Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Problemàtic

Entrada Autor: Guigui » Divendres 07/01/2011 16:44

Dubto molt que l'Ajuntament s'avingui a permetre que un autobús creui el passeig central de la Rambla, amb el trànsit dens de persones que hi ha, cada 6 minuts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 03/05/2011 13:36

m.h.t. ha escrit:
metring ha escrit:Se sap si faran passar més línies de bus per l'actual Hospital de Sant Pau?
De moment sembla que no. TMB no ha dit res d'ampliar ni la 15, ni la 35, ni la 117 (que hauríen de tenir el terminal al nou hospital, no al vell).
metring ha escrit:Ara per ara, hi passen un bus de barri i la B22 de Tusgsal [...]
La 192 no és un Bus de Barri, però... oi que ho sembla? :D
Fa poc, vaig escriure a TMB, pel cas dels autobusos de les línies 15 i 35, que tot i quedar força lluny del nou hospital, encara indiquen com a origen/final Hospital de Sant Pau. Els hi he dit si no haurien de canviar el nom de la parada, per no dur a confusió, i de pas, si es podien fer passar més línies pel davant del nou. Al primer, diuen que ho estudiaran, i sobre el segon, que depen de l'ajuntament. I és que ja fa força temps que es va traslladar l'hospital, i segueixen passant les dues línies B22 i 192.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 17/08/2012 20:45

Missatge procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=12149
m.h.t. ha escrit:Potser no us heu fixat, però amb l'estrena de la nova xarxa s'han modificat els horaris de les línies parelles de TUSGSAL. I l'han pifiada grossa. :|

M'explico. Fins ara, els tàndems B17-B27 i B30-B31 circulaven sincronitzats per tenir una freqüència de pas conjunta en el tram coincident. Doncs bé, amb els nous horaris, això s'ha perdut. :( El nou criteri d'horaris és que la línia més curta passi inmediatament abans de la línia més llarga. Resultat: passen les dos juntes. :martell1

Per exemple, fins al desembre, la B30 i B31 tenien una freqüència de pas conjunta de 10 minuts al tram coincident. Ara, passen les dues juntes cada 20 minuts. Als horaris, podem veure com la B31 circula 3 minuts abans de la B30 a cada parada.

En el cas de la B17 i B27, fins al desembre, tenien una freqüència de pas conjunta de 6-7 minuts. Ara, passen ambdues solapades cada 10. I això que la B27 ha augmentat freqüència i nombre de busos :!: Als horaris, podem veure que la B17 circula 2 minuts abans que la B27 per cada parada.

Però això no és tot. Recordem que s'han creat dues línies noves, B33 i B44, per complementar les línies B3 i B4 entre el centre de Badalona i Pomar. Heu vist els horaris de la B33? Circula alhora que la B3! :aaa Podeu veure als horaris com circulen al mateix minut de cada hora per les parades. :boig Només les línies B4 i B44 estan més o menys sincronitzades.

Per tant, conclueixo:

De què serveixen ara les línies complementàries B17, B31 i B33? Perquè les línies B27, B30 i B3, respectivament, duguin els busos quasi-buits? :avall Per això s'han retallat/modificat/eliminat les antigues línies B16, B20, B21 i B22? Per crear línies complementàries que no complementen res? :emprenyat
Tinc la idea d'unes línies tipo exprés per exemple: la B27 pot tenir una companya que pari només a les parades més destacades. O a la B19 una línia exprés que vagi del hospital de la Vall d'Hebró al hospital de Can Ruti directament i anant per una autopista o autovia. Què us sembla?

Ah i recuperar tot lo bo de la antiga xarxa. :D



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/08/2012 22:10

Renfe445 ha escrit:O a la B19 una línia exprés que vagi del hospital de la Vall d'Hebró al hospital de Can Ruti directament i anant per una autopista o autovia.
Per beneficiar qui i quantes persones, exactament?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 17/08/2012 22:25

