La UTE MonBus-Julià ha presentat l'oferta més econòmica, com de costum. Per contra, BaixBus Oliveras, l'actual gestor, n'ha presentat la més cara.
Tenint el compte que la UTE MonBus-Julià ja havia quedat en primera posició en proposta tècnica, és prou evident que guanyen la concessió.
La més cara dius...? Doncs no entenc si realment tenien pensat Oliveras conservar la empresa o no.
Si aquest els ha anat malament (queda veure la de Mohn però no hi ha gaire esperança...) intueixo que aniran fort per a presentar-se a la nova de Rosanbus? Així els busos que tenen en propietat Oliveras es poden traspasar a Rosanbus?
Re: Baixbus
Publicat: Dilluns 16/11/2020 20:15
Autor: albert28
Re: Baixbus
Publicat: Dijous 10/12/2020 21:38
Autor: almohadillaordena
AMB llama a Monbus para que de explicaciones y desgloses que certifiquen el bajo coste económico de su oferta en el concurso de Oliveras. Considera la oferta económica de Monbus como "anormal"
AMB llama a Monbus para que de explicaciones y desgloses que certifiquen el bajo coste económico de su oferta en el concurso de Oliveras. Considera la oferta económica de Monbus como "anormal"
L'AMB adjudica finalment a la UTE MonBus-Julià el SPTCV Sant Boi-Barcelona.
La UTE ha pogut justificar el baix cost de l'oferta davant l'AMB, que la considerava poc creïble.
Ampliació del recorregut fins a la platja
Publicat: Dilluns 22/03/2021 21:42
Autor: sag470
27/03/2021
A partir del dissabte 27 de març i fins al dilluns 27 de setembre de 2021 tots els dissabtes i festius, i des del dimarts 1 de juny fins al divendres 10 de setembre de 2021 tots els dies, la línia PR3 comunicarà l'estació de Renfe del Prat de Llobregat amb la platja. Circularà amb una freqüència de pas de 30 minuts.
Els busos diésel/híbrids quedaran a la cotxera de Viladecans.
Línia Platja Exprés
Publicat: Dimecres 19/05/2021 21:52
Autor: sag470
A partir del dissabte 5 de juny de 2021 i fins a diumenge 29 d’agost de 2021, entra en funcionament la línia Platja Exprés (PE) que comunicarà el centre d’el Prat de Llobregat amb la platja, els dissabtes, diumenges i festius dels mesos de juny, juliol i agost, amb una freqüència de 30 minuts.
A falta que la concessió de Rosanbus s'adjudiqui, podem vaticinar que Baixbus està a punt de desaparèixer tal com la coneixem.
Tenint en compte el mal manteniment de la flota, la falta de material, pèrdues de vehicles per incendis, horaris ajustadíssims i altres aspectes, el grup Baixbus està sentenciat des de fa bastant de temps.
Si haguéssin espavilat des d’un principi, no tindrien aquesta situació. Què hi farem