I on cal llençar el títol per optar a l'esquiada? A la paperera? A terra? A l'"envàs on vas"?Sagalés ha escrit:En el llençament, Sagalés ofereix als usuaris dels nous títols la possiblitat d'anar a esquiar de franc.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Novetats a Sagalés
"Llençament"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Autocars R. Mas de Vidreres ha pasado a formar parte de Sagalés. Los horarios de la línea Lloret-Vidreres-Girona aparecen en la web de Sagalés.
http://www.sagales.com/pubdocs/3473_llo ... -02-12.pdf
http://www.sagales.com/pubdocs/3473_llo ... -02-12.pdf
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Doncs aprofitant l'avinentesa i donat que Barcelona Bus (Blanes-Girona) també està a l'òrbita Sagalés, a veure si coordinen horaris i expedicions, que el viatger en sortirà beneficiat.trainman ha escrit:Autocars R. Mas de Vidreres ha pasado a formar parte de Sagalés. Los horarios de la línea Lloret-Vidreres-Girona aparecen en la web de Sagalés.
http://www.sagales.com/pubdocs/3473_llo ... -02-12.pdf
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... re/torello
Redacció Osona.com | Actualitzat el 21/02/2013 a les 07:18h
Sagalés retallarà a la meitat el servei de busos a Sant Vicenç i Sant Pere de Torelló
Els dos ajuntaments ja han mostrat el seu desacord i la seva preocupació per la mesura.
L’empresa d’autobusos Sagalés ha fet pública la seva intenció de reduir el nombre de viatges a Sant Vicenç de Torelló i Sant Pere de Torelló, a causa de la manca de viabilitat econòmica del transport, ja que no l’utilitzen gaires veïns. Concretament, la reducció del servei entre les dues poblacions i els municipis veïns afectarà la freqüència de pas i un canvi en els horaris actuals . Aquesta mesura suposarà una retallada de gairebé la meitat del servei que està realitzant en aquests moments.
Els ajuntaments de Sant Pere i Sant Vicenç ja han mostrat el seu desacord i preocupació per la mesura i han iniciat els primers contactes amb l’empresa i amb la Generalitat de Catalunya per tal de trobar una solució al problema i evitar que es faci efectiu aquest canvi. Els dos alcaldes dels municipis, Jordi Fàbrega i Joan Sadurní, també han demanat que el tema es tracti al Consell d’Alcaldes d’Osona que se celebrarà el proper 6 de març.
La comarca d’Osona havia d’entrar l’any 2011 en el sistema de tarifa integrada que hagués suposat pagar un preu molt més ajustat per part dels usuaris del transport públic, tal i com ja es fa en comarques veïnes com el Bages o el Vallès. Per motius econòmics, però, la Generalitat de Catalunya al final no va integrar el transport de la nostra comarca. “És evident que els preus actuals no són econòmics i segurament si aquests fossin més ajustats i assequibles el servei s’utilitzaria molt més del que s’està utilitzant”, expliquen els dos ajuntaments en una nota conjunta.
Els alcaldes de Sant Pere de Torelló i Sant Vicenç de Torelló entenen que cal potenciar el transport públic i més en el seu cas, ja que el servei d’autobús és gairebé l’únic del que disposen els veïns per al desplaçament a d’altres poblacions. “Pensem que com més es redueixi l’horari més perdrà la credibilitat aquest servei la qual cosa comportarà encara més la reducció dels usuaris i acabarà essent l’argument de l’empresa per eliminar-lo completament i deixar així la comunicació entre pobles totalment nul·la”, afegeix la nota.
Redacció Osona.com | Actualitzat el 21/02/2013 a les 07:18h
Sagalés retallarà a la meitat el servei de busos a Sant Vicenç i Sant Pere de Torelló
Els dos ajuntaments ja han mostrat el seu desacord i la seva preocupació per la mesura.
L’empresa d’autobusos Sagalés ha fet pública la seva intenció de reduir el nombre de viatges a Sant Vicenç de Torelló i Sant Pere de Torelló, a causa de la manca de viabilitat econòmica del transport, ja que no l’utilitzen gaires veïns. Concretament, la reducció del servei entre les dues poblacions i els municipis veïns afectarà la freqüència de pas i un canvi en els horaris actuals . Aquesta mesura suposarà una retallada de gairebé la meitat del servei que està realitzant en aquests moments.
