Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 08/09/2015 14:05

Os presento uno de los autobuses más grandes para servicios urbanos que haya conocido en mi vida: Quince metros de largo, cuatro metros de altura... Os presento al Neoplan N 4032 (o Megashuttle):

(en alemán, obviamente)

Si la TB tuviese unos cuantos de estos... ¿Qué lineas serían las nominadas a llevar estos cacho-monstruos?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/09/2015 23:50

Doncs jo m'imagino, a més, fent-lo biarticulat. Aquest Neoplan fa 15 metres i el biarticulat 21, si no m'equivoco. Això sí que seria un tros d'autobús!!! :)

De tota manera com a servei urbà això de tenir dos pisos no és gens pràctic (que el perdonin els londinencs). Per a llarg recorregut sí que és acceptable.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 10/09/2015 0:37

wefer ha escrit:De tota manera com a servei urbà això de tenir dos pisos no és gens pràctic (que el perdonin els londinencs). Per a llarg recorregut sí que és acceptable.
Yo creo que lo es, sea en donde sea, porque como hay más asientos, más gente puede acomodarse y los pasillos quedan totalmente libres para la gente se pueda mover con más facilidad por el autobús a la hora de subir o bajar de él.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 10/09/2015 11:26

Renfe445 ha escrit:
wefer ha escrit:De tota manera com a servei urbà això de tenir dos pisos no és gens pràctic (que el perdonin els londinencs). Per a llarg recorregut sí que és acceptable.
Yo creo que lo es, sea en donde sea, porque como hay más asientos, más gente puede acomodarse y los pasillos quedan totalmente libres para la gente se pueda mover con más facilidad por el autobús a la hora de subir o bajar de él.
En trajectes de curta durada, com són la majoria d'urbans, no és pràctic, ja que la fluidesa és molt menor, al haver de pujar al pis de dalt i baixar, per unes escales estretes, creuant gent, i, quan arribes al seient de dalt al cap de 5 minuts aixecar-te perquè arriba la teva parada (apart de que aquí molta gent es quedaria dreta al pis inferior abans que pujar al pis superior).


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 10/09/2015 18:26

wefer ha escrit:el biarticulat 21
El biarticulat mesura 24 metres. Els busos de 21 metres serien, per exemple, els Mercedes Capacity.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”