Per tant, el seu traspàs és inminent.
Com a curiositat, la MB3 (Molins-La Floresta) no és servei urbà com a tal, sinó una interurbana finançada per Molins. Amb el traspàs a l'AMB el finançament canviarà .
Ja s'ha adjudicats i sĂłn:trainman ha escrit:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Son 2 midis hĂbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar hĂbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.

Quin batibull de lletres aquestes lĂnies de la Soler!sag470 ha escrit:Ja ha sortit la licitaciĂł de la concessiĂł dels serveis urbans: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
La nova concessiĂł engloba les EP1, EP2, JM, E44, JT, SF1, SF2, SF3, MB1, MB2, MB3 i opcionalment L30.
Els cotxes inclosos a la concessiĂł seran 29 cotxes i inclouen els E7, E8, SF6, JM6, SF7, E9, JT2, E10, JM7, JM8, JM9, JT3, SF8, SF9 de Soler i Sauret i els nous que arribaran al octubre-novembre, i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) que sustituiran als provisionals. L'antiguitat mĂ xima de la flota serĂ de 14 anys.
No eren 6 els nous cotxes? Quins tres no estic comptant?sag470 ha escrit:[...] i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) [...]
Efectivament, passarĂ a ser cada 12' i arribarĂ fins a la part santjustenca de Mas LluĂ. Personalment em sembla una pĂfia, ja que penalitza la resta de temps de recorregut de la lĂnia, quan a aquest barri ja es disposa de la L52 i futurament de la L30. AtenciĂł a això Ăşltim:sag470 ha escrit:Pel que he vist, la SF1 anirĂ amb un cotxe mĂ©s.
La setmana vinent!! El divendres 1 es publiquen els plecs.sag470 ha escrit:Jo esperaria a veure el plec de l'eix LaureĂ MirĂł, per veure quins serveis seran, cosa que s'ha de publicar el mes que ve.
L'anunci de licitació parla d'"eix Laureà Miró", però no de tot l'eix N-340 fins Martorell. Quan es parla de Laureà Miró se sol referir fins a Sant Feliu/Molins; no Llobregat enllà .sag470 ha escrit:Aquesta nova concessió hauria d'englobar les L51, L60, L61, L62 i hauria de modificar les L50, L57, L64, L65.

A veure si fan com al costat Besòs i unifiquenRenfe445 ha escrit: Quin batibull de lletres aquestes lĂnies de la Soler!

Alguna novetat respecte el concurs? Tinc intriga de saber qui s'emporta el concurs...sag470 ha escrit:Per les lĂnies urbanes s'han presentat:
- UTE Alcalabus-Castromil-Monbus
- Soler i Sauret
- CTSA (Avanza)
Encara no han publicat la valoraciĂł del primer sobre feta el 19/6.

No entenc molt bé com van aquest concursos, posa que el sobre 3 es automà tic o algo similar, aixo vol dir que encara tots tres operadors tenen opcions de guanyar el concurs? O directament assignarien a la millor puntuada, en aquest cas Soler i Sauret?sag470 ha escrit:El 9 de septembre van presentar l'avaluació del sobre 2.
Per ara, el concurs de l'eix LaureĂ MirĂł estĂ :
Soler i Sauret: 37
Monbus: 26.6
Avanza: 24.9
Falta que es doni a conèixer el sobre 3.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=35579151