Pàgina 4 de 4

Publicat: Dissabte 02/12/2006 13:28
Autor: alexbn
Yo les habría puesto MR1 y MR2 para unificar el criterio de que los urbanos de la EMT van con letras. Ídem con el 105 en El Prat, PR5.

Publicat: Diumenge 03/12/2006 11:05
Autor: UT596001
alexbn ha escrit:Yo les habría puesto MR1 y MR2 para unificar el criterio de que los urbanos de la EMT van con letras. Ídem con el 105 en El Prat, PR5.
De acuerdo pero sin las letras, es decir, líneas 1 y 2. No creo que alguien sea tan tonto de confundir el urbano de Montcada con el urbano del Prat o el de Barcelona (que, además, las líneas 1 y 2 no existen...)

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT

Publicat: Divendres 05/02/2010 17:00
Autor: Ecomobisostrans
TMB ha escrit:09/02/2010 Nova línia 94 a Cornellà.
Serà lo que jo vaig proposar i faran un "95 a la inversa"?

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'EMT

Publicat: Dissabte 06/02/2010 14:10
Autor: Redmun
Ecomobisostrans ha escrit:
TMB ha escrit:09/02/2010 Nova línia 94 a Cornellà.
Serà lo que jo vaig proposar i faran un "95 a la inversa"?

http://antoniobalmon.blogspot.com/2010/ ... ra-en.html

La nova línia 94, una millora en racionalitat i comoditat


La setmana vinent comença a funcionar la nova línia 94 d'autobús, amb l'objectiu de millorar en termes de mobilitat, de rapidesa i d'agilitat el transport públic intern a la ciutat de Cornellà. Té un recorregut gairebé paral·lel a la línia 95, però en sentit contrari, fent més racionals tant els desplaçaments com les esperes.
Parlem d'una línia de curts recorreguts, gairebé capil·lar, destinada a fer més propers uns barris als altres, destinada a apropar-nos a equipaments, a llocs de treball, a l'escola... Això és important en una ciutat com la nostra: no és gran en extensió, però en els darrers anys hi ha barris que han crescut, que han millorat la seva integració a la ciutat; s'hi han creat nous equipaments ciudadans, nous sectors de creixement econòmic amb empreses noves.
Tenir aquesta nova línia és important, però ho és més encara que en traguem partit: el transport públic té sentit perquè hi ha una demanda ciutadana per fer-lo servir, i és el que ara ens toca, utilitzar-la, treient profit de les targetes integrades, entenent que el transport públic contribueix a una millor mobilitat de tothom dins la ciutat i a la sostenibilitat.

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dilluns 08/02/2010 13:38
Autor: m.h.t.
Ja se sabía que tard o d'hora es crearía la 95 a la inversa. :roll:

Anar de Sant Ildefons a Almeda, o de Fontsanta a Sant Ildefons t'obligava a donar la volta a tota Cornellà.

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Publicat: Dimarts 23/06/2020 9:58
Autor: Ecomobisostrans
Passant per Calàbria-Provença vaig veure aquest cartell, em sona algo d'una línia circunvalatòria per l'eixample que volien posar per reemplaçar la 41 i alguna més, no?

Renovació 14 de setembre

Publicat: Dijous 10/09/2020 16:30
Autor: Renfe445
A partir del 14 de setembre tenim noves línies: la 141 que serà aquell recorregut circular pel carrer Calàbria molt reivindicat per la supressió causada per la V 9.

https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ncia=14047

Imatge

IIIIIIII... nova 175 que se suposa que substituirà la 75, línia que era un ramal de la H 4 bàsicament...

https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ncia=14046

Imatge

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dijous 10/09/2020 20:06
Autor: Renfe445
Ara que ho veig... la 175 en lloc de pasar per la Diagonal no podria passar per Av. Doctor Marañón i pel miniestadi, i deixar la línia 113 només entre Diagonal i Pedralbes, deixant-la com una línia de bus de barri pura? Penso que és una bona idea, així es reparteixen millor els rols de les línies, tal com han fet evitant soŀlapar la H 4.

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dijous 10/09/2020 21:21
Autor: albert28
Els mateixos cotxes de la 75 passen a la 175 o algún se'n va per fer la 141?

Linea 141 TMB

Publicat: Dijous 17/09/2020 12:45
Autor: Gimeno6
El pasado dia 14-9 se estrenó la linea 141 entre Francesc Maciá y Manso-Calabria. ¿Alguién sabe a qué cochera ha sido asignada?

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dijous 17/09/2020 15:32
Autor: Adolescent barceloní
Zona Franca, tanto la 141 como la 175.

Re: Noves línies TMB

Publicat: Divendres 18/09/2020 11:38
Autor: Gimeno6
El horario que han puesto a la 141 es imposible de cumplir y está provocando retrasos cada dia. Solo hay un coche y ha de hacer todo el recorrido de la línea (circular de Francesc Maciá a Francesc Maciá) en 30 minutos. De Francesc Maciá a Manso lo ha de hacer en 11 minutos.

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dissabte 19/09/2020 17:19
Autor: Fran-Ikarus
Ostres, una línia circular amb un sol cotxe... El conductor no tindrà ni l'al·licient de creuar-se amb el del sentit contrari, ni el de trobar-se, ni que sigui fugaçment, a l'origen-final de línia quan marxa l'anterior.

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dissabte 19/09/2020 18:21
Autor: França451
Y que esperábamos? Esa línea se puso por presión vecinal, como la 191,mantener la 192,la 91, etc. No esperéis un servicio cada 5 minutos con jacuzzi, servicio de cafetería y desayuno. Un coche, con tiempos ajustados y a correr. Y al que no le mole, ahí tiene el V9 que funciona de maravilla. El 141 es otro pegote en la red. Respecto al 175 es una línea que ni entiendo. Parece que sube al campus Norte, que es algo que se perdió con el 54, el resto parece que hace lo mismo del 113 o parecido. Respecto a sacar el tramo que duplicaba al H4 ya lo dije yo hace tiempo y era cuestiøn de tiempo que la 75 cayera. Veo quecTMB va evolucionando, así que apriétense los machos que la siguiente es... Tachannnnnnnnnn... La 76!!!!! Por tanto será la D50 la que suba "al Merca". Eso o crean la 176 por la circunvalación CM recuperando la 159.

Re: Noves línies TMB

Publicat: Dissabte 19/09/2020 19:36
Autor: sag470
La 141 tiene mucho sentido, al comunicar todos los servicios sociales de l'Esquerre de l'Eixample, como un bus de barri. Creo que se debia haber aprovechado para acercar los 2 sentidos de la V9, haciendola bajar por Rocafort, y que la 141 ocupe el lugar entre la V9 y la V11. Otra cosa es el horario tan justo, que como te despistes o cojas algo no tendras descanso.
La antigua 75, donde más cargaba es entre Collblanc y Zona Univesitaria donde recogia los universitarios, que mayormente viven por la zona de les Corts. Esa es la razón de ser de 175. Otra cosa que ese detalle solo en muy estacionario, en las horas de entrada y salida de universitario, siendo el resto de horas muy tranquila. Quizás hubiera sido aprovechable algo más ambicioso, conociendo bien de donde viene el pasaje de la 75 para ser más atrayente esa nueva 175.
Está claro que el cambio está hecho sin más coste utilizando los coches de la 75 en los 141 y 175.