Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 15:52

UT440_132M ha escrit:
Miquel ha escrit: També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen més amunt.
Però igualment fins Ripoll amb allò al cul... :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 15:56

Ai si, ahir també vaig baixar amb 470 per la R12, ni rastre d'una 447 a la línia aquests dies. Que feliç vaig jo, i el meu cul cada cop que he d'agafar la línia aquestes setmanes :D

I ahir vam arribar amb uns 3-4' a La Sagrera a causa de l'encreuament a Calaf.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 06/06/2016 16:54

Miquel ha escrit:
UT440_132M ha escrit:
Miquel ha escrit: També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen més amunt.
Però igualment fins Ripoll amb allò al cul... :roll:
Des de finals de 2008 fins fa uns tres anys, no existien les 447 amb seients regionals. Va ser gràcies a la pressió dels usuaris que es van adaptar aquests trens en aquesta dura línia. Jo mateix he fet diverses vegades Vic - LaTour (dues hores de trajecte, igual que Hospitalet - Ripoll) amb seients de plàstic, t'acabes acostumant, però de tant en tant t'has d'aixecar del seient si no vols acabar amb una hèrnia discal.
I aquest moviment ja es feia amb les antigues 440, les de dos cotxes que duien seients tipus 470, i les de tres cotxes es quedaven a Ripoll o Ribes amb seients de plàstic.
No era estrany veure composicions triples de 440 fins a Ripoll, una doble de dos cotxes al cap, i a la cua una de tres cotxes.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 17/06/2016 23:20

Hoy la 447-157R adaptada a PMR con asientos MD ha prestado servicio en la R7. Circulaba con los teleindicadores apagados.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dijous 07/07/2016 12:31

se a retirado ya alguna 470 ??? :'( , esque cada vez veo mas 447 PMR los talleres de sant andreu comptal y en circulacion con asientos regionles.



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dilluns 25/07/2016 20:16

Algú en sap dir si RENFE sap òn posa el Material?
Ahir va dormir a Mataró la 447-027R reformada amb el PMR per Serveis Regionals juntamment amb la 447-154R amb el PMR per Serveis de Rodalies, aquesta mateixa parella ha estat fent avui Serveis a la RG1, a part que també he avistat avui mateix fent un R1 L'Hospitalet-Maçanet la 447-114R reformada per la R3 de Puigcerdà juntament amb la 447-165R (serveis de Rodalies). Jo em prgunto, no seria millor que les 447 reformades per Serveis Regionals portés una altre decoració?

Pel que he vist a la R11 ja comença a ser habitual veure les 447 reformada amb el PMR per Serveis Regionals



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 25/07/2016 21:00

Abril74 ha escrit:Algú en sap dir si RENFE sap òn posa el Material?
Ahir va dormir a Mataró la 447-027R reformada amb el PMR per Serveis Regionals juntamment amb la 447-154R amb el PMR per Serveis de Rodalies, aquesta mateixa parella ha estat fent avui Serveis a la RG1, a part que també he avistat avui mateix fent un R1 L'Hospitalet-Maçanet la 447-114R reformada per la R3 de Puigcerdà juntament amb la 447-165R (serveis de Rodalies). Jo em prgunto, no seria millor que les 447 reformades per Serveis Regionals portés una altre decoració?

Pel que he vist a la R11 ja comença a ser habitual veure les 447 reformada amb el PMR per Serveis Regionals
Per què caldria una altra decoració? De que serviria? Continuarien enviant la unitat allà on volguessin.... :roll:


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dimarts 26/07/2016 14:45

Avui un R4 Manresa (sortida a les 13.25 des de St. vicenç) servit per una unitat 447 en simple reformada a PMR i regionals. Les pantalles estaven apagades i el conductor anunciava les parades per la megafonia interna del tren.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 26/07/2016 23:12

El 22 de juliol vaig anar amb la 447.154, adaptada a PMR i seients regionals de Sant Cugat a Montmeló, feia el servei R8 Martorell 18:23-Granollers Centre. Teleindicadors i pantalles apagades.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 26/07/2016 23:35

Esta tarde he visto a la 447-173R PMR con asientos MD haciendo el Martorell (18:53)-Terrassa (20:21) junto con otra 447 PMR con asientos Cercanías. Llevaba los teleindicadores apagados.

Y las que diría que han pasado de MD a Cercanías son la 447-126R y la 447-139R. Estos días las estoy viendo bastante prestando servicios en la R4.

Hoy concretamente he visto a la 447-126R en cabeza del Manresa (18:50)-Sant Vicenç (21:33) indicando claramente R4 ST. VICENÇ.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 27/09/2016 17:25

Renfe finalitza la remodelació de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei a Regionals

Els combois remodelats disposen d’un accés i un lavabo accessible així com de pantalles informatives amb les parades de les línies, conexiones amb la resta de transport. S’ha renovat l’interior del tren per adaptar-lo a les necessitats dels viatgers dels serveis Regionals.


Imatge

Aquest mes, Renfe ha finalitzat la remodelació de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei a Regionals, amb una renovació interior integral, i amb un disseny específicament pensat per aquest tipus de desplaçament.

El pla de renovació i modernització de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei com a Regionals ha disposat d’ un pressupost de 22,5 milions d’euros i es va iniciar al setembre de l’any passat.

