Fotos Euromed a Granollers centre.

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Fotos Euromed a Granollers centre.

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 20/11/2008 14:16

Hola.
Ahir vaig estar fent d'aforador i em vaig passar tot el dia a Granollers. Vaig veure de tot. La curiositat del dia va ser trobar-me un Euromed. L'han tret a passeig per a fer proves. Va estar aixecant i baixant el pantògraf. Aquí us deixo les inèdites fotos.

Imatge

Imatge

Imatge

Ja en posaré més.

Veig que no funciona bé, degut a la nefasta plantilla del fòrum. Miraré d'areglar-ho.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dijous 20/11/2008 14:39

Ja hi han anat algun altre cop.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 20/11/2008 14:51

viscaelcat ha escrit:
Veig que no funciona bé, degut a la nefasta plantilla del fòrum. Miraré d'areglar-ho.
Tenies desactivat el BBCode, per això no t'anava la "nefasta" plantilla ;)



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 20/11/2008 17:52

- També hi vaig ser jo ahir:
Imatge
La Tinc aquí: http://www.flickr.com/photos/archie250/3046073242 A mi també em va semblar curiós..


Imatge

miky006
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: miky006 » Dijous 20/11/2008 21:59

"A lo millor son els nos serveis de Rodalies per la R2"· jajajja y aixo que queda 1 mes per els dies dels inocents. Mira que cada dia vaig a Granollers-centre a buscar la meva xicota y just ahir no hi vaig anar.... :emprenyat ,Molt bones les fotos :plas

Tren Euromed amb destinació Castelldefels vía 3 :), para a totes les estacions...



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 20/11/2008 23:28

Més fotos.
Imatge

Imatge

P.D. Vbulletin és una plantilla per a fòrums molt millor que aquesta. Ho dic com a crítica constructiva.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 21/11/2008 14:45

Una pregunta,este euromed, deciis que andava de pruebas, pues lo eo absurdo,si a los euromed les quedan telediarios para que se los lleven a la LAV... no lo acabo de entender...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 21/11/2008 15:02

ferroviario_catalan ha escrit:Una pregunta,este euromed, deciis que andava de pruebas, pues lo eo absurdo,si a los euromed les quedan telediarios para que se los lleven a la LAV... no lo acabo de entender...
Poder són per a fer els serveis d'alta velocitat entre Barcelona i la frontera fins que no entri en funcionament la nova via.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Divendres 21/11/2008 15:20

Més aviat una prova rutinària després d'alguna actuació al taller.

Sobre el fet que s'enduran els Euromed, això és un tema que es va dient des d'abans de posar-los en servei i sempre s'ha anat endarrerint, ja sabem tots que a Renfe, el llarg termini només és ciència-ficció i que en la pràctica tot es decidirà al darrer moment, jo espero poder viatjar a València molts cops amb aquest material, que sincerament la tonteria de substitució d'alguns d'aquests serveis per material Talgo VII de menor confort, i suposadament de menor cost d'adquisició i manteniment, que no es nota en el bitllet és clar, ja em té una mica bastant fart.

viscaelcat ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:Una pregunta,este euromed, deciis que andava de pruebas, pues lo eo absurdo,si a los euromed les quedan telediarios para que se los lleven a la LAV... no lo acabo de entender...
Poder són per a fer els serveis d'alta velocitat entre Barcelona i la frontera fins que no entri en funcionament la nova via.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 21/11/2008 21:57

Los euromed se los llevaran ya pronto, la rama 02,de hecho, ya tiene boggies ANCHO INTERNACIONAL, y tengo oido que esta haciendo prueas el la LAV, Madrid-Sevilla.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 21/11/2008 22:40

Mireu aquesta foto, no sabia jo que tinguessin aquestes coses tan rares al costat.

Imatge

Imatge

Imatge



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/11/2008 17:06

Podrien ampliar el servei fins a Cervera-sur-mer. Alacant-Cerbère.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 22/11/2008 17:14

Exacte, sembla ser que s'emportaran tots els s101 que actualment fan serveis Euromed. Acabaran a la LAV1 reconvertits en s100.

En substitució hi posaran al servei BCN-Valencia els Alvia, suposo que s130.

