Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 25/11/2007 13:33

Sábado 24 de noviembre:

21:07: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal encabezado por la 252-014 Taxi+1 Camas Gran Clase sin servicio+3 coches procedentes de Málaga+3 coches procedentes de Sevilla+1 coche procedente de Granada+1 coche procedente de Badajoz
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/11/2007 20:54, en total s’ha editat 1 vegada.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 26/11/2007 20:51

Lunes 26 de noviembre:

20:28: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal camino de Tarragona, encabezado por la 252-034 Altaria+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

21:33: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal encabezado por la 252-030+3 coches procedentes de Málaga+3 coches procedentes de Sevilla+1 coche procedente de Granada+1 coche procedente de Badajoz



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 27/11/2007 20:38

Martes 27 de noviembre:

20:12: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal camino de Tarragona, encabezado por la 252-050 Pantone+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+2 coches a Hendaya+1 coche sin servicio+1 coche a Hendaya

21:30: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal encabezado por la 252-067+3 coches procedentes de Málaga+3 coches procedentes de Sevilla+1 coche procedente de Badajoz



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 28/11/2007 20:34

Miércoles 28 de noviembre:

20:23: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal camino de Tarragona, encabezado por la 252-034 Altaria+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

22:03: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal encabezado por la 252-045 Arco+3 coches procedentes de Málaga+3 coches procedentes de Sevilla+1 coche procedente de Almería+1 coche procedente de Badajoz



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 29/11/2007 20:33

Jueves 29 de noviembre:

20:22: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal camino de Tarragona, encabezado por la 252-052 Altaria+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+1 coche sin servicio+3 coches a Hendaya

21:30: 319-340+coche auscultador de catenaria metiéndose en la vía de la Papiol-Mollet con destino ??

21:37: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal encabezado por la 252-042 Pantone+3 coches procedentes de Málaga+3 coches procedentes de Sevilla+1 coche procedente de Granada+1 coche procedente de Badajoz



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Divendres 30/11/2007 15:11

trainman ha escrit: 21:30: 319-340+coche auscultador de catenaria metiéndose en la vía de la Papiol-Mollet con destino ??
Ayer lo ví en Montcada Bifurcació parado todo el día e incluso le eché una foto desde el tren. Hoy por la mañana ya no estaba...



josep_maria
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: josep_maria » Dimecres 05/12/2007 15:59

Ahir a S. Andreu A., mentre esperava el rodalies Terrassa de les 23.17, va arribar per via 4 un 470 (M 035) :D . Els indicadors exteriors portaven la destinació L'Hospitalet, però de S. Andreu Arenal no va passar. Va bajar la gent i va esperar a la mateixa andana un rodalies direcció pl. catalunya que va passar als pocs minuts. Mentre el 470 va marxar per on havia vingut direcció Torre Baró, i posteriorment al passar jo amb el meu tren el vaig veure estacionat (o al menys m'ho va semblar, a Montcada. Bif.)
Ignoro quins tipus d'incidència o quin motiu feia que aquesta unitat fés aquest servei en aquesta línia. :x


Sempre m'han agradat molt els trens, i tot el que envolta al ferrocarril, però en certes ocasions RENFE a punt ha estat de fer-m'els odiar...

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 05/12/2007 16:59

josep_maria ha escrit:Ahir a S. Andreu A., mentre esperava el rodalies Terrassa de les 23.17, va arribar per via 4 un 470 (M 035) :D . Els indicadors exteriors portaven la destinació L'Hospitalet, però de S. Andreu Arenal no va passar. Va bajar la gent i va esperar a la mateixa andana un rodalies direcció pl. catalunya que va passar als pocs minuts. Mentre el 470 va marxar per on havia vingut direcció Torre Baró, i posteriorment al passar jo amb el meu tren el vaig veure estacionat (o al menys m'ho va semblar, a Montcada. Bif.)
Ignoro quins tipus d'incidència o quin motiu feia que aquesta unitat fés aquest servei en aquesta línia. :x
Segurament era l'últim regional del dia Lleida>Manresa>Barcelona que per les obres de l'AVE,acaba a St.Andreu Arenal,i 5 minuts mès tard passa un rodalies procedent de Terrassa amb destinació Pl.Catalunya(sí hi han obres),i si no n'hi han,ara no me'n recordo de la destinació(crec que era Martorell)



josep_maria
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: josep_maria » Dimecres 05/12/2007 19:07

Sería aixó... uffff les obres del Ave, sempre el mateix...


Sempre m'han agradat molt els trens, i tot el que envolta al ferrocarril, però en certes ocasions RENFE a punt ha estat de fer-m'els odiar...

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimecres 05/12/2007 20:10

algú sap mes o menys a quina hora està l'euromed 101.101 a SAC o a Sants??



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 07/12/2007 9:02

evarujo ha escrit:algú sap mes o menys a quina hora està l'euromed 101.101 a SAC o a Sants??
Dilluns el 101.001 sortia fent l'Euromed de les 16:00 de Sants.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Divendres 07/12/2007 14:23

A las 11.56h. ha pasado por Cerdanyola el "potasero", con una 250. Entrando por vía impar, desviándose hacia el ramal de la Universitat y Martorell.

A los pocos minutos, a las 12.03, ha pasado la 440.157M-154R-151C, con el esquema de MD con el Regional 5622 procedente de Lleida; aunque claro, eso ya no es curioso sino habitual.