Renfe445 ha escrit:Tinc la idea d'unes línies tipo exprés per exemple: la B27 pot tenir una companya que pari només a les parades més destacades.
I que passi com l'antiga BD6, que va néixer essent express i fent exactament el mateix recorregut que la B26. Va començar a les parades més destacades, i des de desembre 2011 la B6 és una línia que fa exactament el mateix que la B26 i para exactament a les mateixes parades.
Guigui ha escrit:
Renfe445 ha escrit:O a la B19 una línia exprés que vagi del hospital de la Vall d'Hebró al hospital de Can Ruti directament i anant per una autopista o autovia.
Per beneficiar qui i quantes persones, exactament?
Bé, sempre es pot fer pel lateral... Alguna cosa semblant al 60 de TMB als seus inicis (Ronda Exprés), doncs això Hospital Exprés o quelcom semblant...
Tinc una idea, jo. Fer el que diu Renfe445, però no directe per autopista sinó pel lateral i entrant a l'autopista quan no hi hagi lateral. La meva idea:
VALL D'HEBRON direcció Can Ruti
Pg Vall d'Hebron
Pl.Karl Marx
Via Favència
Ronda de Dalt
Enllaçar amb l'autopista B-20 i sortir per la sortida 19
Lateral B-20
Entrar per l'entrada 19, que queda a l'altre extrem del túnel de la Pallaresa
Autopista B-20 i sortir per la sortida 20 (Montigalà)
Av. Comunitat Europea
Av. Conflent (anada)
Ctra de Canyet o Ctra de Can Ruti
CAN RUTI
CAN RUTI direcció Vall d'Hebron
Ctra de Canyet o Ctra de Can Ruti
Av. Llenguadoc
Av. Comunitat Europea
Entrar a la B-20 per l'entrada 20 (Montigalà)
Sortir de la B-20 per la sortida 19
Lateral B-20
Entrar a la B-20 per l'entrada 19, a l'altre extrem del túnel de la Pallaresa
Nus de la Trinitat i sortir per la sortida 1 (Trinitat)
Via Favència
Pl.Karl Marx
Pg.Vall d'Hebron
VALL D'HEBRON
Bé,ara que ho penso, també és que el que diu en Guigui és veritat, que de què serveix tenir una línia que vagi d'hospital a hospital...
Però la meva idea donaria servei per anar de Vall d'Hebron a Santa Coloma o de Santa Coloma a Can Ruti, la meva B19EXPRESS no estaria dissenyada per fer-la de punta a punta. Però hi ha el 60 que fa el mateix que la meva idea fa fins a la Trinitat...bé,seria un "reforç" sobretot els festius... ara, que els festius les Express no funcionen...
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 17/08/2012 22:33, en total s’ha editat 1 vegada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 18/08/2012 20:34

Guigui ha escrit:
Renfe445 ha escrit:O a la B19 una línia exprés que vagi del hospital de la Vall d'Hebró al hospital de Can Ruti directament i anant per una autopista o autovia.
Per beneficiar qui i quantes persones, exactament?
A mí em va passar, vaig anar al hospital de Can Ruti i després em van derivar al hospital de la Vall d'Hebron immediatament . :razz



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 18/08/2012 20:36

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Tinc la idea d'unes línies tipo exprés per exemple: la B27 pot tenir una companya que pari només a les parades més destacades.
I que passi com l'antiga BD6, que va néixer essent express i fent exactament el mateix recorregut que la B26. Va començar a les parades més destacades, i des de desembre 2011 la B6 és una línia que fa exactament el mateix que la B26 i para exactament a les mateixes parades.
Guigui ha escrit:
Renfe445 ha escrit:O a la B19 una línia exprés que vagi del hospital de la Vall d'Hebró al hospital de Can Ruti directament i anant per una autopista o autovia.
Per beneficiar qui i quantes persones, exactament?
Bé, sempre es pot fer pel lateral... Alguna cosa semblant al 60 de TMB als seus inicis (Ronda Exprés), doncs això Hospital Exprés o quelcom semblant...
Tinc una idea, jo. Fer el que diu Renfe445, però no directe per autopista sinó pel lateral i entrant a l'autopista quan no hi hagi lateral. La meva idea:
VALL D'HEBRON direcció Can Ruti
Pg Vall d'Hebron
Pl.Karl Marx
Via Favència
Ronda de Dalt
Enllaçar amb l'autopista B-20 i sortir per la sortida 19
Lateral B-20
Entrar per l'entrada 19, que queda a l'altre extrem del túnel de la Pallaresa
Autopista B-20 i sortir per la sortida 20 (Montigalà)
Av. Comunitat Europea
Av. Conflent (anada)
Ctra de Canyet o Ctra de Can Ruti
CAN RUTI
CAN RUTI direcció Vall d'Hebron
Ctra de Canyet o Ctra de Can Ruti
Av. Llenguadoc
Av. Comunitat Europea
Entrar a la B-20 per l'entrada 20 (Montigalà)
Sortir de la B-20 per la sortida 19
Lateral B-20
Entrar a la B-20 per l'entrada 19, a l'altre extrem del túnel de la Pallaresa
Nus de la Trinitat i sortir per la sortida 1 (Trinitat)
Via Favència
Pl.Karl Marx
Pg.Vall d'Hebron
VALL D'HEBRON
Bé,ara que ho penso, també és que el que diu en Guigui és veritat, que de què serveix tenir una línia que vagi d'hospital a hospital...
Però la meva idea donaria servei per anar de Vall d'Hebron a Santa Coloma o de Santa Coloma a Can Ruti, la meva B19EXPRESS no estaria dissenyada per fer-la de punta a punta. Però hi ha el 60 que fa el mateix que la meva idea fa fins a la Trinitat...bé,seria un "reforç" sobretot els festius... ara, que els festius les Express no funcionen...
Algo així com l'antiga B24, que anava per l'autopista. Amb la B19 millor perquè així els dos hospitals estarien comunicats més bé i sense voltes :D :D