Vox
Vox l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 22/11/2008 20:37, en total s’ha editat 1 vegada.


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 22/11/2008 17:17

liniadelRipollés ha escrit:Podrien ampliar el servei fins a Cervera-sur-mer. Alacant-Cerbère.
En tot cas, si hi ha enllaços a l'altre costat de la frontera en forma de Corails i serveis semblants, estaria bé per donar continuïtat al corredor mediterrani. Altrament, la SNCF també podria pensar en fer arribar fins a Cervera els TGV que finalitzen el seu recorregut a Perpinyà.

Tot això mentre no se solucioni el sempitern problema de la incompatibilitat d'amples i electrificacions, que facilitaria enormement el trànsit en un àmbit on mai ha deixat d'haver-n'hi, però que les circumstàncies han forçat a desplaçar-lo massivament a la carretera.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 24/11/2008 0:32

És natural que us hagueu trobat aquest Euromed a Granollers-Centre ja que el manteniment d'aquests trens es fa a Sant Andreu Comtal. Segurament i com ha comentat algú, proves rutinàries després d'algún manteniment de primer nivell.

Per cert, de moment hi ha un Euromed menys que està en procès de reconversió a s100 a Toledo.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dilluns 24/11/2008 23:55

JaMiRo! ha escrit:És natural que us hagueu trobat aquest Euromed a Granollers-Centre ja que el manteniment d'aquests trens es fa a Sant Andreu Comtal. Segurament i com ha comentat algú, proves rutinàries després d'algún manteniment de primer nivell.

Per cert, de moment hi ha un Euromed menys que està en procès de reconversió a s100 a Toledo.
Si, es la branca número 2, la que va descarrilar a El Prat, pero ja es veia a venir. S'aniràn tots a la LAV... Aquí us poso una altre foto, d'avui dia 24, pero aquesta ocasió era la branca número 5:

Imatge
Link original: http://www.flickr.com/photos/archie250/3057185030/

Salutacions


Imatge

jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Divendres 28/11/2008 0:00

El dilluns dia 24/11/2008 a les 17:30 hores sortia una Euromed estacionat a l'estació de Granollers-Centre fins a Sant Andreu Comtal. A Sant Andreu ha canviat de sentit i s'ha dirigit als tallers. Tal com ja han dit, RENFE està tramant alguna cosa. Quina por!!!!!!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Divendres 28/11/2008 13:48

jordi ha escrit:El dilluns dia 24/11/2008 a les 17:30 hores sortia una Euromed estacionat a l'estació de Granollers-Centre fins a Sant Andreu Comtal. A Sant Andreu ha canviat de sentit i s'ha dirigit als tallers. Tal com ja han dit, RENFE està tramant alguna cosa. Quina por!!!!!!!!!!!!!
- Aquest tren va arribar a les 17:40, molt tard, i jo nomès li vaig poder fer algunes fotos però de nit... Haviam avui si ve, per el que em diu el Taquiller, ve cada dia, i al matí també està.


Imatge

Avatar de l’usuari
the sapus
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: the sapus » Diumenge 30/11/2008 13:51

No es per res, però em sembla recordar que quan van adaptar el s100 a s101 per fer els serveis EUROMED els hi han extreure tot l'equipament de 25Kv necessaris per els serveis AVE (per això només tenen un pantògraf a cada tractora). Això els inhabilita per tornar a fer serveis AVE a no ser que tornin a muntar aquests equipaments...

Suposo que tal com estan ara mateix el més factible és ampliar el seu recorregut fin a la frontera amb França o desplaçar-los a altres línies d'ample ibèric.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 30/11/2008 15:06

the sapus ha escrit:No es per res, però em sembla recordar que quan van adaptar el s100 a s101 per fer els serveis EUROMED els hi han extreure tot l'equipament de 25Kv necessaris per els serveis AVE (per això només tenen un pantògraf a cada tractora). Això els inhabilita per tornar a fer serveis AVE a no ser que tornin a muntar aquests equipaments...

Suposo que tal com estan ara mateix el més factible és ampliar el seu recorregut fin a la frontera amb França o desplaçar-los a altres línies d'ample ibèric.
Els S100 són bitensió i només duen el pantògraf de 25 kV en cada extrem motriu.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”