Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 29/05/2015 19:39

sag470 ha escrit:Entrant a Sant Boi per la BV-2004. Podria sortir de Costa Fustera de Sant Climent. No se quin recorregut podria fer per Sant Boi, pero el terminal hauria de ser a l'estació FGC. No crec que hagi falta arribar a l'hospital, ja que crec que l'hospital de referència per Sant Climent és el de Viladecans.
El recorregut de Sant Boi pot ser desde el carrer d'Eusebi Güell i de tornada Francesc Pi i Maragall arribant a l'estació d'FGC :D


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1527
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Divendres 29/05/2015 20:05

Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 29/05/2015 20:23

sag470 ha escrit:Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
Millor que no, el recorregut de Montevideo no m'acaba de convença :| :?


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 31/05/2015 1:53

sag470 ha escrit:Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.
Quan hi hagi el V5 serà una altra cosa, però ara mateix es una mè, alguna vegada que em toca anar de Pl.Cerdà a Pl.Sants trigo lo mateix amb bus enllaçant a Pl.Espanya que caminant, uns 20-25 minuts.
El V5 cap amunt anirà molt bé, per Amadeu Oller i Olzinelles, cap avall ja serà una altra cosa, tindrà que anar per Moianès, igualment molt millor que per Pl.Espanya, encara que lo òptim seria que baixi per Jocs Florals i Amadeu Oller, a Jocs Florals només hi ha el problema de la 1ª curva, davant de Can Vies, però això s'arregla pujant la calçada, traient els pirulos, i si es necessari aquells 50m. desde la cruilla amb Finlandia fins just passada la curva es limita la velocitat a 10, de manera que el bus pugui ocupar tota l'amplada del carrer per girar, més enllà d'això cap problema i estalviaria uns quants minuts.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1527
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 31/05/2015 14:08

No se, pero crec que actualment per anar de pl.Cerdà a pl.Sants és millor amb la 115 que anar per pl.Espanya.
Malauradament, la V5 no s'implantarà fins l'any que ve, com a mínim.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 01/06/2015 1:26

^^ El 115 ara passa per Pl.Cardà provisionalment per obres, però si s'agafa allà, quan arriba a Badal-Constitució es queda 10 minuts aturat. A sobre va cada 20-25 minuts,, lo que no el fa gaire viable.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 22/06/2015 23:54

Hola a tothom ;)

Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 185
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Eduardo » Dimarts 23/06/2015 8:33

[quote="Carlos González"]Hola a tothom ;)

Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8[/quot

Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad. :ok



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 01/07/2015 20:10

Eduardo ha escrit:
Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad. :ok
No lo sabía Eduardo jejejejeje, si modifican el recorrido por Sant Boi, sería algo mejor la conexión de la L77 :) ;)


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dijous 02/07/2015 13:23

Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...

I alhora unir 40-41 ja que el 40 acaba a urquinaona i el 41 comença a pl.catalunya lo qual es una mica absurd o bé el 42 absorbeixi el 41.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3893
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 02/07/2015 14:02

fredebcnteatre ha escrit:Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...
Abans la 19 arribava al Port Vell.


Wir bitten Sie, älteren oder behinderten Fahrgästen sowie Personen mit Kleinkindern die Sitzplätze zu überlassen.
Imatge Creador de la identitat corporativa del Raŀli d'Autobusos Clàssics BCN - Caldes.
deviantART flickr Twitter i Instagram: @frankrodiii

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1527
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dijous 02/07/2015 17:09

La reducció de recorregut de la 19 va ser molt dura. No era un tram que anava buit. Per mi va ser un error. Podrian haver inaugurat la V17 fins la Barceloneta, en comte de Port Vell, que es mantindria amb la 19. La 40 va ser coherent la reducció, i potser seria bona idea integrar les 40 i 42 en una sola, ja que tan la zona de Bon Pastor i Trinitat es prestarà amb les V29 i V31. Per exemple, nova 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma per Trafalgar, Pere IV, Cantabria, Segre, St.Adrià, Caracas, Pg.Llorenç Serra, Pg.Sta.Coloma i Av.Banus, freqüència de 15min. Uniria principalment Verneda amb el centre, i rescatariem la antiga conexió de Santa Coloma i Sant Andreu.

