Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Aclariment

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 08/10/2012 22:38

MZA_1600 ha escrit:[...]provablement sigui alguna dresina o tren de manteniment.
No era una dresina, era un tren amb plataformes i contenidors. Si aquest tren era o no de manteniment, ni idea, però recordo que vaig poder distingir clarament un contenidor de Maersk.

I per si aporta alguna informació d'utilitat, dir que, tot i que no vaig saber distingir quina, juraria que la locomotora era dièsel, a jutjar per l'escàndol que féu en passar.



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dijous 18/10/2012 14:09

Avui cap a les 12:30 ha passat per la diagonal un camió góndola carregat amb un cotxe del tramvia blau. Suposo que seria l'accidentat, ja que la part del darrera anava tapada amb un plàstic. Bastant curiós.


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Divendres 02/11/2012 9:29

Ahir vaig veure per l'estació de Sant Adrià de Besós una 311 amb 4 vagons de tremujes( es diuen així? ), en direcció Mataró, exactament a les 18.24 h . Segurament es dirigia a la zona afectada pel temporal de mar entre Vilassar i Mataró...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Divendres 02/11/2012 9:39

¿Pasando por el túnel de la Meridiana de Sant Andreu Arenal y Sagrera-Meridiana en lugar del Ramal de les Aigües? Extraño es, la verdad :) .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/11/2012 12:20

Deurien entrar fins a l'antiga estació de mercaderies i futura estació de viatgers de la Sagrera venint de Montcada, abans de fer inversió de marxa. Tot plegat gràcies a l'escapçament del triangle ferroviari de St. Andreu, ja que cada pam quadrat amb què es pugui mutilar el ferrocarril és imprescindible per al progrés d'aquest país.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 03/11/2012 22:03

Confirmat l'avistament del 311 + tramuges. El ramal de laminados fa uns quans anys que no existeix, per tant forçosament ha hagut de passar per Passeig de Gràcia, tot i que podria haver sortit d'Estació de França.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 03/11/2012 22:19

Avui he passat pel triangle (TMB), i he vist que hi han vies de mercaderies cap a ... No se si seria aquest el ramal? Hi havien també varies (4) locomotores.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 03/11/2012 22:46

El ramal de Laminados no existeix com a tal, el traçat s'ha reaprofitat per fer l'accés als tallers Talgo de Sant Andreu Comptal, doncs amb el pas de l'AVE no és possible accedir-hi a través de l'estació. Aquest ramal només porta a allà, no té cap altre connexió.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Diumenge 04/11/2012 9:48

raulitinbcn ha escrit:Avui he passat pel triangle (TMB), i he vist que hi han vies de mercaderies cap a ... No se si seria aquest el ramal? Hi havien també varies (4) locomotores.
MZA_1600 ha escrit:El ramal de Laminados no existeix com a tal, el traçat s'ha reaprofitat per fer l'accés als tallers Talgo de Sant Andreu Comptal, doncs amb el pas de l'AVE no és possible accedir-hi a través de l'estació. Aquest ramal només porta a allà, no té cap altre connexió.
Jo he vist moltes vegades aquest ramal que surt de les vies de la R1 en direcció a Clot-Aragó, a vegades hi han els vagons del TrenHotel Elipsos, d'altres vegades alguna 311..., és cert que ja no comunica amb la línia cap a Granollers...
És possible que la 311+tremuges vingués d'aquí, o també que vingués de Montcada Bifurcació>Ramal de les Aigües>Sant Andreu Comtal>el Clot-Aragó>Estació de França> inversió de marxa > altre cop el Clot-Aragó i cap a la línia de Mataró


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dijous 08/11/2012 19:35

aixo no es una afectació, ni averia , nomes volia comentar que avui he agafat el tren de rubi a terrassa sobre les 3 de la tarda y me trobat que el tren que anaba cap a terrassa era d'aquests antics que s'utiliza amb la Linea S5 plaça cat - rubi , l'unic que aquest feia el servei de la linea S1

no ho habia vist mai i ho volia comentar xD



Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Dijous 08/11/2012 19:55

Hay algún que otro S1 que va con una unidad 111 y no la más habitual 112, otro es por la mañana alrededor de las 9, seguro alguien por aquí sabrá exactamente cuales.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 09/11/2012 9:42

A la sortida de El Clot costat Sagrera hi ha desviaments que permeten anar de Sant Andreu Comptal a les vies 3-4 de Clot, que van a Arc de Triomf o Estació de França. O al inreves, de Passeig de Gracia a Mataró.
La diferencia es que ara per anar als taller Talgo desde Clot ara es va per la linea de Mataró invertint la marxa per l'antic triangle.
Un tren vaig de Sant Andreu Comptal a Mataró, que abans era directe pel triangle, ara te que anar a Clot i invertir la marxa.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 09/11/2012 16:44

Avui, a la parada de Sant Feliu | Consell Comarcal, es donava servei per la via 2, quan normalment, en ser estació terminal, només s'utilitza la via 1.
Ha estat conseqüència de que a la via 1 hi havia un tramvia fora de servei.

