Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: canalcole » Divendres 11/09/2009 0:29

La 333.369 ha sortit a les 15.00 h. de Montcada Bifurcació direcció Sabadell. ;) Degut a això, no l'he pogut fotografiar... :'(



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 12/09/2009 13:42

La 333-369 fa una estona estava desacoblada a les tremujes carregades a Montcada Bifurcació. Ja fa una setmaneta i pico que ronda per la zona ja que cada dos per tres puja el balast a la renovació de via al tram Manresa - Calaf així que té per un temps més per aquí aquest balaster.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 12/09/2009 15:50

El Talgo de Llorca que arriba a les 15.51 a Tarragona, amb una 252 traccionant la 070... S'haura avariat la 252.070? :|



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 12/09/2009 19:58

Tant ahir com avui, el Rodalies Regional de les 8 per Segur cap a Reus, servit per 447 en doble, en comptes de 440R en doble. ;)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 13/09/2009 18:45

Supongo que será para dar servicio a la FIRA DEL TEATRE al carrer de Tàrrega, acaba de salir de L'Hospitalet una doble de 440R + 470 con destino Lleida pirineus. No sé si ocurre todos los fines de semana, pero yo diría que la demanda hoy es en sentido Barcelona, no en sentido Lleida. Repito que desconozco si otros fines de semana este tren que sale de L'Hospitalet a las 18.37 va en doble o no?



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 13/09/2009 22:42

Quatre avistaments curiosos:

Sobre les 7 de la tarda, ha pan passat un "patito" darrere de l'altre per Sant Vicenç, direcció Barcelona. El primer, portava un retard de més de 40 minuts, i el següent, anava de buit. Després de passar aquest ultim patito, ha passat un doble d'Alaris sense servei direcció Barcelona.

Imatge

Aqui veiem la 440.222 procedent de Tortosa, i amb destinació Barcelona Estació de França, esperant a la 470.117 procedent de Lleida i, també amb destinació Estació de França, el fet que ha fet que s'acoplessin i continuessin el trajecte

Avui el Regional a Reus que para a Sant Vicenç de Calders pasades les 8 de la tarda, anava servit per aquesta doble de 447.
PD: No feu cas del que fica als teleindicadors, estaven malament.

Imatge

A part, tots els serveis "Delta" d'aquesta tarda que han passat per Sant Vicenç, anaven servits per 447.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 13/09/2009 23:05

canalcole ha escrit:Quatre avistaments curiosos:

Sobre les 7 de la tarda, ha pan passat un "patito" darrere de l'altre per Sant Vicenç, direcció Barcelona. El primer, portava un retard de més de 40 minuts, i el següent, anava de buit. Després de passar aquest ultim patito, ha passat un doble d'Alaris sense servei direcció Barcelona.

Imatge

Aqui veiem la 440.222 procedent de Tortosa, i amb destinació Barcelona Estació de França, esperant a la 470.117 procedent de Lleida i, també amb destinació Estació de França, el fet que ha fet que s'acoplessin i continuessin el trajecte

Avui el Regional a Reus que para a Sant Vicenç de Calders pasades les 8 de la tarda, anava servit per aquesta doble de 447.
PD: No feu cas del que fica als teleindicadors, estaven malament.

Imatge

A part, tots els serveis "Delta" d'aquesta tarda que han passat per Sant Vicenç, anaven servits per 447.
El Delta Port-Aventura - Estació de França que ha passat poc abans del Regional de Reus per Sant Vicenç de Calders, anava servit amb doble de 440R ;)

I per cert, el de la camisa blava de la segona foto, que es veu al final molt petit, sóc jo :) :) :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/09/2009 23:46

canalcole ha escrit:PD: No feu cas del que fica als teleindicadors, estaven malament.
Diria que l'usuari avesat, com a mínim, se'n malfia. :?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 14/09/2009 9:19

Pere ha escrit:El Delta Port-Aventura - Estació de França que ha passat poc abans del Regional de Reus per Sant Vicenç de Calders, anava servit amb doble de 440R ;)