La proposta de unir-les amb la 41, faria una línia molt llarga, amb un requeriment excesiu de torns. Només cal pensar que la 41 desapareixerà posiblement el proper any per la V9.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 23/07/2015 16:14

Fa molt temps que els gerents voluntaris de la protectora de Barcelona demanen un transport digne fins allà, ara només hi passa el bus del Tibidabo a les hores que obre el parc i a un preu desorbitat. Des de PACMA també ho proposem i voldria preguntar quina seria la millor opció, a 1ª vista sembla que el 119, ja que es el que deixa més prop. Amb un busito cada 30 min. va que xuta, només caldria posar 1 cotxe més. El problema es els festius, lo ideal es que restablissin el servei sencer pel Carmel (perque a sobre a Labèrnia ara no hi va ni el 86) però sino sempre podria anar només de Penitents a la prote, què us sembla, alguna idea millor?

Us deixo un mapa de situació marcant des d'on acaba actualment el 119 fins a la prote: https://www.google.es/maps/dir/''/Centr ... 41.4341715



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23376
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/07/2015 17:34

Per començar, quantes persones hi van en un dia? Vull dir, amb independència del mitjà de transport.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 23/07/2015 18:20

Uns 40 o 50, repartits al llarg del dia.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dijous 23/07/2015 20:29

Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Miquel
Administrador
Entrades: 4119
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 23/07/2015 21:10

Don Ramón ha escrit:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.

La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.

De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no :nose


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1527
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dijous 23/07/2015 21:49

Crec que hi ha dos posibilitats. Realitzar mitjaçant demanda amb la 119 o sino promocionar (i senyalitzar) la A6 que para en ambdos sentits (és integrada i para on la T2). La A6, com la A7, crec que deurien fer més expedicions per la tarda, i no acabar el servei a les 17.30. Tanmateix milloraria algunes de les seves parades a la muntanya, on les parades es mantenen a la carretera i el nuclis de població no queden atractius; com també aumentar les parades a Barcelona, i fer-se més cumplidor, perque moltes de les parades oficials no es realitzen (per exemple, la pg.Vall hebron 66 mai es realitza perque puja directament per Vallcarca). Una dada: de les 18 parades que fa la A6 a BArcelona, només estan senyalitzades la de Sant Medir direcció St.Cugat, la cruilla Tibidabo direcció Bcn i el terminal de Lesseps.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dijous 23/07/2015 22:16

Miquel ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.

La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.

De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no :nose
Acabo de mirar el mapa, y no, no es la protectora a la que yo me refiero. Ni sabía que ésta existía...


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 24/07/2015 0:11

La A6 hi passa i hi para, la parada de fet es diu CAAC-Gossera: http://www.sarbus.com/PDFs/Linea_A6.pdf ... 8333fdc9f3 però només va 3 cops al dia, pot anar bé per si algú de Sant Cugat va just a aquesta hora però per anar des de Barcelona que es on va el gruix de gent com a mínim mínim es necessita cada hora. Lo de la demanda pot estar bé, com al Prat, però la senyal tindria que ser inversa, que detecti que no s'ha pitjat el botó i per tant no cal anar, perque així ante la duda (que l'hagin fet malbé) el bus que hi pugi.

També una altra opció es fusionar el 119 i el 111, els 2 van cada 1/2 hora i igualment només faria falta 1 cotxe més, així els del Vallès també tindrien un accés fàcil enllaçant a Vallvidrera.
Ecomobisostrans l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 25/07/2015 1:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”