Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 20/12/2008 16:12

wertymetrotren ha escrit:yo el dia 22 de desembre me en vaig a valencia amb euromed ha veure si pujo amb un 130 ( talgo 350 )
La setmana pasada (13 de desemebre) vaig anar a València en l'Arco i la tornada en Euromed, que ja em va tocar un 130, i sincerament, vaig trobar que l'Arco tenia un millor rodatge que el talgo VII, amb aquest hi havia trams que semblava que anaves amb barca dels "zumbidos" que donava...

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 22/12/2008 20:41

Algú sap quins horaris cobreixen els 130 d'Euromed? Ho dic perquè demà potser vaig a caçar trens pel corredor del Mediterrani, no gaire estona, i m'agradaria poder-ne enxampar algun. Gràcies!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 22/12/2008 20:52

Tinc entès que fan els serveis Barcelona - València, quedant els S101 per als Barcelona - Alacant.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 23/12/2008 15:40

Jo se, segur, que l'Euromed que surt de Sants a les 14.30 i arriba a Tarragona a les 15.22, es una 130.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 27/12/2008 21:46

canalcole ha escrit:Jo se, segur, que l'Euromed que surt de Sants a les 14.30 i arriba a Tarragona a les 15.22, es una 130.
És el que vaig caçar jo també a L'Ametlla de Mar :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/12/2008 18:26

Ahir i avui he tornat a veure l'Euromed antic, tot i que segueix el nou.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 30/12/2008 18:28

Sabeu si es transformarà el 101-001 per AVE? Seria curiós veure una tractora Duplex renfe fent serveis AVE.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 30/12/2008 19:14

tren250 ha escrit:Sabeu si es transformarà el 101-001 per AVE? Seria curiós veure una tractora Duplex renfe fent serveis AVE.
Es transformaran tots.



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dimarts 30/12/2008 22:34

metring ha escrit: Els nous combois faran tres serveis per sentit entre les dues ciutats i podran circular a una velocitat màxima de 250 quilòmetres per hora a les línies d'alta velocitat i a 220 en ample convencional.
I quan tenen previst circular per la LAV?, encara no està fet l'enllaç de Camp de Tarragona, no?

Igualment, els 220km/h, no crec que els agafin per les costes de Garraf, serà en un tram passat Tarragona, ja que fins a allà no tenen gaire bona infrastructura.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 30/12/2008 22:47

Falta la connexió amb la LAV Madrid-Barcelona després de Camp de Tarragona, i n'hi ha per un parell d'anys més d'obres.



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dijous 08/01/2009 15:55

de peñiscola a castello agafa els 200 kilometres per hora :campeon :campeon


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 08/01/2009 18:42

wertymetrotren ha escrit:de peñiscola a castello agafa els 200 kilometres per hora :campeon :campeon
I abans no els agafava? :? , jo diria que si, a partir de vandellòs està adaptat a velocitat alta


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 08/01/2009 18:49

Voldria insistir en un tema: si deien que han modernitzat la flota, com és que darrerament, hi circulen trens nous i antics a l'hora? :nose



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 08/01/2009 18:55

De passar de circular només trens "antics" (15 anys) a que en circulen antics i nous, ja és modernitzar la flota. En els propers mesos, tots els trens seran nous.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 08/01/2009 18:58

victorcasta ha escrit:De passar de circular només trens "antics" (15 anys) a que en circulen antics i nous, ja és modernitzar la flota. En els propers mesos, tots els trens seran nous.
Aaah, vaal, ara ho entenc ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/07/2009 13:40

http://www.levante-emv.com/comunitat-va ... 16306.html

Renfe incorpora un tren más de ancho variable a los Euromed del Valencia-Barcelona

Ya se han incorporado 13 de los 45 convoyes de ancho variable que se cambiarán hasta el año 2010

Renfe ha incorporado una nueva unidad del modelo, serie 130, que circula entre Valencia y Barcelona. En la actualidad, el 80% de los servicios Euromed se realiza con este nuevo material. Esta serie de trenes, fabricada por el consorcio Talgo-Bombardier, estará integrada en 2010 por 45 vehículos. Doce de estos trenes circulan ya como servicios de Larga Distancia con origen y destino la Comunitat Valenciana, indicaron.
Los trenes de la serie 130 son vehículos versátiles que podrán circular indistintamente por las líneas de ancho internacional y por las de ancho nacional utilizando los intercambiadores de ejes instalados en las conexiones entre ambas infraestructuras. La velocidad máxima que alcanza el S130 es de 250 km/h en líneas de alta velocidad y de 200 km/h en las convencionales.
Cada composición de la serie está formada por dos cabezas motrices de perfil aerodinámico y 11 coches de butacas que se distribuyen entre las clases Turista, 236 plazas, y Preferente 63 plazas. El total de plazas de cada tren es de 299, una de las cuales está adaptada para personas de movilidad reducida que viajen en silla de ruedas y cuenta con un aseo para estos viajeros que podrán moverse sin dificultades por el interior de los vehículos gracias a un diseño que facilita los desplazamientos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/07/2009 13:48

Però de què els serveix tenir ara mateix trens amb rodadura desplaçable si no poden utilitzar la LAV fins a Tarragona?

Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!! :plas :plas :plas


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 10/08/2009 19:29

Guigui ha escrit:Però de què els serveix tenir ara mateix trens amb rodadura desplaçable si no poden utilitzar la LAV fins a Tarragona?

Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!! :plas :plas :plas
No els serveix de res, però els S-101 passen al taller i sembla ser que passaran a ser AVE, o sigui que la Renfe no podia deixar un coredor tan transitat com aquest amb Alaris (que ténen poques places)...



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 11/08/2009 2:44

Per fer el trajecte Barcelona Valencia es necesiten trens a 200km/h per aprofitar la infrastructura.
Fins ara utilitzava els s101, que son trens construits per circular a 300km/h. Ja que l'origen es un comanda massa gran de AVEs per la linia Madrid Sevilla que es van aprofitar per fer el Barcelona Valencia a 200km/h, als trams adaptats.
Els s130 tambe poden circular a 200km/h en ample iberic, tenen un capacitat similar i unes prestacions similars.
Renfe decideix d'acord amb les seves necesitats operatives que es millor utilitzar trens d'ample variable que durant 2 anys nomes circularan en iberic que utilitzar un s101. Probablement Renfe va adquirir els s130 pensant utilitzar-los de Barcelona a Valencia, ja que el tram tenia que estar acabat el 2009, i convertir els s101 en s100. Ara el mateix tren li serveix pero no aprofita totes les prestacions, als igual que un s101 a 200km/h.
Ja hi ha un s101 convertit a s100 a La Sagra (Toledo) fent proves i un segon a mig transformar.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 11/08/2009 10:22

Un dels que està en reforma és el numero 1, el que va tenir el descarrilament a Torredembarra i, a causa d'això, té una de les motrius com els dels TGV francesos 'duplex'. ;)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”