I per cert, el de la camisa blava de la segona foto, que es veu al final molt petit, sóc jo :) :) :)
Es veritat, se m'havia passat aquest que anava amb la 440.165 i la 231, i la 231 ficava als teleindicadors: PRUEBAS :P
Llavors estaves a l'andana de la via 2/4, portaves una camara penjant, i nosé que parlaves del García Lorca amb el Xavi Maraña, no? :D



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dilluns 14/09/2009 13:58

Avui ha pasat la 253.012 per Granollers amb un portaautos i desprès una doble de 449, amb el 23 i el 29:
Imatge

Salutacions. :o


Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 14/09/2009 17:02

canalcole ha escrit:
Pere ha escrit:El Delta Port-Aventura - Estació de França que ha passat poc abans del Regional de Reus per Sant Vicenç de Calders, anava servit amb doble de 440R ;)

I per cert, el de la camisa blava de la segona foto, que es veu al final molt petit, sóc jo :) :) :)
Es veritat, se m'havia passat aquest que anava amb la 440.165 i la 231, i la 231 ficava als teleindicadors: PRUEBAS :P
Llavors estaves a l'andana de la via 2/4, portaves una camara penjant, i nosé que parlaves del García Lorca amb el Xavi Maraña, no? :D
Correcte, el volia caçar, però quan vaig veure el retard que duia ho vaig desestimar.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 14/09/2009 20:09

Archie-250 ha escrit:Avui ha pasat la 253.012 per Granollers amb un portaautos i desprès una doble de 449, amb el 23 i el 29:
Imatge

Salutacions. :o
Hay alguna fecha para la entrada en servicio comercial en catalunya de los 449?
Curioso un 449 en doble, estupenda foto, mis felicitaciones!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dilluns 14/09/2009 20:20

Hi ha algún fil que parli de les 449? A Via Libre no hi he trobat res, però un noi de Sant Celoni m'ha dit que les 448 les han de substituir un dia o altre. A mi em sona haver llegit quelcom, però no recordo res.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 14/09/2009 20:30

viscaelcat ha escrit:Hi ha algún fil que parli de les 449?
Sí. ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 15/09/2009 10:02

viscaelcat ha escrit: les 448 les han de substituir un dia o altre
El que cal eliminar són les 440R i les 447 que fan serveis de regionals, donat la seva incomoditat per trajectes de més d'1 hora (de fet, no es van dissenyar per això), que l'unic que aconsegueixen és que tothom que pot es passi al vehicle particular.
Els serveis a Ripoll/Puigcerdà/La Tor de Querol, els de Tarragona/Tortosa, els de Girona/Figueres/PortBou i els de Lleida via Manresa s'haurien de fer exclusivament amb 448 i 449 que per això fóren dissenyats, sobretot els seus seients.

Renfe col·loca els trens en funció únicament de les seves necessitats tècniques, obviant completament la comoditat dels viatgers (o clients, com diuen ells). Suposo que mentre els trens corrin, tant els fa si van plens o buits i si la gent està satisfeta.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/09/2009 16:08

He traslladat el debat sobre la sèrie més adequada per al Transpirinenc a: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=5278


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 16/09/2009 16:16

Ahir a la tarda, prop les 17h, vaig veure un cotxe d'un Civia (no pregunteu el número que no el vaig poder veure), a sobre d'un camió a l'A2 just avans d'entra al túnel del telègraf (a Martorell), el Civia anava cap a Barcelona i crec que era un cotxe intermedi.
Suposo que aquest civia es aquell, que estava a Tradinsa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 16/09/2009 18:13

Acabo de venir de perseguir un tren que ha passat a les 17.49 per Segur, concretament... una 333.3 amb un vagó auscultador de catenaria!!! :o
Però no m'ha donat temps a capturar-lo. :'(
Informo que anava direcció BCN per a qui els hi doni temps a agafar-la, no com jo... ;)



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 17/09/2009 1:02

Ahir per la tarda (no recordo bé l´hora, però crec que era més tard de les 17h), vaig veure passar per Tarragona una doble composició de 449.
És el primer cop que en veig.
Em va semblar que no hi havia llum a dins, o sigui que devia estar fent alguna prova, suposo...



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 17/09/2009 14:51

Venia direcció Sant Vicenç, o anava direcció Sant Vicenç? ;)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”