Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
Asignaciones V33
5406
5420
6747
6748
6749
6754
5411
5404 (visto en el twitter de José Mora)
5407 (visto en el twitter de TMB gracias al mensaje de m.h.t.)
Algunos turnos iban un poco desregulados, pero eso ya lo dijo Miki, que las líneas nuevas necesitan tiempo para aclimatarse.
También comentar una cosa curiosa: la parada de Tiana-Quito ha cambiado el nombre a Caracas-Clariana, pero creo que no se ha movido del sitio... En cambio la otra en sentido contrario se continúa llamando Tiana-Campins.
5420
6747
6748
6749
6754
5411
5404 (visto en el twitter de José Mora)
5407 (visto en el twitter de TMB gracias al mensaje de m.h.t.)
Algunos turnos iban un poco desregulados, pero eso ya lo dijo Miki, que las líneas nuevas necesitan tiempo para aclimatarse.
También comentar una cosa curiosa: la parada de Tiana-Quito ha cambiado el nombre a Caracas-Clariana, pero creo que no se ha movido del sitio... En cambio la otra en sentido contrario se continúa llamando Tiana-Campins.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Lo intentaba explicar pero es que es muy complejo. Propongo en crear un hilo nuevo explicativo el concepto de origen y final y por qué hay sitios en los que el origen y el final están en lugares distintos.fgc113 ha escrit:No entiendo esto. ¿No se supone que el O/F es la parada donde regula la línea? Entonces, ¿por qué dices que en una parada está el origen y en otra el final?
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
Ayer estuve probando de chiripa la D50, sentido Ciutat Meridiana. No me convence nada que ya no haga parada en Valencia - Dos de Maig, ya que se han cargado por la cara el enlace con el Metro L2 en los Encants.
Por no hablar de la revuelta tonta del 92, sentido Av. Tibidabo. Lo antes era todo Badajoz e Independencia recto, ahora se convierte en Badajoz, Independencia, Cartagena y de nuevo, Independencia. ¡Claro que sí!
Por no hablar de la revuelta tonta del 92, sentido Av. Tibidabo. Lo antes era todo Badajoz e Independencia recto, ahora se convierte en Badajoz, Independencia, Cartagena y de nuevo, Independencia. ¡Claro que sí!
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Aquest tour del 92 i el desviament de la D50 es fan perquè hi ha un tram del carrer Independència tallat al trànsit. Al mateix termòmetre ja s'indica que és una parada provisional.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Puedes crearlo si lo sabes explicarRenfe445 ha escrit:Lo intentaba explicar pero es que es muy complejo. Propongo en crear un hilo nuevo explicativo el concepto de origen y final y por qué hay sitios en los que el origen y el final están en lugares distintos.fgc113 ha escrit:No entiendo esto. ¿No se supone que el O/F es la parada donde regula la línea? Entonces, ¿por qué dices que en una parada está el origen y en otra el final?
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
"Han tret places d'aparcament i hi ha famílies que tenen dos cotxes". "No volem trànsit en aquest carrer". Dues frases tan contràries entre si al mateix vídeo.
https://www.facebook.com/btvnoticies/vi ... 246794034/
https://www.facebook.com/btvnoticies/vi ... 246794034/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Pobrets!!! És que mira que...Adolescent barceloní ha escrit:"Han tret places d'aparcament i hi ha famílies que tenen dos cotxes". "No volem trànsit en aquest carrer". Dues frases tan contràries entre si al mateix vídeo.
https://www.facebook.com/btvnoticies/vi ... 246794034/
Però a veure, aquests millonetis no tenen per a un pàrquing a casa seva amb dues places??
Osigui passa una linia de bus pel teu carrer i es queixen... Ah cert que es les tres torres... On no hi ha no raja.
Alternativa dur-lo a Vía Augusta i Ganduxer per a que? No te res de sentit la queixa.
