Soler i Sauret.
Re: Soler i Sauret.
Nous cotxes per a les línies de l'eix de Vallirana (e17, L57, 567) i el TAD urbà de Vallirana:
Salvem l'Estació de França!
Sessió informativa sobre el nou bus
Divendres, 7 de febrer de 2020 a les 12:30
El transport en bus de Cervelló experimentarà alguns canvis a partir de finals de febrer per millorar la mobilitat dels usuaris, fruit del conveni signat entre l’Ajuntament i l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Per explicar les novetats i el funcionament del nou bus, les dues administracions han organitzat una sessió informativa adreçada a tota la població el pròxim dijous 13 de febrer a les 19.30 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Cervelló.
L’actual Servei d’Atenció a la Mobilitat (SAM) que ofereix el bus, amb línies entre les urbanitzacions i el nucli urbà, desapareixerà com a tal per a convertir-se realment en un servei de transport urbà. El SAM es va posar en marxa l’any 2011 quan el Pla d’Ajustament Econòmic de l’Ajuntament va obligar a eliminar el bus urbà que funcionava fins aleshores. Com que el servei de bus urbà no és obligatori en els municipis de menys de 50.000 habitants, el consistori va haver d’eliminar-ho però va engegar el SAM per donar cobertura a la mobilitat entre els residents de les urbanitzacions, sense cost per als usuaris.
Amb el nou servei, al matí s’incrementarà l’horari amb una nova expedició a les 8 hores a les línies regulars. I a la tarda, s’incorporaran dues noves línies a demanda que es gestionaran amb una aplicació gratuïta al mòbil o per telèfon. El servei deixarà de ser gratuït per als usuaris però seran vàlids els títols del sistema tarifari integrat i de tarifació social.
http://www.cervello.cat/actualitat/noti ... u-bus.html
Divendres, 7 de febrer de 2020 a les 12:30
El transport en bus de Cervelló experimentarà alguns canvis a partir de finals de febrer per millorar la mobilitat dels usuaris, fruit del conveni signat entre l’Ajuntament i l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Per explicar les novetats i el funcionament del nou bus, les dues administracions han organitzat una sessió informativa adreçada a tota la població el pròxim dijous 13 de febrer a les 19.30 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Cervelló.
L’actual Servei d’Atenció a la Mobilitat (SAM) que ofereix el bus, amb línies entre les urbanitzacions i el nucli urbà, desapareixerà com a tal per a convertir-se realment en un servei de transport urbà. El SAM es va posar en marxa l’any 2011 quan el Pla d’Ajustament Econòmic de l’Ajuntament va obligar a eliminar el bus urbà que funcionava fins aleshores. Com que el servei de bus urbà no és obligatori en els municipis de menys de 50.000 habitants, el consistori va haver d’eliminar-ho però va engegar el SAM per donar cobertura a la mobilitat entre els residents de les urbanitzacions, sense cost per als usuaris.
Amb el nou servei, al matí s’incrementarà l’horari amb una nova expedició a les 8 hores a les línies regulars. I a la tarda, s’incorporaran dues noves línies a demanda que es gestionaran amb una aplicació gratuïta al mòbil o per telèfon. El servei deixarà de ser gratuït per als usuaris però seran vàlids els títols del sistema tarifari integrat i de tarifació social.
http://www.cervello.cat/actualitat/noti ... u-bus.html
A partir del pròxim dimecres 26 de febrer, el bus urbà de Cervelló experimentarà alguns canvis en el servei amb l’objectiu de millorar la mobilitat dels usuaris, fruit del conveni signat amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
El servei el continuarà prestant l’empresa Soler i Sauret i, en una primera fase, tindrà un mínim de canvis i el més significatiu és que deixarà de ser gratuït. Per contraprestació es podrà gaudir dels avantatges del servei tarifari integrat, és a dir, es podran utilitzar els títols de tarifació social de l’AMB i de Ferrocarrils de la Generalitat, així com els títols d’1 zona de l’ATM, que permetran fer intercanvi amb les línies de bus metropolità urbanes i, sense haver de tornar a pagar, anar a Barcelona o a qualsevol dels municipis metropolitans. El preu del bitllet senzill serà de 2,40 euros.
Podeu consultar els títols integrats i de tarifació social a:
www.atm.cat
www.amtu.cat
www.amb.cat/t-verda
Respecte a la freqüència del servei, al matí s’incrementa una expedició a primera hora i començarà el servei a les 8 hores i fins a les 14.45 h. A la tarda, que actualment no està en funcionament, s’implementarà un servei de bus a demanda a partir de les 16 hores amb dues noves línies. Es tracta d’una prova pilot que es posarà en marxa a Cervelló de forma pionera i que funcionarà amb reserva prèvia a través d’una aplicació de telefonia mòbil (AMB Bus a demanda Cervelló) o trucant com a mínim amb un dia d’antelació (al telèfon 936 325 133). El recorregut incrementa en 14 el nombre de parades, que estan degudament senyalitzades amb banderoles o pals informatius.
El vehicle també s’ha renovat i s’estrenarà un bus de 23 places que millora l’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda o cotxets infantils, ja que canvia els graons per una plataforma elevadora. El bus és més sostenible, perquè redueix l’emissió de gasos contaminants i de partícules, i més tecnològic, ja que disposa de monitors informatius amb itineraris i informació sobre les parades.
