Publicitat a les marquesines amb olor de Cacaolat

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Publicitat a les marquesines amb olor de Cacaolat

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/02/2014 23:13

Mmm!!! (Encara que el Cacaolat nou ha perdut...):

http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/02/ ... barcelona/

Cacaolat posa en pràctica la publicitat sensorial a Barcelona

Actualitzat el 18.02.2014 a les 20:28

En el terreny de la publicitat ja no n'hi ha prou de transmetre un missatge a través de la vista o l'oïda, ara també es vol arribar a l'olfacte. Cacaolat és la primera empresa que posa en pràctica a Espanya el màrqueting sensorial amb una marquesina de parada d'autobús que desprèn l'aroma del batut de xocolata.

La parada d’autobús de la confluència de l’avinguda del Portal de l’Àngel i la plaça de Catalunya és el “conillet d’índies” per a la primera acció de màrqueting sensorial d’Espanya. Cacaolat hi ha instal·lat un sistema d’aspersió olfactiva que despendrà l’olor del batut de xocolata. L’objectiu del màrqueting sensorial és despertar els sentits dels consumidors i generar emocions.

A més, els cartells que acompanyen la flaire són la reproducció en miniatura d’un mural de 180 metres quadrats que ha pintat el barceloní Aleix Gordo a la planta de producció de Santa Coloma de Gramenet. Per elaborar-lo, va pintar a 25 metres d’altura.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 20/02/2014 15:12

Sobre el tema sí, jo penso que està bastant bé aquestes iniciatives publicitàries, s'ha d'anar innovant per captar el públic i aquesta és una opció bastant bona.



Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Divendres 21/02/2014 23:54

Renfe451 ha escrit:Sobre el tema sí, jo penso que està bastant bé aquestes iniciatives publicitàries, s'ha d'anar innovant per captar el públic i aquesta és una opció bastant bona.
Sí, buena idea, por suerte, ya no dejan anunciar cigarrillos, os imagináis esperando al bus y tener que oler todo el rato a tabaco negro, o peor aún, el de un puro habano... anda que cuando pongan un anuncio de condones, de compresas o de la asociación de consumidores que no usan desodorante... qué olores pondrán ¿?

Es importante que se anime el debate social sobre este tipo de medidas, sobretodo respecto del tiempo que esperamos en la parada, no vaya a ser que nos toque el anuncio de la "asociación de consumidores que no usan desodorante" mientras esperamos a buses con una frecuencia horaria como la del 192... :cop

:martell1


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 22/02/2014 14:28

Jo m'ho estava plantejant. Tinc certa experiència involuntària una mica semblant, perquè després de 7 anys passant dos cops al dia per la C-17, a l'alçada de la Nutrexpa alguns dies és com si acabéssis de destapar el pot per fer-te un Cola-Cao ;)

A diferència de la publicitat amb cartells de les marquesines, que la pots evitar (mires cap un altre angle i prou), la sonora i ara aquesta "olfativa" no es poden evitar (si no és que t'allunyes de la parada, clar, una en el cas de l'olfativa, i força en el cas de la sonora), així que suposo que, com que el Cacaolat no és un producte que faci una olor potencialment "polèmica", no hi haurà problemes ni massa queixes, però que segur que seria difícilment extrapolable a molts productes, també.

Veurem; tindrà la seva gràcia, això és innegable.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 23/02/2014 10:02

Jo hi vaig passar ahir, i l'olor es notava abans d'apropar-te a la parada, i molt ... La gent s'ho mirava extranyada.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Diumenge 23/02/2014 11:46

Doncs... M'agradaria saber la opinió de la gent que es posa malalta només d'olorar xocolata. Ara, per mi, encantat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/02/2014 19:48

Ganz ha escrit:Doncs... M'agradaria saber la opinió de la gent que es posa malalta només d'olorar xocolata. Ara, per mi, encantat.
És tant intensa com quan arribes a la frontera entre Gavà i Viladecans?



Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dilluns 24/02/2014 14:23

metring ha escrit:És tant intensa com quan arribes a la frontera entre Gavà i Viladecans?
Potser no tant, però forta ho és.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 24/02/2014 22:00

Aquesta nit a las 20,45 estavan desmontan els dispositius i treien els vinils.

Per el que sembla la campanya publicitària a'acabat. Ha durat poc.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dilluns 24/02/2014 23:48

Com funcionava el dispositiu que emetia les olors?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 25/02/2014 11:04

Potser amb aerosol, com els Ambi Pur o els amvientadors el Mercadona...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”