Doncs bé, tot va començar sobre las 13:15 a la línia 57, el bus 6341 no portava l'aire concicionat encès i de més a més com avui feia un dia estiuenc doncs feia molta calor. La resposta del conductor a les queixes dels usuaris va ser.... aixecar la trapa...
Sobre les 19:15, a la línia 6, el bus 1819 portava l'aire condicionat encès però no en surtia pas.... el motiu... no funcionava correctament.
Preu bitllet 2€
Bus pagat per les depeses pùbliques que financem tots... resum: viatge caloròs als busos de TMB.






). Efectivamente el 6 iba delante del 33 y del 34.... pues toda la gente se subía al 6. Pasada la parada de Diagonal/Numancia, y viendo que el autobús empezaba a cargarse de viajeros, el conductor, avispado, le hizo un gesto al conductor del autobús que venía detrás y acto seguido, el 3460 de la 33 se puso en cabeza. Pensé entonces, problema solucionado.... pues no. Conclusión a la altura de Diagonal/Balmes, el conductor podría perfectamente haber dado la señal de bus lleno porque efectivamente el bus se encontraba pleno de gente; mientras en los buses turísticos de TMB y de Julià y compañía, la gente iba tan feliz sentada con la melena al viento.