Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!

Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2232
Ubicació: Badalona

Re: Soler i Sauret.

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 26/01/2023 20:28

Nova app de Soler & Sauret



Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1936

Entrada Autor: sag470 » Divendres 16/06/2023 9:59

sag470 ha escrit: Divendres 30/12/2022 18:45 Soler i Sauret comprarà un midibus electric.
https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADO ... 946005.pdf
Les compres per aquest any serà un Iveco midi eléctric
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... XT:ES:HTML
un Volvo low entry de 15m i un Volvo de 13m
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... XT:ES:HTML



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1936

Entrada Autor: sag470 » Divendres 16/06/2023 10:01

A partir del dilluns 29 de maig es consolida com a definitiu el recorregut provisional que s’estava efectuant per les obres a Finestrelles.

Amb aquest recorregut es vol prioritzar el servei directe dels veïns i veïnes d’Esplugues de Llobregat a l’Hospital Sant Joan de Déu.

També es modifiquen lleugerament els horaris de les expedicions d’entrada a les escoles.
Imatge

https://solerisauret.com/modificacio-re ... elles-ep1/



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1936

Entrada Autor: sag470 » Divendres 16/06/2023 10:02

A partir del dilluns 22 de maig hi haurà 4 parades noves al servei a demanda de CSNY:

41 – Av. Constitució – Vallès

42 – Av. Constitució – Priorat (dir. Valldaina)

43 – Can Salvi

44 – Muntanya – Serra d’Or
Imatge

https://solerisauret.com/parades-noves-a-csny/



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2232
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 14/10/2023 17:27

S&S reforçarà la línia N50 amb busos més grans les nits de divendres i dissabte



Salvem l'Estació de França!

França451
N9
N9
Entrades: 2361
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 16/10/2023 10:37

m.h.t. ha escrit: Dissabte 14/10/2023 17:27 S&S reforçarà la línia N50 amb busos més grans les nits de divendres i dissabte

Una cosa que tendría que hacer Soler y Sauret es indicar mejor esa línea. Esa línea y la N41, que no sé si la gestiona la misma compañía, llevo trabajando unos cuantos sábados en Pl. universitat parada 0007, y cada sábado por lo menos una o dos personas, cuando no vienen cinco a lo largo de toda la noche a preguntar dónde se cogen esas líneas. Me muestran en el móvil Ronda Universitat, les indicó dónde está la calle pero más de la mitad regresan diciendo que han recorrido toda la calle y no han visto la parada. Hasta el otro día que no me fijé dónde está, una marquesina discreta sin casi información no me di cuenta que es delante del Forsters Hollywood, así que para la próxima les diré que busquen el Forsters, y la parada que hay delante, porque de verdad, lo de esa línea es de recibo. Vale que hay gente muy despistada, pero lo de esa parada es tremendo, apenas hay información y como seguramente Google debe indicar lo que quiere, la gente se pierde.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

adrianjosemari
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: adrianjosemari » Dimarts 02/01/2024 1:57

Bones,
Una pregunta: Algú sap si Soler i Sauret reforçarà les seves linies els caps de setmana, en concret la conexió entre Sant Feliu i Barcelona per la Diagonal?
Perquè durant els dies feiners per anar a Sant Feliu està prou bé, pero en el cap de setmana ja la cosa canvia: La linia L51 no presta servei (Només 2 serveis els dissabtes al matí) i llavors les freqüències son de dos autobusos per hora i sentit pel matí i tarda o un autobus per hora en les hores i sentit pel migdia i nit en cas de Dissabte, i els Diumenges el servei ja empitjora més, passant a només un autobus cada 60 o 90 minuts per hora i sentit. El tram tmb t'hi porta però amb la volta que fa trigues molt. Les linies L50 i L62 tmb circulen els caps de setmana pero van a Collblanc i l'unic q fan es comunicar amb la parada de metro Collblanc i no a llocs més centrics com la Diagonal. L'única linia q va pel centre del poble i comunica amb totes les poblacions fins Barcelona (Diagonal) es la L51 que els caps de setmana practicament es nul·la. No creieu que per ser la Capital del Baix Llobregat i tenir molts habitants hauria de tenir linies amb freqüències semblants a altres poblacions com Castelldefels, Gava o Sant Boi?
En concret per exemple fent una ampliació horaria de la L51 en caps de setmana veient la força demanda que té els dies laborables? Quina penseu que seria la millor solució? Penseu que també s'ha de millorar les freqüències en caps de setmana a d'altres poblacions?
Gràcies.

