Pel que tinc entès no és un, són 4. Crec que entre ells estaven el 4415 que esmentes i el 4403.sag470 ha escrit:Un altre midi ha passat a Triangle, el 4415, ahir a la 143.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Redistribució de sèries a TMB
-
- N6
- Entrades: 283
Re: Redistribució de sèries a TMB
Hola:
Ahir al matí, al pati de triangle 3 unitats de 44XX, però dels més nous, és a dir, des de el 4424 fins el 4427.
Ahir al matí, al pati de triangle 3 unitats de 44XX, però dels més nous, és a dir, des de el 4424 fins el 4427.
-
- N3
- Entrades: 37
- Ubicació: Hostafrancs (L1)
Aviam dilluns quines sorpreses trobem en els moviments de busos entre cotxeres, Horta necessita articulats per l'H4. Els nous busos Volvo i Solaris segurament es queden a Triangle i la renovació parcial del parc d'articulats d'Horta i Ponent serà amb la comanda del 2017. Com que a Ponent sembla que sobren articulats podrien passar els 6000-6009 a Zona, i Horta segurament rebrà uns 7-8 30xx o 34xx de Triangle per poder servir l'H4 (aquests 7-8 articulats que perdria Triangle es poden suplir amb els nous busos, ja que arriben 27 busos i causen baixa 18 33xx).
Jo no tinc gaire clar que els 60xx baixos tornin a Zona ara. Si bé és cert que existeix un dèficit d'articulats en aquesta cotxera, demà es "recuperen" uns 10-11 articulats 63xx que entre setmana servien la linia 22 (que ara serà servida per busos estàndar).
Demà sortirem de dubtes.
Demà sortirem de dubtes.
Com donin de baixa cap 3300 amb el dèficit actual d'articulats que hi ha, és per penjar-los. Els busos que arriben haurien de ser destinats per cobrir tots aquells serveis que han quedat sense articulat.Alberto1989 ha escrit:Aviam dilluns quines sorpreses trobem en els moviments de busos entre cotxeres, Horta necessita articulats per l'H4. Els nous busos Volvo i Solaris segurament es queden a Triangle i la renovació parcial del parc d'articulats d'Horta i Ponent serà amb la comanda del 2017. Com que a Ponent sembla que sobren articulats podrien passar els 6000-6009 a Zona, i Horta segurament rebrà uns 7-8 30xx o 34xx de Triangle per poder servir l'H4 (aquests 7-8 articulats que perdria Triangle es poden suplir amb els nous busos, ja que arriben 27 busos i causen baixa 18 33xx).
El metro de Barcelona amb motoristes!
Tampoc falten tants articulats. Encara que els part dels 33 es donin de baixa, la flota d'articulats augmentarà en uns 10 cotxes. Esperem els moviments abans, a veure com quedarà Horta. Zona tindrà 15 articulats per les NXB fruit de la 22. Per exemple, Ponent li sobren articulats. Amb 30 té suficients pels serveis que fa i en té uns 53.
Ja hi ha algun 33A donat de baixa.
Ja hi ha algun 33A donat de baixa.
Avui he vist un 17xx en el primer dia de la nova 22 (Pl. Catalunya-Avinguda Tibidabo), concretament el 1723.
Sembla ser que alguns 3400 alts s'han traslladat a Horta, doncs n'he vist circular uns quants per l'H4 i la V21!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Albert Llauger
- N5
- Entrades: 129
- Ubicació: Barcelona (Joanic L4)
Diverses observacions d'avui a la flota:
-A la H4 he avistat 34xx de totes les remeses i alguns 30xx, a Horta han passat 34xx tant de Triangle com de Ponent.
-Han passat uns quants 60xx de ZF a Ponent, a la V3 he vist diversos 601x, 602x.
-La H8 manté alguns 602x i els 6030-6034, la resta són 63xx procedents de la 22 i alguns estàndard.
-La H10 la majoria de torns amb 63xx baixos i alguns amb 62xx.