Alternativa dur-lo a Vía Augusta i Ganduxer per a que? No te res de sentit la queixa.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Potser encara acabarem veient una nova versió (v. 3.0) dels segrestos d'autobusos dels anys 70 o una mica més recents, però en aquest cas no pas per endur-se'ls al seu barri i demostrar que hi poden passar, sinó per endur-se'ls del seu barri
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo voto per treure el bus i els cotxes.
Reobertura del Tramvia del Carrer Angli ja!!!!
Explotat per Fgc como hereva de Ferrocarrils de Catalunya i amb una tarifa de 5 centims tal com diu la concesió.
Reobertura del Tramvia del Carrer Angli ja!!!!
Explotat per Fgc como hereva de Ferrocarrils de Catalunya i amb una tarifa de 5 centims tal com diu la concesió.
Yo no me lo pensaría dos veces y se lo dejaría limitado a Diagonal sin esperar al lunes, dejémosles que sigan soñando con su "tren de Sarrià"; como bien dices "els millonetis requieren un tratamiento especial". Despreciar autobuses y los respectivos sueldos de los conductores no se debe de tolerar. Seguro que si lo prolongamos hacia Pueblo Sec, Sant Antoni ó Drassanes los ciudadanos de estos barrios lo agradecerán de buen grado.metring ha escrit:Pobrets!!! És que mira que...Adolescent barceloní ha escrit:"Han tret places d'aparcament i hi ha famílies que tenen dos cotxes". "No volem trànsit en aquest carrer". Dues frases tan contràries entre si al mateix vídeo.
https://www.facebook.com/btvnoticies/vi ... 246794034/
Però a veure, aquests millonetis no tenen per a un pàrquing a casa seva amb dues places??
no te creas, aqui en Terrassa tambien ha habido pancartas para sacar el bus de alguna calle(por cierto la unica por donde puede ir) porque hace ruido...... y al final han conseguido que el ayuntamiento prohiba la circulación de vehiculos por la noche.
-
- N5
- Entrades: 88
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- Ubicació: Barcelona
Lo que no me parece bien es que hayan puesto carriles bus en calles como por ejemplo Angli o Iradier, donde solo pasa el V9 con una frecuencia que realmente es superior a los 8 min que ellos dicen. Eso es perjudicar a los coches tontamente
Y el tour que hace la V21 sentido Montbau, que va alternando Marina y Padilla... ¿es ya definitivo o es muy provisional?El Maño amañado ha escrit:Ayer estuve probando de chiripa la D50, sentido Ciutat Meridiana. No me convence nada que ya no haga parada en Valencia - Dos de Maig, ya que se han cargado por la cara el enlace con el Metro L2 en los Encants.
Por no hablar de la revuelta tonta del 92, sentido Av. Tibidabo. Lo antes era todo Badajoz e Independencia recto, ahora se convierte en Badajoz, Independencia, Cartagena y de nuevo, Independencia. ¡Claro que sí!
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Precisament vinc de fer aquesta volta absurda. Imagino que es definitiu fins que algú canviï d'idea. El que jo faria es anul·lar la parada de Jardins de la Indústria i fora, que tiri Padilla amunt com feia abans. 5-10 minuts es perden tranquil·lament aquí.Renfe445 ha escrit:Y el tour que hace la V21 sentido Montbau, que va alternando Marina y Padilla... ¿es ya definitivo o es muy provisional?El Maño amañado ha escrit:Ayer estuve probando de chiripa la D50, sentido Ciutat Meridiana. No me convence nada que ya no haga parada en Valencia - Dos de Maig, ya que se han cargado por la cara el enlace con el Metro L2 en los Encants.
Por no hablar de la revuelta tonta del 92, sentido Av. Tibidabo. Lo antes era todo Badajoz e Independencia recto, ahora se convierte en Badajoz, Independencia, Cartagena y de nuevo, Independencia. ¡Claro que sí!
El metro de Barcelona amb motoristes!