Enviat des del meu CPH2185 usant Tapatalk




França451
N9
N9
Entrades: 2361
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 02/01/2024 11:20

La conexión de Sanfe con Barcelona en general es desastrosa. Para ser la capital del Baix Llobregat está fatal comunicada con Barna y con otros municipios. Para empezar no tiene conexión directa con Castefa, Viladecans o el Aeroport, las líneas de conexión con otros municipios son pocas y malas, el tram sólo llega a Consell Comarcal y a día de hoy la mejor comunicación es tirar de Rodalies Renfe. Por la noche es mucho peor, ya conté lo de la parada de Ronda Universidad, en el hilo de Nitbus comenté varias veces el tema de la N12, aunque el tema lo lleva Avanza, la verdad ed que Sant Feliu no sé a qué se dedica pero desde luego no al transporte público. Eso me recuerda una cosa: se lo comenté al principal representante del colectivo Violeta, no recuerdo cómo se llama, Sergi, o Joan, ahora mismo no me acuerdo. Él tiene cargo en el ayuntamiento y le hice ver hace ya diez años que su municipio tiene una comunicación muy deficiente en transporte público, y a día de hoy no parece que haya mejorado nada. Entiendo que la visibilidad LGTBI en el municipio es importante pero desde aquí me gustaría dar un toque a Violeta y al ayuntamiento para indicar que la visibilidad LGTBI es importante pero que el ayuntamiento no se dedique sólo a eso y que mire un poco más por las necesidades del municipio, incluido el transporte público, que desde hace diez años no han hecho ABSOLUTAMENTE NADA, y es vergonzoso. A día de hoy si el ayuntamiento hubiera hecho lo mismo que hizo por Violeta, el municipio tendría que tener como mínimo, tranvía hasta la estación, varias líneas de bus con conexiones decentes como el aeropuerto, por ejemplo, frecuencias decentes y nocturno a Castelldefels (prolongación de la N99). Y no tiene nada de nada.

Ho sentu pero algú ho havía de dir!!!!


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2210

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 02/01/2024 15:32

La L51 en principio iba a ser traspasada a la AMB pero desconozco su estado o si va ligado a las demás concesiones.

Tema aeropuerto esta la L77 pero es en Consell Comarcal, es decir lejos del centro (sumado al tour por St Just, St Joan, Cornellà...). A todo esto quizás en lugar de verse alargada la L77 hacia la zona del Broggi y luego St Just, debería haber sido desde St Joan por la BV-2001 hacia Sant Feliu i Consell Comarcal (que por cierto, cuando terminen las obras de la Renfe, la L77 se alargará en teoría hasta Les Begudes).



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1936

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 10/09/2024 23:25

En marxa el nou servei de bus urbà 100% elèctric

Des del 16 de setembre de 2024, coincidint amb la “Setmana Europea de la Mobilitat”, Martorell estrena el nou servei de bus urbà 100% elèctric, amb un bus cada 30 minuts que connecta tots els barris.

Martorell es converteix així en el primer municipi del Baix Llobregat amb un transport públic urbà lliure d’emissions contaminants, que funciona amb energia 100% elèctrica. Les antigues línies L1 i L2 de bus s’han unificat en una sola Línia Urbana (LU) més eficient. Aquesta única Línia Urbana LU compta amb noves parades fixes i també incorpora parades a demanda, que es poden demanar a través d’una nova aplicació per a dispositius mòbils. Els nous busos estan adaptats en la seva totalitat per a persones amb mobilitat reduïda, disposen de seients reservats a l'interior dels vehicles i rampa d'accés al vehicle.

A bord dels busos també hi ha accés a tota la informació del servei, a més de comptar amb wifi i carregadors USB.

Aquest nou servei de bus urbà és respectuós amb el medi ambient i garanteix l’eficiència energètica, ja que funciona 100% amb energia elèctrica verda. Amb aquesta nova oferta de transport públic més eficient, atenem les necessitats de mobilitat de la ciutadania, connectem els nostres barris i apostem per una mobilitat segura, saludable i sostenible a Martorell.

Títols vàlids per al bus urbà de Martorell

Es poden adquirir els títols propis del bus urbà de Martorell als diferents estancs del municipi, que també serveixen per agafar les línies interurbanes dins del poble. A més dels títols propis, són vàlids també els diferents títols integrats, com la T-usual, la T-familiar o la T-mobilitat.

https://www.martorell.cat/bus



Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”