-H12 i H16 segueixen amb 63xx.
-V13 amb 69xx, 24xx, 54xx i sorpresa: alguns 33xx baixos
-V11 amb 27xx.
-La 22 amb 17xx.
-Han passat a ZF les línies 54 i 63, servides amb 18xx.
-La 70 a Ponent amb 178x i 179x.
-47 a Triangle duia de tot: 69xx, 24xx, algun(s) 67xx i el 5420.
-Es mantenen uns quants 33xx baixos, n'he vist a les línies 7, 33 i V13.
-3584 a la 33.
-Els 26xx que allibera la 47 han passat a les línies 19, 32 i 76.
-Els 69xx n'he vist per tot arreu (V13, 20, 47, 60, 97).
-Els 18xx en bastantes línies.
-A la H4 he avistat 34xx de totes les remeses i alguns 30xx, a Horta han passat 34xx tant de Triangle com de Ponent.
-Han passat uns quants 60xx de ZF a Ponent, a la V3 he vist diversos 601x, 602x.
-La H8 manté alguns 602x i els 6030-6034, la resta són 63xx procedents de la 22 i alguns estàndard.
-La H10 la majoria de torns amb 63xx baixos i alguns amb 62xx.
-H12 i H16 segueixen amb 63xx.
-V13 amb 69xx, 24xx, 54xx i sorpresa: alguns 33xx baixos
-V11 amb 27xx.
-La 22 amb 17xx.
-Han passat a ZF les línies 54 i 63, servides amb 18xx.
-La 70 a Ponent amb 178x i 179x.
-47 a Triangle duia de tot: 69xx, 24xx, algun(s) 67xx i el 5420.
-Es mantenen uns quants 33xx baixos, n'he vist a les línies 7, 33 i V13.
-3584 a la 33.
-Els 26xx que allibera la 47 han passat a les línies 19, 32 i 76.
-Els 69xx n'he vist per tot arreu (V13, 20, 47, 60, 97).
-Els 18xx en bastantes línies.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
http://magazin.amicsdelbus.com/ca/20160 ... ls-de-tmb/
A baix de tot de l'article, he actualitzat amb els canvis de cotxera que sé, desconec si n'hi ha hagut més.
A baix de tot de l'article, he actualitzat amb els canvis de cotxera que sé, desconec si n'hi ha hagut més.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- oscsanchez6
- N5
- Entrades: 158
- Ubicació: Barcelona, Catalunya
No em sembla gaire lògic enviar 60xx a Ponent mentre línies com l'H8 i l'H12, que no van precissament buides, circulen amb alguns busos curts...Adolescent barceloní ha escrit:http://magazin.amicsdelbus.com/ca/20160 ... ls-de-tmb/
A baix de tot de l'article, he actualitzat amb els canvis de cotxera que sé, desconec si n'hi ha hagut més.
Parece que el 4409 se ha vuelto fijo de la 42. Hoy también estava el 6912.Renfe445 ha escrit:Tanto movimento de 69 ha hecho que la 42 cambie de coches?
El 6912 está asignado en el turno 5, segun mis (inexistentes ) apuntes.sag470 ha escrit:Parece que el 4409 se ha vuelto fijo de la 42. Hoy también estava el 6912.Renfe445 ha escrit:Tanto movimento de 69 ha hecho que la 42 cambie de coches?
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Avui ha semblat tot una mica de bojos, ja que sembla que les noves ubicacions han trastocat una mica a tothom. He vist cotxes inhabituals: a la H10 he vist un 13XX, un 15XX, un 18XX, a més d'alguns 63XX i els habituals durant els dies laborables 62XX. A la 7 estaven barrejats cotxes antics i els nous i flamants 35XX alts amb antiquísims 30XX. De moment he vist el 3463 i el 3465 a la nova H4, com a torns 27 i 29, i algun 34XX.Albert Llauger ha escrit:Diverses observacions d'avui a la flota:
-A la H4 he avistat 34xx de totes les remeses i alguns 30xx, a Horta han passat 34xx tant de Triangle com de Ponent.