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 19/08/2012 9:25

Bé si creieu que la idea de la B19 exprés és descabellada, doncs ara estic planejant una B28, la companya perfecta de la B27. Penseu que ara al estiu la B27 està PLENA. Clar, com que passa per la platja... He viatjat amb la línia de punta a punta, i m'he fixat des de quina parada ja comença a haver-hi més gent disposada a estar apretujada i amb el risc de quedar-se sense el nostre estimat espai vital. :D Bé, jo sempre estic al seient que està a la dreta del conductor i no em passa res. :) :) .

Bé, doncs aquí està la NOVA B28:

B28: Pallaresa - Germà Juli
  • Av. Pallaresa - Balears (Origen)
    Av. Pallaresa - Puig Castellar
    Av. Francesc Macià - Mare de Déu dels Àngels
    Pg. Llorenç Serra - Av. Santa Coloma
    Rbla. Sant Sebastià - Sagarra
    Rbla. Sant Sebastià - Sant Silvestre
    Rbla. Sant Sebastià - Doctor Pagès
    Rbla. Fondo - Beethoven
    Verdi - Mozart
    Liszt - Trieste
    Liszt - Pl. Doctor Fleming
    Rbla. Sant Joan - Av. Catalunya
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Riu Freser
    Rbla. Sant Joan - Pl. Lloreda
    Miquel Servet - Concòrdia
    Miquel Servet - Baldomer Solà
    Francesc Macià - Maria Cristina
    Creu - Sant Ignasi de Loiola
    Francesc Layret - Sant Miquel
    Germà Juli - Prim (Final)


B28: Germà Juli - Pallaresa
  • Pl. Assemblea de Catalunya - Termes Romanes (Origen)
    "Metro Badalona Pompeu Fabra"
    Rbla. Sant Joan - Sant Ramon
    Rbla. Sant Joan - Fortuny
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Rodó
    Rbla. Sant Joan - Av. Puigfred
    Liszt - Pg. Olof Palme
    Liszt - Mendelssohn
    Av. Mònaco - Còrcega
    Sicília - Av. Mònaco
    Rbla. Sant Sebastià - Mossèn Camil Rossell
    Rbla. Sant Sebastià - Irlanda
    Rbla. Sant Sebastià - Pl. de la Vila
    Av. Francesc Macià - Safareig
    Av. Francesc Macià - Doctor Ferran
    Balears (Parc Europa Dir. Oliveres) (Final)


Aviat faré un mapa amb el seu recorregut, si puc... :P



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 19/08/2012 11:39

Renfe445 ha escrit:Bé si creieu que la idea de la B19 exprés és descabellada, doncs ara estic planejant una B28, la companya perfecta de la B27. Penseu que ara al estiu la B27 està PLENA. Clar, com que passa per la platja... He viatjat amb la línia de punta a punta, i m'he fixat des de quina parada ja comença a haver-hi més gent disposada a estar apretujada i amb el risc de quedar-se sense el nostre estimat espai vital. :D Bé, jo sempre estic al seient que està a la dreta del conductor i no em passa res. :) :) .

Bé, doncs aquí està la NOVA B28:

B28: Pallaresa - Germà Juli
  • Av. Pallaresa - Balears (Origen)
    Av. Pallaresa - Puig Castellar
    Av. Francesc Macià - Mare de Déu dels Àngels
    Pg. Llorenç Serra - Av. Santa Coloma
    Rbla. Sant Sebastià - Sagarra
    Rbla. Sant Sebastià - Sant Silvestre
    Rbla. Sant Sebastià - Doctor Pagès
    Rbla. Fondo - Beethoven
    Verdi - Mozart
    Liszt - Trieste
    Liszt - Pl. Doctor Fleming
    Rbla. Sant Joan - Av. Catalunya
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Riu Freser
    Rbla. Sant Joan - Pl. Lloreda
    Miquel Servet - Concòrdia
    Miquel Servet - Baldomer Solà
    Francesc Macià - Maria Cristina
    Creu - Sant Ignasi de Loiola
    Francesc Layret - Sant Miquel
    Germà Juli - Prim (Final)