Els ajuntaments de Sant Pere i Sant Vicenç ja han mostrat el seu desacord i preocupació per la mesura i han iniciat els primers contactes amb l’empresa i amb la Generalitat de Catalunya per tal de trobar una solució al problema i evitar que es faci efectiu aquest canvi. Els dos alcaldes dels municipis, Jordi Fàbrega i Joan Sadurní, també han demanat que el tema es tracti al Consell d’Alcaldes d’Osona que se celebrarà el proper 6 de març.
La comarca d’Osona havia d’entrar l’any 2011 en el sistema de tarifa integrada que hagués suposat pagar un preu molt més ajustat per part dels usuaris del transport públic, tal i com ja es fa en comarques veïnes com el Bages o el Vallès. Per motius econòmics, però, la Generalitat de Catalunya al final no va integrar el transport de la nostra comarca. “És evident que els preus actuals no són econòmics i segurament si aquests fossin més ajustats i assequibles el servei s’utilitzaria molt més del que s’està utilitzant”, expliquen els dos ajuntaments en una nota conjunta.
Els alcaldes de Sant Pere de Torelló i Sant Vicenç de Torelló entenen que cal potenciar el transport públic i més en el seu cas, ja que el servei d’autobús és gairebé l’únic del que disposen els veïns per al desplaçament a d’altres poblacions. “Pensem que com més es redueixi l’horari més perdrà la credibilitat aquest servei la qual cosa comportarà encara més la reducció dels usuaris i acabarà essent l’argument de l’empresa per eliminar-lo completament i deixar així la comunicació entre pobles totalment nul·la”, afegeix la nota.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1172
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Avui he passat a donar un tomb per Caldes i les cotxeres, hi he vist, a la part de darrere un cartell molt curiós ... Que en penseu?
https://docs.google.com/file/d/0B2N2OJu ... sp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B2N2OJu ... sp=sharing
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
El bus nº 648 de l'urbà de Vic, ha sigut repintat als colors de Sagalés. Vist aquest migdia al centre de Vic. Anteriorment ja havia portat els colors de la casa mare.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
L'incendi de l'autobús a Dosrius d'aquesta setmana va ser el número 311 (Mercedes).
El proper 12 de setembre es posarà en marxa la nova e7 Barcelona - La Vall del Tenes, i sustitueix la 777.
http://www.llicamunt.cat/ca/pl54/inform ... -xarxa.htm
Horaris al corredor:
http://www.sagales.com/pubdocs/3715_bar ... 325%29.pdf
http://www.sagales.com/pubdocs/3717_bar ... -e7%29.pdf
http://www.sagales.com/pubdocs/3719_bar ... -e7%29.pdf
http://www.llicamunt.cat/ca/pl54/inform ... -xarxa.htm
Horaris al corredor:
http://www.sagales.com/pubdocs/3715_bar ... 325%29.pdf
http://www.sagales.com/pubdocs/3717_bar ... -e7%29.pdf
http://www.sagales.com/pubdocs/3719_bar ... -e7%29.pdf
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 05/09/2013 18:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Noticia ja antigues que se n'en parlat:
NOU SERVEI ENTRE AEROPORT DEL PRAT I GIRONA
7 d'agost d'2013
A partir del proper 16 d'agost, entra en funcionament la línia 602 entre Figueres, Girona i el Aeroport del Prat a Barcelona.
El nou servei inclou millores com ara:
- Connexió entre els aeroports Girona-Costa Brava i Barcelona-El Prat amb dues expedicions diàries d'anada i tres de tornada.
- Ampliació de 2 a 4 connexions diàries entre Barcelona-El Prat i Girona i Figueres.
- Connexió amb les dues termnals de l'aeroport d'El Prat (T-1 i T-2).
http://www.sagales.com/ca/noticies/255_ ... irona.html
BLANES I EL MARESME NORD MILLOREN LES SEVES CONNEXIONS AMB L´AEROPORT DE BARCELONA
4 de juliol de 2013
Des del 24 de juny des de Blanes, Malgrat de Mar, Santa Susanna, Pineda de Mar i Calella en disposen, per primer cop, de 8 connexions diàries amb l’aeroport de Barcelona.
Aquest increment de l’oferta ha de facilitar l’accés tant dels turistes com dels residents a l’aeroport internacional de Barcelona.
http://www.sagales.com/ca/noticies/254_ ... ions-.html
NOU SERVEI ENTRE AEROPORT DEL PRAT I GIRONA
7 d'agost d'2013
A partir del proper 16 d'agost, entra en funcionament la línia 602 entre Figueres, Girona i el Aeroport del Prat a Barcelona.
El nou servei inclou millores com ara:
- Connexió entre els aeroports Girona-Costa Brava i Barcelona-El Prat amb dues expedicions diàries d'anada i tres de tornada.
- Ampliació de 2 a 4 connexions diàries entre Barcelona-El Prat i Girona i Figueres.
- Connexió amb les dues termnals de l'aeroport d'El Prat (T-1 i T-2).
http://www.sagales.com/ca/noticies/255_ ... irona.html
BLANES I EL MARESME NORD MILLOREN LES SEVES CONNEXIONS AMB L´AEROPORT DE BARCELONA
4 de juliol de 2013
Des del 24 de juny des de Blanes, Malgrat de Mar, Santa Susanna, Pineda de Mar i Calella en disposen, per primer cop, de 8 connexions diàries amb l’aeroport de Barcelona.
Aquest increment de l’oferta ha de facilitar l’accés tant dels turistes com dels residents a l’aeroport internacional de Barcelona.
http://www.sagales.com/ca/noticies/254_ ... ions-.html
He vist que fa poc a la web de Sagalés que els serveis urbans de la Roca (linia 590), Canovelles (linia 415) i les Franqueses (408) s'han agrupat al servei de Transports de Granollers. Tot i aixó, encara están els horaris sota la marca Sagalés, com abans eren.
Avui he vista que no havia mai a Sagalés. Un dona ha pujat a un autobús per fer un trajecte urbà a Barcelona. A pujat a la parada de Meridiana Rio Janeiro en bus destinació Barcelona.
A mi em sembla bé. Ja que es mes rapid que el 62 i mes frecuencies. A mes a mes els Sagales de les linies de Mollet i Caldes sempre han aceptat viatgers de zona 1 en el trajecte Montcada Barcelona, i per exemple els Tugsal diurns acepten viatgers dintre Barcelona sense problemes.
A mi em sembla bé. Ja que es mes rapid que el 62 i mes frecuencies. A mes a mes els Sagales de les linies de Mollet i Caldes sempre han aceptat viatgers de zona 1 en el trajecte Montcada Barcelona, i per exemple els Tugsal diurns acepten viatgers dintre Barcelona sense problemes.
La llastima es que aceptin viatgers entre Fabra i Puig i l'Aeroport, malgrat les poques frequencies, es un bus directe en 40 min i amb maletes s'agraeix no fer transbords.sag470 ha escrit:Noticia ja antigues que se n'en parlat:
NOU SERVEI ENTRE AEROPORT DEL PRAT I GIRONA
7 d'agost d'2013
A partir del proper 16 d'agost, entra en funcionament la línia 602 entre Figueres, Girona i el Aeroport del Prat a Barcelona.
El nou servei inclou millores com ara:
- Connexió entre els aeroports Girona-Costa Brava i Barcelona-El Prat amb dues expedicions diàries d'anada i tres de tornada.
- Ampliació de 2 a 4 connexions diàries entre Barcelona-El Prat i Girona i Figueres.
- Connexió amb les dues termnals de l'aeroport d'El Prat (T-1 i T-2).
http://www.sagales.com/ca/noticies/255_ ... irona.html
Fa temps que Sagalés ho fa a les seves linies de la Meridiana (p.e. Pg.Sant Joan-St.Andreu Arenal o Vallbona). Teóricament no ho poden fer ja que concessions de la Generalitat no poden fer serveis urbans (salvo excepcions). Trajectes dins l'AMB es poden fer sempre hi quan sigui entre diferents municipis. Un dubte em genera; al tenir, desde 2010, una concessió urbana de TMB (Bus Nou Barris) aixó hagi canviat i ara puguint fer-ho.davida ha escrit:Avui he vista que no havia mai a Sagalés. Un dona ha pujat a un autobús per fer un trajecte urbà a Barcelona. A pujat a la parada de Meridiana Rio Janeiro en bus destinació Barcelona.
A mi em sembla bé. Ja que es mes rapid que el 62 i mes frecuencies. A mes a mes els Sagales de les linies de Mollet i Caldes sempre han aceptat viatgers de zona 1 en el trajecte Montcada Barcelona, i per exemple els Tugsal diurns acepten viatgers dintre Barcelona sense problemes.
En Sabadell he visto varias veces utilizar los autobuses de las líneas que van a Polinyà, Palau y Caldes como autobús urbano. La gente se subía mayoritariamente en la parada del Parc Catalunya para bajar en la estación de autobuses.
La linea Barcelona Mollet també es un antiga lina de TMB, es va traspasar a Sagales el 1987.
Per tant potser també ha pogut heretar el permis per trajectes interns de Barcelona.
Per tant potser també ha pogut heretar el permis per trajectes interns de Barcelona.
És possible, doncs en el cas de Sabadell que comenten més amunt és a causa que fins a mitjans anys 80 era Sagalés qui asseguraba el servei Sabadell-El Poblenou-Torre Romeu (part alta del barri). La TUS només arribava a la part baixa ja que no hi havia cap carrer transitable per a autobusos que unís les dues parts del barri, quan es construí la Ronda de l'Ebre es va procedir a prolongar la línia 4 al Poblenou i Sagalés va deixar de prestar el seu servei.davida ha escrit:La linea Barcelona Mollet també es un antiga lina de TMB, es va traspasar a Sagales el 1987.
Per tant potser també ha pogut heretar el permis per trajectes interns de Barcelona.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
http://www.el9nou.cat/noticies_v_0/3557 ... utobus-per
Sagalés proposa una ampliació del servei d’autobús per l’eix de la C-17
Per l’empresa, el servei Barcelona-Granollers-Vic hauria de passar de 16 a 26 expedicions
última actualització: 28-03-2014 (7:00)
L’empresa Sagalés veu necessària una millora de l’oferta de transport per carretera resseguint l’eix de la C-17 per unir Barcelona amb Granollers, Vic i Ripoll.
El conseller delegat d’aquesta companyia, Ramon Sagalés, defensa un increment del nombre d’expedicions i una reducció del temps de pas que concreta en un article publicat a EL 9 NOU.
En concret, Sagalés proposa passar de 16 a 26 les expedicions diàries que té actualment la línia d’autobús entre Barcelona i Vic passant per Granollers. Encara seria més gran al servei directe entre Barcelona i la capital d’Osona, que passaria de 19 expedicions diàries per sentit a 40. “Es podria dir que al Vallès les connexions en transport públic estan bastant ben aconseguides. Restaria pendent millorar l’eix de la C-17 amb la freqüència entre els pobles com Centelles, Tagamanent, Tona en connexió amb Granollers a les hores en què el tren no hi passa”, escriu Sagalés. “Com a operadors de transport públic per carretera no estem en contra del tren, ni a la C-17 ni a cap altre dels corredors on estem presents. El que voldríem és que es portin a terme mesures a curt termini com la millora dels serveis de bus entre ciutats de comarca i perifèria en tant que no es fan mesures a llarg termini com poden ser el desdoblament de la R3”.
En el text, Sagalés defensa la capil·laritat que aporta el servei d’autobús que fa que sigui competitiu respecte al tren a partir de criteris com la freqüència, la puntualitat, la durada del trajecte, la comoditat o serveis afegits com premsa i Wi-Fi gratuïts. Però afegeix que també és rendible per a les administracions públiques perquè el cost d’una línia d’autobús és molt inferior al del tren. “Si fem números podem veure que per tal que el tren sigui competitiu pel que fa als costos necessitaria posar tres vagons i omplir-los amb 600 persones”. A més, Sagalés sosté que amb la línia de Vic desdoblada –total o parcialment– el servei d’autobús “seguirà essent competitiu”. “Els nostres estudis ens diuen que probablement la durada del trajecte seria el mateix en els dos modes de transport”.
Fora de l’eix de la carretera C-17, Ramon Sagalés entén que també caldria doblar el servei a la línia transversal entre Mataró, Granollers i Sabadell, que el Departament de Territori i Sostenibilitat ja ha anunciat que farà durant l’any que ve. En concret, Sagalés proposa passar de 15 expedicions diàries per sentit a 30 amb una circulació cada 30 minuts. En aquest sentit, Sagalés recorda que és un corredor que no té servei alternatiu ferroviari.
Sagalés proposa una ampliació del servei d’autobús per l’eix de la C-17
Per l’empresa, el servei Barcelona-Granollers-Vic hauria de passar de 16 a 26 expedicions
última actualització: 28-03-2014 (7:00)
L’empresa Sagalés veu necessària una millora de l’oferta de transport per carretera resseguint l’eix de la C-17 per unir Barcelona amb Granollers, Vic i Ripoll.
El conseller delegat d’aquesta companyia, Ramon Sagalés, defensa un increment del nombre d’expedicions i una reducció del temps de pas que concreta en un article publicat a EL 9 NOU.
En concret, Sagalés proposa passar de 16 a 26 les expedicions diàries que té actualment la línia d’autobús entre Barcelona i Vic passant per Granollers. Encara seria més gran al servei directe entre Barcelona i la capital d’Osona, que passaria de 19 expedicions diàries per sentit a 40. “Es podria dir que al Vallès les connexions en transport públic estan bastant ben aconseguides. Restaria pendent millorar l’eix de la C-17 amb la freqüència entre els pobles com Centelles, Tagamanent, Tona en connexió amb Granollers a les hores en què el tren no hi passa”, escriu Sagalés. “Com a operadors de transport públic per carretera no estem en contra del tren, ni a la C-17 ni a cap altre dels corredors on estem presents. El que voldríem és que es portin a terme mesures a curt termini com la millora dels serveis de bus entre ciutats de comarca i perifèria en tant que no es fan mesures a llarg termini com poden ser el desdoblament de la R3”.
En el text, Sagalés defensa la capil·laritat que aporta el servei d’autobús que fa que sigui competitiu respecte al tren a partir de criteris com la freqüència, la puntualitat, la durada del trajecte, la comoditat o serveis afegits com premsa i Wi-Fi gratuïts. Però afegeix que també és rendible per a les administracions públiques perquè el cost d’una línia d’autobús és molt inferior al del tren. “Si fem números podem veure que per tal que el tren sigui competitiu pel que fa als costos necessitaria posar tres vagons i omplir-los amb 600 persones”. A més, Sagalés sosté que amb la línia de Vic desdoblada –total o parcialment– el servei d’autobús “seguirà essent competitiu”. “Els nostres estudis ens diuen que probablement la durada del trajecte seria el mateix en els dos modes de transport”.
Fora de l’eix de la carretera C-17, Ramon Sagalés entén que també caldria doblar el servei a la línia transversal entre Mataró, Granollers i Sabadell, que el Departament de Territori i Sostenibilitat ja ha anunciat que farà durant l’any que ve. En concret, Sagalés proposa passar de 15 expedicions diàries per sentit a 30 amb una circulació cada 30 minuts. En aquest sentit, Sagalés recorda que és un corredor que no té servei alternatiu ferroviari.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Trobo raonable el que exposa el conseller delegat de Sagalés. Però, tal com diu ell, esperant al desdoblament, que mai arriba, de l'R3.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
http://www.sagales.com/ca/noticies/282_ ... re-de.html
LA ROCA SHOPPING BUS AMPLIA LA COBERTURA I EL NOMBRE D`EXPEDICIONS
28 d'abril d'2014
Des del passat diumenge 27 d'abril, el servei de bus a La Roca Village també funciona els diumenges i festius que el centre comercial estigui obert al públic. La Roca Shopping Bus ofereix un total de 12 sortides diàries des de Barcelona i 11 des de La Roca Village.
A més d'aquesta novetat, La Roca Shopping Bus compta amb una expedició més, de dilluns a dissabte feiners, des de Barcelona. S'afegeix una sortida des del carrer Casp, 34 a les 10:30 h del matí.
Podeu consultar tots els horaris, festius i diumenges d'obertura, en www.larocashoppingbus.com.
LA ROCA SHOPPING BUS AMPLIA LA COBERTURA I EL NOMBRE D`EXPEDICIONS
28 d'abril d'2014
Des del passat diumenge 27 d'abril, el servei de bus a La Roca Village també funciona els diumenges i festius que el centre comercial estigui obert al públic. La Roca Shopping Bus ofereix un total de 12 sortides diàries des de Barcelona i 11 des de La Roca Village.
A més d'aquesta novetat, La Roca Shopping Bus compta amb una expedició més, de dilluns a dissabte feiners, des de Barcelona. S'afegeix una sortida des del carrer Casp, 34 a les 10:30 h del matí.
Podeu consultar tots els horaris, festius i diumenges d'obertura, en www.larocashoppingbus.com.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
El proper dilluns és la Segona Pasqua, i és festiu a Vic, i molts pobles de la comarca d'Osona. Deixo els horaris de les línies d'Osona Bus per al proper dilluns.
2014-06-03 20.16.23 por Orikaiser.SFM, en Flickr
2014-06-03 20.16.23 por Orikaiser.SFM, en Flickr
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a