Aquesta remodelació de l’interiorisme suposa la modernització i adaptació del tren a les necessitats de la línia, millorant l’ergonomia dels seients, la comoditat i l’espai pels clients durant el viatge. Per tal d’adaptar aquesta remodelació al perfil de clients dels serveis regionals, aquest combois inclouen també espais per portar bicicletes i equipatge especial, per tal millorar el viatge dels clients. [...]

Millores a l’accessibilitat del tren

Afegit a les millores en matèria de comoditat, la principal novetat que incorporen aquest nous trens remodelats, és una millora en l’accesibilitat. Aquests trens remodelats presenten un nou cotxe situat al mig del que disposa d’una porta més baixa per facilitar l’accès a persones de mobilitat reduïda. A més, s’ha instal.lat un bany per a PMR situat a la zona baixa del cotxe, i un espai reservar per a persones que viatgin en cadira de rodes. [...]

Imatge

FONT: Rodalies de Catalunya


Salvem l'Estació de França!

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 28/09/2016 17:30

Las 447 que tengo contabilizadas como reformadas a PMR con asientos MD son las 025, 026, 027, 029, 034, 039, 040, 062, 157, 173, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 y 182.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 29/09/2016 21:51

trainman ha escrit:Las 447 que tengo contabilizadas como reformadas a PMR con asientos MD son las 025, 026, 027, 029, 034, 039, 040, 062, 157, 173, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 y 182.
Todas las 447 reformadas a MD de serie baja tienen su base en Cornellà, aunque ahora estén adscritos a Media Distancia. Las de serie alta, pertenecen a Sant Andreu Comtal excepto la 157 que es de Cornellà.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 02/10/2016 13:21

Ayer sábado al mediodía estaba en la estación de l´Hospitalet de Llobregat en la vía 17 la 470.070, en sus teleindicadores ponía R12 l´Hospitalet, así pues supongo que realizó el 15622.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 02/10/2016 21:51

Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 03/10/2016 1:01

trensmat ha escrit:Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
Gràcies per la dada. El problema a part dels seients, es que no es material apte per regionals, vegi's com cada vegada peten més 447 per la manca de manteniment, i per posar-les a fer una feina que no es la seva, ni per la que van ser dissenyades.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 03/10/2016 11:32

UT440_132M ha escrit:
trensmat ha escrit:Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
Gràcies per la dada. El problema a part dels seients, es que no es material apte per regionals, vegi's com cada vegada peten més 447 per la manca de manteniment, i per posar-les a fer una feina que no es la seva, ni per la que van ser dissenyades.
Exactament per desgràcia les 447 són per línies suburbanes i no per fer trajectes entre Barcelona - Tortosa ha 120 km per hora.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 03/10/2016 15:36

trensmat ha escrit:
UT440_132M ha escrit:
trensmat ha escrit:Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
Gràcies per la dada. El problema a part dels seients, es que no es material apte per regionals, vegi's com cada vegada peten més 447 per la manca de manteniment, i per posar-les a fer una feina que no es la seva, ni per la que van ser dissenyades.
Exactament per desgràcia les 447 són per línies suburbanes i no per fer trajectes entre Barcelona - Tortosa ha 120 km per hora.
El problema es que se les està forçant al límit.

La Generalitat hauria d'assumir-ho d'una santa vegada i fer una de dos.

1) Deixar les 447 a l'R3

2) Modificar els horaris de totes les línies de Regionals per a incrementar el temps de viatge, i no ofegar les màquines cada dos per tres.

El que no pot ser es que la Generalitat tingui la malaltissa obsessió de posar trens "més moderns" a línies que no són aptes, i que a sobre, exigeixi que no facin tard i que no rebentin, ja que d'autocrítica cap ni una. Si alguna cosa va malament la culpa sempre és de l'altre....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 03/10/2016 19:10

Miquel ha escrit:
La Generalitat hauria d'assumir-ho d'una santa vegada i fer una de dos.

1) Deixar les 447 a l'R3

2) Modificar els horaris de totes les línies de Regionals per a incrementar el temps de viatge, i no ofegar les màquines cada dos per tres.
Calla! Calla! No fos cas que ho llegissin! Les solucions venen de nou material o adaptació de material de regionals, no de rodalies coi, que es de lògica!


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 03/10/2016 19:48

bigcoaster ha escrit:
Miquel ha escrit:
La Generalitat hauria d'assumir-ho d'una santa vegada i fer una de dos.

1) Deixar les 447 a l'R3

2) Modificar els horaris de totes les línies de Regionals per a incrementar el temps de viatge, i no ofegar les màquines cada dos per tres.
Calla! Calla! No fos cas que ho llegissin! Les solucions venen de nou material o adaptació de material de regionals, no de rodalies coi, que es de lògica!
Sí.
Però avui per avui Renfe no comprarà pas trens nous, i en cas que ho facin, d'aquí a que es posin en servei pot passar força temps.

Mentrestant, i a dia d'avui cal posar un remei. O s'adapten els horaris als temps de marxa normals de les 447. O es retiren les 447 dels serveis Regionals i es posen les 470 i 448 altre vegada (que no ho haurien d'haver deixat mai).

El que no pot ser es mantenir aquest pegot actual, i fer com que la culpa es dels altres. La Generalitat ha d'adaptar el servei a la realitat, no al que volen als seus somnis, si no passa el que està passant.
Això no treu que Renfe hauria de mantenir els trens en bon estat, però això tampoc justifica que l'operador es vegi obligat a ofegar els trens per cumplir els horaris que des de la Generalitat, s'està imposant. Si els trens circulen en condicions normals, tindran menys problemes també, per tant el manteniment també serà més eficaç.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”