso lo comento aqui.
Ayer como ya dije en otro hilo,estuve en las cocheras de Sagrera, y la visita me produjo una duda que yo tenia clara antes de ver la situacion de los talleres:
Sabeis,que entre Navas y Sagrera, direccion Fondo, hay un desvio, supuestamente, hacia el taller no?
Y saliendo de Sagrera,direccion Fondo, hay otro desvio,que en este caso, le llamaremos empalme,ya que se incorpora.
Pues bien, a mi parecer, era tipo vall hebron, entrada por un ladp, y salida por otro desde el taller,pues Sagrera no!!! En los talleres nada mas que hay un acceso... Con esto formulo mi pregunta,y me propongo 2 respuestas posibles:
1- Una de esas vias, es una via muerta?
2- Las 2 vias, se unen antes del taller, y luego siguen recorrido juntas tipo "Y"
No se si me explico... Alguien sabe algo de esto?? Si no entendeis, lo intentare explicar mas claramente,gracias.

PD: Los talleres de Sagrera, (que antes estaba "muerto",ahora con la reforma de los 4000,tiene algo mas de actividad) tan solo tienen 5 vias, de las cuales una es la nave de pintura, otra via, llena de boggies, y 2 vias,para la reforma de trenes... Donde guardan los 34 trenes de linea 1???


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 28/11/2008 18:07

La primera part, ho sento però no l'entenc. La segona et puc dir que hi ha unes cotxeres a Santa Eulàlia, a Sagrera i les cues de maniobres com a refugi.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 28/11/2008 20:31

Tengo hecho un mapilla para explicar mejor lo que quiero preguntar, pero es demasiado grande y no me deja subirlo... intentare ser mas claro.
Todos sabemos que antes, y despues de la estacion de Sagrera, hay 2 desvios, supuestamente de acceso a talleres.
Pues lo que podemos pensar, que un desvio va a un extremo del taller, y el otro desvio al otro lado del taller,(como Sant Genis) pero al taller solo entra una via, no 2 como vall hebron.
Entonces, teoricamente, esos 2 desvios, se unen, y van a parar en una sola via a taller, no? O bien uno de ellos, solo es una via muerta...??? :boig
Me explico mejor ahora?

Y lo de guardar los trenes,haber, son 34 en total en linea 1, distribuidos, me sobran 9, esto que propongo es un total de 25...
-Santa Eulalia 7 (5 en en interiror y 2 en el exterior,que lo dudo)
-Fondo 4 (2 en el saco,y 2 en los andenes)
-Sagrera 3 (2 de ellos que se estan reformando)
-Hospital de Bellbitge 11 (9 en la cola de maniobras "3 por via" y 2 en los andenes)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 28/11/2008 20:50

Podria ser esto:
Mapa Sagrera
Xavi



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 28/11/2008 21:22

canalcole ha escrit:Podria ser esto:
Mapa Sagrera
Xavi
Crec que es refereix als tallers de Sagrera (metro), no pas a la ex-estació de mercaderies de Sagrera.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 28/11/2008 21:24

Perdoneu, m'he equivocat de mapa. Jo crec que deu ser una via morta per emergències.

Xavi



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 28/11/2008 21:43

canalcole ha escrit:Perdoneu, m'he equivocat de mapa. Jo crec que deu ser una via morta per emergències.

Xavi
En caso de ser una via muerta, cual de los 2 desvios es? Porque ambos estan electrificados, iluminados, y el rail "pisado"
Aunque yo me inclino por la opcion de que se unen antes de entrar a talleres...pero no sabemos nada cierto.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 28/11/2008 23:24

victorcasta ha escrit:Fan serveis regionals, a part dels que es fan a Catalunya, a la relació Madrid-Saragossa i Madrid-Valladolid, a part dels serveis a Segòvia i Àvila, que són una ampliació dels rodalies que venen de Guadalajara.
Sí, una experiència religiosa això de pujar a Segovia en 447...Allà dalt fins i tot hi havia una 450/451!!!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 29/11/2008 2:41

ferroviario_catalan ha escrit:Tengo hecho un mapilla para explicar mejor lo que quiero preguntar, pero es demasiado grande y no me deja subirlo... intentare ser mas claro.
Todos sabemos que antes, y despues de la estacion de Sagrera, hay 2 desvios, supuestamente de acceso a talleres.
Pues lo que podemos pensar, que un desvio va a un extremo del taller, y el otro desvio al otro lado del taller,(como Sant Genis) pero al taller solo entra una via, no 2 como vall hebron.
Entonces, teoricamente, esos 2 desvios, se unen, y van a parar en una sola via a taller, no? O bien uno de ellos, solo es una via muerta...??? :boig
Me explico mejor ahora?

