BKB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: BKB

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 10/09/2012 0:25

TUSGSAL: A COTXERA, codi 105.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 10/09/2012 10:37

Busman ha escrit:Si us interessa, els codis de les línies MOHN són 0XX, tant a les diürnes com a les noctures. P. ex:

014 -> N14 Pl. Catalunya - Castelldefels
094 -> L94 Pl. Catalunya - Port Ginesta / Per autovia.

Els que no sé són els dels serveis urbans (Ga1, CF1, VB1 i VB2) ni el del reforç de la L97 que només arriba fins a Gavà. L' únic cop que hi he pujat no vaig recordar-me de fixar-m'hi.
Si els de Mohn són 0XX, les pantalles de temps d'espera de les parades de TMB funcionaran malament, no? Perquè els Tusgsal no van sortir bé a les pantalles fins que van canviar els codis.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 10/09/2012 10:40

UT596001 ha escrit:TUSGSAL: A COTXERA, codi 105.
Afegit a la llista! Gràcies!

P.D: Renfe445, ja saps què toca :D :ok ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 10/09/2012 18:07

Per si us interessa... durant la Festa Major hi ha dues línies nocturnes a Sabadell, l'N1 i l'N4. En el cas de l'N1, el codi és el 600.

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 11/09/2012 11:38

Adolescent barceloní ha escrit:
Busman ha escrit:Si us interessa, els codis de les línies MOHN són 0XX, tant a les diürnes com a les noctures. P. ex:

014 -> N14 Pl. Catalunya - Castelldefels
094 -> L94 Pl. Catalunya - Port Ginesta / Per autovia.

Els que no sé són els dels serveis urbans (Ga1, CF1, VB1 i VB2) ni el del reforç de la L97 que només arriba fins a Gavà. L' únic cop que hi he pujat no vaig recordar-me de fixar-m'hi.
Si els de Mohn són 0XX, les pantalles de temps d'espera de les parades de TMB funcionaran malament, no? Perquè els Tusgsal no van sortir bé a les pantalles fins que van canviar els codis.
Que jo hagi vist, funcionen perfectament. No crec que tingui res a veure, i el més probable és que els de TUSGSAL, sense saber quin era el problema real, anéssin provant solucions fins obtenir l'efecte desitjat. És com quan un informàtic no sap què falla i diu "hay que formatear".


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 11/09/2012 19:09

Una mica "off-topic".
Avui a al torn 4 (no estiuc segur) del 196 (bus/tramvia blau) tenia un mobil carrengan-se al BKB ( ? ? ? ). No es broma, tenia el carregador del mobil enganxat al endoll usb del BKB.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 11/09/2012 19:45

raulitinbcn ha escrit:Una mica "off-topic".
Avui a al torn 4 (no estiuc segur) del 196 (bus/tramvia blau) tenia un mobil carrengan-se al BKB ( ? ? ? ). No es broma, tenia el carregador del mobil enganxat al endoll usb del BKB.
I això és legal?? Perquè el conductor podria endollar-se el carregador del mòbil a un altre lloc

(el cendrer del cotxe, si en té)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 11/09/2012 20:31

raulitinbcn ha escrit:Una mica "off-topic".
Avui a al torn 4 (no estiuc segur) del 196 (bus/tramvia blau) tenia un mobil carrengan-se al BKB ( ? ? ? ). No es broma, tenia el carregador del mobil enganxat al endoll usb del BKB.
Jo ja ho he vist en altres busos. No crec que passi res perquè enxufi el cable USB al BKB i així se li carregui el mòbil.


Salutacions,

Oriol

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dimecres 12/09/2012 1:34

oriolp13 ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Una mica "off-topic".
Avui a al torn 4 (no estiuc segur) del 196 (bus/tramvia blau) tenia un mobil carrengan-se al BKB ( ? ? ? ). No es broma, tenia el carregador del mobil enganxat al endoll usb del BKB.
Jo ja ho he vist en altres busos. No crec que passi res perquè enxufi el cable USB al BKB i així se li carregui el mòbil.
No passa res però si s'entera l'empresa passarà com amb les furgonetes (4200), que tenien mechero i se la van treure a totes perque els conductors no puguin carregar el mòvil


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 15/09/2012 15:03

Avui he pujat al 122 i he vist que, tot i que els tres indicadors (davanter, lateral i darrer; de DOT's-matricials) funcionaven perfectament, el programador de línies marcava el codi 000.