-Han passat uns quants 60xx de ZF a Ponent, a la V3 he vist diversos 601x, 602x.
-La H8 manté alguns 602x i els 6030-6034, la resta són 63xx procedents de la 22 i alguns estàndard.
-La H10 la majoria de torns amb 63xx baixos i alguns amb 62xx.
-H12 i H16 segueixen amb 63xx.
-V13 amb 69xx, 24xx, 54xx i sorpresa: alguns 33xx baixos
-V11 amb 27xx.
-La 22 amb 17xx.
-Han passat a ZF les línies 54 i 63, servides amb 18xx.
-La 70 a Ponent amb 178x i 179x.
-47 a Triangle duia de tot: 69xx, 24xx, algun(s) 67xx i el 5420.
-Es mantenen uns quants 33xx baixos, n'he vist a les línies 7, 33 i V13.
-3584 a la 33.
-Els 26xx que allibera la 47 han passat a les línies 19, 32 i 76.
-Els 69xx n'he vist per tot arreu (V13, 20, 47, 60, 97).
-Els 18xx en bastantes línies.
Avui a la 42, i pel que sembla ja es queden a la línia: 4408, 4409, 4412, per cert, una mica d'offtopic, a partir del 13 de novembre la linia 42 es limita Verneda (C/Concili de Trento) fins a Santa Coloma, per tant no compliran la promesa de respectar la 42 de Verneda a Pl Catalunya amb la futura V33, directament, l'escurçen, li posen busitos i la deixen morir, tindra 3 torns cada 15/20min aprox
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
També hi és el 4410. Fa un temps vaig comentar que em fa l'efecte que els 44XX eren proves per deixar-los fixos a la 42/V33. Ara, doncs, la cosa sembla més clara.
Aquests són capaços de no crear la V33 i deixar la 42 Sta. Coloma-Verneda a 15-20 min. de forma definitiva.
Aquests són capaços de no crear la V33 i deixar la 42 Sta. Coloma-Verneda a 15-20 min. de forma definitiva.
Salvem l'Estació de França!
Amb tot això, a TMB no li queda altre remei que fer una comanda de midibusos, ja que cada cop les línies de micros necessiten busos amb capacitats de midi.
Doncs sembla ser que no en volen comprar, esperan com queden les línies, i alguna de les línies de proximitat amb estandar.
El que crec que aniria bé es fer dos comandes de midis: 10 midi GNC (per exemple, Man Castrosua NewCity 10m) per les 13, 79, 91, 94, 95 i 115, ; i 12 midi híbrids (per exemple, Volvo 7900 10m) per les 97, 102, 103, 104, 126, 132, 133, 136, 155 i 191.
El tema de la 42, per deixar-la, només se m'acut un motiu per no fer ja V33, per manca de cotxes. Després serà un "puntàs", la allargaran al Forum i de cop i volta, de 15-20 min a 8 min. Després ja veurem. Els 44s són els adients per l'actual 42 al entrar a la pl.reloj.
El que crec que aniria bé es fer dos comandes de midis: 10 midi GNC (per exemple, Man Castrosua NewCity 10m) per les 13, 79, 91, 94, 95 i 115, ; i 12 midi híbrids (per exemple, Volvo 7900 10m) per les 97, 102, 103, 104, 126, 132, 133, 136, 155 i 191.
El tema de la 42, per deixar-la, només se m'acut un motiu per no fer ja V33, per manca de cotxes. Després serà un "puntàs", la allargaran al Forum i de cop i volta, de 15-20 min a 8 min. Després ja veurem. Els 44s són els adients per l'actual 42 al entrar a la pl.reloj.
Ir en un autobús 44 para viajar en la línea 42 desde Santa Coloma hasta Urquinaona es un viacrucis.
Al menos en los 69 se iba más cómodo.
Al menos en los 69 se iba más cómodo.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb