Notícies de Tusgsal

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Primer dia bo...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/02/2007 13:55

Proastiakos ha escrit:- i Fondo on no se perque coll no hi ha cap autobús que la connecti, i qui coneixi la zona (Jamiro :P ) sabrà que hi han unes costes que és per deixar l'alè i on sens dubte una línia que unís aquests dos barris amb freqüències relativament altes sería més que rentable.
Sí, la conec. :D ;)

En un altre ordre de coses, que sapigueu que per ser el primer día Déu n'hi do la gent que l'utilitza (la línia)... :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 27/02/2007 16:52

Si si, jo l'he agafat i anava plena! Pero tius.. m'he estat esperantla 25min!!!!! I mira que esperava la BD1 o la BD5, i les dues han vingut alhora.... 25min.... es massa temps... haure de continuar fent els trajectes interns per Badalona a peu...

I per cert, sentit Est. Renfe, la BD5 no coincideix amb la parada de la BD1 per la tonteria de que gira just abans d'arribar a la parada... No els hi costaria res canviarla de lloc una miqueta... Perque llavors jo que faig? M'espero la BD1 que passa cada 20min o la BD5 que passa cada 20min tambe??? A les dues per 10m no em puc esperar alhora!!!

Esque son aquests detalls que no els hi costaria res i podrien guanyar usuaris a milers, es com el cas de la BD1 que acaba a Fondo, pero no al metro on podrien utilitzarla els passatgers que s'esperen la 800 B17 B27 B19...[/list]



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 28/02/2007 9:54

Proastiakos ha escrit:Jo també sofreixo tant o més com tu, pero prefereixo no engegar-me perque potser em donaria la vena política i em presentaria a les eleccions! :)

Pues fes-ho, home! Que tinguem algú "interessant" a qui votar. De pas intentes "colar" les nostres propostes i fas d'unió entre el FTC i els polítics, no creus?




Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 28/02/2007 9:57

Carai, per que no se'm posa com a imatge? Aqui us poso un hipervínculo a la imatge: http://boards4.melodysoft.com/app?ID=autbcn&msg=21148



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 02/03/2007 16:41

Hola!

Avui l'he provada, i de fet a partir d'avui cada divendres l'utilitzaré per baixar a l'estació de Rodalies de Badalona i pujar a la tornada. :P

La veritat és que m'esperava que fos molt lenta, però en 15 minutets et deixa a l'estació agafant-la a Nova Lloreda i la tornada idem un quart d'hora, això és tot un record tenint en compte la volta que fa per Sant Crist de Can Cabanyes en plan BusTurístic de Badalona... :)

M'agrada. A més, al ser tant petitó el microbus permet una major interacció amb el conductor del bus... :D

Futlletó per davant i futlletó per darrere.

Fotos:

Carrer Sant Isidre (estació de Rodalies)

Imatge

Carrer Mossèn Anton (on té final i inici la línia)

Imatge

Avinguda Catalunya (o Can JaMiRo! :) )

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Tot aquest material ja li he passat al José Mora. 8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 02/03/2007 19:42

Si per vora casa teva també hi passa el B22, aquest sí que és rematadament lent per anar fins a l'Hospital de Sant Pau :| A sobre, l'últim cop que el vaig agafar ens vam quedar parats gairebé mitja hora perquè s'estava cremant una casa i els bombers ocupaven tota la calçada (i ningú va avisar perquè no passéssim :evil:)



Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Divendres 02/03/2007 23:28

A partir d'aquest dissabte, tot i que encara no ha passat ni una setmana des de la seva posada en marxa, la línia BD5 passarà a circular també tots els dissabtes de l'any. Només no circularà els dies festius.

Imatge



ed
N3
N3
Entrades: 30

Entrada Autor: ed » Dilluns 12/03/2007 19:33

HOLA
les informo que este jueves dia 15 entra en funcionamiento las nuevas linias B15 y B16

la linia B15 tendran su origen y final en santa coloma de gramanet ,desde can peixauet asta fondo, pasando por la parte alta de badalona calles como circunval.lacion , repuerto chapi , granada , mozart ect..
el horario sera de 7.00 asta las 22.10 frecuencia de 20 min de lunes a sabados festivos no servicio.

la linia B16 tendra su origen en badalona y final barcelona, uniendo pep ventura y hospital de la vall d´hebron ,sera refuerzo de la lina B19 asi la linia B16 conectara con la linia B19 en el tramo de av genalitat de santa coloma ,asi entre las dos tendra un intervalo asta el hospital de la vall d´hebron de 15 min, esta linia B16 tendra un intervalo de 30 minutos de lunes a viernes y sabados de 60 min.
saludos



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 12/03/2007 22:36

Comtinuem amb la politica de bus de Badalona... Fem veure que posem 50.000 linies de bus a Badalona quan no estem fent res... Es fan linies que passen cada 20-30-40min, exemples d'aixo la 802, 803, BD5, B15,B16... i a mes no fan coincidir les parades, per exemple la BD1 i la BD5 que tenen un trajecte bastant comú en un tram on es colapsen tenen una parada a 10m de l'altre i no coincideix, fet que provoca que la frecuencia sigui de 20min i la gent marxi caminant al metro.

El que volem son almenys unes quantes linies basiques cada 5-7min!!! I despres si volen mes linies... Pero esque fan linies que una va per un carrer i l'altre pel carrer del darrere i o t'esperes una 20min o una altra 30min... Posem nomes una linia i deixem la frequencia a 10min, d'aquesta manera, potser agafaria el bus jo i molta mes gent!



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 13/03/2007 11:34

Aqui los termometros. De momento no hay los planos.

ImatgeImatge



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 15/03/2007 21:00

... Encara no hi ha els planols...


I com que no l'agafare si no se per on passa i on va! XDDDD

Els horaris aquest grocs donen molt poca informacio, no informen d'on son les parades ni dels temps de trajecte, nomes et marquen l'hora de sortida dels origens, i si no ets a l'origen ja no pots saber a quina hora passa, a no ser que siguis de la zona i pguis fer una estimacio, pero normalment els horaris son per a qui no agafa sovint aquella linia.

Els de TMB els hauria de "plagiar" la EMT ja que almenys marca les parades, i haurien de posar a l'hora que passa per la parada concreta, no les hores de sortida.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 16/03/2007 17:20

EUKibo ha escrit:Els de TMB els hauria de "plagiar" la EMT ja que almenys marca les parades, i haurien de posar a l'hora que passa per la parada concreta, no les hores de sortida.
Això de posar l'hora de pas per cada parada només ho he vist a Terrassa i a Tarragona (crec). Bé, i als busos de Barri de TMB.

D'altra banda, a TMB encara és pitjor: no et posen les hores de sortida de la terminal sinó uns intèrvals, que a més són varibles!!!

A la Vallesana (una de les poques coses que fan bé) els termòmetres indiquen el temps estimat de recorregut entre parades principals i l'hora de sortida de la terminal (i en alguns casos en parades importants intermiges). A la C4 posen l'hora de pas per les principals parades.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 16/03/2007 17:42

UT596001 ha escrit:Això de posar l'hora de pas per cada parada només ho he vist a Terrassa i a Tarragona (crec). Bé, i als busos de Barri de TMB.
Jo afegeixo que la LC de Salt també ho té així.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 16/03/2007 19:21

En tot cas, no costa res, posar a cada parada a la hora que passa el bus, i la veritat es que seria de molta ajuda, a Badalona es aixo nomes et posa l'hora de la primera sortida i et diu cada 20min.... i clar, el de la primera parada ho pots calcular sumant 20min.... pero ara que cada cop tendeixen a mes linies i menys frequencies... per exemple la 803 passa cada 40min cosa que significa que passa una hora a .00 i .40 i a l'hora seguent passa nomes a .20 ..... Es un cachondeo...



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 19/03/2007 20:37

Sobresaturació extrema a la BD5!, 27 persones comptades en un microbus de 12 places i unes 20 persones s'han quedat sense pujar a la parada de Pep Ventura. Tantes persones de peu ensardineades en un espai tant petit amb pujades com al carrer montserrat on arriba a 45º i corbes fortes.

Amb cada cop més busos nous de 20, 30 i 40 min alcaldessa, El futur creix a Badalona Ja m'agradaria veure't a tu sofrir les esperes interminables a la teva ciutat que t'estas carregant, cada cop menys parcs, voreres mes estretes, cap bus amb mes frequencies, obres de TRAM L9 i L2 eternes, ni parlar de la extensio de la L1 el tram del PDI que jo considero que urgeix mes pel trauma de transport de les zones que cobrira...

Menys propaganda de 6 noves linies de bus que ja les pots enviar d'on han vingut si venen amb frequencies de 20-40min com a minim que es converteixen en el doble perque es sobresaturen, i no nomes les noves, la classica B27 i el famos carroussel de les tres ESPECIAL seguidesa les tardes....

El transport public a Badalona va a menys, som la tercera ciutat de Catalunya, i treient la zona forestal, que no se per que es diu aixi perque no hi ha cap arbre senyors, tenim les zones mes denses de tot el Barcelonès!

Només volem que ens facin 3 paradetes de metro i que els busos pasin cada 10min, Badalona es el minim que necessita, i risc de sobreservei els hi asseguro que no hi haurà amb més de 220.000 habitants concentrats en tant poc espai.



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dimarts 20/03/2007 1:56

EUKibo ha escrit:Sobresaturació extrema a la BD5!, 27 persones comptades en un microbus de 12 places i unes 20 persones s'han quedat sense pujar a la parada de Pep Ventura. Tantes persones de peu ensardineades en un espai tant petit amb pujades com al carrer montserrat on arriba a 45º i corbes fortes.

Amb cada cop més busos nous de 20, 30 i 40 min alcaldessa, El futur creix a Badalona Ja m'agradaria veure't a tu sofrir les esperes interminables a la teva ciutat que t'estas carregant, cada cop menys parcs, voreres mes estretes, cap bus amb mes frequencies, obres de TRAM L9 i L2 eternes, ni parlar de la extensio de la L1 el tram del PDI que jo considero que urgeix mes pel trauma de transport de les zones que cobrira...

Menys propaganda de 6 noves linies de bus que ja les pots enviar d'on han vingut si venen amb frequencies de 20-40min com a minim que es converteixen en el doble perque es sobresaturen, i no nomes les noves, la classica B27 i el famos carroussel de les tres ESPECIAL seguidesa les tardes....

El transport public a Badalona va a menys, som la tercera ciutat de Catalunya, i treient la zona forestal, que no se per que es diu aixi perque no hi ha cap arbre senyors, tenim les zones mes denses de tot el Barcelonès!

Només volem que ens facin 3 paradetes de metro i que els busos pasin cada 10min, Badalona es el minim que necessita, i risc de sobreservei els hi asseguro que no hi haurà amb més de 220.000 habitants concentrats en tant poc espai.
Crec que escau més que ho envíïs aquí.

correu@aj-badalona.es

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 20/03/2007 11:28

Qui s'anava a esperar que l BD5 al poc d'inagurarse es saturaria d'aquesta forma? Lo que tenen que fer es com al 801, que ha passat de cada 30 minuts a cada 15. El BD5 enlloc d'anar amb 4 cotxes cada 20 minuts podria anar amb 7 cotxes cada 12 minuts, o amb 8 cotxes cada 10 minuts.



Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Dijous 22/03/2007 21:25

Plànol de la línia B15 en *.pdf a www.emt-amb.com/links/lineas/tusgsal/B15.pdf.




Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”