Imagino que si no se la carreguen és perquè en teoria forma part de l'Àrea d'Intercanvi "Jardins de la Indústria", que va provocar que es moguessin les parades també del C/Indústria on paraven l'H8 (15), 20, 45 i 47.Miquel ha escrit:Precisament vinc de fer aquesta volta absurda. Imagino que es definitiu fins que algú canviï d'idea. El que jo faria es anul·lar la parada de Jardins de la Indústria i fora, que tiri Padilla amunt com feia abans. 5-10 minuts es perden tranquil·lament aquí.Renfe445 ha escrit:Y el tour que hace la V21 sentido Montbau, que va alternando Marina y Padilla... ¿es ya definitivo o es muy provisional?El Maño amañado ha escrit:Ayer estuve probando de chiripa la D50, sentido Ciutat Meridiana. No me convence nada que ya no haga parada en Valencia - Dos de Maig, ya que se han cargado por la cara el enlace con el Metro L2 en los Encants.
Por no hablar de la revuelta tonta del 92, sentido Av. Tibidabo. Lo antes era todo Badajoz e Independencia recto, ahora se convierte en Badajoz, Independencia, Cartagena y de nuevo, Independencia. ¡Claro que sí!
Salutacions,
Oriol
Oriol
Efectivament, però això era al principi. Ara ens trobem una línia de la NXB que s'ha vist obligada a fer ziga zagues per esquivar carrers tallats i accedir al carrer principal per pujar al Carmel. Que el 10 deixés Padilla per continuar per Marina tenia una justificació doncs pujava per un carrer amb menys trànsit (més velocitat), continuava recte per on ja venia (Marina) i li van fer l'àrea d'intercanvi posteriorment amb la posada en marxa de l'H8. Fins aquí bé. Ara surt de Marina per pujar per Padilla i esquivar la Sagrada Família, torna cap a Marina única i exclusivament per parar a aquella parada i torna altre cop a Padilla per accedir al túnel de la Rovira.oriolp13 ha escrit:Imagino que si no se la carreguen és perquè en teoria forma part de l'Àrea d'Intercanvi "Jardins de la Indústria", que va provocar que es moguessin les parades també del C/Indústria on paraven l'H8 (15), 20, 45 i 47.Miquel ha escrit: Precisament vinc de fer aquesta volta absurda. Imagino que es definitiu fins que algú canviï d'idea. El que jo faria es anul·lar la parada de Jardins de la Indústria i fora, que tiri Padilla amunt com feia abans. 5-10 minuts es perden tranquil·lament aquí.
No pots fer perdre el temps de tothom per no voler moure la parada de l'H8 100 metres o fer que els que hagin de fer la correspondència caminin una mica menys.
Amb la broma la V21 en sentit ascendent ha guanyat molts minuts de viatge respecte a la primera fase gràcies a aquestes tonteries, canvis en els cicles semafòrics (especialment Marina) que el perjudiquen sumat al trànsit intens, i totes aquestes parades extres que li han anat apareguent amb el temps.
De fet, a hores d'ara era més ràpida la 10 que no pas la V21, realitat absurda a més no poder.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N9
- Entrades: 2361
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Para realidades absurdas lo de los millonetti cortando al V9 y debajo de la Diagonal, tampoco están contentos increpando a los de información porque les cortaron el 41, y diciendo que ya no tienen ningún bus en la zona que les pase por francesc Macià...
Les voy a dar en todos los morros con mi fotito de ayer sacada desde el V9 girando Macià para entrar en Comte 'Urgell-Buenos Aires, por cierto justo la parada de inicio del antiguo 41.
Les voy a dar en todos los morros con mi fotito de ayer sacada desde el V9 girando Macià para entrar en Comte 'Urgell-Buenos Aires, por cierto justo la parada de inicio del antiguo 41.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Pues no habrán salido de la 41 en su vida porque hay un montón de líneas que pasan por Francesc Macià.França451 ha escrit:Para realidades absurdas lo de los millonetti cortando al V9 y debajo de la Diagonal, tampoco están contentos increpando a los de información porque les cortaron el 41, y diciendo que ya no tienen ningún bus en la zona que les pase por francesc Macià...
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb