Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Re: Soler i Sauret.

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 28/11/2015 16:42

Des de quan circulen alguns L51 per la part central de la Diagonal fins l'illa on agafa ja el lateral? Porto dies veient algun L51 que ho fa i que jo sàpiga circulen des de la B23 fins Francesc Macià pel lateral.



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Diumenge 29/11/2015 11:34

albert28 ha escrit:Des de quan circulen alguns L51 per la part central de la Diagonal fins l'illa on agafa ja el lateral? Porto dies veient algun L51 que ho fa i que jo sàpiga circulen des de la B23 fins Francesc Macià pel lateral.
No només L51. De vegades, en casos de trànsit dens a la Diagonal i per la impossibilitat de canviar als carrils laterals, els autobusos paren al mateix lloc on ho fa l'H6 (ETSAB i Pl. Reina Maria Cristina). A l'Illa para on normalment ho fa.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 29/11/2015 21:20

Jo sóc usuari molt habitual (pràcticament diari) de les L51, L61 i L64, tant en hora punta com en hora vall, i mai m'havia trobat amb això. Deu ser, per tant, quelcom que han començat a fer ara, o una cosa puntual i molt poc freqüent.

D'altra banda, cert és que l'altre dia anava al bus i vaig sentir que una passatgera que anava xarrant amb el conductor li deia que li havien comentat pel WhatsApp que hi havia un bus avariat al carril lateral, al que el conductor va contestar que llavors és estrany que no l'hagin avisat per la ràdio que continués pel carril del H6.



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dimarts 01/12/2015 21:01

Javi M ha escrit:Jo sóc usuari molt habitual (pràcticament diari) de les L51, L61 i L64, tant en hora punta com en hora vall, i mai m'havia trobat amb això. Deu ser, per tant, quelcom que han començat a fer ara, o una cosa puntual i molt poc freqüent.

D'altra banda, cert és que l'altre dia anava al bus i vaig sentir que una passatgera que anava xarrant amb el conductor li deia que li havien comentat pel WhatsApp que hi havia un bus avariat al carril lateral, al que el conductor va contestar que llavors és estrany que no l'hagin avisat per la ràdio que continués pel carril del H6.
Jo també sóc usuari diari d'aquestes línies a qualsevol hora del dia i hi ha hagut diverses vegades, sobretot al vespre, que aquest fet ha tingut lloc quan anava dins del bus, però tampoc crec que passi cada dia ni a tots els serveis que entren per la Diagonal.
Em sembla que estaria molt bé canviar aquestes dues parades per les que fa l'H6 per afavorir la intermodalitat i així s'estalvia temps de viatge perquè no ha d'esperar semàfors per creuar, per exemple, el tram a Zona Universitària.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 17/11/2017 18:01

Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 17/11/2017 20:34

trainman ha escrit:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.
Es la primera vez que veo el concepto "midi híbrido", siempre he visto los híbridos en estándar y articulados pero nunca en midis! :)
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 17/11/2017 22:04, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 17/11/2017 21:52

Pues también Oliveras compra un par, un midi y un midi corto. No conozco muchos modelos que se ajuste a la licitación: Vectia Teris.10 (de 9.6m y 10.6m), Volvo 7900 de 10.6m, VanHool A309Hyb y King Long E10.
Parece que los largos irán a la JM, el midi reemplazará al E4 y los midis hibridos para Sant Feliu.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 28/11/2017 17:51

Fa unes setmanes que veig circular cotxes de Soler i Sauret amb un esquema de pintura diferent. Conretament, han perdut el gran triangle vermell que porten a la part posterior i que identifica els vehícles de "Transports Públics de Catalunya". Ara, la franja platejada lateral arriba fins el final.

És pràcticament el mateix esquema neutral que duen els busos vells que fan les substitucions a les línies urbanes. Però ho he vist a cotxes dels més nous de la flota, amb el que no és possible que el motiu sigui que passen a la reserva.

Pot ser indicatiu d'un inminent transpás a l'AMB de la L51?



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 28/11/2017 21:46

Javi M ha escrit:Pot ser indicatiu d'un inminent transpás a l'AMB de la L51?
No. Amb el desaparició de la marca "Transports Púbics de Catalunya" per l'actual "Generalitat de Catalunya. Transports públics" els autobusos ja no porten la part de darrera vermella, sinó que és la decoració de l'operador, amb els indicatius de Gencat TP només al frontal i lateral de l'autobús.

Per exemple, els autobusos nous que ha comprat Sagalés són tots així.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 28/11/2017 22:55

Doncs quina inversió econòmica més absurda...

A sobre, en el cas de SiS, la decoració queda ben estranya i lletjota sense el triangle vermell. El disseny el vàren fer integrant aquesta part, i així queda molt simple i buit.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 29/11/2017 9:39

Granolleri ha escrit:No. Amb el desaparició de la marca "Transports Púbics de Catalunya"
Potser no hagi desaparegut, sinó quedat restringida a majors d'edat :riure


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 29/11/2017 11:11

Potser sí... :x



marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dimecres 29/11/2017 22:40

Doncs segons el manual d'identificació visual de la Generalitat, l'hauria de portar :|

http://identitatcorporativa.gencat.cat/ ... ual_TP.pdf(Pàgina 24)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 29/11/2017 23:14

marc_bcn_2 ha escrit:Doncs segons el manual d'identificació visual de la Generalitat, l'hauria de portar :|

http://identitatcorporativa.gencat.cat/ ... ual_TP.pdf(Pàgina 24)
Entonces en este caso también deberían de llevarlo los autobuses de TMB, TUSGSAL, Baixbus...



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 30/11/2017 20:38

Porque? Las concesiones de TMB, Tusgsal... no son de la Generalitat, sino de la AMB.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 01/12/2017 0:18

En el cas del Metro i del Tram també és la Generalitat qui administra les concessions? Al document també consta que tots dos han de portar el logotip en qüestió.

En tot cas, les concessions de SiS sí que són de la generalitat, i estan retirant la imatge corporativa de "Transports Públics de Catalunya" però no l'estan substituint pas per la de "Generatitat de Catalunya. Transport Públic"

Jo tinc la lleugera sospita de què té quelcom a veure amb la L51. He vist decorats sense el triangle vermell algun dels Castrosua nous habituals per aquesta línia. L'empresa fa anys que tramita la integració de la línia dins l'AMB i potser ja ho tenen a punt.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 05/12/2017 23:19

Granolleri ha escrit:Per exemple, els autobusos nous que ha comprat Sagalés són tots així.
No és del tot cert. L'últim que ha arrivat porta trasera vermella.



Avatar de l’usuari
victor273
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Mollet del Vallès

Entrada Autor: victor273 » Dimecres 06/12/2017 17:19

Quin és aquest últim bus que ha arribat a Sagalés?

I se sap res de la renovació de flota del Santvi bus?


Víctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport públic a Mollet del Vallès.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 10/12/2017 0:30

He vist que han canviat almenys per algunes parades del meu municipi, el rètol informatiu de la L61... Diu el rètol que para tant a Sant Feliu i Sant Just. Però a la web no diu que paren a Sant Feliu i Sant Just

WTF?? La veritat que no entenc res... O estàn "encara" milloran les freqüències o el que sigui, o ens prenen el pèl??


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 10/12/2017 15:18

La web ja ho crec que ho indica, que paren a Sant Feliu i Sant Just. Això sí, com bé saps, algunes expedicions durant el matí van directes per la B-23 entre Molins i la Diagonal, i per tant sí que se salten les parades de Sant Feliu i Sant Just (que al mateix temps queden cobertes pel reforç durant aquestes hores del L51).



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”