Noves línies TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dissabte 02/12/2006 13:28

Yo les habría puesto MR1 y MR2 para unificar el criterio de que los urbanos de la EMT van con letras. Ídem con el 105 en El Prat, PR5.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 03/12/2006 11:05

alexbn ha escrit:Yo les habría puesto MR1 y MR2 para unificar el criterio de que los urbanos de la EMT van con letras. Ídem con el 105 en El Prat, PR5.
De acuerdo pero sin las letras, es decir, líneas 1 y 2. No creo que alguien sea tan tonto de confundir el urbano de Montcada con el urbano del Prat o el de Barcelona (que, además, las líneas 1 y 2 no existen...)

Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3451
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 05/02/2010 17:00

TMB ha escrit:09/02/2010 Nova línia 94 a Cornellà.
Serà lo que jo vaig proposar i faran un "95 a la inversa"?

Redmun
N3
N3
Entrades: 22
Ubicació: Selva de Mar (L4) - Barcelona

Entrada Autor: Redmun » Dissabte 06/02/2010 14:10

Ecomobisostrans ha escrit:
TMB ha escrit:09/02/2010 Nova línia 94 a Cornellà.
Serà lo que jo vaig proposar i faran un "95 a la inversa"?

http://antoniobalmon.blogspot.com/2010/ ... ra-en.html

La nova línia 94, una millora en racionalitat i comoditat

La setmana vinent comença a funcionar la nova línia 94 d'autobús, amb l'objectiu de millorar en termes de mobilitat, de rapidesa i d'agilitat el transport públic intern a la ciutat de Cornellà. Té un recorregut gairebé paral·lel a la línia 95, però en sentit contrari, fent més racionals tant els desplaçaments com les esperes.
Parlem d'una línia de curts recorreguts, gairebé capil·lar, destinada a fer més propers uns barris als altres, destinada a apropar-nos a equipaments, a llocs de treball, a l'escola... Això és important en una ciutat com la nostra: no és gran en extensió, però en els darrers anys hi ha barris que han crescut, que han millorat la seva integració a la ciutat; s'hi han creat nous equipaments ciudadans, nous sectors de creixement econòmic amb empreses noves.
Tenir aquesta nova línia és important, però ho és més encara que en traguem partit: el transport públic té sentit perquè hi ha una demanda ciutadana per fer-lo servir, i és el que ara ens toca, utilitzar-la, treient profit de les targetes integrades, entenent que el transport públic contribueix a una millor mobilitat de tothom dins la ciutat i a la sostenibilitat.

m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1742
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 08/02/2010 13:38

Ja se sabía que tard o d'hora es crearía la 95 a la inversa. :roll:

Anar de Sant Ildefons a Almeda, o de Fontsanta a Sant Ildefons t'obligava a donar la volta a tota Cornellà.

Salvem l'Estació de França!

Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3451
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 23/06/2020 9:58

Passant per Calàbria-Provença vaig veure aquest cartell, em sona algo d'una línia circunvalatòria per l'eixample que volien posar per reemplaçar la 41 i alguna més, no?

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”