L’objectiu marcat per l’AMB i el consistori és que es pugui ampliar el servei a demanda a tot el dia a partir del gener de l’any vinent i que es puguin beneficiar tots els títols socials de transport. A partir d’avui dijous, pujaran informadors en els busos per explicar els canvis als usuaris habituals i es repartiran fulletons informatius en els vehicles i en els equipaments municipals.
Podeu consultar els detalls del servei clicant aquí o en el fulletó adjunt.
Per a més informació, visiteu la pàgina web de Mobilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
http://www.cervello.cat/actualitat/noti ... manda.html
El servei el continuarà prestant l’empresa Soler i Sauret i, en una primera fase, tindrà un mínim de canvis i el més significatiu és que deixarà de ser gratuït. Per contraprestació es podrà gaudir dels avantatges del servei tarifari integrat, és a dir, es podran utilitzar els títols de tarifació social de l’AMB i de Ferrocarrils de la Generalitat, així com els títols d’1 zona de l’ATM, que permetran fer intercanvi amb les línies de bus metropolità urbanes i, sense haver de tornar a pagar, anar a Barcelona o a qualsevol dels municipis metropolitans. El preu del bitllet senzill serà de 2,40 euros.
Podeu consultar els títols integrats i de tarifació social a:
www.atm.cat
www.amtu.cat
www.amb.cat/t-verda
Respecte a la freqüència del servei, al matí s’incrementa una expedició a primera hora i començarà el servei a les 8 hores i fins a les 14.45 h. A la tarda, que actualment no està en funcionament, s’implementarà un servei de bus a demanda a partir de les 16 hores amb dues noves línies. Es tracta d’una prova pilot que es posarà en marxa a Cervelló de forma pionera i que funcionarà amb reserva prèvia a través d’una aplicació de telefonia mòbil (AMB Bus a demanda Cervelló) o trucant com a mínim amb un dia d’antelació (al telèfon 936 325 133). El recorregut incrementa en 14 el nombre de parades, que estan degudament senyalitzades amb banderoles o pals informatius.
El vehicle també s’ha renovat i s’estrenarà un bus de 23 places que millora l’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda o cotxets infantils, ja que canvia els graons per una plataforma elevadora. El bus és més sostenible, perquè redueix l’emissió de gasos contaminants i de partícules, i més tecnològic, ja que disposa de monitors informatius amb itineraris i informació sobre les parades.
L’objectiu marcat per l’AMB i el consistori és que es pugui ampliar el servei a demanda a tot el dia a partir del gener de l’any vinent i que es puguin beneficiar tots els títols socials de transport. A partir d’avui dijous, pujaran informadors en els busos per explicar els canvis als usuaris habituals i es repartiran fulletons informatius en els vehicles i en els equipaments municipals.
Podeu consultar els detalls del servei clicant aquí o en el fulletó adjunt.
Per a més informació, visiteu la pàgina web de Mobilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
http://www.cervello.cat/actualitat/noti ... manda.html
CB1 i CB2, més lletres per afegir a l’oceà ple de fauna amb forma de lletra de l’AMB.
Soler licita el nuevo pedido de coches para este año. Se trata de 2 urbanos LE, de 15 m y 13m.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... XT:ES:HTML
Curiosamente es la tercera licitación de este año por lo que pone, pero no encuentro más información de las demás. Debe estar a punto de salir.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... XT:ES:HTML
Curiosamente es la tercera licitación de este año por lo que pone, pero no encuentro más información de las demás. Debe estar a punto de salir.
L'urbà de St. Vicenç dels Horts (SantViBus) renova la flota estrenant dos Heuliez GX-137:
http://www.miniautobusero.com/soler-i-s ... els-horts/
Aquests ja porten l'esquema AMB. També s'incorpora al servei l'Scania Habit (ex-Sant Just), que sembla farà la línia escolar (ESC).
http://www.miniautobusero.com/soler-i-s ... els-horts/
Aquests ja porten l'esquema AMB. També s'incorpora al servei l'Scania Habit (ex-Sant Just), que sembla farà la línia escolar (ESC).
Salvem l'Estació de França!
Los low entry de 13 y 15 m adjudicados a Scania
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Anunci previ de concurs del bus urbà de Torrelles (L71):
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 8&lawType=
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 8&lawType=
Salvem l'Estació de França!
Servei urbà de Cervelló
Les línies CB1 i CB2 passaran a realitzar el servei TAD durant tota la jornada i substituiran les actuals línies L1-L3-L2-L4. D’aquesta manera, el servei urbà de Cervelló estarà servit exclusivament per les línies CB1-CB2.

http://www.cervello.cat/actualitat/noti ... ener-.html
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=15486
Les línies CB1 i CB2 passaran a realitzar el servei TAD durant tota la jornada i substituiran les actuals línies L1-L3-L2-L4. D’aquesta manera, el servei urbà de Cervelló estarà servit exclusivament per les línies CB1-CB2.

http://www.cervello.cat/actualitat/noti ... ener-.html
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=15486
Salvem l'Estació de França!
Si amb Cervelló ja el reconverteixen sota demanda tot el dia, em temo una mesura similar per al bus urbà de Corbera, que també ha de ser traspassat i pendent de convocar concurs.