Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 06/01/2009 21:30

Enric ha escrit:Sense donar pistas, per si de cas, a una estació fa uns 6 mesos que "descansan" unas unitats que per ara sembla que ningú els i fa res, ja m'enteneu, que continuin aixis perque sino pobretas.


;)
M'imagino quina és... i quines ut's...



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/01/2009 22:14

No sé si parlem de la mateixa estació, però jo en conec una estació equipada amb un TCR o INTEGRIA o com li volem dir que té una UT històrica pirinenca que s'està podrint ben al costat d'un museu lapidador de trens



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 06/01/2009 22:29

mikado ha escrit:No sé si parlem de la mateixa estació, però jo en conec una estació equipada amb un TCR o INTEGRIA o com li volem dir que té una UT històrica pirinenca que s'està podrint ben al costat d'un museu lapidador de trens
Si jo no m'equivoco està parlant de SVC i de les 440R (ex-deltes) que hi han. Tu et deus referir al TCR de Vilanova, en concret a la 440.132, que pobreta està molt malament...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/01/2009 16:23

Demanaria als administradors que editin o esborrin tots els missatges amb referències més o menys explícites a les estacions on es puguin trobar trens intactes, perquè a més dels participants que sempre són benvinguts en aquest Fòrum, aquest també és freqüentat per males companyies.

Gràcies


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/01/2009 16:24

Guigui ha escrit:Demanaria als administradors que editin o esborrin tots els missatges amb referències més o menys explícites a les estacions on es puguin trobar trens intactes, perquè a més dels participants que sempre són benvinguts en aquest Fòrum, aquest també és freqüentat per males companyies.

Gràcies
Hola, tens raó, ho consultaré amb la resta d'administradors. Merci!



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dimecres 07/01/2009 19:26

Alguns n'hi deu haver prou "poc espavilat" per fiar-se dels comentaris d'aquí per posar-se a pintar als llocs més "fàcils" com Montcada-Bif. o Puigcerdà. Però els que realment s'hi esforcen per graffitejar a punta pala pensen més en Civies i AVEs. Em consta que hi havien apostes sobre qui pintava el primer a Can Tunis (i tot i així no es va fer gaire per evitar-ho).

Salut i netedat!



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 07/01/2009 21:43

Guigui ha escrit:Demanaria als administradors que editin o esborrin tots els missatges amb referències més o menys explícites a les estacions on es puguin trobar trens intactes, perquè a més dels participants que sempre són benvinguts en aquest Fòrum, aquest també és freqüentat per males companyies.

Gràcies
Ja se que ho he dit on están i quins són, però en altres fils també s'hi diu el mateix.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/01/2009 21:54

canalcole ha escrit:Ja se que ho he dit on están i quins són, però en altres fils també s'hi diu el mateix.
Doncs també consideraria convenient esborrar-ne qualsevol esment. El fet que ho digui aquí no vol dir que em refereixi exclusivament al que hom hagi pogut esmentar en aquest fil, sinó que ho trobo una mesura preventiva útil perquè tots aquells psicòpates amb problemes d'identitat no en facin de les seves.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 07/01/2009 21:55

canalcole ha escrit:
Guigui ha escrit:Demanaria als administradors que editin o esborrin tots els missatges amb referències més o menys explícites a les estacions on es puguin trobar trens intactes, perquè a més dels participants que sempre són benvinguts en aquest Fòrum, aquest també és freqüentat per males companyies.

Gràcies
Ja se que ho he dit on están i quins són, però en altres fils també s'hi diu el mateix.
Amb una vegada que algú ho hagi dit, no justifica que "com que està allà jo també ho puc dir...". Intentem donar noms sisplau, i si algú se li escapa, mala sort, però no per això ho hem d'anar repetint.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 07/01/2009 22:07

Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:Ja se que ho he dit on están i quins són, però en altres fils també s'hi diu el mateix.
Doncs també consideraria convenient esborrar-ne qualsevol esment. El fet que ho digui aquí no vol dir que em refereixi exclusivament al que hom hagi pogut esmentar en aquest fil, sinó que ho trobo una mesura preventiva útil perquè tots aquells psicòpates amb problemes d'identitat no en facin de les seves.
Ok, em pensava que ho deies per a mi. Aqui ja molt de boig que l'unic que fa es pintar els bonics trens per a nosaltres, per a ells són una paret on pintar.



