metro3001 ha escrit:Bon dia a tots...
Acaba de passar pel Vendrell, cap a les 12:35, una bitrac de comsa aïllada, direcció Barcelona....
No m ha donat temps de fer li foto....
nestor ha escrit:metro3001 ha escrit:Bon dia a tots...
Acaba de passar pel Vendrell, cap a les 12:35, una bitrac de comsa aïllada, direcció Barcelona....
No m ha donat temps de fer li foto....
Logitren ha permutat amb COMSA alguns dels serveis y el TECO Granollers-San Roque es un dels serveis. D'avui en endavant els passarà a fer COMSA amb les seves locomotores BITRAC pel moment.
metring ha escrit:
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Ahora mismo en sant andreu arenal se han cruzado dos civias 465 uno destinó terrasa y el otro hospitalet de llobregat
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Vale, esque me a parecido raro ya que siempre suelen se 447, y ver tanto civia pues mea extrañado porque e visto ya 3 en total hace un rato en la r4 y que a ocurrido con las 447 que ahora cubren los civia
metring ha escrit:Avistat ara mateix un patito a Montcada Manresa en sentit Cerdanyola.
UT440_132M ha escrit:metring ha escrit:Avistat ara mateix un patito a Montcada Manresa en sentit Cerdanyola.
Força probable que sigui la famosa rotació de material entre Sant Andreu i Can Tunis.
wefer ha escrit:[...]
Igualment em sorprèn que l'enviïn donant la volta per Rubí podent anar directament per Pg. de Gràcia, i més un cap de setmana en que la circulació de trens és força baixa.
wefer ha escrit:UT440_132M ha escrit:metring ha escrit:Avistat ara mateix un patito a Montcada Manresa en sentit Cerdanyola.
Força probable que sigui la famosa rotació de material entre Sant Andreu i Can Tunis.
Alguna idea de si és una cosa periòdica que es faci sempre el mateix dia/hora?
Igualment em sorprèn que l'enviïn donant la volta per Rubí podent anar directament per Pg. de Gràcia, i més un cap de setmana en que la circulació de trens és força baixa.
genissimon ha escrit:wefer ha escrit:[...]
Tinc entès que entre Can Tunis i Bellvitge no hi ha connexió directa en ample ibèric. Ha d'anar per la línia de mercaderies del port fins a Castellbisbal.
Salut !!
Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants