Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Els ERE estan de moda
[off-topic]Els ERE estan de moda, pel que sembla. Estrany Ă©s que en un telenotĂcies decent no mencionin les sigles almenys una vegada...[/off-topic]
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
ERO
Perquè un ERO és un acte formal, que TMB a hores d'ara no ha presentat. Dit això, la implantació de la Noxarbus en fa tuf, i tal com van les coses, no hauria d'estranyar gens que, a mig termini, part de la plantilla acabi al carrer.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I com els conductors hauran abusat de la paciència dels usuaris, segurament no rebran gaire suport popular malgrat que l'ERE a mi personalment no m'agrada enlloc.
Estic d'acord que la demanda per Gran Via no és la mateixa que anant per Montjuic però que una de les linies anés per Montjuic o bé per Ronda Litoral ja aniria be per tenir alternativa de transport mentre no arriba el metro. Una vegada ja tens transport públic alternatiu i de qualitat, potser es pot analitzar si surt a compte o no, però mentrestant considero que el TP ha de ser un servei públic malgrat tenir deficit, encara que sempre s'intenti que sigui el menor possible.
A la Zona Franca i a Diagonal he vist gent informant, també més d'una queixant-se. Per cert, sembla que es confirma que els festius no hi haurà 70 i per tant anar a la Bonanova serà impossible almenys en dos busos desde la Zona Franca i en un temps raonable, ja que hauries d'agafar l'V3 després qualsevol de la diagonal fins agafar el 14 allà a prop de Francesc Macià . Una autèntica bogeria
Estic d'acord que la demanda per Gran Via no és la mateixa que anant per Montjuic però que una de les linies anés per Montjuic o bé per Ronda Litoral ja aniria be per tenir alternativa de transport mentre no arriba el metro. Una vegada ja tens transport públic alternatiu i de qualitat, potser es pot analitzar si surt a compte o no, però mentrestant considero que el TP ha de ser un servei públic malgrat tenir deficit, encara que sempre s'intenti que sigui el menor possible.
A la Zona Franca i a Diagonal he vist gent informant, també més d'una queixant-se. Per cert, sembla que es confirma que els festius no hi haurà 70 i per tant anar a la Bonanova serà impossible almenys en dos busos desde la Zona Franca i en un temps raonable, ja que hauries d'agafar l'V3 després qualsevol de la diagonal fins agafar el 14 allà a prop de Francesc Macià . Una autèntica bogeria
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
ERE o ERO?
Sé que va fora del tema, però de què estem tractant, d'un ERE o d'un ERO? Perquè Guigui diu que és un ERO i els altres dieu que és un ERE.
Aclarim?
P.D.: 445 entrades...
Aclarim?
P.D.: 445 entrades...
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
ERE = Expediente de RegulaciĂłn de Empleo
ERO = Expedient de RegulaciĂł d'OcupaciĂł
ERO = Expedient de RegulaciĂł d'OcupaciĂł
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Y qué diferencia hay?victorcasta ha escrit:ERE = Expediente de Regulación de Empleo
ERO = Expedient de RegulaciĂł d'OcupaciĂł
(Ponédmelo por privi, plis, asà no nos salimos del tema). ¿Ambos tienen que ver con la expulsión a la calle de trabajadores?)
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ninguna, es lo mismo, pero en diferente lengua.França451 ha escrit:Y qué diferencia hay?victorcasta ha escrit:ERE = Expediente de Regulación de Empleo
ERO = Expedient de RegulaciĂł d'OcupaciĂł
(Ponédmelo por privi, plis, asà no nos salimos del tema). ¿Ambos tienen que ver con la expulsión a la calle de trabajadores?)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Hi ha internet fora del Fòrum
Per tancar l'off-topic: hi ha una eina força Ăştil a la xarxa, anomenada Viquipèdia. Ajuda a aclarir força dubtes lingĂĽĂstics.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Doncs com la majoria de transport d'un festiu qualsevol.Dabi ha escrit:A la Zona Franca i a Diagonal he vist gent informant, també més d'una queixant-se. Per cert, sembla que es confirma que els festius no hi haurà 70 i per tant anar a la Bonanova serà impossible almenys en dos busos desde la Zona Franca i en un temps raonable, ja que hauries d'agafar l'V3 després qualsevol de la diagonal fins agafar el 14 allà a prop de Francesc Macià . Una autèntica bogeria
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Avui han instal·lat el pal de parada del terminal de la 143 a l'Av. de la Platja de Sant Adrià , davant el terminal de la B26. Han posat uns senyals indicant que divendres 15 pintaran el carril d'estacionament.
Sort que hagut de venir TMB a reordenar el terminal de l'Av. de la Platja, perquè TUSGSAL no ho hagués fet mai.
Amb la B26 descansant davant la marquesina, que tapona la cĂ rrega i descĂ rrega de les lĂnies B14 i B23, sense un terminal a part. I el mateix amb la B14, que descansa davant la marquesina de la B23 a Eduard Maristany.

TMB ha desplegat 200 informadors durant aquests dies. Suposo que els informadors s'aniran movent de parada dia rere dia...
Sort que hagut de venir TMB a reordenar el terminal de l'Av. de la Platja, perquè TUSGSAL no ho hagués fet mai.
Un informador tambĂ© a la Pl. de la Vila de Sant AdriĂ . La noia del terminal de l'OlĂmpic seguia aquesta tarda.carles10000 ha escrit:Aquest mati vist a la parada final del 44 al PavellĂł Olimpic una informadora....
TMB ha desplegat 200 informadors durant aquests dies. Suposo que els informadors s'aniran movent de parada dia rere dia...
Salvem l'Estació de França!
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Els informadors sĂłn de TMB o d'una empresa externa?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Bastante pesadito con lo de calcar recorridos. Un montĂłn de lineas calcan recorridos del metro. ÂżY que? El dĂa que no funcione el metro o se pongan a hacer huelgas salvajes como hicieron este año pasado los del bus, ÂżquĂ© deberemos ir caminando?wefer ha escrit:A mĂ©s de tot això, m'agradaria saber ben bĂ© la utilitat d'una H10 que prĂ cticament calca el recorregut de la L5 i la L2.
I al que ja no li trobo cap mena de lògica Ă©s que en el tram Sagrada FamĂlia / Pg. de Sant Joan hi han afegit una parada mĂ©s en comptes de treure'n alguna, per la qual cosa hi haurĂ una parada cada dos carrers. Just el contrari del que deien que farien.
En fi, sĂłn tantes coses...
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7423
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Aaaah, d'acord, perdona. És que em pensava que la idea era racionalitzar el transport públic a Barcelona per poder donar un millor servei.scubydu ha escrit:Bastante pesadito con lo de calcar recorridos. Un montón de lineas calcan recorridos del metro. ¿Y que?
Val, ja veig que jo anava errat i no era aquesta la idea, sinĂł que el que cal Ă©s agafar uns quants centenars d'autobusos i tenir-los circulant tot l'any fent lĂnies que dupliquin metro i rodalies, per si aquests un dia fan una vaga.
Ara ho entenc, clar, clar... és superlògic.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
ÂżHay que tener diversos transportes a la vez haciendo el mismo recorrido por si uno hace huelga?? ÂżDĂłnde queda la racionalizaciĂłn del transporte entonces, si unos recorridos se duplican o triplican y otras zonas quedan sin un sistema de transporte eficiente? Por favor, curráoslo un poquito.scubydu ha escrit:Bastante pesadito con lo de calcar recorridos. Un montĂłn de lineas calcan recorridos del metro. ÂżY que? El dĂa que no funcione el metro o se pongan a hacer huelgas salvajes como hicieron este año pasado los del bus, ÂżquĂ© deberemos ir caminando?wefer ha escrit:A mĂ©s de tot això, m'agradaria saber ben bĂ© la utilitat d'una H10 que prĂ cticament calca el recorregut de la L5 i la L2.
I al que ja no li trobo cap mena de lògica Ă©s que en el tram Sagrada FamĂlia / Pg. de Sant Joan hi han afegit una parada mĂ©s en comptes de treure'n alguna, per la qual cosa hi haurĂ una parada cada dos carrers. Just el contrari del que deien que farien.
En fi, sĂłn tantes coses...
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
He de dir que no passa res en que una lĂnia de bus faci el mateix trajecte que una de metro, que ni això perquè Ă©s parcialment.
Oblidem allò que moltes vegades hem dit aquà en discussions tramviaries, que cada transport té un públic al qual va dirigit.
Si bĂ© encara hi ha gent gran que prefereix fer llargues distĂ ncies en bus i es menja tota la lĂnia 45 des d'Horta fins la Barceloneta, el bus serveix per trajectes mĂ©s propers, a part de ser mĂ©s proper a casa que no pas una parada de metro.
Oblidem allò que moltes vegades hem dit aquà en discussions tramviaries, que cada transport té un públic al qual va dirigit.
Si bĂ© encara hi ha gent gran que prefereix fer llargues distĂ ncies en bus i es menja tota la lĂnia 45 des d'Horta fins la Barceloneta, el bus serveix per trajectes mĂ©s propers, a part de ser mĂ©s proper a casa que no pas una parada de metro.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7423
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Si es fes una xarxa d'autobĂşs lògica d'aportaciĂł al metro i al tramvia, d'acord, però Ă©s que precisament la NxB estĂ pensada per fer llargs recorreguts (recorreguts totalment rectes, parades allunyades) fent competència als altres mitjans, no pas complementat-los. AquĂ recau l'absurditat de tot el tema.victorcasta ha escrit:Si bĂ© encara hi ha gent gran que prefereix fer llargues distĂ ncies en bus i es menja tota la lĂnia 45 des d'Horta fins la Barceloneta, el bus serveix per trajectes mĂ©s propers, a part de ser mĂ©s proper a casa que no pas una parada de metro.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
SĂ, Marçal, pero aquĂ creo que habĂ©is ido un poco más allá. La lĂnea 1 del Gran Metropolitano de Barcelona, tambiĂ©n calca con exactitud a la de Rodalies, en la R1 y peor aĂşn en la R3 y 4: Rambla Just Oliveras, Plaça de Sants (se puede considerar trasbordo, he oĂdo quien lo hace y todo), Plaça Catalunya, Arc de Triomf, Clot Aragò, La Sagrera, Fabra i Puig. ÂżY? Nadie se ha quejado de ello, de hecho en caso de cortes en Renfe, es muy Ăştil tener el metro duplicado, en caso de averĂa o huelga en Metro, se manda a Renfe... El bus en caso de corte en la lĂnea de metro o tram, es tambiĂ©n muy Ăştil como alternativa. El tema es que en los casos del 43 y 44 precisamente, os habĂ©is cebado con lo de que duplican al metro. Y os vuelvo a repetir: si en 1974 se hubiera hecho la lĂnea II Horta-Paralelo y la V Collblanch-Badalona, tendrĂais más razĂłn, pero al partir la lĂnea en dos y desviar ambas a su sitio menos adecuado, se provoca un trasbordo forzado que mucha gente está obligada a utilizar desde esta chapuza, y que se evita cogiendo el bus, que como ya hemos dicho muchas veces, en el tramo Sants-Badalona y en sus puntos intermedios, no son precisamente cuatro gatos quienes lo cogen, y si tiene tan alta demanda, será por algo, y no porque puedan hacer el mismo trayecto en metro precisamente, sino porque justamente el metro tiene un trasbordo que a muchos incomoda.wefer ha escrit:Si es fes una xarxa d'autobĂşs lògica d'aportaciĂł al metro i al tramvia, d'acord, però Ă©s que precisament la NxB estĂ pensada per fer llargs recorreguts (recorreguts totalment rectes, parades allunyades) fent competència als altres mitjans, no pas complementat-los. AquĂ recau l'absurditat de tot el tema.victorcasta ha escrit:Si bĂ© encara hi ha gent gran que prefereix fer llargues distĂ ncies en bus i es menja tota la lĂnia 45 des d'Horta fins la Barceloneta, el bus serveix per trajectes mĂ©s propers, a part de ser mĂ©s proper a casa que no pas una parada de metro.
Y os dirĂ© algo más, por si acaso pensáis que el trayecto entre cualquier punto de la lĂnea 2 norte y la lĂnea 5 sur no es de los más usados: estando en una estaciĂłn de lĂnea 5 (sur) y en 8 horas, aproximadamente de 75 personas preguntadas, entre 15 y 25 venĂan de lĂnea 2 entre Badalona y Sagrada Famìlia e hicieron el trasbordo en Sagrada Famìlia a la 5 para continuar direcciĂłn CornellĂ . Es un dato demasiado alto que confirma que este trayecto lo utiliza una cantidad bestial de gente, y el trasbordo de lĂnea hace que muchos elijan el bus por ahorrárselo.
Repito lo de antes. Te puede parecer absurdo, ya que duplica muchas cosas, pero la realidad es que una gran cantidad de gente usa este trasbordo para hacer el trayecto que con el H10 muchos otros, eligen este último por ser directo, y no tener mucho tráfico al tratarse de arterias no muy transitadas, por lo que la velocidad tampoco es excesivamente lenta.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Hola. Amb la H16 no trobo cap millora respecte el 36. Crec que fer passar el 36 per l'Avinguna Icaria ja milloraria molt els temps de recorregut doncs no patirĂ tant els problemes de les Rondes. Però escorçar fins P.MarĂtim treus recorreguts directes del centre del Poblenou (Colom, Paral.lel, Barceloneta, fins i tot la parada de l'Hospital del Mar (HPM), perque suposso que el final serĂ el mateix que el 71 actualment). Retalles la 41, la 14, la 40 (per un altre tema). No veig cap millora pel Poblenou, Maresme, etc.
El 36 abans anava pel lateral de la Ronda Litoral i per cubrir la Barceloneta i el HPM el van fer donar aquest "passeig" però finalment va ser una molt bona idea. La quantitat de gent a la parada de la porta del HPM es evident.
Penso que el canvi de la 36 per ICaria (encert per mi) ja milloraria el tema i no obligues a fer "transbords" per anar a llocs amb molta demanda (HPM). Ja ser que del nou final del 36 i 71 al HPM son 5 minuts però la gent gran estarà molt "contenta".
El 36 abans anava pel lateral de la Ronda Litoral i per cubrir la Barceloneta i el HPM el van fer donar aquest "passeig" però finalment va ser una molt bona idea. La quantitat de gent a la parada de la porta del HPM es evident.
Penso que el canvi de la 36 per ICaria (encert per mi) ja milloraria el tema i no obligues a fer "transbords" per anar a llocs amb molta demanda (HPM). Ja ser que del nou final del 36 i 71 al HPM son 5 minuts però la gent gran estarà molt "contenta".
- Albert Llauger
- N5

- Entrades: 129
- Membre des de: 11 oct. 2013, 13:18
- UbicaciĂł: Barcelona (Joanic L4)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Hola,
Se sap si a la H8 hi posarĂ n 60xx i 62xx o seguirĂ amb 63xx com la 15?
Se sap si a la H8 hi posarĂ n 60xx i 62xx o seguirĂ amb 63xx com la 15?
- raulitinbcn
- N8

- Entrades: 1171
- Membre des de: 21 feb. 2012, 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- UbicaciĂł: Barcelina
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir va ser l'ultim dilluns que van funcionar algunes linies, aqui tenim una foto del 44

http://www.flickr.com/photos/raulitinbcn/10808112013/

http://www.flickr.com/photos/raulitinbcn/10808112013/
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador nĂşmero 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros MagazĂn -
Autobuseros MagazĂn -