Y lo de guardar los trenes,haber, son 34 en total en linea 1, distribuidos, me sobran 9, esto que propongo es un total de 25...
-Santa Eulalia 7 (5 en en interiror y 2 en el exterior,que lo dudo)
-Fondo 4 (2 en el saco,y 2 en los andenes)
-Sagrera 3 (2 de ellos que se estan reformando)
-Hospital de Bellbitge 11 (9 en la cola de maniobras "3 por via" y 2 en los andenes)
Que yo sepa, en Sagrera sólo hay un desvío hacia talleres que se incorpora a la vía dirección Fondo al salir de Sagrera hacia Fabra i Puig. Entre Navas y Sagrera, no estoy seguro de si hay ni aguja entre las dos vías principales.

Sobre donde se guardan los trenes, en Hospital de Bellvitge cada vez hay más capacidad de estacionamiento porque las obras de ampliación del depósito están a punto de finalizar. Te dejas Torres i Bages donde creo que caben unos 3 o 4 trenes en total.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 29/11/2008 17:15

Ahir vaig veure un avistament curios.
Just davant d'Alstom Santa Perpetua vaig veure un coche intermedi Civia sobre un camio gondola.
Aixo no seria raro sino fos perque els Alstom s'entreguen normalment pel ramal desde Mollet Santa Rosa i que el cotxe no tenia cap mena de matricula



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 30/11/2008 15:52

victorcasta ha escrit:Que yo sepa, en Sagrera sólo hay un desvío hacia talleres que se incorpora a la vía dirección Fondo al salir de Sagrera hacia Fabra i Puig. Entre Navas y Sagrera, no estoy seguro de si hay ni aguja entre las dos vías principales.

Sobre donde se guardan los trenes, en Hospital de Bellvitge cada vez hay más capacidad de estacionamiento porque las obras de ampliación del depósito están a punto de finalizar. Te dejas Torres i Bages donde creo que caben unos 3 o 4 trenes en total.
Pues te aseguro,que saliendo de Navas, hacia Sagrera, hay otra aguja, que es la que veo extraña...
Y lo de Torras i Bages, no he caido que tamibien dejan trenes alli... :oops:
Y lo del deposito de Hospital de Bellbitge, no iban a hacer talleres? Porque de talleres no tiene ninguna pinta nada de lo que estan haciendo... solo la ampliacion de profundidad de las 3 vias.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 30/11/2008 16:29

T'aconsello que agafis un 6000 i ho miris bé, jo estic segurissim que no hi ha cap via en aquell tram.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 30/11/2008 19:03

Pues o el cigarro que me fumé antes de cojer el metro me sentó mal, y ví alucinaciones, o ese desvío está, de todas maneras, cuando vuelva a hacer el trayecto, y pase por allí, me fijaré a la perfección, sea en 6000, 4000 o 4000R, tanto me da uno que otro, pa mirar por la ventanilla me vale.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 30/11/2008 19:11

ferroviario_catalan ha escrit:Pues o el cigarro que me fumé antes de cojer el metro me sentó mal, y ví alucinaciones, o ese desvío está, de todas maneras, cuando vuelva a hacer el trayecto, y pase por allí, me fijaré a la perfección, sea en 6000, 4000 o 4000R, tanto me da uno que otro, pa mirar por la ventanilla me vale.
No creo que ten sentara mal el cigarro, lo que si es cierto es que saliendo de Navas Direccion Sagrera, el tunel hay un momento en el que se ensancha y da la impresion de que se iniciara un ramal, pero en realidad es solo un pequeño hueco a la derecha, ya que incluso se puede ver la pared del fondo, pero sin via ni logicamente desvio, recuerdo que de pequeño pensava que era el inicio de una posible desviacion de la linea no finalizada, .
De todas formas hasta donde llegan mis recuerdos, el unico acceso a los talleres de Sagrera, es el desvio que hay saliendo de Sagrera direccion Fondo



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 30/11/2008 19:17

Vaya... Pues al final tendreis razón... Pero esque cuando pasé, se ensancha mucho, y estava iluminado, y tenia la amplitud suficiente como para que pasase un tren por ahi... Pero no me acuerdo si habia vía o no... bueno ya lo mirare haber, perdonad las molestias, por tanta vuelta que le he dado al tema...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 30/11/2008 23:04

ferroviario_catalan ha escrit:Y lo de guardar los trenes,haber, son 34 en total en linea 1, distribuidos, me sobran 9, esto que propongo es un total de 25...
-Santa Eulalia 7 (5 en en interiror y 2 en el exterior,que lo dudo)
-Fondo 4 (2 en el saco,y 2 en los andenes)
-Sagrera 3 (2 de ellos que se estan reformando)
-Hospital de Bellbitge 11 (9 en la cola de maniobras "3 por via" y 2 en los andenes)
A ver, me han puesto un poco de luz sobre el tema

- en Fondo, 6 (4 en el saco y 2 en los andenes)
- en Torres, 3 o 4, depende del día
- en Sagrera, 2
- en Santa Eulalia, 5 (2 en la nave grande, 2 en la otra nave y 1 en el lavadero)
- y en Hospital de Bellvitge, se pueden guardar hasta 17 trenes, aprovechando al máximo todo el espacio desde los andenes hasta los fondos.

Suman 33, más uno en remodelación, ya suman 34.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”