Salutacions. ;)



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 08/12/2007 22:31

no se si serà avistament curiòs, pero la 440.131M està apartada a les vies dels tallers de Cornellà al mateix lloc que fa gairebé un any estava la seva germana i anterior a la sèrie 440.130M. Cal remarcar que les portes estaven obertes i encara sense grafitejar. Com deia abans no se si és avistament curiòs però si algo preocupant o, Déu vulgui que algo normal de cap de setmana. Saluts



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 09/12/2007 0:24

Hola!!!!!!!

Bé, la veritat és que el que us dirè ho vaig veure el diumenge pasat, però no m'he enrecordat de posar-ho fins ara... :x :oops:

Anava amb la L2 cap allà les 17'15 aprox, i al entrar a encants veig un metro que anava molt apoc a poc, el n1 de sèrie no se si es diu 2000 (el que portava el conectors de passadís negre), s'atura a mitja andana, obre el mirall, al cap de 1s el tanca i arrenca, nº de torn un 3 i dos quadres vermells. l final vaig veure que de les 3 lluns (blanca, taronja i blava) portava la blava encesa, que no sé que és, si l'ATP o l'ATO.

Per cert, l'estació era encants



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 09/12/2007 0:38

oriolp13 ha escrit:Hola!!!!!!!

Bé, la veritat és que el que us dirè ho vaig veure el diumenge pasat, però no m'he enrecordat de posar-ho fins ara... :x :oops:

Anava amb la L2 cap allà les 17'15 aprox, i al entrar a encants veig un metro que anava molt apoc a poc, el n1 de sèrie no se si es diu 2000 (el que portava el conectors de passadís negre), s'atura a mitja andana, obre el mirall, al cap de 1s el tanca i arrenca, nº de torn un 3 i dos quadres vermells. l final vaig veure que de les 3 lluns (blanca, taronja i blava) portava la blava encesa, que no sé que és, si l'ATP o l'ATO.

Per cert, l'estació era encants
Hola!

Si el mode de conducció es ATO no es pot saber de cap manera a menys que hagis vist que el motorista estigui utilizant el manipulador de marxa-frè.

Et detallo el significant de les llumetes:

Blanc encés: Portes obertes en el vagó
Blanc apagat: Portes tancades en el vagó
Taronja encés: S' ha accionat l' alarma en el vagó
Taronja apagat: Ningú ha accionat l' aparell de l'alarma en el vagó
Blau encés: Mode conducció especial. Sense ATP.
Blau apagat: Mode conducció M+25, ATP o ATO.

Salutacions ;)
Óscar


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 09/12/2007 16:22

Un cop vaig entrar a la cabina de un 2100 de la 4 i va passa aixo i el conductor hem va dir que era per l'ATP.

Per sert avui a l'EDF una 319 amb un cotxe de catenaria.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 09/12/2007 16:39

oriolp13 ha escrit:Hola!!!!!!!

Bé, la veritat és que el que us dirè ho vaig veure el diumenge pasat, però no m'he enrecordat de posar-ho fins ara... :x :oops:

Anava amb la L2 cap allà les 17'15 aprox, i al entrar a encants veig un metro que anava molt apoc a poc, el n1 de sèrie no se si es diu 2000 (el que portava el conectors de passadís negre), s'atura a mitja andana, obre el mirall, al cap de 1s el tanca i arrenca, nº de torn un 3 i dos quadres vermells. l final vaig veure que de les 3 lluns (blanca, taronja i blava) portava la blava encesa, que no sé que és, si l'ATP o l'ATO.

Per cert, l'estació era encants
Et deus confondre d'estació i de línia. No deuria ser a la L3? Més que res perquè aquests trens, amb el passadís de goma negre, ja no estan a la L2 des de fa bastants mesos. A més, si el nº de torn començava per 3, havia de ser L3. En quant a les llumetes, el company ja t'ha respost.



BCN06
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: BCN06 » Diumenge 09/12/2007 16:52

oriolp13 ha escrit:Hola!!!!!!!

Bé, la veritat és que el que us dirè ho vaig veure el diumenge pasat, però no m'he enrecordat de posar-ho fins ara... :x :oops:

Anava amb la L2 cap allà les 17'15 aprox, i al entrar a encants veig un metro que anava molt apoc a poc, el n1 de sèrie no se si es diu 2000 (el que portava el conectors de passadís negre), s'atura a mitja andana, obre el mirall, al cap de 1s el tanca i arrenca, nº de torn un 3 i dos quadres vermells. l final vaig veure que de les 3 lluns (blanca, taronja i blava) portava la blava encesa, que no sé que és, si l'ATP o l'ATO.

Per cert, l'estació era encants
Sempre pot ser que vingués del Triangle, o hi anés.
Els 2000 tenen el numero de torn igual que els 3000 i els 4000 sense reformar, i si no tenen cap numero posat son quadrats vermells.
El que es estrany es que es pari a mitja andana.
Podria ser que el tren, que aniria en manual passes el límit de velocitat i es parés un segon.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 09/12/2007 16:55

Esta mañana el L'Hospitalet-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 11:52 iba en doble, cuando normalmente circula en simple



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 09/12/2007 16:56

És possible però força estrany. No entendria que un 2000 anés al Triangle, havent-hi els tallers de Sant Genís, i tenint en compte que aquesta sèrie encara no està previst reformar-la (que tot arribarà).



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”