En teoria, al programador hauria de posar 122. Si posa 000, els indicadors haurien d'estar apagats... Per cert, era un 42XX, dels Mercedes Sprinter segona remesa.

Algú m'ho pot explicar? Gràcies.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 15/09/2012 16:56

Ben senzill. Els Bkbs més antics funcionan des del SAE, deixant el display sense funció. Crec que era cosa de incompatibiltats de software o així. El que és segur que TMB no utilitza el programador de BkB sino que directament des del SAE.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 15/09/2012 17:11

sag470 ha escrit:Ben senzill. Els Bkbs més antics funcionan des del SAE, deixant el display sense funció. Crec que era cosa de incompatibiltats de software o així. El que és segur que TMB no utilitza el programador de BkB sino que directament des del SAE.
Gràcies per l'explicació ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Diumenge 16/09/2012 1:38

Avui he pujat al 132 destinacio sants y dins el codi era 0109. M'he equivocat d'aparell o com va la cosa? perque no es el que posa en aquesta llista :nose



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Diumenge 16/09/2012 5:48

iFercat ha escrit:Avui he pujat al 132 destinacio sants y dins el codi era 0109. M'he equivocat d'aparell o com va la cosa? perque no es el que posa en aquesta llista :nose
Com han dit una mica més a dalt, el BKB no fa cas al display sino al SAE, m'acabo d'enterar jo també per cert jaja :riure


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 16/09/2012 9:34

pau5321 ha escrit:
iFercat ha escrit:Avui he pujat al 132 destinacio sants y dins el codi era 0109. M'he equivocat d'aparell o com va la cosa? perque no es el que posa en aquesta llista :nose
Com han dit una mica més a dalt, el BKB no fa cas al display sino al SAE, m'acabo d'enterar jo també per cert jaja :riure
Llavors, ara què passa, que els codis aquests no serveixen?? No entenc res, ara...

P.D: serà el 32 en tot cas, que el 132 és el que va de Porta a Prosperitat ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Diumenge 16/09/2012 20:10

Adolescent barceloní ha escrit:
pau5321 ha escrit:
iFercat ha escrit:Avui he pujat al 132 destinacio sants y dins el codi era 0109. M'he equivocat d'aparell o com va la cosa? perque no es el que posa en aquesta llista :nose
Com han dit una mica més a dalt, el BKB no fa cas al display sino al SAE, m'acabo d'enterar jo també per cert jaja :riure
Llavors, ara què passa, que els codis aquests no serveixen?? No entenc res, ara...

P.D: serà el 32 en tot cas, que el 132 és el que va de Porta a Prosperitat ;)
Ni un ni l'altre xD, me confos completament, era el 109, i si que coincideix am el codi del bkb, tenia un dia espes ahir :cop



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 22/09/2012 12:33

Adolescent barceloní ha escrit:
UT596001 ha escrit:TUSGSAL: A COTXERA, codi 105.
Afegit a la llista! Gràcies!

P.D: Renfe445, ja saps què toca :D :ok ;)
Sí.

Perdó per respondre tard, es que ara amb l'insti només puc divendres tarda, dissabte, diumenge i altres festius :)

PD. Us agrada el disseny "realista"??? :D



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 22/09/2012 12:46

Una pregunta, amb el RedBus, hi hauran nous codis?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 22/09/2012 13:31

Renfe445 ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Una pregunta, amb el RedBus, hi hauran nous codis?
Pot ser
Segur que posaran nous codis, almenys a les noves línies. No sé quins, ja que els codis de TMB han d'estar entre l'1 i el 199, segons l'ATM...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 22/09/2012 14:51

CODIS DELS TELEINDICADORS BKB 2.1.1.pdf
(191.9 KiB) S’ha baixat 257 vegades
NOVETATS:
- Codi 105: "A COTXERES"

FALTEN:
- "ESPECIAL"
- "COMPLET"
- "TUSGSAL"



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”