B28: Germà Juli - Pallaresa
  • Pl. Assemblea de Catalunya - Termes Romanes (Origen)
    "Metro Badalona Pompeu Fabra"
    Rbla. Sant Joan - Sant Ramon
    Rbla. Sant Joan - Fortuny
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Rodó
    Rbla. Sant Joan - Av. Puigfred
    Liszt - Pg. Olof Palme
    Liszt - Mendelssohn
    Av. Mònaco - Còrcega
    Sicília - Av. Mònaco
    Rbla. Sant Sebastià - Mossèn Camil Rossell
    Rbla. Sant Sebastià - Irlanda
    Rbla. Sant Sebastià - Pl. de la Vila
    Av. Francesc Macià - Safareig
    Av. Francesc Macià - Doctor Ferran
    Balears (Parc Europa Dir. Oliveres) (Final)


Aviat faré un mapa amb el seu recorregut, si puc... :P
Des del museu (Pl.Assemblea de Catalunya) i sense pujar a l'hospital? Més o menys des de la Morera ja puja mig buida, sí que és veritat.
Però de reforç de la B27 ja hi ha la B17 que pel lateral de l'autopista en direcció Via Augusta va més ràpida, i acaba a la Rambla Sant Sebastià de Santa Coloma. Potser en comptes de fer aquesta B28 que dius es podria allargar la B17 fins a la Pallaresa millor, no? Vaja, crec jo...

P.D: lo del mapa del recorregut, si no saps com fer-ho pots fer-lo amb el Google Maps fent captures de pantalla i després enganxar les captures al Paint, tot i que trigaries una mitja hora en fer-ho.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 19/08/2012 14:49

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Bé si creieu que la idea de la B19 exprés és descabellada, doncs ara estic planejant una B28, la companya perfecta de la B27. Penseu que ara al estiu la B27 està PLENA. Clar, com que passa per la platja... He viatjat amb la línia de punta a punta, i m'he fixat des de quina parada ja comença a haver-hi més gent disposada a estar apretujada i amb el risc de quedar-se sense el nostre estimat espai vital. :D Bé, jo sempre estic al seient que està a la dreta del conductor i no em passa res. :) :) .

Bé, doncs aquí està la NOVA B28:

B28: Pallaresa - Germà Juli
  • Av. Pallaresa - Balears (Origen)
    Av. Pallaresa - Puig Castellar
    Av. Francesc Macià - Mare de Déu dels Àngels
    Pg. Llorenç Serra - Av. Santa Coloma
    Rbla. Sant Sebastià - Sagarra
    Rbla. Sant Sebastià - Sant Silvestre
    Rbla. Sant Sebastià - Doctor Pagès
    Rbla. Fondo - Beethoven
    Verdi - Mozart
    Liszt - Trieste
    Liszt - Pl. Doctor Fleming
    Rbla. Sant Joan - Av. Catalunya
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Riu Freser
    Rbla. Sant Joan - Pl. Lloreda
    Miquel Servet - Concòrdia
    Miquel Servet - Baldomer Solà
    Francesc Macià - Maria Cristina
    Creu - Sant Ignasi de Loiola
    Francesc Layret - Sant Miquel
    Germà Juli - Prim (Final)


B28: Germà Juli - Pallaresa
  • Pl. Assemblea de Catalunya - Termes Romanes (Origen)
    "Metro Badalona Pompeu Fabra"
    Rbla. Sant Joan - Sant Ramon
    Rbla. Sant Joan - Fortuny
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Rodó
    Rbla. Sant Joan - Av. Puigfred
    Liszt - Pg. Olof Palme
    Liszt - Mendelssohn
    Av. Mònaco - Còrcega
    Sicília - Av. Mònaco
    Rbla. Sant Sebastià - Mossèn Camil Rossell
    Rbla. Sant Sebastià - Irlanda
    Rbla. Sant Sebastià - Pl. de la Vila
    Av. Francesc Macià - Safareig
    Av. Francesc Macià - Doctor Ferran
    Balears (Parc Europa Dir. Oliveres) (Final)


Aviat faré un mapa amb el seu recorregut, si puc... :P
Des del museu (Pl.Assemblea de Catalunya) i sense pujar a l'hospital? Més o menys des de la Morera ja puja mig buida, sí que és veritat.
Però de reforç de la B27 ja hi ha la B17 que pel lateral de l'autopista en direcció Via Augusta va més ràpida, i acaba a la Rambla Sant Sebastià de Santa Coloma. Potser en comptes de fer aquesta B28 que dius es podria allargar la B17 fins a la Pallaresa millor, no? Vaja, crec jo...

P.D: lo del mapa del recorregut, si no saps com fer-ho pots fer-lo amb el Google Maps fent captures de pantalla i després enganxar les captures al Paint, tot i que trigaries una mitja hora en fer-ho.
Avui la he agafada, i des de la parada on baixen el banyistes sempre, l'autobús s'ha quedat completament buit.

Bé, es que no la he agafat i ho comprovo i a veure si aquesta modificació és bona... Es que això del nom de la B28 m'agrada més que la B17. Bé, és un projecte.

Tinc una altra idea, la B27 passa pel carrer Liszt (on està la coneguda Plaça Doctor Fleming). Llavors, perquè crec que no hauria de fer el mateix recorregut, fer una mica de B19. Des de la parada Verdi-Mozart, fer-la passar per l'Avinguda Itàlia. Ja per la tarda faré el llistat de parades.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dilluns 20/08/2012 3:53

Jo proposo una B28, semblada a la que es va suprimir fa 11 anys però prolongada passant pel CAP Sant Andreu:

Direcció Badalona Centre
Plaça Mossèn Clapès - Palomar - Pg.Torras i Bages - Segre - Sant Adrià - Arbeca - Lima - Caracas - Tiana - Pg.Santa Coloma - Pg.Llorenç Serra - Rbla.St.Sebastià - Metro Fondo - Verdi - Liszt - Rbla.St.Joan - Ventura Gassol - Av.Martí Pujol - Francesc Layret - Prim.
Direccio Sant Andreu
Prim - Germà Juli - Via Augusta - Anselm Clavè - Rambla Sant Joan - Liszt - Av.Mònaco - Metro Fondo - Rbla.St.Sebastià - Pg.Llorenç Serra - Pg.Santa Coloma - Tiana - Tucumán - Ciutat d'Asunción - Lima - Sas - Sant Adrià - Segre - Virgili - Rbla.Onze de Setembre - Avinguda Meridiana - CAP Sant Andreu - Av.Meridiana (lateral) - Bartrina - Pl.Mossèn Clapès.

Finals: Pl.Mossèn Clapès, compartit amb la parada del 126 que abans era terminal d'aquesta linia i ara és passant. Prim, es podria fer una marquesina nova al carrer Prim per ubicar el final, o bé que fos a la parada de Germà Juli que té nomès girar el carrer.

Anada: 9.6 KM, aproximadament es podria fer en 50 minuts, amb 10 de descans aquest sentit en 1 hora es fa.
Tornada: 10.3 km aproximadament, en uns 55 minuts es podria fer la volta, amb 5 minuts de descans.

Les sortides es podrien fer per poder coordinar-se amb la B27, no com ara fan la B17 i B27 que tenen coordinació 0. Per exemple he fet uns càlculs, i la B27 de Oliveres a Rbla.Sant Sebastià amb Irlanda es fa en 17 minuts, la nova B28 de Mossèn Clapès a Rbla.St Sebastià amb Irlanda ho faria en 35, per tant hi hauria que tindre en compte això perque arribessin coordinats, i a més, posar horaris EH com a TMB, que obliguen als conductors a anar en hora o retrasats perque l'hora marcada en les parades sigui real.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 20/08/2012 11:08

pau5321 ha escrit:Jo proposo una B28, semblada a la que es va suprimir fa 11 anys però prolongada passant pel CAP Sant Andreu:

Direcció Badalona Centre
Plaça Mossèn Clapès - Palomar - Pg.Torras i Bages - Segre - Sant Adrià - Arbeca - Lima - Caracas - Tiana - Pg.Santa Coloma - Pg.Llorenç Serra - Rbla.St.Sebastià - Metro Fondo - Verdi - Liszt - Rbla.St.Joan - Ventura Gassol - Av.Martí Pujol - Francesc Layret - Prim.
Direccio Sant Andreu
Prim - Germà Juli - Via Augusta - Anselm Clavè - Rambla Sant Joan - Liszt - Av.Mònaco - Metro Fondo - Rbla.St.Sebastià - Pg.Llorenç Serra - Pg.Santa Coloma - Tiana - Tucumán - Ciutat d'Asunción - Lima - Sas - Sant Adrià - Segre - Virgili - Rbla.Onze de Setembre - Avinguda Meridiana - CAP Sant Andreu - Av.Meridiana (lateral) - Bartrina - Pl.Mossèn Clapès.

Finals: Pl.Mossèn Clapès, compartit amb la parada del 126 que abans era terminal d'aquesta linia i ara és passant. Prim, es podria fer una marquesina nova al carrer Prim per ubicar el final, o bé que fos a la parada de Germà Juli que té nomès girar el carrer.

Anada: 9.6 KM, aproximadament es podria fer en 50 minuts, amb 10 de descans aquest sentit en 1 hora es fa.
Tornada: 10.3 km aproximadament, en uns 55 minuts es podria fer la volta, amb 5 minuts de descans.

Les sortides es podrien fer per poder coordinar-se amb la B27, no com ara fan la B17 i B27 que tenen coordinació 0. Per exemple he fet uns càlculs, i la B27 de Oliveres a Rbla.Sant Sebastià amb Irlanda es fa en 17 minuts, la nova B28 de Mossèn Clapès a Rbla.St Sebastià amb Irlanda ho faria en 35, per tant hi hauria que tindre en compte això perque arribessin coordinats, i a més, posar horaris EH com a TMB, que obliguen als conductors a anar en hora o retrasats perque l'hora marcada en les parades sigui real.
Sí però jo crec que estàs fent ressuscitar la B28, quan jo deia fer una B28 que vagi de la Pallaresa fins a Germà Juli (o sigui, prolongar la B17 de Rbla. St. Sebastià fins a la Pallaresa, que ja hi ha molts viatgers, jo la volia renombrar B28).

Tinc una idea, podríem fer una B11 8-) per on tu dius i acabar a Fondo, podria ser un reforç per la L1 des de Sant Andreu fins a Fondo :ok

I sí, posar els horaris EH? al TUSGSAL.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 05/09/2012 11:58

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Bé si creieu que la idea de la B19 exprés és descabellada, doncs ara estic planejant una B28, la companya perfecta de la B27. Penseu que ara al estiu la B27 està PLENA. Clar, com que passa per la platja... He viatjat amb la línia de punta a punta, i m'he fixat des de quina parada ja comença a haver-hi més gent disposada a estar apretujada i amb el risc de quedar-se sense el nostre estimat espai vital. :D Bé, jo sempre estic al seient que està a la dreta del conductor i no em passa res. :) :) .

Bé, doncs aquí està la NOVA B28:

B28: Pallaresa - Germà Juli
  • Av. Pallaresa - Balears (Origen)
    Av. Pallaresa - Puig Castellar
    Av. Francesc Macià - Mare de Déu dels Àngels
    Pg. Llorenç Serra - Av. Santa Coloma
    Rbla. Sant Sebastià - Sagarra
    Rbla. Sant Sebastià - Sant Silvestre
    Rbla. Sant Sebastià - Doctor Pagès
    Rbla. Fondo - Beethoven
    Verdi - Mozart
    Liszt - Trieste
    Liszt - Pl. Doctor Fleming
    Rbla. Sant Joan - Av. Catalunya
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Riu Freser
    Rbla. Sant Joan - Pl. Lloreda
    Miquel Servet - Concòrdia
    Miquel Servet - Baldomer Solà
    Francesc Macià - Maria Cristina
    Creu - Sant Ignasi de Loiola
    Francesc Layret - Sant Miquel
    Germà Juli - Prim (Final)


B28: Germà Juli - Pallaresa
  • Pl. Assemblea de Catalunya - Termes Romanes (Origen)
    "Metro Badalona Pompeu Fabra"
    Rbla. Sant Joan - Sant Ramon
    Rbla. Sant Joan - Fortuny
    Rbla. Sant Joan - Ptge. Rodó
    Rbla. Sant Joan - Av. Puigfred
    Liszt - Pg. Olof Palme
    Liszt - Mendelssohn
    Av. Mònaco - Còrcega
    Sicília - Av. Mònaco
    Rbla. Sant Sebastià - Mossèn Camil Rossell
    Rbla. Sant Sebastià - Irlanda
    Rbla. Sant Sebastià - Pl. de la Vila
    Av. Francesc Macià - Safareig
    Av. Francesc Macià - Doctor Ferran
    Balears (Parc Europa Dir. Oliveres) (Final)


Aviat faré un mapa amb el seu recorregut, si puc... :P
Des del museu (Pl.Assemblea de Catalunya) i sense pujar a l'hospital? Més o menys des de la Morera ja puja mig buida, sí que és veritat.
Però de reforç de la B27 ja hi ha la B17 que pel lateral de l'autopista en direcció Via Augusta va més ràpida, i acaba a la Rambla Sant Sebastià de Santa Coloma. Potser en comptes de fer aquesta B28 que dius es podria allargar la B17 fins a la Pallaresa millor, no? Vaja, crec jo...

P.D: lo del mapa del recorregut, si no saps com fer-ho pots fer-lo amb el Google Maps fent captures de pantalla i després enganxar les captures al Paint, tot i que trigaries una mitja hora en fer-ho.
Sí... Sí, sí, millor així, prolongada fins a la Pl. de la Vila i, millor fer un itinerari fins al CAP de Sant Andreu, com crec que ha dit un usuari.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 850
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 08/09/2012 22:57

Ja que es remodela la línia 13 al seu pas per Montjuic, caldría prolongar la líinia dos carrers en sentit Mercat de Sant Antoni, posant l'origen/final a la actual parada del 20 al carrer Villaroel, i suprimint aquesta al tenir un altre a escasos 50 metres. Aquesta supresió es per evitar problemas circulatoris en una zona en obras.
Aquesta petita prolongació facilitaria la conexió del 13 amb metro L2 a Sant Antoni.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 31/01/2013 14:55

Perque el 120 faci realment de Bus del Barri al gòtic tindria que endinsar-se una mica més en el barri, no quedar-se en el Pg.Colom i el C/Ample, a més, hi ha molts veïns d'aquesta zona que van al CAP de l'Arc de Triomf (i crec que alguns a Manso). Trobem els inconvenients de que ni Pg.Colom ni la Rambla es poden atravessar, i que per Pl.St.Jaume es millor que no circuli perque contínuament estaria tallat. Així doncs, la única manera es aquesta:

Imatge

En principi s'hi pot circular, es una mica estret però hi passen camions mes grossos que les Mercedes Sprinter, per tant es pot passar. El punt més difícil es on he posat l'interrogant, pels 2 llocs es pot passar però molt just. Si va recte i gira directament s'han de treure uns pilons d'aquests perque no s'aparqui i que pugui ocupar tot l'espai del carrer, si gira abans és més senzill però hi ha 3 girs enlloc d'1.
Ecomobisostrans l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 31/01/2013 22:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 31/01/2013 15:19

Pel Carrer Escudellers, ni de conya. En general, cal fer-se a la idea que el Barri Gòtic, excepte els carrers més amples com Jaume I, Ferran o Ample, és intransitable per qualsevol autobús, per petit que sigui, especialment si ha de prestar-hi un servei regular que requereix unes condicions de pas que es respectin sempre.

En general, aquesta zona està ben coberta pel transport públic pel seu perímetre. Penetrar-hi és problemàtic, ja que requeriria passar per la Pl. Sant Jaume, que es talla per qualsevol esdeveniment, impossibilitant el pas.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1899

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 13/02/2013 0:30

La Nova Xarxa Bus de TMB la forma les següents linies:
D20: Pg.Maritim - Ernest Lluch per Pg.Colom, Av.Paral·lel i Sants
D30: Diagonal Mar - Z.Universitària per Av.Diagonal
D40: Pla Palau - C.Meridiana per Av.Meridiana
H2: Z.Universitaria - Baró Viver per Ronda Dalt, Pg.Vall Hebron i Via Favència.
H4: Av.Esplugues - Trinitat N. per Pg.Bonanova, Sta.Rosalia, Pg.Maragall, Pi i Molist i Via Júlia
H6: Z.Universitària - Fabra i Puig/Onze de Setembre per General Mitre
H8: Ernest Lluch - Sagrera/Bon Pastor per Trav.Les Corts, Rosselló i Indústria
H10: Collblanc - Sant Adrià per Av.Madrid, València i Guipúscoa
H12: Gornal - Besòs-Verneda per Gran Via
H14: Pg.Z.Franca/Pl.Espanya - Barri Besòs per Rda.St.Antoni, Rda.St.Pere i Pallars
H16: Pg.Z.Franca/Pl.Espanya - Diagonal Mar per Av.Paral·lel, Pg.Maritim, Av.Icària i Taulat.
V1: GranVia L'H - Av.Esplugues per Aprestadora i Riera Blanca
V3: Zona Franca - Sarrià per Rbla.Badal i Av.J.V.Foix
V5: Cantunis - Pedralbes per M.D.Port, Galileu i Av.Pedralbes
V7: Pl.Espanya - Sarrià per Numància i S.J.Bosco
V9: Poblesec - Sarrià per Entença i Anglí
V11: Est.Marítima - Bonanova per Comte d'Urgell, Santaló i Ganduxer
V13: Pla Palau - Cosmocaixa per Rambles, Aribau, Av.Tibidabo
V15: Barceloneta - Vall Hebron per Via Laietana, Pg.Gràcia, Balmes i Pg.Vall Hebron
V17: Port Vell - Carmel per Via Laietana, Pau Claris, Gran de Gràcia i M.D.Coll
V19: Pg.Maritim - Alfons Comín per Pla Palau, Pg.St.Joan, Ctra.Carmel i M.D.Coll
V21: Pg.Maritim - Montbau per Marina i Túnel Rovira
V23: Nova Icària - Sant Genís per Dos de Maig, Montserrat Casanovas i Sta.Rosalia
V25: Poblenou - Horta per Lutxana, Trinxant, Pg.Maragall i Av.Estatut Catalunya
V27: Mar Bella - Canyelles per Bac de Roda, Felip II i Pg.Fabra i Puig
V29: Nova Mar Bella - Roquetes per Cantàbria, Pg.Fabra i Puig, Pi i Molist i Almansa
V31: Diagonal Mar - Trinitat V. per Rbla.Prim i Pg.Torras i Bages
V33: Forum - Sta.Coloma per R.Penyafort, Balmes i Caracas
Link amb el planol: http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168

