Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 23/06/2014 22:19

fgc113 ha escrit:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1
R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 24/06/2014 19:48

Ecomobisostrans ha escrit:
fgc113 ha escrit:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1
R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.
Ja ho sé. Ho dei a perquè de L'Hospitalet a Cervera no hi ha serveis, hi ha fins a LLeida.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 24/06/2014 20:29

Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 24/06/2014 20:49

alf_ ha escrit:Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
Oh, quina sorpresa... Millor si fos una 440 original groga i blava. :D



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 28/06/2014 23:30

Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà. No van tenir la merescuda 470 però almenys...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 28/06/2014 23:49

vermer3 ha escrit:Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà.
Seients decents per a línies de tren llargues. Com hauria de ser...

Quan hi hagi diners [ :nose :blah :'( :roll: ] s'haurien de reformar els seients de totes les 447. I si es pot tocar alguna cosa a nivell tècnic, de conya!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 28/06/2014 23:53

Trobo que les 447 amb interior reformat són les adequades per aquest servei (R12 L'Hospit. - Cervera - Lleida). Les 470 li costen fer l'horari del servei dins la R4.

Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 28/06/2014 23:55

sag470 ha escrit:Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Tenia en ment el tema de les pujades "fortes", però ara he recordat que a les que els costava pujar i baixar eren les antigues 446.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 29/06/2014 19:51

Sobre l'assumpte de les 447 reformades a PMR, portem ja molt de temps en que les dues reformades es troben a Montcada mortes de riure i sense entrar en servei encara. Al pas que van agafaran oxidació.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dilluns 30/06/2014 20:36

He vist fa mitja hora una 470 estacionada a L'Hospitalet de Llobregat, a les vies d'emmagatzematge.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dijous 03/07/2014 0:02

a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 03/07/2014 0:10

joan89 ha escrit:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
És una normal o una de les dues reformades a PMR?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 03/07/2014 1:12

Renfe451 ha escrit:
joan89 ha escrit:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
És una normal o una de les dues reformades a PMR?
Es una normal sense la reforma a PMR, les reformades a PMR segueixen mortes de riure a Montcada. Crec que aquesta 447 de Rubí, vaig llegir fa uns dies, que ha de passar pel taller de Cornellà a canviar rodes, i que no pot prestar servei comercial de cap manera.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 03/07/2014 1:15

Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 03/07/2014 16:05

Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Els tallers de Cornellà ja fa molt de temps que hi són, formen part de Nertus, societat mixta participada per Renfe Operadora i Siemens. Allà es on fan algunes revisions a les 447.

Sobre lo que ha dit el company UT440_132M, em sembla lamentable que mentres altres llocs com Madrid (on han estrenat la segona unitat PMR i en breu una tercera) o Santander, estiguin gaudint de les 447 PMR, aquí les tenim mortes de riure. Algú sap perquè nassos no han entrat en servei? I el que és pitjor, porten 2 mesos des de que van arribar ni s'han mogut d'allà només que per fer trajectes de Vilanova a Montcada i viceversa... Em sembla increïble el que està passant amb les 447 PMR de Rodalies...



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 03/07/2014 16:52

Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.

A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 03/07/2014 17:43

albe6 ha escrit:Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
I quines coses addicionals han canviat, a part de les que ens esperàvem en un principi?



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 03/07/2014 18:41

Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 03/07/2014 20:53

albe6 ha escrit:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dissabte 05/07/2014 13:48

Renfe451 ha escrit:
albe6 ha escrit:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.

Pel que veig aquí Catalunya es una excepcio, ja que a Madrid i Santander ja hi circulen.
I una altre cosa es que Renfe s'haura d'espavilar a posar els PMR a totes o la majoria de les 447 perque sino es veuran molt limitats a fer composicions dobles per aquesta incompatibilitat en cas que s'espatlli una.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”