El més sorprenent és que, el tramvia estacionat, que podríem suposar que està avariat, ha arribat amb passatge i sense problemes a Sant Feliu. Segons m'han dit, el conductor ha avisat als passatgers que esperaven a l'andana de que un segon tramvia era a punt d'arribar per l'altre via. Efectivament, instants després va entrar el següent tram, de la qual cosa es sembla deduir que aquest canvi era programat, doncs un tramvia de substitució no hagués trigat tant poc.

Tot això ha estat al servei de les 7:05.

Cap a les 14:30, el tram fora de servei encara es trobava a la via 1 de la terminal, però havia estat desplaçat cam a l'extrem de l'andana per tal de poder restablir el servei de passatgers a la habitual via 1.

Com a curiositat, dir que el servei de les 7:28 (que encara ha sortit de la via 2), anava amb uns 5' de demora, de tal manera que a partit de Montesa, el T1 que anava darrere anava tant aprop del T3, que entrava a algunes parades abans de que acabés de sortit el de davant. De fet, si el conductor del T3 hagués estacionat a la punta de l'andana en comptes de fer-ho al mig, els dos tramvies podrien haver obert les portes alhora en més d'una parada.
No sabia que el sistema de control de circulació de la xarxa de Tram permetés circulacions tant juntes.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 10/11/2012 2:17

Javi M ha escrit:No sabia que el sistema de control de circulació de la xarxa de Tram permetés circulacions tant juntes.
A excepció del túnel de la Gran Via de Barcelona per al Trambesòs, al tramvia es circula en marxa a la vista, per tant no existeix cap tipus de divisió per cantons com a la xarxa ferroviària convencional.

Si algun dia vas a alguna ciutat centreeuropea amb una xarxa tramviària densa i "clàssica" veure això que descrius és molt habitual.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Divendres 16/11/2012 14:55

Ahir a la tarda, cap a les 16.00h, a l'estació d'Hospitalet, els trens en direcció Cornellà passaven per la via 3, concretament aquests son els que vaig veure:
15.40 MARTORELL
15.55 VILAFRANCA
Ja que a la via 2 hi havia aparcada una 464, gairebé tocant al pas a nivell, i que per tant blocava el tráfic per aquesta via.
El més curiós és que el panell indicador de la via 2 anunciava un Mataró amb sortida per aquella via, on hi estava la 464.
A més a més entre les vies 1 i 2 hi havien uns quants rails, alguns dels quals eren agulles ( bastant tancades, cosa que em fa deduir que serien per a ripar les vies, quan es reformi la estació d'Hospitalet.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

smalagon
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: smalagon » Divendres 28/12/2012 13:27

Ahir a la tarda (entre les 5 i les 6) hi havia un Civia en colors Rodalies de Catalunya estacionat a l'inici del Ramal de les Aïgues (extrem Barcelona). Algú en sap alguna cosa al respecte?



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Divendres 28/12/2012 16:22

smalagon ha escrit:Ahir a la tarda (entre les 5 i les 6) hi havia un Civia en colors Rodalies de Catalunya estacionat a l'inici del Ramal de les Aïgues (extrem Barcelona). Algú en sap alguna cosa al respecte?
Seria un material buit cap a Estació de França.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 28/12/2012 23:32

UT447Barcelona ha escrit:
smalagon ha escrit:Ahir a la tarda (entre les 5 i les 6) hi havia un Civia en colors Rodalies de Catalunya estacionat a l'inici del Ramal de les Aïgues (extrem Barcelona). Algú en sap alguna cosa al respecte?
Seria un material buit cap a Estació de França.
Acostumen a fer-ho quant els Trens no tenen previst fer cap servei aquell dia, aixó també passa a l'Hospitalet que els aparquen fora d'andanes.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Divendres 18/01/2013 9:22

Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 27/01/2013 23:28

Un parell d'avistaments, almenys per mi curiosos, aquest matí. A l'estació de Montcada Bifurcació, hi havia estacionada una doble composició d'unitats 449. I al costat, el "saler" Manresa-Flix, avariat divendres, amb una parella de locomotores 269.3xx, encarades per marxar cap a Flix, imagino demà. I un últim apunt, tot i que no és avistament pròpiament dit. Aquest vespre, l'últim servei a Puigcerdà, ha iniciat trajecte a la via 3 de l'estació de L'Hospitalet de Llobregat. És la primera vegada que veig un tren de la R3 sortir d'allà.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”