BKB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: BKB

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 22/09/2012 16:07

Abans d'ahir vaig veure el 6901, linia en servei 141 i el torn 3. Al BKB posava 26. La resta, imagineu vosaltres ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 22/09/2012 16:27

What??? Què extrany. Llavors podria ser per la reestructuració de la xarxa. :)



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 22/09/2012 16:32

Renfe445 ha escrit:What??? Què extrany. Llavors podria ser per la reestructuració de la xarxa. :)
No ho crec, pero si lo del SAE es veritat, si que pot ser.
raulitinbcn ha escrit:Abans d'ahir vaig veure el 6901, linia en servei 141 i el torn 3. Al BKB posava 26. La resta, imagineu vosaltres ...
Aixó us u juro, em vaig fixar expressament despres de llegir-ho, aquí, al Forúm. Fins hi tot m'ho vaig apuntar a una targeta esgotada


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 22/09/2012 18:25

I si el BKB fa cas del SAE i no de la centraleta de programació, aquesta no es necessita.

És a dir: quan el conductor puja a un autobús per iniciar el servei, no faria falta que introduís el codi al BKB ja que això ho introdueixen al SAE els de centraleta.

Mi no entender...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 22/09/2012 19:09

Adolescent barceloní ha escrit:I si el BKB fa cas del SAE i no de la centraleta de programació, aquesta no es necessita.

És a dir: quan el conductor puja a un autobús per iniciar el servei, no faria falta que introduís el codi al BKB ja que això ho introdueixen al SAE els de centraleta.

Mi no entender...
Ni el mío


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 22/09/2012 20:03

He enviat una consulta a TMB demanant que sisplau podrien explicar-nos una mica el tema per tal que resolguem els nostres dubtes. TMB és TMB, per tant no sé si em contestaran (probablement no, peròòò...)
Missatge enviat a TMBSalutacions,

El Fòrum del Transport Català (FTC; transport.cat) és l'espai on parlar de tot tipus de transport a Catalunya.

Ha sortit un tema relacionat amb els teleindicadors dels autobusos de TMB, també coneguts com a "BKB". A part de que hi ha informació que no sabem si serà vertadera, tenim un dubte relacionat amb els BKB: alguns diuen que el teleindicador no fa cas al programador sinó al SAE, altres ho desmenteixen... per no parlar de la llista de codis.

El motiu de la meva consulta és si podrien llegir-se els missatges del fil (enllaço el web a sota)i dir-nos si hi ha informació incorrecta i en el cas que n'hi hagi, dir-nos la vertadera. Pregaríem que ens ajudin, serien una bona ajuda per tal de resoldre els dubtes que tenim.

http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=12360

I una cosa més: podrien dir-nos algun lloc on puguem trobar una llista amb tots els codis de TMB (inclosos els serveis especials)?
(a Tusgsal ens hem anat fixant, però TMB és una companyia tan gran que això es fa impossible).

Estaríem molt agraïts. Tant jo com els altres usuaris que tenim aquests dubtes.

Salutacions i que vagi bé amb la nova xarxa de bus,
Juanjo Rubio
P.D: ja de pas, promociono el fòrum a TMB :) :D

Bé, per la meva part he mogut fitxa i he provat sort. Ara fa falta que TMB contesti al meu missatge, si ho fa. Ara bé, som a dissabte. Fins dimarts és possible que no em contestin, així que paciència! Us mantindré informats ;)
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 26/09/2012 16:25, en total s’ha editat 1 vegada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/09/2012 15:48

Segueixo esperant resposta de TMB (som a dimecres).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/09/2012 15:49

Avui a les 14:30 quan he plegat de l'escola he agafat el 1739 (o 1379, no me'n recordo bé) a la línia 50 amb l'indicador antic (és a dir, P.MONTJUIC). A tots hi posa COLLBLANC, però a aquest no...

Què pot voler dir, això? Que potser no han reprogramat tots els BKB? Però ara que ho penso, si dieu que el BKB fa cas al SAE no fa falta reprogramar res, des de Zona canvien P.MONTJUIC per COLLBLANC i ja està.

Cada dia entenc menys això...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 26/09/2012 16:10

Tranquil Juanjo, a TMB, per respondre triguen. A mi per una reclamció van tardà 2 setmanes ...
Per cert, que es el SAE?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 26/09/2012 16:12

No acabeu abans amb el dubte preguntant a un conductor? i no esperant un correu, que és probable que passi directament a la paperera de reciclatge o amb una resposta buida?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/09/2012 16:24

raulitinbcn ha escrit:Tranquil Juanjo, a TMB, per respondre triguen. A mi per una reclamció van tardà 2 setmanes ...
Per cert, que es el SAE?
És el Sistema d'Ajuda a l'Explotació, la pantalla tàctil que tenen els conductors al costat del volant i que et diu els horaris i tota la informació del servei.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/09/2012 16:30

Miquel ha escrit:No acabeu abans amb el dubte preguntant a un conductor? i no esperant un correu, que és probable que passi directament a la paperera de reciclatge o amb una resposta buida?
Per provar, que no quedi...

Si no contesten (probablement, després dels dies que han passat ja) doncs que algú que conegui a algun conductor de TMB pregunti. Li agrairíem molt a qui ho fes, ens resoldria els dubtes.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 02/10/2012 15:29

Algú sap el de la novaxarxabus quin són, ahir vaig estar però no em vaig en recordar de mirar-ho. Juanjo encara no has rebut resposta de de TMB? Crec que logitip de TMB que creiem que volen cambiar, es una teoria certa. Als fulletons nous surt aquest logotip. ADEU :hola


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/10/2012 17:31

Adolescent barceloní ha escrit:
Miquel ha escrit:No acabeu abans amb el dubte preguntant a un conductor? i no esperant un correu, que és probable que passi directament a la paperera de reciclatge o amb una resposta buida?
Per provar, que no quedi...

Si no contesten (probablement, després dels dies que han passat ja) doncs que algú que conegui a algun conductor de TMB pregunti. Li agrairíem molt a qui ho fes, ens resoldria els dubtes.
Jo tinc un conegut que treballa a TUSGSAL.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 02/10/2012 21:06

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
Miquel ha escrit:No acabeu abans amb el dubte preguntant a un conductor? i no esperant un correu, que és probable que passi directament a la paperera de reciclatge o amb una resposta buida?
Per provar, que no quedi...

Si no contesten (probablement, després dels dies que han passat ja) doncs que algú que conegui a algun conductor de TMB pregunti. Li agrairíem molt a qui ho fes, ens resoldria els dubtes.
Jo tinc un conegut que treballa a TUSGSAL.
Doncs si vols/pots, podries preguntar-li els codis d'A COTXERA i els que ens falten. Ens faries un favor ;) I si sap alguna cosa del tema sobre TMB, millor encara!
raulitinbcn ha escrit:Juanjo encara no has rebut resposta de de TMB? Crec que logitip de TMB que creiem que volen cambiar, es una teoria certa. Als fulletons nous surt aquest logotip. ADEU :hola
No, no. De moment no han dit res. Segur que ha anat directe a la Paperera de reciclatge... El tema logos... quan van repintar els busos per la nova xarxa, els haurien d'haver posat el nou logotip. A més, i els que tenen el logotip de TMB substituint el de la marca de l'autobús? L'han pifiada... Ara, que potser darrere de tot això hi ha la política, que podria ser (canvi de RetBus a "nova xarxa ortogonal"). En fi...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 06/10/2012 16:23

Els codis de TCC (Transport de la Ciutat Comtal)
T1:
001
T2: Tibidabo - Pl. Catalunya
002

T3:
003

En blau avistat personalment, la resta suposats.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 06/10/2012 16:47

Els del BaixBus em sembla que es el mateix codi que la línia

L79 Diagonal - St. Boi → 079
L77 Hospital Moisès Brogi - Aeroport → 077
L46 St. Just - Cornellà → 046
L52 Hospitalet - St. Feliu Llobregat → 052



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 06/10/2012 17:46

Codis BKB TCC002: Línia T2A
055: Línia T2B
///: Línia T3

///: Línia PR4

Falten més codis. Entre d'altres, falten els codis especials que TCC utilitza per als serveis a discapacitats. Problema: que aquests seran difícils de saber. :cop :D :evil: :martell1
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 12/10/2012 17:04, en total s’ha editat 2 vegades.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 06/10/2012 18:02

Codis BKB BaixBusEls codis dels BaixBus se suposen que són el mateix codi i línia. Per tant, aquesta llista de codis pot no ser verídica i tenir errors. Publiquem aquesta llista "provisional" mentre descobrim tots els codis. El problema el trobem amb les línies urbanes (EP1, LH1, etc.), les quals no sabem els codis.
Alguns foraires diuen que els codis i les línies són el mateix. El problema és amb els NitBus de BaixBus: si codi = línia, el 014 seria el mateix tant per l'N14 com per l'L14.

///: Línia CF1
///: Línia CJ
///: Línia GA1
///: Línia LH1
///: Línia LH2
///: Línia PR1
///: Línia PR2
///: Línia PR3
///: Línia SB1
///: Línia SB2
///: Línia SB3
///: Línia VB1
///: Línia VB2


///: Línia 902
010: Línia L10
012: Línia L12
014: Línia L14
016: Línia L16
046: Línia L46
052: Línia L52
070: Línia L70
072: Línia L72
074: Línia L74
075: Línia L75
076: Línia L76
077: Línia L77
078: Línia L78
079: Línia L79
080: Línia L80
081: Línia L81
082: Línia L82
085: Línia L85
086: Línia L86
087: Línia L87
088: Línia L88
094: Línia L94
095: Línia L95
096: Línia L96
097: Línia L97
099: Línia L99

///: Línia N12
///: Línia N13
///: Línia N14
///: Línia N15
///: Línia N16
///: Línia N17
La cursiva vol dir que tenim problemes per saber els codis.
///: No se sap
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 06/10/2012 18:20, en total s’ha editat 1 vegada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 06/10/2012 18:08

raulitinbcn ha escrit:Els codis de TCC (Transport de la Ciutat Comtal)
T1:
001
T2: Tibidabo - Pl. Catalunya
002

T3:
003

En blau avistat personalment, la resta suposats.
El T1 no existeix. Pel que fa al T2, n'hi ha tres (T2A, T2B i T2C). Pel que dius, hauràs d'haver vist el codi del T2A, que és el que va de Pl.Catalunya al Tibidabo.
albert28 ha escrit:Els del BaixBus em sembla que es el mateix codi que la línia

L79 Diagonal - St. Boi → 079
L77 Hospital Moisès Brogi - Aeroport → 077
L46 St. Just - Cornellà → 046
L52 Hospitalet - St. Feliu Llobregat → 052
He fet la llista de BaixBus, però tenim bastants problemes amb els NitBus i les línies urbanes.

Gràcies a tots dos. ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”