- Transports de la Ciutat Condal BkB.pdf
- (299.1 KiB) S’ha baixat 588 vegades
👍0👎0
Hora i data actual: 18 juny 2026, 08:12

Entrada Autor: raulitinbcn » 26 maig 2013, 22:28

Entrada Autor: raulitinbcn » 14 juny 2013, 22:18

Entrada Autor: raulitinbcn » 10 jul. 2013, 10:33
Ja el tenim a wikibus! (falten el urbans de RosanBus): https://sites.google.com/site/wikibusca ... e-baix-busAdolescent barceloní ha escrit: La cursiva vol dir que tenim problemes per saber els codis.
///: No se sap

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 20 ago. 2013, 20:26

Entrada Autor: Lion'sCity TUSGSAL » 20 ago. 2013, 20:48

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 20 ago. 2013, 21:22
A mi em sembla bé... A mi no m'interessa d'on ve un autobús, sinó cap a on va. Ara, els conductors hauran d'utilitzar el botó vermell sí o sí...Lion'sCity TUSGSAL ha escrit:Opineu sobre que us sembla el canvi...
Entrada Autor: Miquel » 20 ago. 2013, 22:41
Que jo sàpiga, a TB els BKB amb la destinació "haurien" de ser canviants, o sigui, que se sap que hi ha les dues versions de la posició dels noms d'origen i final en funció de si fa l'anada o la tornada. Altre cosa es que els conductors no el canviïn.Adolescent barceloní ha escrit:Ja seria hora que TMB comencés a canviar els seus BKB també... que fa temps que no estem a l'època dels cartells estàtics!Lion'sCity TUSGSAL ha escrit:Opineu sobre que us sembla el canvi...
Entrada Autor: Guigui » 20 ago. 2013, 22:57

Entrada Autor: Marcel Estadella » 21 ago. 2013, 08:59
Entrada Autor: pau5321 » 21 ago. 2013, 20:11

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 21 ago. 2013, 21:35
Tornem als codis 0xx?pau5321 ha escrit:però només si poses el codi 001, 002...

Entrada Autor: Lion'sCity TUSGSAL » 22 ago. 2013, 15:39
Entrada Autor: Renfe445 » 25 ago. 2013, 19:04

Entrada Autor: raulitinbcn » 25 ago. 2013, 19:14
El 46, Aeroport - Plaça EspanyaRenfe445 ha escrit:
Per cert, fa dies, a la Plaça Espanya vaig veure un bus de TMB (no recordo quina línia era, només que són de número 40) que posava A/TO BARCELONA.
Entrada Autor: Renfe445 » 25 ago. 2013, 19:32
Ja suposava que era una línia d'aeroportraulitinbcn ha escrit:El 46, Aeroport - Plaça EspanyaRenfe445 ha escrit:
Per cert, fa dies, a la Plaça Espanya vaig veure un bus de TMB (no recordo quina línia era, només que són de número 40) que posava A/TO BARCELONA.
Entrada Autor: scubydu » 25 ago. 2013, 21:00
Pel que jo he vist i comprovat per Badalona, els conductor de TUSGSAL, acostumen a tenir ben present el prémer el botó de "anada i tornada". Els que passen de tot són els de TMB que mai el manipulen.Renfe445 ha escrit:Jo m'he quedat sorprès la primera vegada que vaig veure que al caseller electrònic posa només la destinació, era a la B25 l'autobús de la sorpresa, no sé si m'enteneu.
Després, el conductor ha de recordar que al final de la línia ha de prémer el botó vermell "IDA/VUELTA" sempre, ja que si no ho fa, ens confonem si no tenim experiència de la línia de bus.
Ah, els cartells de la B4 ensenyen el de sempre però en lletra minúscula.

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 25 ago. 2013, 21:15
Cert, a Tusgsal pel que jo sé l'usen.scubydu ha escrit:Pel que jo he vist i comprovat per Badalona, els conductor de TUSGSAL, acostumen a tenir ben present el prémer el botó de "anada i tornada". Els que passen de tot són els de TMB que mai el manipulen.
Entrada Autor: Renfe445 » 25 ago. 2013, 23:50
Tens tota la raó: errors que jo he vist han passat amb la H6, la H12, la 16, entre d'altres.scubydu ha escrit:Pel que jo he vist i comprovat per Badalona, els conductor de TUSGSAL, acostumen a tenir ben present el prémer el botó de "anada i tornada". Els que passen de tot són els de TMB que mai el manipulen.Renfe445 ha escrit:Jo m'he quedat sorprès la primera vegada que vaig veure que al caseller electrònic posa només la destinació, era a la B25 l'autobús de la sorpresa, no sé si m'enteneu.
Després, el conductor ha de recordar que al final de la línia ha de prémer el botó vermell "IDA/VUELTA" sempre, ja que si no ho fa, ens confonem si no tenim experiència de la línia de bus.
Ah, els cartells de la B4 ensenyen el de sempre però en lletra minúscula.
Entrada Autor: albert28 » 26 ago. 2013, 02:50
Entrada Autor: Renfe445 » 26 ago. 2013, 13:35

Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026