La meva proposta és fer-la més ortogonal, mantenint la linealitat i condicions de la NXB:
D20: Pg.Maritim - Ernest Lluch per Pg.Colom, Av.Paral·lel i Sants
D30: Diagonal Mar - Z.Universitària per Av.Diagonal
D40: Barceloneta - Trinitat N. per Av.Meridiana
H2: Z.Universitaria - Trinitat V. per Ronda Dalt, Pg.Vall Hebron i Via Favència.
H4: Z.Universitària - Baró Viver per Pg.Bonanova, M.D.Coll, Rbla.Carmel, Pg.Urrutia, Pg.Valldaura, Pg.Rio Janeiro i Pg.Sta.Coloma
H6: Z.Universitària - Fabra i Puig/La Maquinista per General Mitre
H8: Ernest Lluch - Sagrera/Verneda per Trav.Les Corts, Av.J.Tarradellas, Av.Diagonal, Rosselló i Indústria
H10: Collblanc - Sant Adrià per Av.Madrid, València i Guipúscoa
H12: Gornal - Besòs-Verneda per Gran Via
H14: Pg.Z.Franca - Forum per Gran Via, Av.Paral·lel, Rda.St.Antoni, Rda.St.Pere i Pallars
H16: Paral·lel - Barri Besós per Pg.Maritim, Av.Icària i Taulat.
V1: Pl.Cerdà - Av.Esplugues per Riera Blanca
V3: Zona Franca - Pedralbes per Rbla.Badal i Av.Pedralbes
V5: Cantunis - Sarrià per M.D.Port, Galileu i Av.j.V.Foix
V7: Pl.Espanya - Sarrià per Numància i S.J.Bosco
V9: Poblesec - Sarrià per Entença i Anglí
V11: Paral·lel - Bonanova per Comte d'Urgell, Santaló i Ganduxer
V13: Est.Marítima - Bonanova per Rambles i Aribau-Muntaner
V15: Port Vell - Vall Hebron per Pg.Gràcia, Balmes i Av.Tibidabo
V17: Barceloneta - Alfons Comín per Via Laietana, Pau Claris, Gran de Gràcia i Av.Rep.Argentina
V19: Pla Palau - Carmel/Sant Genís per Pg.St.Joan, Ctra.Carmel i (Fastenrath)
V21: Pg.Maritim - Montbau per Marina i Túnel Rovira
V23: Nova Icària - Horta per Dos de Maig i Montserrat Casanovas
V25: Poblenou - Horta per Lutxana, Trinxant, Pg.Maragall i Av.Estatut Catalunya
V27: Mar Bella - Canyelles per Bac de Roda, Felip II i Pg.Fabra i Puig
V29: Nova Mar Bella - Roquetes per Cantàbria, Pg.Fabra i Puig, Pintor Alsamora i Almansa
V31: Diagonal Mar - C.Meridiana per Rbla.Prim, Pg.Torras i Bages i Palamós
V33: Forum - Trinita V. per R.Penyafort, Balmes i Caracas.
En negrita, les millores personals
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 01/11/2014 1:31, en total s’ha editat 3 vegades.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 27/02/2013 22:53

El bus 13 tindria que tancar el cercle, i que siguin 2 línies en sentits oposats. Això milloraria molt les comunicaciones amb la part alta del Poble Sec, i només caldria 1 torn més per mantenir la frequencia actual (2 per línia enlloc dels 3 actuals). En sentit antihorari pot seguir sent 13, i en sentit horari per exemple 133. Amb els midis que sol portar aniria molt be, però també es pot fer amb standards.
Algo així:

Imatge



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1899

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 09/03/2013 4:37

Segons s'ha publicat la nova H16, deixa sense servei les platjes propiament dites, i seria interresant en els mesos d'estiu (24/6-11/11). La resta de l'any ja està la H16, perquè les platjes no generen tanta demanda.
Nova linia Paral·lel - Diagonal Mar: per av.Paral·lel, Pg.Colom, Pg.J.Borbó, Pg.Marítim, Av.Litoral i Josep Pla. Els enllaços principals amb Metro a Paral·lel, Barceloneta i Maresme.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 850
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 09/03/2013 11:37

M'agradaría saber, una vegada implantada la H16, com quedaran la 14-36-41-71-141



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”