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dijous 08/01/2009 15:49

el grafitaires destrosen els trens pero ells diuen que lo que fan es art i si vas ha algunes botiges de roba de hip hop surten disenys per pintar els trens i una altre cosa la renfe tindria que fer mes cotxeres i no deixar-les ha fora estic molt preocupat per aquest tema :emprenyat >:(


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 08/01/2009 16:04

I tothom ho està, per supost... dels ferroviaris :| .
De veritat que mai veureu un cotxe oficial graffitejat, que ja m'agradaria.
Per construïr més cotxeres primer tindrien que, almenys, netegar bona part de les estacions de ADIF. Quan aconsegueixin això llavors podrem parlar de més seguretat amb els trens estacionats a les cotxeres o a la intempèrie.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 08/01/2009 20:08

Sobretot la de Montcada Bifurcació, després van tots el trens grafitejats...



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 08/01/2009 23:41

eso de las cocheras da igual,en fgc pintan los trenes en servicio.si quereis flipar entrad en la web zona graffitis en la categoria trenes,salen trenes de renfe,fgc,tmb,feve,fgv,... pintados y tambien una unidad del cremallera de nuria que se habia comentado por aki.y si entrais en los foros de esta web ha un foro que se habla de como pintan los trenes.no se como permiten una web asi :cop y si kereis alucinar mas,mirar los videos de un tal rulofgc... se lo comente a fgc pero el video aun esta en el you tube :emprenyat .he hablado con renfe y me han dicho que reclamemos que el ministerio empieza a estar harto del temita :plas en fin,haber si acabamos con esto ya pero en general,tanto en trenes,como casas,monumentos,etc.no hay ningun policia por este foro para haber sipude hacer algo.por cierto,sbeis de algun foro en el que se luche contra el maldito graffiti? :boig



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 12/01/2009 19:21

Avui una 470 amb direcció Lleida anaba casi diria que un 95% grafitejada, feia molta pena veura-la d'aquesta manera, crec que es la vegada que hi vist una unitat mes pintada que mai, es tindria que posar algún tipus de remei, es vergonyos.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 12/01/2009 21:36

Ahir vaig veure a Passeig de Gràcia una doble composició de 470's fent un Catalunya Exprés a Portbou, i els dos cotxes de la primera 470, aíxi també com l'altre 470, estaven de dalt a baix ple de grafitis. Vergonyòs. >:(


Salutacions



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 12/01/2009 22:22

pues otra para alucinar,mi hermano en el tren de la linea S4 este mediodia ha visto en martorell enllaç una unidad del cremallera de montserrat graffiteada,eso si,ya la tenian preparada para pasarla por el lavado :plas ,creo que tendrian que aplicar la ley por el asunto de los graffitis pero a los politicos les da igual,mientras que a ellos no les falte de nada.... :blah lamentablemente es asi :avall



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 12/01/2009 22:54

Renfe451 ha escrit:Ahir vaig veure a Passeig de Gràcia una doble composició de 470's fent un Catalunya Exprés a Portbou, i els dos cotxes de la primera 470, aíxi també com l'altre 470, estaven de dalt a baix ple de grafitis. Vergonyòs. >:(


Salutacions

A quina hora? O potser era 440R pintada de MD amb seients de rodalies i feia un regional a Portbou?Si fos cap allà les 10.30 del matí,o un altre servei de no'm recordo quina hora que els diumenge va fins a FIgueres.Ho dic per qué veure una 470 fent CEX cap al nord es extrany,peró si el passat dia 31/12 vaig veure que el CEX de Figueres de les 16.32 per Clot era una doble de 470,o sigui,que començen a fer presència les 470 per la línia de Girona?

Últimament amb les 470,ara es posen a fer els CEX de la línia de Girona i el de Saragossa,serveis que normalment són 448R.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 12/01/2009 23:36

pedrofgc ha escrit:pues otra para alucinar,mi hermano en el tren de la linea S4 este mediodia ha visto en martorell enllaç una unidad del cremallera de montserrat graffiteada,eso si,ya la tenian preparada para pasarla por el lavado :plas ,creo que tendrian que aplicar la ley por el asunto de los graffitis pero a los politicos les da igual,mientras que a ellos no les falte de nada.... :blah lamentablemente es asi :avall
Des d'aquí faig una crida a tota aquella patuleia de marrans amb problemes d'identitat perquè deixin d'empastifar parets, trens, marquesines, etc. i es dediquin exclusivament a decorar cotxes oficials. El repte és més gran, cal salvar més obstacles, la descàrrega d'adrenalina és considerable, i qui s'endugui la palma, no només podrà fardar entre els col·legues sinó que, a més, farà obrir els ulls als ineptes que creuen governar aquest país.

Animeu-vos-hi!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » Dimarts 13/01/2009 0:29

El dia que tots els retrassats aquests es dediquin únicament a grafitejar cotxes oficials, jo els ajudo si volen.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”