Detectat autobus antic restaurat a la Pl. de Sants:

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
hospitalenc
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: L´Hospitalet.

Detectat autobus antic restaurat a la Pl. de Sants:

Entrada Autor: hospitalenc » Dimecres 26/11/2008 16:35

Sí, aquest dilluns, a les vuit i divuit minuts del vespre segons el meu rellotge, vaig veure un autobus de línies rectes de fa trenta o mès anys, roig amb franja groga i sence cap distintiu ni publicitat (aixó em va semblar), i a una de les bandes de la barcelonina Pl. de Sants a punt de girar cap a St. Antoni i l´Estacio Central de Sants. Jó hi era a l´altra banda venint de Vapor Vell, i no em va donar temps de fixar-me mès, perque va engegar, va terminar de girar i s´en va anar. Diría que era de model semblant als de l´impresentable Flobus hospitalenca, que va fer servir fins a finals dels vuitantes.

He pensat que si ho indicava aquí, potser algú pot saber o intuir quín model exacte vaig caçar de casualitat......Podía ser particular?. ÓP be de la col.lecció pròpia de la TMB que està restaurant i/ó reconstruint aquests temps per a fer el nou Museu?....



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 26/11/2008 16:45

jo dilluns al vespre vaig veure a la gran via el que em va semblar que era un 6038 (era ja fosc i jo anava amb autobús en direcció contrària, així que no el vaig poder veure bé), devia ser el mateix


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 26/11/2008 19:51

hospitalenc ha escrit:ÓP be de la col.lecció pròpia de la TMB que està restaurant i/ó reconstruint aquests temps per a fer el nou Museu?....
Ja ja ja ja! Perdó, se m'ha escapat...

El bus en qüestió és aquest:
http://www.arca-bus.org/material/fitxes/arca_25.htm

I estava fent proves per a una activitat, pel Carrer de Sants, que tindrà lloc aquest dissabte.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/11/2008 19:59

Hola, Fran!

Acabo de veure l'activitat a l'agenda de la pàgina d'ARCA, i pinta molt bé, la poso a Trobades i esdeveniments, ok?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 26/11/2008 20:36

De fet, l'activitat a la que em referia és diürna (una mescla d'activitat promocional, i pels comerciants del carrer de Sants, que són qui fa temps ens van cedir el 6038 que utilitzaven ells). La línia nocturna estava plantejada com una espècie de "ressopó" pels que hi participen durant el dia, ni tan sols sabia que estava penjada com a "activitat"... Si està publicada a la web, suposo que sí, és clar, que s'hi pot posar...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 27/11/2008 9:55

ja deia jo que em semblava una mica raret per ser un 6038 :)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”